NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

شب قدر، شبی است که در تمام سال شبی به فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن تقدیر سال رقم می‌خورد و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان (عج) مشرف می‌شوند و آنچه برای هرکس مقدر شده بر امام عرضه می شود تا امضا فرمایند.

اعمال شب قدر بر دو نوع است: یکی آن که در هر سه شب انجام می‌شود و دیگر آن که مخصوص هر شبی است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 10:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

حضور خاتمی در راهپیمایی روز قدس، تحصیل دختر شهردار در لندن، توقیف ویژه‌نامه روزنامه دولتی‌ و... برخی از اخبار ویژه این روزها در صجنه سیاسی کشور است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق،‌ در دیدار برخی اصلاح طلبان از جمله نمایندگان ادوار مجلس با خاتمی، مباحث مختلفی از جمله پیشنهاد حضور وی در راهپیمایی روز قدس مطرح شده است. اگرچه اکثر اصلاح طلبان حاضر در جلسه با این پیشنهاد موافق بودند اما عناصر افراطی معتقدند حضور خاتمی در راهپیمایی روز قدس به معنای کشیدن دیوار میان جریان اصلاحات با جنبش سبزی است که در سال 88 شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند.  
 
 
*یکی از کاندیداهای اسبق ریاست جمهوری که خود را برای انتخابات یازدهم آماده می کند طرح تشکیل یک حزب سراسری را در دستور کار قرار داده است. اگرچه هنوز نام این حزب نهایی نشده اما مشاوران وی پیشنهاد انتخاب اسم حزب را از مفاهیمی چون پیشرفت ، آبادانی و سازندگی داده اند. 
 
*جلسات درس اخلاق هیات دولت که مدتی توسط حجت الاسلام آقاتهرانی و سپس آیت الله حائری شیرازی برگزار می شد، تعطیل شده است. دلایل این تعطیلی اعلام نشده است. 
  
*حزب کارگزاران سازندگی در برابر برگزاری مراسم افطاری خاتمی مقاومت کرده و تاکنون مانع برگزاری آن شده است.حزب کارگزاران در صدد است محوریت انتخابات یازدهم را از مجمع روحانیون و خاتمی بگیرد.  
 
*یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری سفارش سه نظر سنجی سراسری را تا پایان سال داده است. این نظر سنجی با هدف میزان محبوبیت وی و رقبایش سفارش داده شده است. قرار است نتایج نظر سنجی اول تا پایان شهریور، دومی تا بهمن ماه و سومی در پایان سال ارائه شود.   ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 9:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

آزاد اندیشی اسلامی، روشن‌فکری دینی به روایت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی» عنوان اثری است که به تازگی از سوی نشر معارف منتشر شده است.
به گزارش جهان،‌ این نوشتار که جدیدترین کتاب هاشمی‌رفسنجانی به شمار می‌آید به اهتمام یاسر هاشمی پدید آمده است و بر اساس گفته مولف به درخواست مجله حوزه علمیه قم که خواستار مقاله‌ای درباره بنیان روشنفکری دینی که سرمایه بالندگی در مبارزات، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران است به رشته تحریر درآمد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 9:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

اگر آیت الله جوادی‎آملی این صحنه را ببینند سکته می‎کنند
عده    ‎ای قبل از ارائه مطلب علمی می   ‎خواهند خود را ارائه دهند اما آیت‎الله انصاری شیرازی این‎گونه نبودند و جلسات ایشان برای ما درس اخلاق بود. ما به سفارش آیت‎الله جوادی‎آملی و اصرار ایشان به درس‎‎های آقای انصاری مشرف شدیم. نشست و برخاست با ایشان خود به تنهایی درس اخلاق بود.


علامه حسن‎زاده‎آملی ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 9:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

خودنویس به موضوع سخافت در میان اپوزیسیون پرداخته و آن را به مثابه اسب تروا معرفی کرد
کیهان: «سخافت اپوزیسیون سوراخی است که از طریق آن نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی نفوذ می کنند».
این مطلب را پایگاه اینترنتی خودنویس در واکنش به برخی رفتارهای مشکوک احمد باطبی و امیرعباس فخر آور عنوان کرد. این دو نفر بارها متهم شده اند که خبرچین و نفوذی نیروهای امنیتی ایران در میان اپوزیسیون هستند. سایت خودنویس در حالی به این دو تن حمله کرد که مدیر آن -نیک آهنگ کوثر- چندماه پیش در مظان اتهام برخی طیف های اپوزیسیون قرار گرفت مبنی بر اینکه در ازای دریافت پول، اخلال و خبر فروشی می کند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 9:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

رئیس دولت اصلاحات در نامه ای محرمانه که توسط هاشمی رفسنجانی تحویل رهبر معظم انقلاب داده خواهد شد، ضمن عذرخواهی به نحوی مسیر خود را از جریان فتنه جدا می کند تا امکان حضور طیفی از اصلاح طلبان در انتخابات آینده ایجاد شود...
اصلاح طلبان و از دست دادن پایگاه مردمی

به گزارش بولتن، انتخابات ریاست جمهوری دهم موجب گشت تا جریان اصلاح طلب از یک سو تمام خواسته ها و نیات درونی خویش را هویدا سازد و از سوی دیگر با این واقعیت تلخ برای خود روبرو گردد که انطور که خود می پندارد دارای بدنه اجتماعی قابل توجهی نیست.

این جریان سیاسی که در سال 76 با طرح شعارهایی مردم سالارانه نوید آزادی را پس از اختناق سال های سازندگی برای مردم بشارت داد، پس از 8 سال فعالیت با موج مردمی 3تیر مواجه گردید. جریان 3تیر توانست از پس 16 سال حکومت تکنوکرات ها و اصلاح طلبان، صدای خویش را بلند سازد و این همان صدایی بود که حاکمان 16 ساله آن چنان علاقه ای به سماع آن نداشتند.

سال 88 که فرصت تغییر شرایط برای همان حاکمان 16 ساله فراهم گردید با تمام امکانات خود وارد کارزار شدند و درست پس از رویارویی با عدم اقبال مردمی، اردوکشی خیابانی را به عنوان یگانه راه پیش روی خویش یافتند و حتی تا مدت ها پس از آن در توهم فزونی پایگاه مردمی خوبش به سر بردند.

این توهم کار را به جایی رسانید که اصلاح طلبان با تحریم انتخابات مجلس نهم، مراسم فاتحه خوانی برای نظام به راه انداختند و گفتند که می آییم اما به شرطها و شروطها!

 سید محمد خاتمی با طرح پیش شرطی چون آزادی سران فتنه و عدم توجه نظام به این پیش شرط عجیب، با انتخابات مجلس به همراه هم قطارانش قهر کرد اما حضور 64درصدی مردم در این انتخابات موجبات واقع بینی بیش از پیش این حریان سیاسی را فراهم آورد؛ واقع بینی که تکاپوی و بیش فعالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری را دلیل شد.

[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 9:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در دیدار کارگزاران نظام و مسئولان کشوری و لشگری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) که روز چهارم ماه مبارک رمضان برگزار شد، ایشان به برخی از چالش‌های نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب از جمله ترورها، قضایای تیر سال 78 و فتنه  سال 88،  اشاره داشتند که هاشمی رفسنجانی غایب این دیدار بود.هاشمی رفسنجانی به دلایل نامعلومی در این مراسم شرکت نکرد و مانند سال 88 که در اکثر مراسم‌های اینچنینی حضور نمی یافت، به نوعی سیگنال‌هایی برای دشمن تولید شد.

شنید‌ه‌های خبرنگار قاصد حاکی از آن است که علت غیبت هاشمی رفسنجانی در ضیافت افطار رهبر معظم انقلاب سفر وی به دماوند بوده است.

 
در سالهای اخیر، سفر به شهرستان به یک شیوه متداول برای شانه خالی کردن برخی مسئولان از حضور در برخی جلسات یا مراسم‌ها تبدیل شده است.
 
 


[ دوشنبه 91/5/16 ] [ 11:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد نوری زاد در حالی آزادانه به ساخت فیلم های ضد ارزش خود می پردازد که هنوز مدت محکومیت او به دلیل دست داشتن در ماجرای فتنه 88 به اتمام نرسیده و وی از فرصتی که به عنوان مرخصی در اختیارش قرار گرفته برای چندمین بار متوالی به فعالیت های ضد نظام پرداخته است .
"صراط"-  آنچه از ظاهر امر پیداست ، کارگردان معلوم الحال فتنه کماکان در حال ساختن فیلم های ضد حکومتی است و هیچ کس هم جلودارش نیست .

به گزارش خبرنگار صراط ، محمد نوری زاد کارگردان حامی فتنه که مدتی است در مرخصی از زندان به سر می برد ، به تازگی شروع به ساخت یک سلسله فیلم در رابطه با فتنه 88 با نام شعبان بی مخ ها کرده است که با توجه به توهین های موجود در این فیلم نسبت به ارگان هایی چون بسیج ، سپاه و برخی از مسئولین نظام مورد توجه گسترده رسانه های غربی و ضد انقلاب هم قرار گرفته است . ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/5/16 ] [ 10:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محسن هاشمی رفسنجانی برادر بزرگ فائزه هاشمی رفسنجانی از دلیل و مقصد سفر خواهرش پرده برداشت و گفت که او احتمالا به لندن برای دیدار با پسرش(حسن لاهوتی) رفته است.

به گزارش آنا، ظهر امروز برخی از رسانه‌ها از خروج بی‌سروصدای فائزه هاشمی رفسنجانی از محکومان فتنه 88 خبر دادند که البته این خبر با اظهارات وکیل مدافع خاندان هاشمی تایید شد.
در همین راستا محسن هاشمی رفسنجانی برادر بزرگ فائزه هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ما از دلیل و مقصد سفر خواهرش پرده برداشت و گفت که او احتمالا به لندن رفته ا ست.

متن کامل گفت‌وگوی خبرگزاری آنا با محسن هاشمی از نظرتان می‌گذرد:  

آنا: سفر خانم فائزه هاشمی به خارج از کشور آیا کاری بوده است؟
 محسن هاشمی: فرزند ایشان خارج از کشور است و لندن تحصیل می‌کند، خبر ندارم سفرش چی هست؟
آنا: مگر خانم هاشمی ممنوع‌الخروج نیست؟
محسن هاشمی: قانونی رفته و مشکلی ندارد و هیچ وقت ممنوع‌الخروج نبوده و نیست. و احتمال میدم به خاطر اینکه پسرش(حسن لاهوتی) در لندن تحصیل می‌کند رفته تا به او سر بزند.
 


[ دوشنبه 91/5/16 ] [ 10:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد کوثری با ارائه سندی مطالب منتشر شده توسط دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را رد کرد.
فارس: آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در بخشی از کتاب خاطرات خود (سال 68) آورده است "با وساطت من در این سال محمد اسماعیل کوثری که در حبس به سر می‌برد، آزاد شد و من عامل آزادی وی بودم."

محمد اسماعیل کوثری فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول الله نیز در پاسخ به این بخش از خاطرات هاشمی رفسنجانی عنوان کرد که پادگانی در کرج که پیش از انقلاب در اختیار وزارت کشاورزی برای تربیت سپاه ترویج آبادانی بود و پس از انقلاب نیز بلا استفاده مانده بود، در اختیار لشکر 27 محمد رسول الله قرار گرفت و در دوران ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقرر شد تا این پادگان تا پایان جنگ در اختیار لشکر 27 محمد رسول الله باقی بماند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/5/16 ] [ 10:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 287
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404993