NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 12:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 12:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عکس/

حاجی صدامون کرد، کلی حرف زد، گفت مراقب خودتون باشید، شماها سرمایه های من هستید، کلی تحویلمون گرفت و از این حرفا. کمتر از 12 ساعت بعدش زدیم به خط، 6 نفر از همون جمع شهید شدن
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «محمد حسین محمدخانی»  روز 16 آبان 1394 شمسی، طی «عملیات محرم» و در «دفاع از حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) در «سوریه» به شهادت رسید اینک چند روزی است در بهشت زهرای تهران آرمیده و انتظار ظهور مولایش را می کشد.
صفحه‌ی «امیر حسین» (tehraani) در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» عکسی دیده نشده از شهید «محمدحسین محمدخانی» به همراه «حاج قاسم سلیمانی» منتشر کرده و در ذیل آن نوشته است:

داشتیم حال احوال میکردیم،گفت:ببین
یه عکس از ممدحسین میفرستم برات
هیچکس نداره
دقیقا 12 ساعت قبل از شهادتش
حاجی صدامون کرد
کلی حرف زد
گفت مراقب خودتون باشید
شماها سرمایه های من هستید
کلی تحویلمون گرفت
و از این حرفا
کمتر از 12 ساعت بعدش زدیم به خط
6 نفر از همون جمع شهید شدن
کمرمون خم شد
بدن میثم و ممدحسین از صبح تا ظهر کنارم بود
نمیدونستیم بجنگیم
یا زاااار بزنیم
طولانی ترین روز زندگیم بود
تموم نمیشد
حاج عمار قصه ی ما ، خیلی بی هوا رفت
بیشتر از 10 بار با هم عهد بستیم و تجدید عهد کردیم
آخرین بارش شب همین عملیات بود
همش بهم میگفت تو زودتر از من شهید میشی
شهید شدی بیفت دنبال پرونده ام
حالا اون رفته دنبال پرونده ی من
یه امیرحسین هم داره ها
هم اسم خودت
چقدر این روزای آخر تشنه ی دیدن بچه اش شده بود
میگفت حتی یک ساعت دوست دارم ببینمش
...
و من الله توفیق


[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 11:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
غش فرانسوی زنجیر‌ه‌ای‌ها؛
نحوه و تفاوت پرداختن به این دو حادثه در روزنامه‌های زنجیره‌ای از زمین تا آسمان است اما موضوع اصلی که بسیار مشخص و مبرهن است، کیفیت پرداختن به شهروندان فرانسوی است که گویا برای روزنامه‌های اصلاح‌طلب خونشان بسیار رنگین‌تر از لبنانی‌هاست.
دلواپسی پاریسی روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب + تصاویر
گروه سیاسی مشرق- دو حادثه تروریستی پاریس و بیروت این روزها سنگ محکی شده برای شناخت رویکرد و ارزش‌گذاری برای جریان‌ها و برخی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی. دو فاجعه تروریستی با ابعاد بزرگ که یکی نادیده گرفته شد و دیگری پروپیمان و پرحجم از سوی رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب انعکاس داده شد در نوع خود بسیار قابل توجه و تامل است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 11:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رسایی:
نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشت: لطفا در ابراز علاقه به این خاندان سفاک، کمی صبوری کنید و بغض و کینه این مردم نسبت به آل سعود را از یاد نبرید که شعله‌های آن دامن دوست‌داران این خاندان را هم خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی نماینده مردم تهران در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: درصفحه اینستاگرام آقای هاشمی با قراردادن عکس یکی از قربانیان حمله تروریستی داعش در پاریس، به نقل از ایشان، تنها راه حذف داعش، همکاری با عربستان اعلام شده! سایت هاشمی رفسنجانی هم این تصویر را باز نشر داده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 11:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
باید قویاً منتظر رکن‌آبادی بود
روند شناسایی جان‌باختگان فاجعه منا در حالی کند شده است که همچنان از سرنوشت برخی حجاج ایرانی خبری در دسترس نیست
به گزارش پایگاه 598، روند شناسایی جان‌باختگان فاجعه منا در حالی کند شده است که همچنان از سرنوشت برخی حجاج ایرانی خبری در دسترس نیست؛ حجاجی که در میان آنها نام چهره‌هایی همچون غضنفر رکن‌آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز به چشم می‌خورد و پرونده فاجعه منا را پیچیده‌تر از هر زمان دیگری می‌کند. این روند بار دیگر شایعات در خصوص احتمال ربوده شدن غضنفر رکن‌آبادی توسط نیروهای امنیتی را تقویت می‌کند، چراکه از میان تمام جان‌باختگان این فاجعه دردناک، به طرز مشکوکی هیچ اثری از پیکر یا نام رکن آبادی به چشم نمی‌خورد. این سناریو زمانی رنگ جدی‌تر به خود می‌گیرد که محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان بدون اشاره به شهادت غضنفر رکن‌آبادی می‌گوید: «ما و خانواده دکتر رکن آبادی منتظر بازگشت وی هستیم.» ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 11:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بیانیه صدا و سیما در تائید صحت سخنان شمخانی
بررسی دقیق و مجدد فایل صوتی پرسش و پاسخ خبرنگار از دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی، تداخلی را در سوالات نشان نداد و پاسخ آقای شمخانی کاملا واضح بود. این نکته هم‌زمان با ارسال فایل صوتی برای دبیرخانه شورا به اطلاع سخنگوی محترم آن دبیرخانه رسید و ایشان با این وجود مجددا درخواست توقف پخش این خبر را مطرح کرد که بلافاصله به این درخواست عمل شد.
به گزارش پایگاه 598، اظهار نظر شمخانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و اعلام توقف جمع آوری سانتریفیوژها بواسطه تذکر به سازمان انرژی اتمی موجب براه افتادن موجی از تکذیب ها از سوی سایر مقامات دولتی شد؛ به نحوی که کمالوندی و بعیدی نژاد این اظهارات را غیر دقیق خوانده و سخنان دبیرشورایعالی امنیت ملی را تکذیب کردند.
[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 11:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آنجلینا جولی در واکنشی متفاوت به حوادث پاریس در فیس بوک نوشت: "در حالی که همه از پاریس حرف می زنند هیچ کس از حمله دیروز داعش به بیروت چیزی نمی گوید. من برأی هر دو کشور دعا می کنم."
درسی که آنجلینا جولی به دولت و وزارت خارجه اعتدال داد !
آنجلینا جولی در واکنشی متفاوت به حوادث پاریس در فیس بوک نوشت: "در حالی که همه از پاریس حرف می زنند هیچ کس از حمله دیروز داعش به بیروت چیزی نمی گوید. من برأی هر دو کشور دعا می کنم."

مرجع : جهان

[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 11:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
از تصویر مرد قلابی که پاریس را به آتش کشید تا ادعای حمله به مسجد بزرگ فرانسه+متن شایعات
حمله تروریستی و انفجار در پاریس، پایتخت فرانسه بازار شایعات را نیز داغ کرد.
از تصویر مرد قلابی که پاریس را به آتش کشید تا ادعای حمله به مسجد بزرگ فرانسه+متن شایعات
به گزارش عصر امروز به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 
**شایعه**

 
*این مرد پاریس را به آتش کشید! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 11:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک نشریه اجاره‌ای تیتر و عکس صفحه خود را به تخریب آیت‌الله مصباح‌ یزدی اختصاص داد.
بداخلاقی به نام اخلاق برای ترور شخصیت مطهری زمانه
به گزارش عصر امروز هفته‌نامه طلوع صبح که از سوی مدیر سایت انتخاب اداره می‌شود، ضمن مصاحبه با سیدمهدی طباطبایی در تیتر اول خود نوشت آقای مصباح در مسائل انقلابی چرخش داشتند. 

طباطبایی با ادبیات بداخلاقانه و خلاف واقع نظیر «آقای مصباح در تخیلات به سر می‌بردند»، «سابقه انقلابی نداشت»، «روزی که انقلاب شد اکثر این آقایان مخالف بودند، حالا که انقلاب شده می‌گویند ما هستیم» و... به تخریب وجهه آیت‌الله مصباح یزدی پرداخته که با استقبال گردانندگان نشریه اجاره‌ای مواجه شده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/8/25 ] [ 11:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 943
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437388