NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
امام جمعه مشهد گفت: در این مملکت بی بندوباری و لاابالی‌گری در عرصه سیاست برد ندارد.
 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که با حضور زائران و مجاوران در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به تمدن انسانی اظهار کرد: آیا خوش‌گذرانی با چپاول و برتری منافع را می‌توان تمدن انسانی نامید یا اینکه عده‌ای انسان‌های به هم وابسته، قربانی و فدایی و درصدد خدمت یکدیگر با حفظ عزت و استقلال انسانی را تمدن می‌نامند؟ ادامه مطلب...
[ جمعه 94/8/22 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی با طرح این سؤال که «مگر خداوند بهترین نعمت‌ها را برای کافران خلق کرده است؟»، به ترویج دنیاگریزی در کشور اشاره کرد و گفت: با این نگاه، خیلی از مواردی که می‌تواند باعث ارتقای کیفی زندگی مسلمانان شود، تبدیل به ضد ارزش می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، «مگر خداوند بهترین نعمت‌ها را برای کافران خلق کرده که دنیا گریزی ترویج می‌شود».
این مطلب را هاشمی رفسنجانی در دیدار «برگزیدگان چهار دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت» عنوان کرد و گفت: گروهی از سران تصوف رفته بودند که با امام صادق(ع) احتجاج و مناظره کنند و می‌خواستند کیفیت بالای زندگی امام را نکته منفی جلوه دهند، اما امام با استناد به آیات و روایات ثابت کرد که بنا نبود جهان اسلام از لحاظ زندگی مادی عقب باشد.
وی تعبیر «زینت قراردادن آسمان توسط قرآن را» درسی برای رفتن به سوی زیبایی‌ها دانست و با یادآوری توصیفات «بهشت» در فرهنگ گفتاری و نوشتاری اسلام، گفت: «قل من حرم زینه الله التی اخرج لعباده و الطیبات من الرزق قل هی للذین امنوا»، بهترین سند برای این است که زیبایی‌های زمین و آسمان برای مؤمنین است و خداوند، جواب معترضین را می‌دهد که این نعمت‌ها در قیامت به شکل خالص در اختیار مؤمنین است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عارف، "رهبر" و خاتمی "ویترین" اصلاحات می شود
 
اعتدالیون می دانند تقویت اصلاحات در دل دولت آنها آغاز پروژه عبور از روحانی است، چرا که تاریخ به ما نشان می دهد، این جریان به خاتمی و هاشمی در گذشته وفادار نبوده است.

 

 در فتنه سال 88 موسوی خواسته یا ناخواسته باعث مرگ سیاسی جریان اصلاحات شد، جریانی که می توانست به صورت طبیعی و قانونی با 13 میلیون رای بزرگترین جریان منتقد دولت احمدی نژاد شود و به احتمال خیلی زیاد با جذب ریزش های دولت وقت، امروز به جای اعتدالیون، قوه مجریه را در اختیار داشته باشد اما با توهم سیاسی، لجاجت و اردوکشی خیابانی، بدنه اجتماعی آن از هم گسیخت واین جریان سیاسی رو به زوال نهاد. در واقع موسوی با این کار به خود، اصلاحات، نظام ومردم ظلم کرد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیلی بر روزنامه‌های اصلاح‌طلب؛
روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات روز پنج‌شنبه را با تمرکز بر حضور نیروهای سیاسی اصلاحات در نمایشگاه مطبوعات و پیش‌بینی‌های آنان نسبت به چگونگی حضور جریان اصلاحات در انتخابات آتی و همچنین دادگاه بابک زنجانی اختصاص دادند.

 

گروه سیاسی مشرق - رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در سال های اخیر افراد بسیاری با قرار دادن قطعات الکترونیکی در زیر پوست خود سعی کرده اند تا تغییرات عجیبی را در بدن خود ایجاد کنند، اما مشخص نیست که هدف واقعی از این جراحی های وحشتناک چیست. این دستگاه که به غیر از روشن شدن هیچ کاربرد دیگری ندارد می تواند بیش از 10 هزار بار برای مدت 10 ثانیه روشن شود، پس از پایان عمر باطری آن این وسیله باید از طریق جراحی خارج شود.


[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پزشکان بیمارستانی در چین اعلام کردند که نوزادی در این بیمارستان متولد شده است که خون آن به رنگ صورتی است.
خون این نوزاد دختر که در بیمارستان کودکان "هوبی" تحت مراقبت است به جای رنگ قرمز به رنگ صورتی است.

نوزادی که خونش صورتی رنگ است +عکس
 
پزشکان پس از انجام اولین آزمایشات در هفتمین روز زندگی این نوزاد اعلام کردند که باوجود برخورداری از خون صورتی کاملا سالم است اما پس از گذشت 20 روز از تولد، علائم بیماری جسمی در این نوزاد بروز یافت. این علائم شامل افزایش چربی خون و هموگلوبین بود.


نوزادی که خونش صورتی رنگ است +عکس

پس از انتقال به بیمارستان "هوبی" در این نوزاد دختر بیماریهای "هایپرلیپیدمیا" با علائم بیماری "هپاتوسپلنومگالی"، عفونت ریوی و کم خونی تشخیص داده شد.

براساس گزارش چاینا دیلی، این نوزاد چینی درحال حاضر 40 روز از زندگی خود را پشت سر گذاشته است.

[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رشید: هم خائنین و هم ساده‌اندیشان دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند/
هم خائنین و هم ساده‌اندیشان دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند/ تمجید رهبر انقلاب از نمایش شهر موشکی سپاه/ دفاع از مظلومین را ادامه می‌دهیم جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بعد از توافق هسته ای برخی بدنبال بزک کردن چهره منفور امریکا و منتظر فاصله گرفتن سیاسی ایران از مقابله با استکبار هستند. اینها دو دسته اند، یا خائن‌اند یا ساده‌اندیش که ما در برابر هر دو باید بایستیم.
به گزارش پایگاه 598، سردار سرلشکر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم و جمعی از نیروهای موشکی سپاه پاسداران با بیان اینکه بنده در همه ایام جنگ حضور داشتم و در عملیاتها کنار رزمندگان بودم و قادرم به طور دقیق از همه اینها صحبت کنم، اظهار داشت: ما هنوز هم در جنگ و در کنار شهدا زندگی می‌کنیم؛ هنوز هم دفتر و تاریخ جنگ را نبسته ایم و از بدی ها و خوبی های جنگ حرف می‌زنیم و یکی از دلایل آن هم تشییع با شکوه شهدای غواص و مدافعین حرم است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به سرمای هوا از ابتدای پاییز افزود: امسال سال بروز پدیده آب و هوایی ال نینو در ایران است و شرکت ملی گاز ایران تمام تلاش خود را به کار بسته است تا امنیت انرژی مردم را تامین کند.
به گزارش پایگاه 598، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت : سهم ایران با بزرگترین ذخایر گازی در جهان از تجارت گاز طبیعی تنها یک درصد است.

حمیدرضا عراقی افزود: این سهم باید مطابق اسناد چشم انداز، در مدت کوتاهی به 10 درصد تجارت جهانی گاز افزایش یابد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به برکت انقلاب و ترویج روحیه جهاد، فلسطینی‌ها که زمانی به دشمن سنگ پرتاب می‌کردند امروز موشک می‌زنند، بیش از 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به هر نقطه از سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است.

سردار حسین سلامی در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌باختگان فاجعه منا، شهدای حرم و شهدای شهرستان نور در مصلای الغدیر این شهرستان، اظهار کرد: باید یادی از امام راحل کنیم که ما را از جهالت مدرن نجات دادند، دست آمریکا، طاغوت و استکبار را از سر مردم ایران کوتاه کردند و نعمت ولایت را بر ما ارزانی داشتند.

وی ادامه داد: پس از امام خمینی (ره) نیز جانبازی از سلاله حضرت زهرا (س) رهبری امت را به‌عهده دارند که انقلاب بزرگ اسلامی، نظام اسلامی و نهضت بیداری اسلامی در جهان را در عصر پیچیده‌ترین فتنه‌ها اداره می‌کنند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس‌جمهور در خصوص روابط ایران و ایالات متحده اظهار داشت: «یک روز این سفارت‌ها بازگشایی خواهد شد اما آنچه مهم است، نوع رفتار است. در این خصوص، کلید در دست آمریکایی‌هاست.»

به گزارش پایگاه 598، حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریرا دلا سرا» گفته است که برجام می‌تواند از تنش‌ها بین ایران و ایالات متحده کاسته و سرانجام به بازگشایی سفارت‌های دو کشور در تهران و واشنگتن بینجامد.

 


 

با این حال، به نوشته رویترز، روحانی از ایالات متحده انتظار دارد که پیش از عادی‌سازی روابط، از ایران عذرخواهی کند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 358
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451128