NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ چهارشنبه 93/9/19 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

"خیبرآنلاین"- سایت معلوم الحال «روزآنلاین» در مطلبی سراسر مضحک با عنوان «سر تراشیده زنان و تغییر فرمان شرع» نوشت: «بازیگر زن فیلم شیفتگی نتوانست با سر تراشیده روی پرده سینما ظاهر شود. این فیلم در شرایطی به دلیل "حرمت شرعی" در دولت جدید مجوز اکران نگرفت که حسن روحانی با شعار "تدبیر و امید" به میدان رقابت های انتخاباتی آمده بود. پیش از این چندین بازیگر زن با سیمایی مشابه و در دولت های اسبق جمهوری اسلامی در سینمای ایران حضور داشتند.»!



بنابر رصد "دیدبان خیبر"، نویسنده این مطلب در ادامه با انتقاد شدید از حسن روحانی می نویسد: «سینمای ایران در جست و جوی راه گریز از سانسور جمهوری اسلامی، درچند فیلم موهای زنان بازیگر را تراشید. در دوران رئیس جمهورهای گذشته، زنان بازیگر با موهای تراشیده در فیلم ها ظاهر شدند. حال در روزگار حسن روحانی، رئیس جمهوری که حقوقدان است و نه سرهنگ، تراشیدن سر زنان هم ممنوع و احکام شرعی قبلی باطل شد.»!

تفسیر و تلقی نویسنده مذکور از حرمت موی سر بانوان در دین اسلام آنقدر سطحی و بچه گانه است که وی را برآن داشته تا تصور نماید با پاک کردن صورت مسأله، یعنی تراشیدن گیسوان زنان، می توان این حرمت را کن لم یکن تلقی نمود!



جالب آنکه شاهد مثال نویسنده روزآنلاین در مسبوق بودن اکران فیلم های اینچنینی، به دوران زمامداری غربزدگان دوم خردادی و بالاخص وزیر ارشاد فراری اصلاح طلبان، باز می گردد که این خود گواهی دیگر بر پیوند ناگسستنی فتنه انگیزان تجدیدنظرطلب با معاندین اسلام محسوب می شود.

در این میان، اقدام وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید در عدم صدور مجوز اکران برای این قبیل فیلم های نابه‌هنجار و مسأله دار، تحسین برانگیز به نظر می رسد و امید است مسئولین آن وزارتخانه در سایر سطوح نیز مانع از نفوذ و رخنه اندیشه های التقاطی در اتمسفر فرهنگی کشور شوند.


[ چهارشنبه 93/9/19 ] [ 7:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جمع کثیری از دانشجویان بسیجی در اعتراض به سخنرانی فائزه هاشمی در مقابل این دانشکده تجمع کرده‌اند و شعارهایی نظیر مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر را سر می‌دهند.
سخنرانی فائزه هاشمی بدون اطلاع‌رسانی قبلی تا دقایقی دیگر در دانشکده حقوق دانشگاه آزاد مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، سخنرانی فائزه هاشمی در دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد لغو و بدون اطلاع‌رسانی این سخنرانی تا دقایقی دیگر دانشکده حقوق دانشگاه آزاد مشهد برگزار می‌شود.

جمع کثیری از دانشجویان بسیجی در اعتراض به سخنرانی فائزه هاشمی در مقابل این دانشکده تجمع کرده‌اند و شعارهایی نظیر مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر را سر می‌دهند.

گفتنی است حراست دانشکده حقوق مانع حضور دانشجویان به ساختمان این دانشکده شده و تنها برخی افراد خاص می‌توانند وارد دانشگاه شوند.
منبع: فارس

[ چهارشنبه 93/9/19 ] [ 7:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آنچه در ادامه و در جدول زیر منتشر شده است، گوشه‌ای از عبارات به کار رفته توسط حسن روحانی رئیس جمهور درباره انتقاد کنندگان به برخی رویکردها و عملکردهای دولت یازدهم است که تقدیم خوانندگان می شود.


[ چهارشنبه 93/9/19 ] [ 7:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 اربعین فقط یک مناسبت در تقویم ها نیست. تجلی گاهی است از عشق و دلدادگی به بهترین بنده خالق هستی. آنکه با خون خود، جهان را بیدار کرد و نوری خاموش ناپذیر.

اربعین یاد آور حضور خاندانی است که پس از چهل منزل بار دیگر به کربلا می آیند تا از اولین زائران حسین باشند. اینک زینب به کربلا می آید تا یاد روزهای سخت بی برادری را در کنار قبر برادر به سوگ بنشیند.

یک اربعین و چهل منزل فاصله میان حسین(ع)  و دلدارش.  اگر روز عاشورا زینب (س) دیگر حسینش(ع)  را نمی شناخت، اینک زینب(س)  به کنار برادر آمده و حسین(ع)  است که زینبش (س)  را نمی شناسد. کاروانی با یاس های نیلی و یادگاری که در شام از این کاروان جا مانده. این اربعین! این حسین و این زینب و کاروان اسرا با خاطراتی که در بغض ها به جا مانده و فرصتی که برای بازگو کردنش فراهم شده است.

 

 

برای مشاهده تصویرسازی در اندازه بزرگ، روی تصویر کلیک نمایید

مشتاقان زیارت این روزها به عشق دلدارشان پا در مسیری گذاشته اند که عطر نفس های زینب و  زینت عبادت کنندگان و رقیه (س) در آن از اعماق تاریخ به مشام می رسد و هیچ قدرت و ابرقدرتی نتوانسته است این نور را حتی به زوال بکشاند.

اربعین عاشقان با پای پیاده به کربلا می آیند تا ناله های زینب را مرهمی باشند و با حسین (ع) پیمان ببندند که دوستان زمان تو را می شناسیم و با آنها دوستیم و شمشیرها آماده نبرد با دشمنان توست.

چند کلمه عاشقی در این روزها ...

اربعین! پای پیاده! کربلا! 


[ چهارشنبه 93/9/19 ] [ 7:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هر کس در بین الطلوعین یعنی بین فجر کاذب و فجر صادق ( 5 دقیقه قبل از اذان صبح تا 5 دقیقه بعد از اذان) این ذکر را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده میشود ولو اگر تشرف به خدمت امام زمان (عج) باشد.
عماریون: عرش نیوز نوشت: آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت در حاشیه قرآن شخصی خود دستور عمل زیبایی را نوشته بودند که در ادامه می خوانید:

هر کس در بین الطلوعین یعنی بین فجر کاذب و فجر صادق ( 5 دقیقه قبل از اذان صبح تا 5 دقیقه بعد از اذان) این ذکر را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده میشود ولو اگر تشرف به خدمت امام زمان (عج) باشد:

صلوات (14 بار)

یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی (40 بار)

صلوات (14 بار) 

[ چهارشنبه 93/9/19 ] [ 7:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گرفتن گلوی دانشجوی منتقد در حین سخنرانی علی مطهری توسط اعضای انجمن اسلامی+ تصاویر

سخنرانی علی مطهری به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حاشیه های تلخی برای دانشجویان همراه بود.

به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از اصفهان، سخنرانی علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که توسط تشکل های انجمن اسلامی دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شده بود با حاشیه های تلخی برای دانشجویان همراه بود.

 این برنامه با ورود علی مطهری به تالار دکتر شریعتی که ظرفیت آن به طور کامل پر شده بود آغاز شد و پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی کلیپی از پیام هاشمی رفسنجانی به دانشجویان که در آن به دانشجویان ستاره دار و اخراج شده اشاره می کرد پخش شد.

 معاون دانشگاه خطاب به دانشجویان: دست ما را برای باز شدن فضای دانشگاه بگیرید ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/9/19 ] [ 7:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش بی‌باک، اگر نیت کردید پس از شنیدن خصوصیات قصابی که از شیوه کسب و کارش خواهم ‏گفت، بروید ‏و از نزدیک ببینیدش و یا از او گوشت بخرید، مجبورید بی‌خیال ماجرا ‏شوید. باید بروید گلزار ‏شهیدآباد دزفول و در قطعه دوم گلزار و در سومین ردیف عشق، ‏دنبال مزاری بگردید که روی ‏آن حک شده است: «شهید عبدالحسین کیانی» و سپس ‏چشم بدوزید به قاب عکسی که با وقار و ‏جذبه‌ای خاص به شما لبخند می‌زند.‏‎

شهید عبدالحسین کیانی معروف به «مش عبدالحسین» 32 سال پیش، زن و ‏بچه‌هایش را، مغازه ‏و دامداری‌اش را، خانه و کاشانه‌اش را رها می‌کند و دل می‌زند به ‏دریای فتح المبین و سهم‌‌اش از ‏فتح المبین می‌‌شود 12 گلوله و شناسنامه‌‌ای که در ‏چهل و سومین بهار عمرش ممهور می‌‌شود به ‏مهر: «به فیض شهادت نائل آمد»‏‎

‏ مطالبی را که در پیش رو دارید، فقط بخش کوچکی از خصوصیات کسب و کار «مش ‏‏عبدالحسین» است. سایر خصوصیت‌های دیگر زندگی مش عبدالحسین و سبک زندگی ‏اسلامی‌‌‏اش را باید منتظر باشید تا بچه‌‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در ‏کتاب«جوانمرد ‏قصاب» چاپ کنند.‏‎

او از ما راضی باشد . . .‏‎

همیشه با وضو می‌‌رود مغازه. هر گاه از او می‌‌‌پرسند: «مش عبدالحسین! چه خبر از ‏وضع ‏بازار؟ کسب و کار چطوره؟» او فقط و فقط یک جواب مشترک برای همه دارد‎: ‎‎«‎الحمدلله ... ما ‏از خدا راضی هستیم، او از ما راضی باشد... »‏‎

سنگین‌تر از وزنه‎

همیشه بیشتر از وزنه‌‌ای که توی کفه‌ ترازو گذاشته است، گوشت می‌‌دهد دست ‏مشتری. همیشه ‏کفه‌ گوشت به کفه  آن‌ طرفی می‌چربد‎ .‎‏‌هیچ‌کس کفه‌های ترازوی ‏مش عبدالحسین را مساوی ندیده ‏است. همیشه سمت گوشت سنگین‌تر است.‏‎

عادت‎

هیچ‌‌وقت کسی نمی‌‌بیند مش عبدالحسین پولی را که از مشتری هایش می‌‌گیرد، ‏بشمارد. پول را که ‏می‌گیرد، بدون اینکه حتی نگاهش کند، می‌اندازد توی دخل. این ‏عادت همیشگی‌‌اش است.‏‎ ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/9/19 ] [ 7:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش بی‌باک، حسین نوش آبادی در خصوص توهین های اخیر به شهدا و خانواده آنها و انتشار آن در شبکه های اجتماعی گفت: این حرکت یک حرکت خلاف اخلاق، قانون و هنجارهای اجتماعی است. کسانی که نسبت به یکی از شریف ترین و عزیزترین سرمایه های  معنوی این کشور که شهدا و خانواده های محترم آنها هستند بخواهند کمترین بی احترامی را داشته باشند و در قالب رفتارهای هنجارشکن و غیر اخلاقی آنها را موردتمسخر قرار بدهند، بدترین نوع رفتارهای ضد اجتماعی و ضد فرهنگی را انتخاب کرده اند و این حرکت ها در نوع خود محکوم و مترود هستند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما باید به شهدا و خانواده های محترمشان که بخش بسیار مهمی از استقلال، آزادی و امنیت کشورمان بخاطر وجود آنها بوده و هست و راه اعتلای اسلام را فراهم آورده اند احترام گذاشته و نگذاریم شان و منزلت آنها دست آویز رفتارهای غیر اخلاقی عده ای بی تعهد شود. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/9/19 ] [ 6:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 93/9/18 ] [ 7:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 203
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450278