NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دیروز در حالی مردم سراسر کشور پس از نماز جمعه به راهپیمایی پرداختند که از در اغلب شهرها مردم به صورت خودجوش شعارهایی را علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی سر می دادند.
 علی رغم گذشت بیش از یکسال از فتنه 88 و بر ملا شدن هویت  فتنه گران برای  همگان امّا همچنان آقای هاشمی رفسنجانی از موضع گیری صریح و شفاف در قبال فتنه گران خود داری کرده و این امر موجب خشم شدید ملت با بصیرت ایران اسلامی گریده است به گونه ای که در روزهای اخیر در اغلب تجمعات و راهپیمایی ها مردم تندترین شعارها را علیه وی طرح کردند. ادامه مطلب...
[ شنبه 89/11/30 ] [ 12:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رسا نوشت: معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه به عنوان تنها مرجع اعلام صلاحیت ملبس شدن طلاب به لباس روحانیت با صدور بیانیه‌ای خواستار خلع لباس کردن مهدی کروبی شد که متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
"احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا آمنا و هم لایفتنون و لقد ‌فتنا الذین من قبلهم فلیعلمن الذین صدقوا ولیعلمن الکاذبین "
آیا مردم چنین پنداشتند که به صرف اینکه گفتند ما ایمان به خدا آوردیم، رها شوند و با این ادعا هیچ امتحانی نشوند، در حالی که امت‌های پیشین را آزمایش کردیم تا راستگویان از دروغگویان شناخته شوند.
اکنون که در سی‌ و دومین سالگرد جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به برکت انفاس قدسیه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) و خون مطهر هزاران شهید گلگون کفن و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه ای، شجره طیبه جمهوری اسلامی به درختی تنومند مبدل و بوی عطرش به کشورهای منطقه رسیده است و فرعون مصر مقارن با فجر انقلاب به شاه خائن ملحق و صدای انقلاب اسلامی از مرزهای اسرائیل خون آشام و کشورهای منطقه با همان طنین دشمن شکن شنیده می‌شود، عده‌ معدودی روحانی‌نما صف خود را از صفوف متحد و متراکم امت اسلام جدا و از رأفت و رحمت جمهوری اسلامی سوء استفاده و دست به اقداماتی می‌زنند که آمریکا و اسرائیل این دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، جرأت چنین جسارت‌هایی را ندارند.
معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه که تنها مقام مسئول در امر سامان بخشی به تلبس طلاب است و وظیفه صیانت از قداست این لباس مقدس را دارد، اعلام می‌کند که لباس مقدس روحانیت، لباس سربازی حضرت ولیعصر ارواحناله‌الفداء می‌باشد و کسی که به این میثاق پایبند نباشد صلاحیت پوشیدن این لباس را ندارد، لذا بعد از احراز عدم صلاحیت مهدی کروبی برای پوشیدن لباس مقدس روحانیت، از دادسرای ویژه روحانیت درخواست می‌کند، در اسرع وقت نسبت به محاکمه و خلع لباس وی اقدام و اجازه ندهند بیش از این شاهد حرمت شکنی به این لباس مقدس که لباس انبیاء عظیم الشان الهی است، باشیم.


[ شنبه 89/11/30 ] [ 12:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

امیدوارم آن روز نرسد که رهبر معظم انقلاب بخواهد علیه آنها فرمان بدهد اما اگر آن روز فرا برسد، حتماً‌ چیزی از سران فتنه باقی نخواهد ماند.
دادنا: معاون حقوقی و پارلمانی سپاه گفت: فتنه گران بدانند اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان دهد، چیزی از آنان باقی نخواهد ماند.
سردار یزدی درحاشیه یادواره فرماندهان شهید تیپ و محور لشکر محمد رسول الله(ص) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در دوران فتنه ی سال گذشته 8 شهید بسیجی داشتیم ، همچنین 100 نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار به دست عوامل فتنه مجروح شدند. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/30 ] [ 12:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ارگان رسمی دولت انگلیس از گسترش اتفاق نظر در میان اعضای خانواده بزرگ نسبت به دست اندرکاران داخلی فتنه ابراز نگرانی کرد.
بی بی سی با بررسی اتفاق نظر پدید آمده در طیفی از چهره های سیاسی در ایران- از مراجع عظام و اصولگرایان و رئیس و نمایندگان مجلس گرفته تا چهره هایی مانند ناطق نوری، حسن روحانی، و حتی اقلیت مجلس- نوشت: همگرایی و اجماع نیروهای مختلف اصولگرا در محکومیت میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی و تقاضای فزاینده برای مجازات آنها، فرض دستگیری قریب الوقوع را تقویت می کند، چرا که به نظر می رسد دیگر، محاکمه و تنبیه قانونی «سران فتنه» محدود به رسانه ها و تشکل های دانشجویی هوادار دولت و نیروهای افراطی در بلوک قدرت نیست و پژواک این خواست اکنون به سطوح بالاتر قدرت ارتقا یافته است. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/30 ] [ 11:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
از سوی ناطق نوری و حسن روحانی کلید خورد؛
"نجات هاشمی" به قیمت عبور از موسوی و کروبی

اظهارنظرهای دیرهنگام افرادی مانند حسن روحانی و علی‌اکبر ناطق نوری در محکومیت فتنه‌گران پس از گذشت 20 ماه در حالی است که به‌نظر می‌رسد با اطمینان از افول قطعی فتنه و تثبیت انزجار عمومی از آن‌ها پروژه "نجات هاشمی" به قیمت عبور از موسوی و کروبی کلید خورده است.
 در حالی که پس از گذشت 10 روز فراخوان‌های جریان فتنه برای روز 25 بهمن که از لحاظ حجمی قابل مقایسه با مواردی مانند روز 22 خرداد امسال نبود، در شهر تهران با جمعیت بالغ بر 10 میلیون نفر، کمتر از 10 هزار نفر به خیابان آمدند. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/30 ] [ 11:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دبیرکل حزب مردم‌سالاری، تاکید کرد: با فریاد بلند عرض می‌کنیم ‏، اصلاحاتی که برآمده از نظام است هیچ وقت نخواهیم گذاشت چراغش در این کشور خاموش شود. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/30 ] [ 11:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به دنبال اقدام روزنامه جمهوری اسلامی مورخ 23/11/89 در جعلی معرفی کردن عکس های منتشر شده از دختر میرحسین موسوی دانشجوی عکاسی که تهیه کننده آن عکس ها بود در نامه دوم خود (این‌بار) به "صراط نیوز" ، توضیحات و گلایه هایی ارائه نموده است. وی در این نامه با انتقاد از واکنش برخی رسانه ها نسبت به انتشار آن تصاویر، عکس جدیدی از دختر یادشده را ارسال کرده است. بخش هایی از نامه بدین شرح است : ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/30 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

‌‌در حالی که رسانه های رسمی کشور تبلیغات سنگینی در رابطه با بسیجی و مدافع نظام معرفی کردن مرحوم صانع ژاله آغاز کرده اند، شواهد و قرائن از برنامه گسترده رسانه های خارج از کشور برای استفاده از این تبلیغات به سود معترضان دارد.
اگرچه مسوولان رسمی کشور تاکنون اشاره ای به گرایشهای سیاسی و نحوه حضور فرد مذکور در حوادث 25 بهمن نکرده اند، اما تبلیغات گسترده بر روی شهید، بسیجی و طرفدار نظام اعلام کردن این دانشجو موجب شده است تا رسانه های خارج از کشور و طرفداران جریانات فعال در 25 بهمن در پی مصادره تبلیغات انجام شده در معرفی این فرد داشته باشند. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/30 ] [ 11:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رفقای ما در 25 بهمن فرصتی طلایی به جمهوری اسلامی دادند
اعتراف سبزها؛ در زمین نظام بازی کردیم!
یکی از عناصر مخالف خارج نشین ضمن انتشار تحلیل فوق نوشت «شهرآشوبی 25بهمن همه بضاعت باقی مانده اپوزیسیون بود که به میدان آورد، بضاعتی که صرفاً استعداد ایذاء داشت». داریوش سجادی یادآور شده است: مخالفان در این روز، حضوری کم فروغ توأم با آشوب و شعارهای ساختارشکنانه و رفتار پرخاشگرانه داشتند. همین حضور کم شمار، اغتشاشگرانه و ساختارشکن بود که بلافاصله به اصولگرایان این فرصت طلائی را داد تا ضمن رادیکالیزه کردن فضا موفق شوند یک شبه ورق را به بدترین شکل ممکن علیه رهبران جنبش سبز برگردانند و با بسیج موفقیت آمیز افکارعمومی، قدم های اساسی جهت به محاق بردن نهائی سبزها و سرانش را با موفقیت برداشته و پیش بینی محمد خاتمی را محقق کنند.
وی اضافه می کند: در مقام مقایسه، هر اندازه انقلاب اسلامی سال 57 با پیروی از اصل «گوله برفی» از لحظه ای که در 19 دی ماه 56 با یک حضور چند هزار نفری طلاب در فیضیه قم حرکت اش آغاز شد و طی این مسیر مدام بر حجم و گستره این گوله برفی افزوده شد تا اینکه در نماز عیدفطر قیطریه به عدد اعجاب آور 3 میلیون رسید و نهایتاً در بهمن 57 دربار را به زانو درآورد، اما برخلاف آن جنبش سبز این روند را معکوس طی کرد و طی کمتر از 8 ماه این گوله برفی مسیر معکوس را طی کرد و آنقدر طی این 8ماه از حجم اش کاسته شد که اینک از آن جوش و خروش، «به قول محمد خاتمی» تنها عده ای تندرو و اغتشاشگر باقی مانده است. چنین سرنوشت محتومی محصول بی لیاقتی و بی تدبیری مستقیم و قابل اثبات سران جنبش سبز است که با بی مبالاتی محض عمداً یا سهواً مسبب آن شدند تا آن حرکت مدنی چنین با سرعت از اوج به حضیض افتاد.
سجادی با تمسخر کسانی چون موسوی و کروبی، نوشت: آنها موفق شدند در کمتر از 2 سال ضمن پیاده کردن مخالفان منتقد و اصلاح طلبان قانونگرا از قطار جنبش سبز صرفاً از کسانی یارگیری کنند که فاقد کمترین دلبستگی به قانون اساسی و اسلام و امام هستند یعنی همان که سران جنبش سبز خود را دلبسته آن می دانستند. اکنون فقط دشمنان خمینی با سران جنبش سبز مانده اند.

[ شنبه 89/11/30 ] [ 11:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پیکر شهید محمد مختاری از دیگر کشته‌شدگان حوادث اخیر به دست عوامل منافقین روز گذشته در دستان جمعی از مردم انقلابی کشورمان از مقابل منزل این شهید واقع در شرق تهران تشییع شد.
به گزارش جهان شهید محمد مختاری ?? ساله فرزند اسماعیل روز ?? بهمن در اثر تیراندازی عوامل منافقین به شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به درجه شهادت نائل شد.
عکس های ذیل از شهید محمد مختاری است:

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 10:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2486
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425828