NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کسی‌ چهمی‌دانست تاریخ دوباره در هشت سال دفاع مقدس تکرار شود و پسری سر بر بالین پدرش 25 سال آرام بگیرد.

به گزارش بی باک به نقل از باشگاه خبرنگاران، کسی‌ چه می‌دانست تاریخ دوباره در هشت سال دفاع مقدس تکرار شود و پسری سر بر بالین پدرش 25 سال آرام بگیرد و 25 سال این دو شهید گذر زمان را به نظاره بنشینند تا گروهی از بچه‌های تفحص بیایند و پدر و پسر را از دل صحرا به دیار خود بازگردانند.

وقتی در احوالات آل‌الله می‌خواندیم: « امام حسین علیه السلام وقتی بر بالین حضرت علی اکبر علیه السلام رسید که جان باخته بود. صورت بر چهره خونین او نهاد و دشمن را نفرین کرد: «قتل‌الله قوماً قتلوک...» و تکرار می‌کرد که: «علی الدنیا بعدک العفا». و جوانان هاشمی را طلبید تا پیکر او را به خیمه‌گاه حمل کنند.
حضرت علی اکبر علیه‌السلام ، نزدیک‌ترین شهیدی است که با حضرت امام حسین علیه السلام دفن شده است. مزار مطهر او پایین پای اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار دارد و به همین خاطر ضریح امام، شش گوشه دارد.»
* پدر و پسر مازندرانی که در آغوش هم به شهادت رسیدند / پدر و پسر فدای حسین(ع) ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 2:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خدا جون


[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 2:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ذکر مصائب امیرالمؤمنین علیه السلام توسط آیت‌الله خامنه‌ای - خطبه های نماز جمعه تهران، شهریور ماه 88

[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 2:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598، وطن امروز نوشت: آقای هاشمی‌رفسنجانی به صورت معناداری مهدی خزعلی را تفقد کرده است. یعنی این پیر سیاست به گونه‌ای با این نوباوه فتنه برخورد می‌کند که چندان عادی نمی‌نماید. زمانی که مهدی خزعلی به علت نوشته‌ای سخیف و موهن بازداشت شد، هاشمی‌رفسنجانی به او تلفن کرد و آنگونه که سایت مهدی خزعلی منتشر کرده از او خواست تا رسیدن به اهداف عالیه صبر کند. هاشمی بلافاصله پس از آزادی خزعلی، او را به کاخ مرمر برد و از او دلجویی کرد. او هنگامی که با خزعلی روبه‌رو شد از آزادی او ابراز خشنودی کرد. با خزعلی آنقدر راحت است که خوش و بش هم کردند و هاشمی به شوخی به او گفت: «چند روز صبر می‌کردی و بعد دوباره شروع می‌کردی. از دست عزرائیل فرار کردی و حالا در کاخ هستی!» ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 2:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
  ای زخمیه دنیا دلم ، بد کردی دنیا با دلم

[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 2:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
افسران - دور شده ام
امشب به آسمان نگاه کردم و ماه را در دستم گرفتم
میان دو انگشتم
کوچک بود
خیلی کوچک
نردبانی می باید.........تا ماه ،بزرگ شود
بزرگ.........اندازه خودش
چه قدرتی دارند فاصله ها
ماه، با آن عظمت
در میان انگشتانی نحیف !
و چشمانی متوهم
.
.
.
وای بر من !
چقدر از تو فاصله گرفته ام
چه دورم از تو
آنگاه که عظمتت را نادیده می گیرم......

[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 1:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از کنار هم قرار دادن 2 آیه از قرآن کریم می‌توان ثابت کرد که شب قدر یکی از شب‌های ماه مبارک رمضان است. یک آیه در سوره مبارکه «بقرة» و دیگری در سوره مبارک «قدر» است؛ سوره‌ای که تلاوت آن در نماز فایده بسیاری دارد

به گزارش فرهنگ نیوز، سوره «قدر» در مکّه نازل شده و همانند دیگر سوره‌‏هاى مکّى، آیاتش کوتاه و موزون است.
این سوره با اشاره به نزول قرآن در شب قدر آغاز و با بیان اهمیّت شب قدر نزد خداوند و برترى آن بر هزار ماه ادامه می‌‏یابد و با سلام و درود الهى در آن شب پایان می‌پذیرد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 1:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
افسران - دلـــَم درد دارَد این شَبهـــآ :"(
افسران - دلـــَم درد دارَد این شَبهـــآ :"(
به نام تو یگانه معبودم
سلام خدا
خوبی؟
چه سوالی آخه چرا با داشتن بنده ای مثل من خوب باشی 
منو یادت هست؟!
پارسال همین موقع ها بود اومدم پیشت
گفتم دیگه قول قول
گناه ممنوع!! ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 1:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شب قدر است و قدر آن بدانیم...

وقتی انسان بخواهد کسی را به سمت خودش بخواند او را صدا می زند؛ هر انسانی که به خدا معتقد و م?من باشد،یا اگر هم به خدا اعتقاد محکمی نداشته باشد اما در مواقع ناراحتی و نگرانی و التهاب بالاخره یک"یا خدایی" می گوید و در حالتهای گوناگون خدا را می خواند.

یکی از دعاهای پرفضیلت ماه رمضان به ویژه لیالی قدر دعای جوشن کبیر است.جوشن‌کبیر، دعایی‌ منقول‌ از پیامبر اکرم (صلی‌اللّه‌علیه‌ و آله‌ وسلم‌) است که حاوی‌ هزار و یک‌ نام‌ و صفت خدای‌ متعال‌ می باشد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 1:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ما در مفاتیح در دعایی می‌خوانیم که خدایا برای تاریکی قبرم گریه می‌کنم. خدایا برای تنگی لحدم گریه می‌کنم. آخر زندگی انسان قرار گرفتن در قبور است و حدیث داریم که شبانه‌روز، قبر ما 5 کلمه را صدا می‌کند. قبر صبح به صبح می‌گوید: من خانه تنهایی تو هستم، برای خودت انیسی پیدا کن با انجام کار خیر!

خدایا کمک کن این صداهای قبر را بشنویم و در فکر مردن باشیم، ما آن‌چنان شیفته دنیا هستیم که بی‌هوش شده‌ایم و آدمی که بی‌هوش باشد،‌ هیچ نمی‌فهمد. از خدا بخواهیم ما را هوشیار کند.

دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

«اللّهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الى خَیراتِهِ ولاتَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الى الحَقّ المُبین»
خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از برکاتش و آسان کن راه مرا به سوى خیرهایش و محروم نکن ما را از پذیرفتن نیکی‌هایش، اى راهنماى به سوى حـق آشکار!

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 1:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 721
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437166