NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حقوق‌های نجومی در سخت‌ترین سال اقتصاد کشور /مگر سال 94 سخت‌ترین سال پس از انقلاب نبود؟ 

گزارش مشرق؛
باید از مسئولان دولتی این سوال را پرسید که چرا در سخت‌ترین سال اقتصاد کشور، این سخت گرفتن در بودجه جاری دستگاه‌ها، فقط شامل حال کارمندان شد و خللی در حقوق‌های کلان مدیران ایجاد نکرد؟
سرویس اقتصاد مشرق - در هفته‌های اخیر از ابعاد مختلف به پرونده رسوایی حقوق‌های نجومی پرداخته شده، اما آنچه که تاکنون به آن بی‌توجهی شده بود، زمان وقوع حقوق‌های نجومی است، که عمق فاجعه را بیشتر می‌کند. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/4/18 ] [ 11:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
غلامعلی حداد عادل گفت: رهبر انقلاب درباره خبرگان بر انقلابی ماندن تأکید دارند و این نشان از نگرانی ایشان است که در مجمع انقلابیون چنین موضوعی را مطرح می‌کنند.

غلامعلی حدادعادل صبح امروز در مجتمع کوثر بیان داشت: همیشه به اصفهان علاقه‌مند بودم و معتقدم این شهر مخزن انقلاب اسلامی بوده که البته حفظ وحدت مردم این شهر بسیار مهم است.

وی افزود: آن چیزی که من می‌شناسم از رهبر انقلاب، ایشان پیش از آن که به مردم توصیه کنند خودشان به آن عمل می‌کنند و اگر نهی اشرافی‌گری می‌کنند، هیچ نشانه‌ای از اشرافی‌گری در زندگی خودشان نیست. ادامه مطلب...

[ جمعه 95/4/18 ] [ 11:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجلس نمایندگان آمریکا با 239 رأی موافق در مقابل 185 رأی مخالف لایحه منع فروش هواپیماهای «بوئینگ» را به ایران تصویب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مجلس نمایندگان آمریکا در رأی‌گیری شفاهی 7 ژوئیه (17 تیرماه)، متمم‌هایی در لایحه بودجه با هدف متوقف کردن فروش هواپیمای بوئینگ به «ایران ایر» را به تصویب رساند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد پیش تر شرکت هواپیمایی بوئینگ با هواپیمایی «ایران ایر» در خصوص فروش یا اجاره 109 هواپیمای بوئینگ به این شرکت هواپیمایی در سالهای آینده به توافق رسیده بودند. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/4/18 ] [ 11:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به انتشار برخی اخبار کذب در اینستاگرام جعلی تاکید کرد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچگونه صفحه ای در اینستاگرام ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین  متن پیام دفتر هاشمی رفسنجانی به این شرح است :

در پی درج برخی شایعات و اخبار کذب به نقل از آیت الله هاشمی رفسنجانی، در صفحات جعلی اینستاگرام، ضمن تکذیب مجدد درج اینگونه اخبار که صرفا با هدف سوء استفاده های سیاسی ساخته و منتشر می شود، برای چندمین بار متذکر می گردد که ایشان هیچگونه صفحه ای در اینستاگرام ندارند.

دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بدیهی است نقل و انتشار هرگونه خبر و نقل قول از ایشان، تنها از مجاری رسمی و قانونی دفتر و یا اداره کل روابط عمومی ایشان رسمیت داشته و معتبر است.


[ جمعه 95/4/18 ] [ 11:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گزارش کمیته ویژه‌ای که بعد از ابلاغ رئیس جمهور و به دستور جهانگیری به منظور بررسی همه جانبه مساله فیش های حقوقی، زمینه‌ها، ابعاد و موارد مختلف آن تشکیل شده بود، منتشر شد.
به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در گزارش کمیته ویژه که برای استحضار رئیس جمهوری، پاسخگویی مناسب به مطالبه اجتماعی و سامان دهی نظام پرداخت ها در همه دستگاه های دولتی و عمومی تهیه شده، ضمن ریشه یابی موضوع، تصمیمات، راهکارهای کوتاه و بلند مدت و دستورالعمل هایی را به منظور مسدود شدن همه منافذ شکل‌گیری پرداخت‌های غیرمتعارف در همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی، ارائه کرده است. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/4/18 ] [ 11:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طی گفتگو با شبکه الشرقیه نیوز؛
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، وب سایت خبری "عراق پرس" گزارش داد: «"مقتدا صدر" رهبر جریان "صدر" عراق در گفتگو با شبکه "الشرقیه نیوز" گفت: "اشخاصی که به سفارت کشورهای خارجی در منطقه امنیتی "سبز" بغداد خسارت وارد می کنند، جزء هواداران جریان صدر محسوب نمی شوند و در قبال آن هم مسئولیتی نخواهد داشت."»

مقتدا صدر در ادامه و طی اظهارات بی سابقه ای درباره روابطش با ایران گفت: «رابطه من با ایران یک رابطه مشخص و معین نیست و ایرانی ها به موضع مشخصی از من درباره مسئله ای دست پیدا نخواهند کرد.»

رهبر جریان صدر در ادامه مدعی شد: «ایران مثل ترکیه و عربستان یک کشور همسایه است که همه این کشورها در اعزام انتحاری ها یا گروه های مسلح  دخالت های منفی در عراق دارند که این مسئله برای من قابل قبول نیست.

[ جمعه 95/4/18 ] [ 11:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امام جمعه بابل با انتقاد از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در یک روز تعطیل و غیرکاری، گفت: برگزاری اقتصاد مقاومتی در یک روز تعطیل و در یک هتل لوکس آیا با روح اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد؟
برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در هتل‌های لوکس شهرهای ساحلی!
به گزارش عصر امروز، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اهمیت نماز جمعه در اسلام، اظهار کرد: نماز جمعه عامل وحدت‌بخش و دشمن‌شکن در امت اسلامی است و اسلام اهمیت ویژه‌ای به این عمل سیاسی و عبادی می‌دهد. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/4/18 ] [ 10:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ترافیک در ورودی محور کرج-چالوس هم چنان ادامه دارد. سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی کشور نداریم. ترافیک در همه محورها به صورت روان در جریان است و در برخی جاده‌های شمالی کشور از جمله مازندران و گلستان بارش باران گزارش شده است.
[ پنج شنبه 95/4/17 ] [ 10:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دو روز مانده بود به ماه رمضان سال گذشته روز اعزامش بود، همه مایحتاج منزل را خرید به غیر از خرما، گفتم‌: حسن جان فقط خرما نخریدی که آن را هم خودم می‌خرم، با هم خداحافظی کردیم و رفت. اما با دو جعبه خرما برگشت.
شهید مدافع حرم که تشنه لب به یاران سیدالشهداء‌(ع) پیوست +تصاویر
به گزارش عصر امروز از بچه‌گی یادمان دادند دوری و دوستی، نمی‌دانم خالق این جمله کیست، چه کسی گفته دوری‌ها دوستی می‌آورد، دوری‌ها غم می آورد، درد و رنج، خستگی و دلتنگی می آورد، یک سال است که دورم، وسعت دوری‌ام به این دنیا و آن دنیا می‌رسد، من این دنیا، همسرم آن دنیا، در نگاه آدم‌ها یک سال است، آنها که عکس زیبای تو را میبینند و گاها شاید کمتر از یک سال، وقتی عکس سالگرد تو را می‌دیدند می‌گفتند چه زود گذشت، انگار همین دیروز بود که از این کوچه تشییع شد، اما برای من یک سال نه سالها نه، شاید یک قرن طول کشید، تمام این روزها را با قاب عکس زیبای کنار طاقچه اتاق صحبت کردم، گریه کردم و گفتم: ای مردم! باور کنید دوری‌ها دوستی نمی‌آورد. به همه بگویید این جمله را تغییر دهند و بگویند دوری‌ها خستگی به جان انسان می‌اندازد که با هیچ استراحتی از تنت در نمی‌آید. شادمانی و تحمل همه این سختی‌ها وقتی زیباست که می‌دانم همسرم در دسته عند ربهم یرزقون است.
[ پنج شنبه 95/4/17 ] [ 10:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سید حسن خمینی درباره تغییر سیاست ایران در قبال آمریکا گفت: فکر نمی‌کنم آقای ظریف تا به حال تلاشی برای روابط دو جانبه داشته باشد و ارتباطات ایران با آمریکا در محدوده برجام بوده است.
به گزارش عصر امروز، سیدحسن خمینی در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی جیو پاکستان به سوالاتی در خصوص روابط ایران با کشورهای منطقه، پدیده گروههای تکفیری، بیداری اسلامی، انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا پاسخ داد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/4/17 ] [ 10:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 216
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449104