NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رئیس قوه قضائیه با هشدار درباره خطر تفکرات تکفیری و سلفی در جهان اسلام، از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور خواست به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با تبریک سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن هفته وحدت تأکید کرد: جریان‌های تکفیری همچون موریانه « وحدت اسلامی » را از درون می‌خورند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 9:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
http://www.jahannews.com/images/docs/files/000337/nf00337767-1.jpg
در لحظاتی که جنازه آریل شارون، نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در قبر گذاشته شد، تمام منطقه شروع به لرزش کرد، به طوری که شرکت کنندگان در مراسم تدفین به وحشت افتادند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 8:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مفتی اهل سنت عراق به مناسبت سالروز میلاد پیامبر رحمت محمد بن عبدالله (ص) گفت: آنانی که امروز به نام اسلام، مسلمانان را به قتل می رسانند، همان خوارج هستند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، دکتر شیخ مهدی الصمیدعی رییس هیات فتاوای اهل سنت و جماعت عراق، به مناسبت سالروز میلاد محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت اسلامی تاکید کرد: این عده که مدعی اسلام هستند، حامل اندیشه های منحرف خوارج هستند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 8:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

کارگردان سینما گفت: وقتی فیلم‌هایی داریم که می‌تواند جامعه را مریض کند و فیلم‌هایی هم هستند که می‌توانند جامعه را شفا دهند، بنابراین هنرمند ارزشی و غیر ارزشی هم وجود دارد.

خبرگزاری فارس: وقتی فیلم خوب و بد داریم پس هنرمند ارزشی و غیرارزشی هم داریم

پرویز شیخ طادی کارگردان سینما در گفت و گو با سایت آوینی فیلم با انتقاد از اظهارات حسن روحانی که چندی قبل در جمع اهالی فرهنگ و هنر مدعی شده بود ما هنرمند ارزشی و غیرارزشی نداریم، گفت:چنین حرفی صحیح نیست. ای کاش همه انسان ها خوب و باخدا بودند اما وقتی اینگونه نیست طبیعی است که هنرمند ارزشی و غیر ارزشی داریم. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 8:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فعال عربستانی با نام "مجتهد" ادعا کرد که مسئولان این کشور واسطه‌ای قدیمی را برای برقراری روابط با جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: واسطه شاهزاده سعودی برای رابطه با ایران

به گزارش خبرگزاری فارس به نفل از پایگاه شبکه خبری العالم، "مجتهد" فعال مشهور عربستانی که با انتشار مطالبی محرمانه از مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان هواداران بسیاری را در توییتر به خود جذب کرده در صفحه توییتر خود تأکید کرد: "بندر بن سلطان (رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی) از عدنان خاشقچی پیر و ماجراجو خواسته است تا به او در برقراری روابط با ایران کمک کند." ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 8:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کاخ سفید در واکنش به سخنان حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، درباره توافقنامه هسته‌ای ژنو و اعلام پیروزی او بر قدرت‌های جهانی با انعقاد این توافق گفت که این سخنان تنها مصرف داخلی دارد.
واکنش‌کاخ‌سفید به سخنان‌روحانی / این اظهارات بی‌اهمیت است!
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری فرانسه، جی کارنی، سخنگوی کاخ سفید، در جمع خبرنگاران گفت: این مسئله نه برای ما تعجب‌انگیز است و نه باید باعث تعجب شما بشود که رئیس جمهور ایران توافقنامه ژنو را به فراخور مخاطبان داخلی خود تفسیر کند.

وی تاکید کرد: آن‌ چه مقامات ایران می‌گویند، اهمیتی نخواهد داشت، بلکه آن‌ چه انجام می‌دهند، مهم است.

رئیس جمهور روز سه‌شنبه در سفر به خوزستان، توافقنامه ژنو را به معنای تسلیم قدرت‌های بزرگ در برابر ملت ایران دانست و گفت که این توافقنامه به شکستن سد تحریم‌ها منجر شده است.

خبرگزاری فرانسه نوشت: «اظهارات روز سه‌شنبه آقای روحانی می‌تواند بهانه‌ای به دست برخی اعضای کنگره ایالات متحده بدهد که معتقدند توافقنامه ژنو حداکثر امتیازات را به ایران در برابر حداقل‌ها می‌دهد.»

این گروه از اعضای کنگره درصدد تشدید تحریم‌ها علیه ایران هستند، در حالی که کاخ سفید اعلام کرده است که این اقدام معنایی جز تمایل کنگره به جنگ ندارد.

[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 6:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شنیده شده است روز گذشته اصلاح طلبان جلسه ای با حضور فائزه هاشمی رفسنجانی در دماوند برگزار کرده اند.
جلسه اصلاح‌طلبان با حضور فائزه‌هاشمی
 به گزارش جهان، به نقل از دانا، شنیده شده است روز گذشته اصلاح طلبان جلسه‌ای با حضور فائزه هاشمی رفسنجانی در دماوند برگزار کرده اند.

 
بر اساس این گزارش بیش از 100 نفر از اصلاح‌طلبان در این جلسه حضور داشته اند که این جلسه بیش از دو ساعت طول کشیده است.

 
لازم به ذکر است روز گذشته فائزه هاشمی در مصاحبه با سایت ضد انقلاب روزآنلاین اظهاراتی علیه مجلس شورای اسلامی بیان کرده است.

[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 6:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شواهد نشان دهنده آن است که تیم ایرانی از موضع رسمی نظام درباره عدم وجود هرگونه محدودیت در برنامه تحقیق و توسعه (R&D) کوتاه آمده است.
ایجاد ابهام جدید در توافق ژنو پس از درگیری بر سر یک سانتریفیوژ
به گزارش جهان، ایران هسته ای نوشت: شواهد نشان دهنده آن است که تیم ایرانی در مذاکرات کارشناسی از موضع رسمی نظام درباره عدم وجود هرگونه محدودیت در برنامه تحقیق و توسعه (R&D) کوتاه آمده است.

بندی از توافق ژنو که روز 3 آذر میان ایران و 1+5 امضا شد می گوید ایران می تواند برنامه کنونی تحقیق و توسعه خود در حوزه غنی سازی را ادامه بدهد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 6:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تصویری که پیش رو دارید، در ایام محرم الحرام و در آستان مقدس امام زاده ابراهیم ابومحمد (فرزند امام موسی کاظم(صلوات الله علیه)) برداشته شده است. شخصی که میکروفون به دست، در حال روضه خوانی برای یکی از دسته های عزاداری مشاهده می شود، کسی نیست جز سردار دکتر «اسماعیل حیدری». مجاهدی که  به تاریخ 28 مرداد 1392 شمسی، هنگام دفاع از حرمِ عقیله ی بنی هاشم، بانو «زینب کبری»(سلام الله  علیه)، بال در بال ملائک گشود.
آن سردار عزیز، در آخرین روزهای حضورش در این دنیا و در برابر یک دوربین تلویزیونی، این جملات را بر زبان آورد: «اگر خدا توفیق بدهد عاقبتمان ختم به شهادت بشود نه این که خدای نکرده در بستر بمیریم و بعد بگویند حاج اسماعیل که این همه سال جنگیده و زخمی شده و ... این برای ما سخت می شود ، ما را انشا الله این طور ملحق کنند به دوستانمان که حداقل روسفید باشیم.»
دکتر« اسماعیل حیدری»، روز دوم اسفند 1347 در «آمل» متولد شد. از اواسط سال های دفاع مقدس،در جبهه های نبرد حاضر شد و در مرحله ی بعد، به سپاه پاسداران، پیوست و سرانجام، پس از 16 ماه حضور در جمع مدافعانِ حرمِ دخترِ حضرت حیدر(صلوات الله علیهما)، رسمِ ادب را کامل نمود و خرقه ی شهادت پوشید و امروز در آستان مقدس امام زاده ابراهیم آرام گرفته است.

مبارکت باشد سردار
و روحمان با یادت شاد

[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 8:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک دهه پیش جماعتی رو سیاه در همین مطبوعات کشور قلم می‌زدند، اما همه آنها رفتند در رادیو آمریکا، بی‌بی‌سی، رادیو زمانه و رسانه‌های اروپایی و آمریکایی استخدام شدند. چه خوب بود آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با انجمن دفاع از آزادی مطبوعات موضع خود را در برابر این جماعت رو سیاه مشخص می‌کردند که بالاخره «با آنها» هستند یا «بر آنها»؟
روزنامه شرق دیروز عکس صفحه اول خود را اختصاص به دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انجمن موسوم به دفاع از آزادی مطبوعات داد.

آقای هاشمی رفسنجانی در این دیدار گفت:
- تلاش برای بی‌خبر گذاشتن مردم، بیهوده است.
- هیچ سدی نمی‌تواند در دنیا جلوی آگاهی مردم را بگیرد.
- با زور و فشار نمی‌توانیم عقل کسی را هدایت کنیم.
- هیچ کس با زور، مومن نمی‌شود.
- کسانی که از بیان حقایق می‌ترسند از سانسور در رسانه استفاده می‌کنند.(1)

نمی‌دانم مخاطب آیت الله هاشمی در این دیدار کیست؟ او در مذمت چه کسی و کسانی سخن می گوید؟ چه کسانی در جامعه ما تلاش می‌کنند مردم را بی‌خبر نگه دارند؟ چه کسانی در کشور جلوی آگاهی مردم را گرفته‌اند؟ ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 7:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6616
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4432754