NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ادعای این دسته از اصلاح‌طلبان، نه تنها با عقل سیاسی مغایرت دارد بلکه خلاف واقعیت است در واقع آنها حتی اجرای تمامی انتخابات‌ زمان اصلاحات را هم زیر سؤال برده‌اند.
دهقان با تأکید بر اینکه متهم‌کنندگان نظام اسلامی به نبود انتخابات آزاد در جرگه اپوزیسیون قرار گرفته و شایستگی حضور در انتخابات را ندارند، گفت: بالاترین و بیشترین آزادی انتخاباتی کشور‌های دنیا در همین نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 12:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

احمدی نژاد صبح امروز به نیویورک سفر کرد تا در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند. وی در این سفر با روزنامه واشنگتن پست مصاحبه کرد. رئیس جمهور به این سوال که آیا میان وی با مقام معظم رهبری اختلاف نظری وجود دارد؟ پاسخ قابل تاملی داده است.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در گزارش خود از مصاحبه رئیس جمهور با روزنامه واشنگتن پست، نوشت:  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 11:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

چندی پیش این خانم مجری که ظاهرا خیلی تغییر کرده، باطن خود را هم اندکی بروز داده و فضای اعتقادی یک فعال رسانه ای اصلاح طلب که در حال حاضر در خدمت بخش فارسی شبکه دولتی تلویزیون انگلیس است را بروز داد.
[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 9:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پخش برنامه ای طولانی علیه رهبر معظم انقلاب توسط تلویزیون دولتی انگلیس با واکنش های مختلف در محافل ضدانقلاب مواجه شد. 
شبکه بی بی سی در این برنامه سعی کرد به عقده گشایی علیه انقلاب اسلامی به نیابت از سران انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی بپردازد.
با وجود کینه توزی بی سابقه تهیه کنندگان شبکه وابسته به سرویس جاسوسی و وزارت خارجه انگلیس که در جای جای برنامه تهیه شده موج می زند اما اذعان به برخی حقایق باعث خشم محافل ضدانقلاب شده است از جمله آنجا که می گوید «آنچه آیت الله خامنه ای را از بسیاری از رهبران و حاکمان تاریخ ایران ممتاز می کند، نگاه منطقی و عملگرایانه او به سیاست است. او برخلاف بسیاری از حاکمان، مرد عکس العمل های آنی نیست. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 12:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 زمان جنگ وقتی ما «مهران» را از دست دادیم، جنس‌های داخل انبارش دوبرابر گران شد. وقتی «مهران» را پس گرفتیم باز هم جنس‌هایش گران شد. دوباره «مهران» را از دست دادیم، «یاردان قلی» کلی زمین خرید. دوباره «مهران» را پس گرفتیم... اما «یاردان قلی» زمین‌ها را پس نداد. وجب به وجبش را خدا تومان فروخت.

یکی بود، یک نبود بگوید به تو چه مربوط؟ این همه مردم صبح تا شب بابای‌شان می‌میرد، تو هم یکی مثل همه. تو هی گریه می‌کنی. تو خیلی جدی گریه می‌کنی. تو که خیر سرت باسوادی! تو مثلاً پسر بزرگ‌تری، کمی وقار داشته باش! بابایت مرده، مردم جمع شده‌اند و طبق معمول بحث سیاسی می‌کنند. چرا با مردم دعوا داری؟
- آخر مردک می‌گوید، در این مملکت آزادی بیان نیست!
- مگر دروغ می‌گوید؟ مگر هست؟ ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 12:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

از جلسه که آبی گرم نمی شود تعطیلات تابستانی را عشق است!

 کیهان:
اغلب اصلاح طلبان تعطیلات تابستانی را بر جلسه مشترک «جبهه اصلاحات» و «مجمع روحانیون» ترجیح دادند و به همین دلیل جلسه مذکور لغو شد.
گزارش ایلنا و فرارو به نقل از علی محمد غریبانی (رئیس دوره ای جبهه اصلاحات) حاکی است که جلسه این جبهه با مجمع روحانیون قرار بود دیروز برگزار شود اما با توجه به اینکه اکثر اعضای «مجمع» و جبهه اصلاحات به سفر و تعطیلات تابستانی رفتند، جلسه مذکور لغو شد. غریبانی می گوید با توجه به اینکه جلسه مذکور به حد نصاب نرسید و اکثر اعضا به مسافرت تابستانی رفته بودند، جلسه به هفته آینده موکول شد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گفته یکی از نمایندگان مجلس، ‌مشایی ‌برای تسریع در امور گروه آریا، سفارش‌هایی انجام داده است اما زمانی که ‌به صورت شفاهی از وی در این باره سؤال شده، آقای مشایی در پاسخ ‌گفته که "ما همه را سفارش می‌کنیم".
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه غیرعلنی چهار ساعته صبح امروز (یکشنبه) مجلس که به منظور بررسی اختلاس سه هزار میلیارد تومانی تشکیل شده بود، به ارائه گزارشی از این جلسه پرداخت و اظهار داشت: این جلسه به منظور آشنایی نمایندگان با اصل و ابعاد موضوع و پرهیز از ارائه تفسیرهای گوناگونی بود که در جامعه رواج دارد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 11:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 گفتنی است اقدام به رقص مختلط دانشجویان بدون واکنش و برخورد مسئولین ذی ربط این مراسم صورت گرفت.

در مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تهران که هر ساله با نظم خاصی برگزار می شود امروز دانشکده های حقوق، علوم سیاسی، جغرافیا و ابوریحان در تالار فردوسی دانشکده ادبیات اقدام به برگزاری جشنی کردند؛ که در قسمتی از برگزاری این مراسم دانشجویان دختر و پسر با لباس های محلی به حرکات موزون به صورت مختلط پرداختند.
 


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 11:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مشرق نوشت: شنیده ایم محمد خاتمی در جلسه ای با حضور تعدادی از اعضای مجمع روحانیون اعلام کرده بنده سفت و سخت طرفدار بازگشت به نظام و حضور در انتخابات مجلس هستم. وی همچنین تاکید کرده بنده بر خلاف برخی آقایان! معتقدم در انتخابات سال 88 تقلبی صورت نگرفته است.


[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 11:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

گاهی فشار می آورند که فلان آقا مثلاً رادیکال هست و برکنارش کنید، وزارت اطلاعات یک جورایی اذیت می کند، دیگران یه جور دیگر اذیت می کنند، بچه حزب الهی‌ها یه جور دیگر اذیت می کنند

هاشمی رفسنجانی دیروز طی سخنانی در قزوین که منتشر نشد، بیان داشت: «گاهی فشار می آورند که فلان آقا مثلاً رادیکال هست و برکنارش کنید، وزارت اطلاعات یک جورایی اذیت میکند، دیگران یه جور دیگر اذیت میکنند، بچه حزب‌الهیها یه جور دیگر اذیت میکنند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/6/28 ] [ 10:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 959
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4411955