NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش جهان به نقل از مهر، جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: کشورش با ایران برای مبارزه علیه داعش گفتگو کرده است.

جن ساکی پس از سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص درخواست آمریکا از ایران برای حضور در ائتلاف ضد داعش، در توئیتر خود نوشت: این چیز پنهانی نیست که ما برای مبارزه علیه داعش در عراق با ایران گفتگو کردیم و این مسئله در حاشیه مذاکرات هسته ای صورت گرفته است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 7:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
قابل توجه خانم رخشان بنی اعتماد؛
درس بزرگ عکاس‌ جوان ایرانی به روشنفکران‌غرب‌زده‌/ پس فرستادن جایزه برای حفظ استقلال
 

این هفته و در حالی که همگان از خامی یک خانم 60 ساله که بایستی الگوی نسل جوان و جویای نام باشد تاسف می خوردند، رفتار یک جوان 32 ساله پر افتخار، درس آزادگی و استقلال داد.رفتاری که به نظر می رسد نه تنها برای هم نسلان خودش بایستی الگو باشد بلکه بایستی درس بزرگی برای رخشان بنی اعتمادها و روشنفکرهای هم نسل او باشد.
گروه فرهنگی جهان نیوز - زهره مرادزاده: خوشبختانه یا متاسفانه تب جایزه گرفتن در عرصه بین‌المللی به ویژه "در میان افراد صاحب نام کشور" به شدت بالاست؛ از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی گرفته تا صعود تیم ملی والیبال کشورمان، جایزه گرفتن خانم کارگردان در یک جشنواره ضدایرانی و در نهایت جایزه 50 هزاریورویی برای عکاس پر افتخار جوان ایرانی. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 7:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخبار ویژه و کوتاه
دلیل تعویق برگزاری دادگاه مهدی هاشمی/ پیام ناطق به روحانی در پاسخ به یک سؤال/ امیر داعش در ایران دستگیر شد
نسبت رخشان بنی اعتماد با نخست وزیر دوران طاغوت ... فعال شدن نمایندگان ادوار توسط مشاور حقوقی هاشمی ... اقدام ترکیه پس از محکومیت ایران در پرونده کرسنت ... توصیه خاتمی به مؤسس «ندا» ... درخواست روسیه از ایران درباره تحریم ها ... خنثی شدن یک توطئه علیه مدافعان ایرانی حرم ...
سرویس سیاسی جهان نیوز ـ خبرنگاران جهان نیوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نیوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

نسبت رخشان بنی اعتماد با نخست وزیر دوران طاغوت

> به گزارش جهان، خانم رخشان بنی اعتماد ـ که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از وی به خاطر فیلم قصه ها که یک فیلم سیاه علیه نظام است تقدیر کرد ـ خواهرزاده منوچهر اقبال، نخست وزیر دوران طاغوت و رئیس شرکت ملی نفت در دوره پهلوی بوده است. وی در سال 60 مارکسیست می شود و مدتی در زندان اوین به اتهام ارتباط با چریک های فدایی خلق به زندان می افتد. خانم رخشان بنی اعتماد همسر آقای جهانگیر کوثری و مادر باران کوثری از بازیگران سینما است که همگی در جریان فتنه 88 تحرکاتی داشتند.

دلیل تعویق برگزاری دادگاه مهدی هاشمی

> قاضی مقیسه، قاضی پرونده مهدی هاشمی به سفر حج مشرف شده و ادامه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی به آینده موکول شده است.

فعال شدن نمایندگان ادوار توسط مشاور حقوقی هاشمی ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 7:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«دیروز هواپیماهای ما در غزه بودند، و شاید فردا آنها را به تهران بفرستیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بولتن نیوز، مشاجره اسراییلی ها بر سر بودجه جنگی این رژیم بالا گرفته است. تهاجم 50 روزه به مردم بی دفاع غزه و حماس موجب بروز خساراتی سنگین به ماشین جنگی این رژیم شده تا حدی که نیاز به افزایش چندین میلیارد دلاری بودجه آن است.

[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 7:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
توصیه‌ی رهبر انقلاب به ورزی پیرامون سریال «معمای شاه»/ کمیته بین‌المللی "شاباس" تحت فشار رژیم‌صهیونیستی/ فرمانده اسراییلی: شاید همین فردا به تهران حمله کنیم/ استقلال اسکاتلند چگونه چهره اروپا را تغییر خواهد داد؟ / مخالفت ایران با درخواست امریکا/ چرا رهبر معظم انقلاب به آمریکایی ها نه گفتند؟
مهمترین خبرهایی که امروز، نظر سایت های خبری را به خود جلب کرده و در تیتر یک آنها جا گرفته است چیست؟ سایت های مختلف خبری با رویکردهای گوناگون سیاسی، امروز به روی چه موضوعی تمرکز کرده اند؟

پایگاه 598 به صورت روزانه اقدام به انتشار صفحه نخست برخی از رسانه های خبری کشور می نماید. 

صفحه نخست سایت های خبری امروز را ببینید...

سایت خبری رجانیوز:

* توصیه‌ی رهبر انقلاب به ورزی پیرامون سریال «معمای شاه»
* در برنامه دیشب نود چه گذشت؟ +فیلم
* تحلیل دکتر جمشیدی از نسبت ایران و امریکا در موضوعات غیر هسته ای

[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 6:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایت رسمی بازی های آسیایی 2014 اینچئون از آزار و اذیت یک داوطلب زن اهل کره جنوبی از یکی از دست اندر کاران تیم فوتبال امید ایران خبر داد.
رسوایی اخلاقی در کاروان اعزامی ایران به اینچئونبه گزارش مشرق، خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی بازی های آسیایی نوشت: امروز یک خبر تاسف بار برای ورزش ایران را روی خروجی خود قرار داد.

بر این اساس پلیس محلی ادعا کرد، یکی از دست اندر کاران تیم فوتبال امید ایران به دلیل اتهام آزار و اذیت جنسی یکی از راهنماهای داوطلب زن این دوره از بازیهازن اهل کشور میزبان در ورزشگاه محل برگزاری دیدار با ویتنام، دستگیر شده است.

گفته شده این فرد اعمال غیر اخلاقی و خارج از عرف در داخل راهروی ورزشگاه "آنسان وا" انجام داده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 6:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عارف واصل مرحوم میرزا جواد ملکی تبریزی می فرماید: مرا شیخی بود بزرگوار عامل عارف کامل که مانند او را در مراتبی که گفته شد ندیده ام.
گروه مذهبی، عارف واصل مرحوم میرزا جواد ملکی تبریزی می فرماید: مرا شیخی بود بزرگوار عامل عارف کامل که مانند او را در مراتبی که گفته شد ندیده ام.

به گزارش بولتن نیوز، عارف واصل مرحوم میرزا جواد ملکی تبریزی می فرماید: مرا شیخی بود بزرگوار عامل عارف کامل که مانند او را در مراتبی که گفته شد ندیده ام، از او پرسیدیم که در اصلاح و جلب معارف چه عملی را به تجربه رسانده است؟ ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 6:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک کلیپ ویدیویی طنزآمیز که در اینترنت منتشر شده، “پودر رختشویی” داعش برای زدودن آثار خون و انفجار را تبلیغ می کند! در این فیلم، “داعک” یا پودر رختشویی داعش معرفی می شود که پس از هر انفجار تروریستی و یا بریدن سر قربانیان، می تواند “بدترین آثار خون و انفجار را از روی لباس اعضای داعش، پاک کند. ببینید!

[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 6:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 93/6/24 ] [ 7:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وقتى که سیاهَى چادرم ، دل مردهایى را که چشمشان به دنبال خوش رنگ ترین زنهاست، مى زند.

به گزارش بی باک، حسن مستخدمی در گوگل پلاس نوشت:

چه لذتى دارد ....!!! 
وقتى که سیاهَى چادرم ، دل مردهایى را که چشمشان به دنبال خوش رنگ ترین زنهاست، مى زند. 
چه قدر از انتخابم خشنود میشوم، وقتی که میبینم حجم اعضای بدنم قابل تشخیص نیست. 
چه قدر بر خود می بالم، وقتی که از اندامم، جز سیاهی نمیبینند و مرا کلاغ سیاه میخوانند. 
چه کیفی می کنم، وقتی که با تنفر به من مینگرند ،حال که تنها تاثیر نگاهشان، تزریق عشق چادر به قلب من است! 
و خدارو شکر می کنم،هر بار که به قول بعضی ها چادرم را نشخوار می کنم تا نامحرم زدااا باشم! 
بله، حجاب تنها چادر نیست! میتوان بدون چادر هم باحجاب و عفیف بود! اما من چادر را تنها به نیت رعایت حدود حجاب سر نمیکنم،من نمیخواهم تنها به وظیفه ی شرعی و عرفی ام عمل کنم، من چادرم را با عشق و غرور به سر می کنم تا (نامحرم زدا) باشم! 
حال تو میخواهی از من متنفر باشی،باش!میخواهی مرا کلاغ سیاه بخوانی،بخوان!میخواهی مرا دزد بپنداری،میخواهی مرا امل و عقب مانده و کچل و زشت و نشخوار کننده و ریاکار و.....بدانی؟ بدان! اما این چادر را از من نگیر. چرا که چادر من عشق من،تاج بندگیم، مایه ی آرامشم،حافظ و نگهبان و تنها سلاح من است! میخواهی مرا زیر سوال ببری،ببر ، اما چادر من حرمت دارد! حرمت چادرم را حتی اگر من نگه نداشتم،،، تو نگهدار !

[ دوشنبه 93/6/24 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 258
بازدید دیروز: 599
کل بازدیدها: 4449745