NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 نظر خود را در مورد عمره مفرده بیان نمودند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 1385/11/30 در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 در مورد عمره مفرده فرمودند:

اگر از من سؤال کنند کسی ثروتی تولید کند برای اینکه بیست نفر یا صد نفر انسان را که زندگیشان سرشار از محرومیت است، به نوا برساند، یا مثلاً فرض بفرمایید که پنجاه نفر را که در فلان شهر زندگی میکنند و در آرزوی یک بار زیارت قبر مطهر علی‌بن‌موسیالرضا در حسرتند و نتوانستند بروند، اینها را با ثروتش به زیارت ببرد، این بهتر است یا با همین پولی که میخواهد با آن تولید ثروت کند، ده سال پشت سر هم عمره برود، بنده به طور قطع و یقین و بدون هیچ تردید خواهم گفت اولی مقدم است. حالا هر سال عمره نرود.

منبع: khamenei.ir


[ شنبه 94/1/22 ] [ 9:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فرزند شهید اندرزگو:از راهی که پدران ما نشان دادند نمی‌توانیم منحرف شویم

 ماجرای سجده شکر مقام معظم رهبری چه بود؟

فرزند شهید اندرزگو با اشاره به دیدار خصوصی و سه ساعت و نیمه فرزندان شهدا با رهبر معظم انقلاب در زمستان 92 گفت: وقتی حضرت آقا آمدند همه‌ ما گریه کردیم. مقام معظم رهبری برای اینکه فرزندان شهدا راحت صحبت کنند، همه را بیرون کرد و گفت هیچ کس نباشد، می‌خواهیم با هم تنها باشیم.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، فرزند شهید اندرزگو با اشاره به دیدار خصوصی و سه ساعت و نیمه فرزندان شهدا با رهبر معظم انقلاب در زمستان 92 گفت: وقتی حضرت آقا آمدند همه‌ ما گریه کردیم. مقام معظم رهبری برای اینکه فرزندان شهدا راحت صحبت کنند، همه را بیرون کرد و گفت هیچ کس نباشد، می‌خواهیم با هم تنها باشیم.

 صحبت کردن از شهیدی که سال ها ساواک برای پیدا کردنش همه جا را زیر پا گذاشته بود و برای زنده و مرده اش 60 میلیون تومان جایزه تعیین کرده بود کار آسانی نیست. ادامه مطلب...

[ شنبه 94/1/22 ] [ 9:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
راحله ذکا که به خاطر مواد مخدر و سرقت مسلحانه و ارتباط با زندانیان گروهک منافقین و... به 274 ضربه شلاق محکوم شده است، به ادعای خود با گذاشتن وثیقه از سوی فائزه هاشمی از زندان آزاد شده است.
دوستان فائزه هاشمی در دوران زندان را بهتر بشناسید!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز شاید کسی باور نمی کرد این گفته فائزه هاشمی را که بهترین دوستانش از هم زندانیان منافق و وهابی و... هستند ولی خبر اینکه فائزه هاشمی ضامن راحله ذکایی از دوستان زندانی اش شده و برای آزادی او سند گذاشته است همه حرفهای وی را ثابت کرد!

بنا بر این گزارش راحله ذکا که به خاطر مواد مخدر و سرقت مسلحانه و ارتباط با زندانیان گروهک منافقین و... به 274 ضربه شلاق محکوم شده است، به ادعای خود با گذاشتن وثیقه از سوی فائزه هاشمی از زندان آزاد شده است. که این خبر هنوز از سوی فائزه هاشمی تا کنون تکذیب نشده است.


[ شنبه 94/1/22 ] [ 9:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عاقبت مخملباف از نگاه سید شهیدان اهل قلم/ نظر سید مرتضی درباره خاتمی و هاشمی رفسنجانی
بیستم فروردین سالروز شهادت هنرمندی است که در طول حیات با پرکت خود به گفته‌ بسیاری از اهالی هنر توانست افق پیش روی هنر متعهد را ترسیم کند.
عاقبت مخملباف از نگاه سید شهیدان اهل قلم/ نظر سید مرتضی درباره خاتمی و هاشمی رفسنجانی
به گزارش عصر امروز، مرتضی آوینی، هنرمندی بود که در جنبه‌های مختلف هنری و رسانه ای خود آثار ماندگاری به جای گذاشت، از ثبت مستند مهمترین وقایع و عملیات‌های جنگ تحمیلی تا سردبیری مجله سوره وابسته به حوزه هنری و نقادی و مقاله نویسی در رابط با موضوعات بحرانی کشور و هنر.

آوینی اما از راهی طی شده به صراط مستقیم آمد. شاید به همین خاطر بود که با ادله‌ای روشن و فراق خاطر به مناظره با قشر روشنفکری می‌رفت که جز با عینک سیاه نمایی هیچ پدیده‌ای را در جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار نمی دادند. ادامه مطلب...
[ شنبه 94/1/22 ] [ 9:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اکبر ترکان گفت: راه خوردن و سوء استفاده‌شان بسته شده است. صدایشان از جای دیگری بلند می‌شود. در مسئله پول‌های کثیف که ما مشخصا صحبت کرده‌ایم. عده‌ای جار و جنجال و هیاهو راه انداختند که دولت دارد اتهام می‌زند.
توهین جدید مشاور ارشد رئیس جمهور به منتقدان
به گزارش عصر امروز، اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور که از شروع به کار دولت اظهارنظرهای عجیبی از او منتشر شده بود و جنجال های زیادی را در فضای رسانه ای به راه انداخته بود، این بار با متهم کردن منتقدان هسته ای به اظهار نظری عجیب پرداخت و در گفتگو با سایت ندای ایرانیان گفت: آنانی که دم از دست دادن امتیاز و ناکامی در سیاست خارجی به واسطه گفت‌و‌گوهای هسته‌ای می‌زنند که هنوز به سر انجام نرسیده است در ده سال گذشته کجا بودند؟ راه خوردن شان بسته شده است صدایشان را برای مسئله هسته ای بالا برده‌اند! ادامه مطلب...
[ شنبه 94/1/22 ] [ 9:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجتهد فعال توئیتری عربستانی، در تازه ترین افشاگری‌های خود ضمن گزارش وضعیت جسمی پادشاه عربستان از پیام ریاض به ایران از طریق اردوغان خبر داده است.
نگرانی پسر از گاف‌های پدر/ اردوغان حامل پیام ریاض به تهران
به گزارش عصر امروز، مجتهد فعال توئیتری عربستانی در مجموعه‌ای از توئیت‌های جدید گزارشی از وضعیت جسمی «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان و خیز «محمد بن سلمان» وزیر دفاع و پسر پادشاه برای رسیدن به قدرت ارائه داده است.

بر اساس این توئیت‌ها یکی از نگرانی‌های محمد بن سلمان که ریاست دیوان پادشاهی را در دست دارد این است که پدرش در سخنرانی‌ها گافی بدهد و اشتباه کند. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/21 ] [ 10:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
صادق زیباکلام با نگارش نامه‌ای سرگشاده به رییس‌جمهور از سخنان روز گذشته او در روز ملی فن‌آوری هسته‌ای انتقاد کرد.
 به گزارش مشرق، صادق زیباکلام در نوشتاری  به حسن روحانی نوشته است:

«بسمه تعالی

جناب آقای دکتر حسن روحانی

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران شیدالله ارکانه

با سلام وعرض ادب، برخی بیانات آن بزرگوار در سالروز ملی هسته‌ای جای تامل بسیاری دارد.از جمله فرموده‌اید "1+5 دنبال این بود که ملت ایران را از اراده توسعه و اقتدار ملی باز دارد، دید که نتوانست و تا ابد نخواهد نتوانست"؛ "چرا دارو و گندم را بر ما تحریم کردید؟" در مورد دارو غربی‌ها می‌گویند که جزء تحریم‌ها نبوده. اما فرض بگیریم که دروغ می‌گویند. در مورد گندم اما دیگر شک و شبه‌ای باقی نمی‌ماند. ما در سال 91 یعنی در اوج تحریم‌ها 6 میلیون تن گندم وارد کردیم که عمدتا از آمریکا بود. اما اصل حرفم با حضرتعالی در فقره دیگری است. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/21 ] [ 10:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امام مهدی(عج): در برابر فتنه‌ها مقاومت کنید، البته همه اینها از نشانه‌های حرکت و قیام ما است
در برابر فتنه‌هایی که پیش می‌آید و البته عده‌ای در این آزمایش و برخورد با فتنه‌ها هلاک می‌شوند، مقاومت کنید و البته همه اینها از نشانه‌های حرکت و قیام ما هستند.
امام مهدی(عج): در برابر فتنه‌ها مقاومت کنید، البته همه اینها از نشانه‌های حرکت و قیام ما است
گروه فرهنگ جهان نیوز ـ یا صاحب الزمان (عج)! نمی دانم الآن کجا هستید...این استقرت بک النوی...
اما می دانم که دل نازنینتان بر مظلومیت شیعیانتان در سراسر دنیا ریش است...

نمی دانم تا طلوع خورشید وجود مبارکتان بر دنیای ظلمانی خلایق چقدر مانده ؟ اما می دانم که شما هم به انتظار اذن الهی هستید برای زدودن تمام ناپاکی ها و پلشتی ها از تارَک دین و دنیا.

و چه زیباست روزهای آمدنتان که فصل اقتدار شیعه ی مظلوم و مهجور است.کاش آن روز نزدیک باشد...ونراه قریبا. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/21 ] [ 10:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اهمیت معرفت و شناخت امام زمان در مذهب ما به اهمیت اصل ایمان است از آنجا که نه یک حدیث بلکه بابی در احادیث ماست که کسی که بمیرد در حالی که امام زمان نشناس باشد به دین اسلام نمرده است بلکه چونان جاهلیت قبل از اسلام دچار انحراف و تباهی و بدآئینی بوده است.
امام زمان (عج) کجای زندگی ماست؟
به گزارش جهان، حسین ابراهیمی در وبلاگ "سرباز صفر جنگ نرم" نوشت:
روزهایمان از پی هم می گذرد ،مایی که مذهبمان شیعه است،مایی که اعتقاد به وجود ائمه ای داریم که خلیفه و جانشین خداوند در زمینند،مایی که دوازده امام داریم و می گوییم دوازدهمین اماممان زنده است،نه چونان ما که او انسان کامل بر روی زمین و بنده معصوم و مطیع خداست،ثبات عالم به وجود اوست،همه به طفیل آن بنده کامل روزی می خوریم ولی، باز قصه قصه بی معرفتی و بی وفایی است...  ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/21 ] [ 10:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام مهدوی‌راد در گفت‌وگو با فارس:
ظلم است اگر خطبه معروف حضرت زهرا(س) را «فدکیه» بنامیم

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: یکی از مهمترین ظلم‌ها به خطبه معروف حضرت زهرا(س) این است که ما آن را خطبه فدکیه بنامیم؛ گویی تمام هم و غم حضرت، فدک بوده و ایشان آمده‌اند با این خطبه آن هم در حال نزار، فقط درباره فدک سخن گفته‌اند.

خبرگزاری فارس: ظلم است اگر خطبه معروف حضرت زهرا(س) را «فدکیه» بنامیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس با اشاره به خطبه «فدکیه» حضرت زهرا(س) اظهار داشت: آنچه که به خطبه حضرت زهرا (س) معروف است و ما از آن به خطبه فدکیه یاد می‌کنیم دوتاست؛ یکی خطبه مسجد و دیگری آن است که حضرت در جمع همسران و خانواده‌های انصار بیان کرده‌اند. البته خطبه مسجد، طولانی‌تر و مهم‌تر است. ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/21 ] [ 10:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1908
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4423016