NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نوری با اشاره به خاتمی می‌گوید: رهبری جریان اصلاحات باید فردی شجاع باشد، چرا که آدم ترسو و محافظه کار نمی‌تواند نقش رهبری جریان را بازی کند.
روزنامه جوان در خبری نوشت: عبدالله نوری در نشست اخیر خود با اعضای کارگزاران و تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب، ضمن تاکید بر رورت تشکیل اتاق فکر اصلاح‌طلبان، عملکرد خاتمی را مورد انتقاد قرار داده و گفته است: رهبری جریان اصلاحات باید فردی شجاع باشد، چرا که آدم ترسو و محافظه کار نمی‌تواند نقش رهبری جریان را بازی کند.
در این جلسه که سعید حجاریان هم یکی از مدعوین ویژه آن بود، او نیز ضمن تایید سخنان عبدالله نوری درباره خاتمی اظهار داشته که ما باید از خاتمی بپرسیم شما که می‌گفتید باید انتخابات مجلس نهم را تحریم کنیم چرا رفتید و به صورت مخفیانه رای دادید؟
تئوریسین دیروز اصلاحات در ادامه افزوده است: اصلاحاتی که پرچمدارش یک نفر باشد، چنین آسیب‌هایی هم دارد.
برخی از مصوبات این جلسه عبارت است از:
1ـ اداره جریان اصلاحات به صورت شورایی باشد.
2ـ نباید جنبش سبز را از اصلاحات جدا بدانیم.
3ـ سعی کنیم اصولگرایان ریزش کرده را جذب اصلاحات کنیم.
4ـ مواظب رزش از درون خودمان هم باشیم.
به گزارش مشرق، این خبر هنگامی منتشر می‌شود که اخیراً تعدادی از اصلاح‌طلبان هوادار خاتمی از بروز فعالیت طیف‌های جدید در جریان اصلاحات ابراز نگرانی کرده‌اند.
این در حالی است که نکته اساسی در فعالیت این روزهای اصلاح‌طلبان آن است که تمام آنها با وجود آنکه در ظاهر از اختلاف و چالش نظری با یکدیگر سخن می‌گویند اما به نظر می‌رسد در راهبردهای خود از نسخه‌هایی مشترک استفاده می‌کنند.

[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تلاش اصلاح طلبان برای عبور خاموش از قانون اساسی
در بحث نظارت بر انتخابات قطع نظر از نظارت شورای محترم نگهبان به نظر می‌رسد ستادی متشکل از سه قوه، نه به منظور تداخل در وظایف یعنی اعمال نظارت قانونی بلکه به منظور نوعی اعمال نظارت اداری به منظور تضمین صحت و سلامت انتخابات و جلوگیری از نفوذ افراد، نهادها و جناح‌ها در فرآیند انتخابات باشد
روزنامه آرمان که این روزها در نبود روزنامه ای خاص برای حزب دولت ساخته ی کارگزاران سازندگی، نقش روابط عمومی آن را در فضای رسانه ای کشور ایفا می کند چند وقتی است که از سوی اتاق فکر های جریان اصلاحات پروژه سیاسی کردن فضای کشور و ایجاد شک سیاسی و بازخورد آن را در دستور کار خود قرار داده است .
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزنامه در این خصوص روندی کاملاً انتخاباتی را در پیش گرفته و هربار با پرداختن به موضوع انتخابات ریاست جمهوری در صدد القای این موضوع دارد که: اصلاحات هنوز نمرده است!
روزنامه آرمان امروز به صحبت های قدرت الله علیخانی، نماینده جنجالی مجلس های ششم تا هشتم کشور پرداخته است؛ نماینده ای که در کارنامه خود حمله به فاطمه حقیقت جو در صحن علنی مجلس ششم تا دفاع جانانه از میرحسین موسوی در مجلس هشتم را دارد. این روزنامه از قول وی می نویسد:دیگر میدان داری برای اصولگرایان کافی است.
[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تاکنون 6 چهره مبرّز وابسته به اصلاح‌طلبان به صورت رسمی از مقولات مشترک‌المعنایی مثل "گزینه حداقلی"، "نامزد ائتلافی" و ... نام برده‌اند. مقوله‌ای که پرده از این برمی‌دارد که اصلاح‌طلبان به صورت جدی در حال مطالعه این مسئله هستند که چگونه در مقاطع سیاسی پیش روی کشور، تخم‌مرغ‌های خود را در سبد یک چهره سیاسی اصولگرا بگذارند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، یکی از اساسی‌ترین سوالاتی که از انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی به این سو در فضای سیاست داخلی کشور به ذهن هرکسی می‌رسد این است که "راهبرد اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری چیست؟".
این در حالی است که مسئله‌ای به نام "فتنه" نیز توانسته است پاسخ‌های احتمالی به این سوال را به شدت مورد تشعشع قرار دهد و حتی برخی از آنها را نیز که از قبل از رخدادهای فتنه‌بار سال 88 مطرح شده بودند تغییر دهد.
اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو، بیش از آنکه به حضور سیاسی بیاندیشند با معضلی بسیار بزرگتر مواجه‌اند و آن بروز شرایط "موت سیاسی" برای جریان اصلاحات است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پژوهش علمی مشترک میان آمریکا و رژیم صهیونیستی فاش کرد که نماز 50 درصد خطر ابتلا به بیماری ضعف حافظه یا آلزایمر را کاهش می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از قدس، این پژوهش که با تأمین مالی باشگاه ملی بهداش آمریکا (UIH) و با همکاری پژوهشگران اسراییلی از بیمارستانهای شیفا، هلل یافا و دانشگاه‌های تل آویو و بن گورین و همچنین پژوهشگران آمریکایی از دانشگاه گلیبلند انجام گرفته است تأکید می‌کند که تأثیر مثبت نماز به مراتب بیشتر از عامل آموزش در مؤسسات آموزشی است.
 براساس این گزارش، تأثیر عامل آموزشی در کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر 24 درصد است. این پژوهش تاکید می‌کند که نماز تأثیر مضاعفی در مقایسه با سالهای آموزشی دارد که انسان در طول زندگی از آن برخوردار می‌شودو براساس تاکیدات پرفسور رفکالیزینبرگ به عنوان یکی از مشارکت کنندگان در این مطالعات، یک نمازگزار در جریان ادای فریضه نماز اقدام به بکارگیری فرآیندهای بسیار زیادی از فعالیت‌های فرهنگی و فکری می‌کند امری که انسان را از ابتلا به بیماری آلزایمر در امان نگه می‌دارد.
همچنین براساس این پژوهش ابتلا به بیماری آلزایمر دربین مردان 50 درصد بیشتر از زنان است. این پژوهش در بین جامعه آماری 892 نفری شامل افراد بالای 60 سال در روستاهای عاره العربیه واقع در منطقه المثلث در فلسطین اشغالی انجام شده است.

[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پسر مهدی کروبی مدعی شد که سیدمحمد خاتمی گفته است تنها در صورتی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنیم که موسوی و کروبی آزاد شده باشند.
به گزارش جهان به نقل از قاصد، محمدحسین کروبی در صفحه شخصی خود با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با محمد خاتمی، نوشت: اول از همه آقای خاتمی سلام گرمی به آقای کروبی رساند و گفت که آرزوی اصلی اش آزادی همه زندانیان سیاسی به خصوص آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد است.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار عکس یکی از خبرنگاران واحد مرکزی خبر در یک سایت ضدانقلاب و تهدید وی، با واکنش جالب وی مواجه شد.
به گزارش جهان به نقل از رجا، حسن شمشادی که در سوریه به سر می برد و  در میان بمباران های خبری هر روزه رسانه های ضد انقلاب، گزارش های جذاب و واقع بینانه ای از آخرین اوضاع این کشور تهیه می کند، در یک اقدام انفعالی مورد خشم سایت های مجهول الهویه ضد انقلاب واقع شده، تا آنجا که یکی از این سایت ها که ادبیات آن نشان می دهد گردانندگان آن از سلامت روانی چندان درستی برخورد نیستند با انتشار عکس حسن شمشادی مدعی دست داشتن وی در سرکوب سبزها در فتنه 88 شد و از مخاطبین! خود خواسته تا با وی برخورد کنند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 11:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 نحوه نامناسب پوشش ، بی بند و باری در رعایت حجاب و برداشتن روسری از سر ، اختلاط دختران و پسران به صورت غیر متعارف، شرایطی را به وجود آورده که این مرکز تفریحی . . .

صراط - این روزها و با فرا رسیدن فصل تابستان علی رقم وجود چندین طرح مبارزه با بد حجابی دوباره خیابان‌های شهر و مراکز تفریحی به نمایشگاه مد و آرایش تبدیل شده است و مردم از این وضعیت ناراحت و نگران هستند . ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 12:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«تمام این اصلاح طلبانی که به خارج آمده اند...الان از کارهای گذشته خودشان برگشته اند و نظرشان عوض شده است و یواش یواش از پرخاشگری های خودشان فاصله می گیرند و حرف های قبلی خودشان را تکذیب می کنند.»
جام نیوز: "مهرداد پارسا" تهیه کننده و مجری باسابقه شبکه سلطنت طلب "پارس" (ParsTV) سه شنبه 27تیر(July.17) در خصوص تحرکات سیاسی جدید در جبهه اصلاح طلبی اظهار داشت: «پس از آنکه آقای خاتمی با رأی دادن در انتخابات مجلس، به حکومت چراغ سبز نشان داد و این پیام را فرستاد که "ما همچنان با ولایت فقیه هستیم" ، حالا اصلاح طلبان می خواهند با زمینه سازی دوباره وارد بازی شوند.» ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 12:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 11:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2392
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425734