NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پس از اظهارات صالحی و انتقاد وی از انتشار یک قرارداد محرمانه میان ایران و طرف غربی توسط یک خبرگزاری آمریکایی، برخی سایت‌های خبری از از وجود اسناد توافقات محرمانه دیگری در ذیل برجام سخن گفتند و دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط را متهم به مخفی کاری در این زمینه کردند.
درز یک سند محرمانه از جانب یک دیپلمات با سابقه!
به گزارش عصر امروز، هفته گذشته خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس مدعی شد به سندی دست یافته است که طبق آن، ایران می‌تواند از ژانویه 2027 یعنی در سال یازدهم اجرای برجام، سانتریفیوژهای خود را مدرن تر و کارآمدتر کند و بدین ترتیب میزان و ظرفیت غنی سازی خود را تا دوبرابر تقویت سازد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 11:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با احترام به سخنان جناب جنتی باید یادآورشویم که ایشان اگر فقط بتواند مواضع ارشاد را اصلاح کند مطمئن باشد که سهم خود را در اصلاح جامعه انجام داده است و مردم و متدینین چیز بیشتری از ایشان نمی خواهند.
جناب وزیر شما ارشاد را اصلاح بفر مایید جامعه پیش کش!
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز یکشنبه سوم مرداد با حضور در سومین اجلاس سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با اشاره به اینکه اصلاح مصوبه کنسرت‌ها تکلیف همه را روشن کرد و اینکه اصلاح جامعه تنها برعهده ارشاد نیست نگاهها را به سوی ارشاد معطوف کرد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 11:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این جماعت که تا دیروز ابتدا منکر فیش های حقوقی بودند و بعد باز طبق عادت وجود این معضل را به گردن دولت قبل انداخته اند از هم اکنون نیز خود را بازنده میدانی که قرار است دو بازیگر ریاست جمهوری سال آینده در آن بازی کنند می بیند لذا بجای پرداختن به بحث غارت بیت المال توسط رفقای خود چراغ به دست در روز روشن دنبال دزد می گردند؟!
ترس از احمدی نژاد/ چرا اصلاح طلبان شیپور را از سر گشادش می نوازند؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز روزنامه آفتاب یزد مورخه 03 مرداد 1395 به قلم سید علیرضا کریمی ‌سردبیر خود مطلبی تحت عنوان " تکلیف احمدی نژاد را مشخص کنید " نوشته است که نشان از ترس این جماعت از برملا شدن واقعیات این روزهای احوالات غارت بیت المال اصلاح طلبان دارد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 11:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«اظهارات جدید فائزه هاشمی روایتی آشنا و قابل مناقشه از سنت سینه کارگزارانی است که تا در حکومت‌اند مبتلا به خویش کامی‌اند و در فردای بیرون ماندن از حکومت مبتلا به آزادی‌طلبی می‌شوند.»
اشرافیت کارگزارانی نباید هم میانه‌ای با حکومت دینی داشته باشند
به گزارش عصر امروز داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با بیان مطلب فوق نوشت: فائزه هاشمی  با بضاعتی نحیف از مبانی و معرفت دینی در مقام نقد حکومت دینی اظهار داشته: من با حکومت دینی مخالفم! و در ادامه مخالفت خود را مستظهر به آن کرده که تجربه حکومت دینی در ایران بعد از انقلاب اسلامی موجبات گسترش رفتارهای دین‌ستیزانه و دین‌گریزانه را در جامعه فراهم آورد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 11:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دو شعبه از بانک مسکن در تهرانسر اقدام به نصب تابلویی در مقابل ورودی بانک کرده اند که تاسف شدید بانوان محجبه رابه همراه داشته است.
بانک مسکن از ورود بانوان با چهره پوشیده به بانک جلوگیری می نماید!+ عکس
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سیستم بانکی کشور بجای رسیدگی به اختلاسها و رسیدگی به دریافتی نجومی مدیرانش عامل نفوذی علیه حجاب اسلامی بانوان شده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 11:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در این گزارش به سؤالات و شبهات شرعی مطرح شده پیرامون انجام تاتو و خالکوبی پاسخ داده می‌شود.
به گزارش عصرامروز، تاتو یا همان خالکوبی سنتی دیرینه در کشورهای جهان است که افراد برای زیباتر شدن نقوشی را با ماندگاری دائمی روی پوست خود ایجاد می‌کنند.
 
امروزه خالکوبی کردن در سراسر جهان فراگیر شده و زنان بیشتر ابروان و خطوط مژه و لب‌های خود را تاتو می‌کنند. مردان هم بیشتر به ایجاد نقش و نگارهایی روی بازو، ساعد و کتف‌های خود تمایل دارند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 12:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است که نگاه حاکم بر تدوین مدل جدید قراردادهای نفتی ایران نگاهی نادرست است و این مدل قراردادی به دلیل اشکالات ساختاری، قابلیت اصلاح ندارد بلکه باید به طور کل از دستور کار خارج شود.
به گزارش پایگاه 598، هدایت الله خادمی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: مدل جدید قراردادهای نفتی ایران که به نام IPC شناخته می شود به هیچ وجه قابل اصلاح نیست بلکه باید این مدل به طور کل از دستور کار خارج شده و فراموش شود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 12:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 طبق گزارش اخیر بانک مرکزی هزینه های جاری دولت به میزان قابل توجهی افزایش یافته؛ به طوری که بدهی دولت به بانک های داخلی نسبت به دو دولت قبلی سه برابر شد و میزان بدهی خارجی کوتاه مدت کشور نیز 2.3 میلیارد دلار بیشتر شد.


دولتی که می بایست با اصلاح الگوی مصرف، پیاده کردن اقتصاد مقاومتی را الگوی خود قرار می داد؛ با قروض داخلی و خارجی بر هزینه های جاری خود افزود. هزینه های جاری ای که بخش عمده آن به حقوق های مدیران دولت یازدهم و ولخرجی ها و ریخت و پاش های آنان اختصاص یافت.


[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 12:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
موضوع پوشش و انتخاب لباس همواره به عنوان نمادی از شخصیت و روحیات درونی افراد مطرح بوده است،به تعبیری باید گفت،انتخاب لباس بازخورد نگاه و جهان‌بینی افراد نسبت به محیط بیرونی و جامعه خویش است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، بدون تردید یکی از معضلات جدی عصر کنونی ما در جامعه ایران به مسئله پوشش معطوف می شود، تلخ است طرح این واقعیت که این روزها یافتن پوششی در شأن یک انسان متشخص ایرانی-اسلامی بسیار دشوار است.

صحت این ادعا را نیز می توان در یک بررسی و مشاهده میدانی در پوشاک‌فروشی‌های پایتخت به روشنی به اثبات رساند ادامه مطلب...

[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 12:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، یکصد و هشتاد و نهمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم شامگاه یکشنبه در ساختمان شهید باکری برگزار شد. این جلسه با حضور سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم و جمعی از معاونان شهرداری قم برگزار و با نطق قبل از دستور سیدمحمد آتش‌زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر آغاز شد.

در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر قم در واکنش به سخنان اخیر رئیس‌جمهور تاکید شد که درحالی اتهام تراکم‌فروشی به شهرداری‌ها زده می‌شود که اساساً تراکم‌فروشی در شهرداری‌ها وجود ندارد و تنها عوارض تراکم و عوارض ارزش افزوده اخذ می‌شود.


[ سه شنبه 95/5/5 ] [ 12:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 512
کل بازدیدها: 4448530