NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

هاشمی رفسنجانی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تحرکات سیاسی خود را افزایش داده است، اخیرا به طور «مخفیانه» و غیر رسمی با فرزندان سرانه فتنه دیدار کرده است. هر چند این خبر از سوی منابع رسمی منتسب به هاشمی رفسنجانی تایید نشده است، اما دفتر وی در قبال تکذیب این خبر نیز تا کنون اقدامی نکرده است.

 به گزارش رجانیوز، در این زمینه محمد حسین کروبی فرزند مهدی کروبی در صفحه فیس بوک خود از این ماجرا خبر داده و نوشته است: «هفته پیش فرصتی فراهم شد که همراه با فرزندان آقای موسوی، برای دیدار با آقای هاشمی رفسنجانی به منزل ایشان برویم.» ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 12:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی از فتنه‌گران برای توجیه آشوب‌های خود در عاشورای 88، به کف زدن جوانان حین سخنرانی سیدحسن نصرالله که البته با اعتراض جدی وی همراه بود، استناد می‌کنند.

توجیه جدید فتنه‌گران برای آتش‌زدن پرچم‌ عزای سیدالشهدا(ع)

به گزارش جهان، وبلاگ گردنه نوشت: این جماعت برای توجیه افتضاحی که در عاشورای سال 88 به بار آورد، به سیدحسن نصرالله هم رحم نمی‌کند!
به سخنرانی سیدحسن نصرالله در شب عاشورای امسال استناد کرده‌اند که در ابتدای سخنرانی‌اش عده‌ای از جوانان حاضر در مراسم سوت و کف می‌زنند! که چی؟! که اینها هم سوت و کف زده‌اند، پس کار ما ایرادی نداشته است!
دیگر این قسمتش را نمی‌گویند که سیدحسن نصرالله فوراً تذکر می‌دهد به جوانان که این کار یعنی سوت و کف زدن مناسب نیست و امشب، شب عاشوراست و از جمعیت می‌خواهد که صلوات بفرستند و جمعیت هم یک‌صدا صلوات می‌فرستند و بلافاصله این اشتباه رفع و جبران می‌شود!
دروغ و تحریف شاخ و دُم ندارد که!
اما این جماعت چه کرد؟! سوت زد، کف زد، هلهله کرد، سیاهی‌های عزای امام حسین(ع) را آتش زد و ... اما نه تنها اشتباه خودش را نپذیرفت و عذر نخواست بلکه هنوز هم خود را حق مطلق می‌داند!


[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 12:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک مهمان کمیته روابط خارجی مجلس سنای امریکا جزئیات پیش نویس پیشنهادی آمریکا به ایران در مذاکرات ژنو 5 را فاش کرد.

پیش‌نویس‌ توافق‌ ژنو فاش‌ شد

به گزارش جهان، یک مهمان کمیته روابط خارجی مجلس سنای امریکا جزئیات پیش نویس پیشنهادی آمریکا به ایران در مذاکرات ژنو 5 را فاش کرد.
این پیش نویس غروب روز آخر مذاکرات ژنو 5 یعنی شنبه 18 آبان (9 نوامبر) از سوی امریکا به تیم ایرانی ارائه شده و امریکایی ها هم درون مذاکرات و هم در مصاحله های علنی جان کری وزیر خارجه این کشور تصریح کرده اند که این پیشنهاد مورد اجماع همه اعضای گروه1+5 بوده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/8/28 ] [ 11:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است حتی نمی‌گویند بخشی از مردم یا حداقل اکثریت مردم رسماً می‌گویند همه مردم.

به گزارش فارس، سیدمحسن میرشمسی یکی از خبرنگاران رسانه‌های اصول‌گرا در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

ادعا می‌کنند که موسوی و کروبی در قلب همه و محبوب همه مردم هستند و همه مردم می‌خواهند حصر موسوی و کروبی برداشته شود! مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است! حتی نمی‌گویند بخشی از مردم یا حداقل اکثریت مردم! رسماً می‌گویند همه مردم!

خب کدام مردم؟! با کدام معیار و شاقول فهمیدید که همه مردم این مطالبه را دارند؟! می‌گویند شما پیام انتخابات 24 خرداد امسال را درک نکرده‌اید؟! خب پیام انتخابات ریاست‌جمهوری امسال چه بود؟! رفع حصر موسوی و کروبی بود؟! آن‌وقت چگونه این پیام را کشف کردید؟! ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/27 ] [ 10:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک روزنامه حامی خانواده هاشمی رفسنجانی، به خبر "لیست 50 نفره هاشمی برای مجلس خبرگان" واکنش نشان داد.
واکنش به خبر "لیست 50 نفره هاشمی برای مجلس خبرگان"
به گزارش جهان، روزنامه اصلاح طلب آرمان نوشت: جواد کریمی قدوسی با اشاره به نفوذ و نقش خانواده آقای هاشمی در انتصاب افراد گفت: در همین مدت، حدود 30 تا 40 مورد تذکر در مورد نفوذ خانواده آقای هاشمی و نقش آنها در مورد انتصابات دادم. 
وی افزود: این جریان با همدستی آقای خاتمی به دنبال فتح مجلس شورای اسلامی آینده و خبرگان رهبری است و لیست 50 نفره‌ای را برای در اختیار گرفتن خبرگان رهبری تهیه کرده که با دانش و بصیرت مردم و توانایی نظام این اتفاق نمی‌افتد. همچنین سایت‌های اصولگرا اخیرا نوشتند که سیدمحمد خاتمی در جمع برخی اعضای مجمع روحانیون گفته است: «ما باید خود را برای انتخابات خبرگان آماده کنیم. من انتخابات خبرگان را مهم‌تر از انتخابات مجلس می‌دانم. باید ترکیب خبرگان را عوض کنیم. با مجمع محققین قم صحبت کرده‌ایم که از میان روحانیون جوان و خوشفکر نیروهایی را شناسایی و برای حضور در خبرگان آماده سازیم.»
این روزنامه در ادامه مدعی شده است: آگاهان به امر با یک نگاه گذرا به این جملات پی به جعلی بودن آن خواهند برد چرا که خاتمی در طی دوران ریاست جمهور و پس از آن بارها نسبت به جایگاه روحانیون به‌ویژه اعضای مجلس خبرگان عرض ارادت کرده است. لذا آنچه این سایت‌ها نوشته‌اند بیش از همه به یک شوخی شباهت دارد.
به نوشته آرمان "نفس حضور در مجلس خبرگان برای هر یک از افراد و شخصیت‌ها بسیار ارزشمند است و نمی‌توان فردی از دو جناح اصلی کشور را یافت که تمایلی برای حضور در این مجلس نداشته باشد اما این جایگاه دارای اعتباری است که تمام افراد دارای ویژگی‌های ورود به آن نیستند. باید ذکر کرد که نباید با تخریب و هجمه به یکدیگر جهت راه یافتن به مجلس خبرگان از اعتبار آن کاست."

[ دوشنبه 92/8/27 ] [ 9:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

تازه ترین برنامه خاتمی برای هاشمی رفسنجانی

منابع خبری از تلاش فرزند سخنگوی دولت اصلاحات برای دعوت از سید محمد خاتمی به دانشگاه تهران خبر می دهند.
به گزارش جهان این فرد که عضو انجمن اسلامی دانشگاه تهران است، در دیدار اخیر خود با خاتمی از وی دعوت می کند تا در مراسم روز 16 آذر در دانشگاه تهران حضور یابد.
خاتمی نیز که تجربه تلخی از آخرین حضورش در دانشگاه تهران در زمان ریاست جمهوری اش دارد، ضمن مخالفت با این درخواست از وی می خواهد مقدمات حضور هاشمی رفسنجانی را برای این مراسم فراهم نماید!
گفتنی است هاشمی رفسنجانی پس از حوادث فتنه 88 در جمع های محدود و کنترل شده حضور پیدا کرده و اندک برنامه های عمومی هاشمی نیز، نظیر سفر اخیرش به کرمانشاه با اعتراض مردم مواجه شده بود تا حدی که وی نتوانسته بود سخنرانی خود را به پایان برساند.

 

 

 

 


[ دوشنبه 92/8/27 ] [ 9:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بازگشت رونق اقتصادی

محور دوم وعده‌های اقتصادی رئیس جمهور و وزاری اقتصادی کابینه یازدهم را می توان «بازگشت رونق اقتصادی» دانست چراکه مردان کابینه یازدهم به مراتب و در سخنرانی‌های مختلف به بهبود وضعیت اقتصادی و بازگشت رونق به اقتصاد اشاره و تأکید کرده ‌اند که این وضعیت بطور حتم بهبود خواهد یافت اما سوال اینجا که چه زمان قرار است رونق به اقتصاد ایران بازگردد و مهمتر از آن این است که با چه سیاستی تیم اقتصادی دولت یازدهم می خواهد رشد منفی اقتصادی را تا پایان سال به صفر برساند و برای سال بعد این رشد را مثبت کند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/27 ] [ 9:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روحانیپایش عملکرد 100 روزه دولت یازدهم در خبرگزاری تسنیم-حوزه کلان و بانک

زشت‌وزیبای 6 وعده کلان اقتصادی روحانی/ترمز گرانی‌ها کشیده نشد/رونق رخ نشان داد

خبرگزاری تسنیم:پایش 6وعده کلان اقتصادی حسن روحانی رئیس جمهور در آستانه ارائه گزارش 100روزه نشان می دهد،هر چند سرعت رشد تورم کند شد ولی ترمز گرانی‌هاکشیده نشد، بی قانونی ‌های گذشته به ویژه در هدفمندی ادامه دارد، البته رونق اقتصادی هم رخ نشان داده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، «راه حل‌های کوتاه مدت یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.» این عبارت دقیقاً همان جمله‌ای بود که حسن روحانی پیش از انتخابات ریاست جمهوری و در زمان تبلیغات کاندیداها از دوربین شبکه یک سیما مطرح کرد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/8/27 ] [ 9:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

هاشمی رفسنجانی
خبرگزاری تسنیم: سایت های ضدانقلاب و رادیو آمریکا و بی‌بی‌سی، خبری را از اظهارات جدید آیت الله هاشمی رفسنجانی در مورد فتنه و سران آن منتشر کرده‌اند که واقعا تاسف بار است.منشا این خبر، حسین کروبی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن یادداشت محمد کاظم انبارلویی با عنوان«ننگین ترین فتنه؟» به شرح ذیل است:

سایت های ضدانقلاب و رادیو آمریکا و بی‌بی‌سی، خبری را از اظهارات جدید آیت الله هاشمی رفسنجانی در مورد فتنه و سران آن منتشر کرده‌اند که واقعا تاسف بار است.
منشا این خبر، حسین کروبی است. او مدعی است، آقای هاشمی رفسنجانی در ملاقات با خانواده موسوی و کروبی به چند نکته اشاره کرده است؛ ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/27 ] [ 9:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک روزنامه زنجیره‌ای مدعی شد رئیس جمهور به خاتمی و هاشمی کم‌اعتنایی می‌کند. روزنامه آرمان تأکید می‌کند روحانی تمایل ندارد او را به واسطه دیگران بشناسند.این روزنامه اصلاح‌طلب اجاره‌ای می‌نویسد: دولت آقای روحانی هر چند در شکل و فرم از تجارب گذشتگان به لحاظ انتصاب‌ها خوب استفاده کرده ولی خیلی سریع به خودی‌ها، دلسوزان و کسانی که در بوجود آوردن دولت تدبیر و امید از خودگذشتگی کردند، کم‌اعتنایی نشان داد. تجارب آیت‌الله هاشمی و سید محمد خاتمی هر چند به عنوان پشتوانه قوی قابل اتکاء به شمار می‌رود، اما آقای روحانی به لحاظ شخصیتی آنچنان تمایل ندارد او را به واسطه دیگران بشناسند و قابلیت‌های شخصی‌اش را نادیده بگیرند.


[ یکشنبه 92/8/26 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2275
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4436118