NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

اخیرا اصلاح‌طلبان جلسات هدفد‌اری را به منظور سازماندهی تشکیلات استانی، اصلاح ساختار سازمانی و حضور در فعالیت‌های سیاسی برگزار می‌کنند.

به گزارش جام نیوز به نقل از دانا، اخیرا اصلاح‌طلبان در استان‌های مختلف کشور، جلسات هدف‌داری را با محورهای مختلف به منظور پیش برد اهداف سیاسی خود برگزار می‌کنند.

  از جمله محور‌های اصلی این جلسات که اصلاح طلبان آنرا به طور مستمر دنبال می کنند حرکت به سوی جامعه مدنی، تحقق دموکراسی در ابعاد مختلف ، معرفی مدیران توانمند و کار آمد در جامعه  و جلوگیری از تصمیماتی که بدون نماینده اصلاح طلب اتخاذ می شود، است.

  البته علاوه بر موارد مذکور سازماندهی تشکیلات استانی ،اصلاح ساختار سازمانی و حضور در فعالیت های سیاسی نیز از اهداف مهم این جلسات به شمار می‌آید.

   به نظر می‌رسد که با توجه به موارد مذکور اصلاح طلبان درصدد پررنگ جلوه دادن نقش خود در فضای سیاسی جامعه و تاثیر گذاری در تصمیم‌گیری‌های دولت هستند.


[ یکشنبه 92/8/26 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

طرح جدید ضدانقلاب برای بازگشت به کشور

شنیده های خبرنگار جهان، حکایت از تحرک جدید و البته مضحک فتنه‌گران خارج نشین دارد که در اصطلاح خودشان «طرح دیجیتال» نام گرفته است.

طرح جدید ضدانقلاب برای بازگشت به کشور

به گزارش جهان، «طرح دیجیتال» که در نگاه اول ماجرای شکست خوردن طرح «اسب تراوای سبز» را به اذهان یادآوری می‌کند، از سوی الف.ن از فعالین فتنه سبز پیشنهاد شده است.
بر اساس این پیشنهاد، قرار شده تا نزدیک به 150 نفر از متهمین فتنه 88، در یک پرواز به تهران سفر کنند تا برای دستگیری خود نهادهای امنیتی نظام را تحت فشار قرار دهند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/26 ] [ 7:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پسر مهدی کروبی مدعی شده که هاشمی رفسنجانی خواستار رفع حصر سران فتنه 88 شده است.

ادعای پسر کروبی درباره حمایت هاشمی از رفع حصر سران فتنه

به گزارش جهان? سایت یکی از سران فتنه به نقل از فیسبوک فرزند ارشد مهدی کروبی،‌ از دیدار فرزندان کروبی و میرحسین موسوی با هاشمی رفسنجانی خبر داده است.
محمدحسین کروبی در گزارشی از این دیدار مدعی شده که آقای هاشمی ضمن ابراز تاسف از عدم تغییر شرایط کروبی و موسوی و رهنورد، گفته است "اگر اتفاقی برای این محصورین رخ دهد ننگش برای همیشه بر دامن این نظام خواهد ماند. صلاح و خیر نظام در این است که هرچه زودتر از آنها رفع حصر شود."
به گفته پسر کروبی "در پایان این دیدار آقای هاشمی از ما خواستند که سلام مخصوص‌شان را به آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد برسانیم."
 به نظر می رسد ضروری است که آقای هاشمی همانند فایل صوتی مهدی هاشمی و اظهارات جنجالی درباره سوریه، درباره اظهارات منتسب به خود بزودی اعلام موضع کند.

 


[ یکشنبه 92/8/26 ] [ 6:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

افراد بسیاری در واقعه عاشورا به ایفای نقش در جبهه حق و باطل پرداختند. گروهی عاشقانه از حریم ولایت دفاع کردند و دسته دیگر، سرنوشتی ذلت‌بار را برای خود در دنیا و آخرت رقم زدند.

 

 

خبرگزاری فارس: فرجام قاتلان اباعبدالله(ع)+جدول

دهم محرم سال 61 هجری، حادثه‌ عظیم قیام عاشورا، شهادت حسین بن علی علیه‌السلام و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان رقم خورد. قیامی که حضرت اباعبدالله(ع) برای برپایی و اقامه دین مبین اسلام، همراه خانواده خویش، حج خود را نیمه‌تمام رها کرد و برای ادای رسالت مهمی به سوی کربلا حرکت کرد.

افراد بسیاری در واقعه عظیم عاشورا به ایفای نقش در جبهه حق و باطل پرداختند. آنهایی که دل در گروی محبوب حقیقی نهاده بودند، در یاری امام زمان خویش بر یکدیگر سبقت ‌گرفته، عاشقانه از حریم ولایت و حرمت فرزند رسول خدا(ص) دفاع و حمایت کردند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/26 ] [ 6:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بی‌بی‌سی فارسی که در ایام فتنه88، به تریبون رسمی فتنه‌گران و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده بود تا با شعله‌ور کردن آتش فتنه، اهداف تجزیه‌طلبانه و فتنه‌انگیزی خود را دنبال کند، دوباره تمام‌ امکانات رسانه‌ای خود را برای حمایت از فتنه‌گران بسیج کرده است.
تنها چند روز به پایان صد روز نخست ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی مانده و بر اساس وعده رئیس جمهور، قرار است دولت تا چند روز آینده گزارشی از عملکرد خود در زمینه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگ و اجتماعی ارائه کند.

اما برخی از رسانه‌های وابسته فتنه و گروه‌های معاند و ضد انقلاب، به انتقاد شدید از دولت یازدهم پرداخته‌اند با این عنوان که چرا دولت به خواسته‌های فتنه‌گران بی‌توجه است و خود را به مواضع آن‌ها نزدیک نمی‌کند.


صفحه ویژه بی‌بی‌سی ادامه مطلب...
[ شنبه 92/8/25 ] [ 4:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نبویان

حجت‌الاسلام نبویان در گفت‌وگو با تسنیم:

 

انتصاب فتنه‌گران در وزارت علوم غیرقانونی است/ توفیقی در جایگاهی نیست که برای نمایندگان تعیین تکلیف کند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتصاب افراد دروغگو، فتنه‌گر و قانون‌شکن را در مناصب دولتی غیرقانونی دانست و با اشاره به اظهارات جعفر توفیقی گفت که وی در جایگاهی نیست که برای نمایندگان تعیین تکلیف کند.

 

حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سؤال 22 نماینده که قرار است از وزیر علوم پرسیده شود، گفت:‌ سؤال ما از فرجی دانا در این مورد است که وزیر علوم به تعهد خود عمل نکرده است چرا که وی تعهداتی داده بود که آرامش دانشگاه‌ها گرفته نشود و از افراد اهل تشنج و اغتشاش استفاده نکند. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/8/25 ] [ 4:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شهید ادواردو آنیلی تنها وارث خاندان آنیلی در ایتالیا بود. وی در نیویورک با قرآن آشنا شد. وقتی آیاتی را از این کتاب نورانی خواند متوجه شد این نمی‌تواند کلام بشر باشد و پس از تحقیق در مورد دین اسلام مذهب شیعه را برگزید.

 

خبرگزاری فارس: شهید ادواردو آنیلی به روایت تصویر ادامه مطلب...

[ شنبه 92/8/25 ] [ 4:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

با ارائه اسنادی علیه 7 بانک و 2 شرکت ایرانی که حکم دادگاه بدوی برای خروج از تحریم‌های اتحادیه اروپایی را گرفته بودند، دادگاه تجدیدنظر تا صدور حکم نهایی به صورت موقت این شرکت‌ها را دوباره به لیست تحریم‌ها بازگرداند.

 

خبرگزاری فارس: بازگشت 7 بانک و 2 شرکت ایرانی به لیست تحریم اتحادیه اروپایی موقت است ادامه مطلب...

[ شنبه 92/8/25 ] [ 4:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سفر به قدری غیرمنتظره بود که حتی فرمانده نیروی هوایی سپاه هم به صورت تلفنی از آن باخبر شد.

 

 

 

خبرگزاری فارس: شناسایی اهداف آمریکایی در سفر فرمانده موشکی سپاه به عراق

خبرگزاری فارس-آنچه در زیر می‌خوانید ناگفته ایست از سفرهای سردار شهید حسن طهرانی مقدم به عراق و کربلا که توسط یکی از همرزمانش بیان شده است.

پس از پایان جنگ تحمیلی ایران و عراق هیئتی از جمهوری اسلامی ایران با هواپیمای نظامی جهت مذاکره در خصوص تعیین مرزهای کشورمان با عراق عازم عراق ‌شدند که حاج‌ حسن نیز در این هیئت حضور داشت.

در این سفر حاج‌حسن اهدافی را که در زمان جنگ تحمیلی در پاسخ تهاجمات موشکی و هوایی دشمن مورد اصابت قرار داده بود، مورد شناسایی و ارزیابی قرار می‌داد و در فرصت یک ساعته که برای زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) برای هیئت برنامه‌ریزی شده بود، عاشقانه به زیارت می‌رفت. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/8/25 ] [ 4:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پس از ملاقات قالیباف با احمدی‌نژاد، برخی اطرافیان حسن روحانی ضمن تماس با قالیباف از وی خواسته‌اند دلیل این ملاقات را برای آنها بیان کند. قالیباف هم در پاسخ گفته این یک ملاقات معمولی بوده و بنده برای دیدارهایم از کسی اجازه نخواهم گرفت.

* شنیده‌ایم دو تن از اعضای مجمع روحانیون با حسن روحانی دیدار کرده و پیام اعضای مجمع را به وی ابلاغ کرده‌اند. در این پیام با انتقاد از تعطیلی روزنامه بهار توسط دولت یازدهم، از رئیس جمهور خواسته شده از تمرکز بر مسائل اقتصادی خودداری کرده و بخشی از توان خود را معطوف تحقق حقوق شهروندی نماید. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/8/25 ] [ 4:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 262
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4436707