NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 جام جم، تزئین ماشین عروس یکی از بخش‌های جالب و معمولا دیدنی مراسم ازدواج و عروسی است که تا حد زیادی به سلیقه و سبک زندگی و تفکر افراد بستگی دارد. در ادامه تصویر عروس و دامادی جوان را ببینید که سبک جالبی را برای تزئین خودروی به‌یادماندنی‌ترین اتفاق زندگیشان انتخاب کرده‌اند.

 


[ پنج شنبه 93/8/29 ] [ 8:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام  من در یک خانواده مذهبی به دنیا آمدم، همه در خانواده و فامیل چادری بودن مادر، عمه، خاله، زن دایی و000 ( در واقع همه دختران بالای 25سال سن) من 2 خواهر بزرگتر از خودم داشتم و دختر دایی هام و دختر خاله هام هم مثل خواهرام بودن ما هیچکدوم چادر نمی زدیم و مانتویی بودیم، البته با همان مانتو حجابمون کامل بود و پدر و مادرم با اینکه دوست داشتند ما چادر سرمون کنیم اما چون نگران بودند تو آب و هوای گرم اهواز اذیت بشیم بهمون اصرار نمی کردند و از اینکه ما بدون چادر هم حجابمون کامل بود راضی بودند. گذشت تا ماه محرم رسید و رفتن به حسینیه ...

من چادر نداشتم، دختر داییم یکی از چادراش رو به من داد چون ما هیچ کدوممون مانتو مشکی نداشتیم همه چادر میزدیم؛ وای خدا عاشق اون لحظه بودم هر 7 دختر (دختر دایی ها خواهرا و دختر خاله ها) به همراه مامان خاله زن دایی و... که حدود 20 نفر بودیم سر تا پا مشکی پوشیده و به سمت حسینیه می رفتیم از اون روزا عاشق حجاب و چادر شدم اما هیچ وقت واقعا فکر نکردم چادری بشم. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/8/29 ] [ 8:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زیبایی‌های فصل پاییز در استان اردبیل.
[ پنج شنبه 93/8/29 ] [ 8:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سید جواد هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 اظهار داشت:
سید جواد هاشمی گفت: ایام محرم بود و من حتی در بهشت زهرا(س) کل زیارت عاشورا را بر سر مزار مرحوم پاشایی خواندم و مردم با من زمزمه کردند و این اتفاق بی نظیری بود و به هر حال سوء استفاده گرها حضور داشتند و خیلی تلاش کردند که تشیع جنازه را سیاسی کنند اما هم خدا نخواست و دوستانش هم تلاش کردیم که این اتفاق رخ ندهد.
سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه 598 سه عامل را موجب محبوبیت و حضور پرشور مردم در مراسم تشیع مرتضی پاشایی می دانست و بیان داشت: در درجه اول آثار ایشان بسیار پراثر و دل نشین بود و همچنین بیماری و فوت مرحوم پاشایی در سن جوانی موجب محبوبیت و استقبال مردم از تشیع جنازه این خواننده محبوب شد.

وی در ادامه افزود: مرحوم مرتضی پاشایی جوانی با صداقت و با ادب بود و خصوصیات فردی مرتضی هم موجب محبوبیت فراوان این جوان در بین مردم شده بود.



این بازیگر سینما درخصوص سوء استفاده جریان های معاند از تشیع جنازه مرحوم پاشایی اظهار داشت: بنده چه در شب فوت مرتضی و چه در روز مراسم خاکسپاری وی تمام تلاشم را کردم که مانع شوم و بر سر مزار مرتضی موسیقی های او را پخش کردم تا مردم هم خوانی کنند و کسی بهره برداری سیاسی نکند و ما به مردم نزدیک شدیم و ملت ما هم مردمان خوبی اند.

سید جواد هاشمی گفت: ایام محرم بود و من حتی در بهشت زهرا(س) کل زیارت عاشورا را بر سر مزار مرحوم پاشایی خواندم و مردم با من زمزمه کردند و این اتفاق بی نظیری بود و به هر حال سوء استفاده گرها حضور داشتند و خیلی تلاش کردند که تشیع جنازه را سیاسی کنند اما هم خدا نخواست و دوستانش هم تلاش کردیم که این اتفاق رخ ندهد.

[ پنج شنبه 93/8/29 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آرزوی دولت در تشکیل جبهه اعتدالیون؛
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فردا؛ بدون شک حسن روحانی پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را مدیون مشارکت و همراهی اصلاح طلبان است. اصلاح طلبانی که با کناره گیری ناطق و رهبری شخصیت هایی چون سید محمد خاتمی، هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری، نام حسن روحانی را به صندوق انداختند تا موجی حمایتی از یک کاندیدای راست گرای سنتی راه بیندازند. سرانجام نیز اتحاد ما بین اصلاح طلبان و حامیان حسن روحانی شکل گرفت و روحانی راهی پاستور شد.  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/8/29 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 خبرنگار خراسان از وین، حال آقای ظریف هنوز خوب نشده است. بعید است که هوای فوق العاده سرد وین هم به بهبود حال آقای وزیر که قبل از مذاکرات عمان سرما خورده بود، کمکی بکند. البته جواد ظریف در زمان مذاکرات سال گذشته هم که به توافق برای برنامه مشترک ژنو منجر شد، با مشکل کمر درد روبه رو شده بود.


امروز با یک مقام ارشد وزارت خارجه درباره حال عمومی آقای ظریف صحبت می کردیم. به شوخی گفتم که اگر مردم آن قدر که برای تیم های ملی فوتبال در جام جهانی دعا کردند، برای مذاکرات با 1+5 هم دعا می کردند الان آمریکایی ها واقع بین شده بودند. 

وی جواب داد: «امروز توی یک مذاکره دو جانبه آقای ظریف، آرام صحبت می کرد. » شاید همان طور که در روز اول گفت، منتظر است تا ببیند طرف مقابل اراده سیاسی برای پیشرفت و مذاکرات واقعی را دارد یا خیر؟ «آن هم ظریف که بلند صحبت کردنش در مذاکرات حتی گاهی به داد زدن شباهت پیدا می کند.» در دوره های قبلی مذاکرات چند دفعه اتفاق افتاده است که محافظ ها از شدت داد و بیدادی که از داخل اتاق مذاکره به گوش می رسیده، بی اجازه وارد اتاق شده اند. یک بار هم آقای صابری، کارشناس حقوقی نمایندگی از نگرانی وارد اتاق شده بود که خانم اشتون به او می گوید به دادهای ظریف عادت دارد!  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/8/29 ] [ 7:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 کمتر کسی هست که فیلم «چ» را دیده باشد و شهید اصغر وصالی را نشناخته و برایش شخصیت، زندگی و فعالیت این شهید بزرگوار جالب نشده باشد؛ فرمانده مقتدری که در منطقه دولاب تهران به دنیا آمد و دوره‌های چریکی را در میان مبارزان فلسطینی طی کرد و پس از ورود به ایران، توسط رژیم شاه بازداشت شد.
گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»؛ کمتر کسی هست که فیلم «چ» را دیده باشد و شهید اصغر وصالی را نشناخته و برایش شخصیت، زندگی و فعالیت این شهید بزرگوار جالب نشده باشد؛ فرمانده مقتدری که در منطقه دولاب تهران به دنیا آمد و دوره‌های چریکی را در میان مبارزان فلسطینی طی کرد و پس از ورود به ایران، توسط رژیم شاه بازداشت شد.
 
 اصغر وصالی، به‌دلیل فعالیت‌هایش، قبل از انقلاب به اعدام محکوم شد و بعدها حکم او به زندان تقلیل یافت و بالاخره در سال56 از زندان آزاد شد. بعد از انقلاب، وارد تشکیلات سپاه پاسداران شد و سپس به جبهه غرب رفت و برای رویارویی با ضدانقلاب و متجاوزان بعثی آماده شد. گروهی که شهید وصالی با خود همراه کرده بود به‌دلیل بستن دستمال سرخ بر گردنشان به دستمال سرخ‌ها شهرت داشتند که همان سال‌ها اکثریت قریب به اتفاقشان شهید شدند و آنها که مانده‌اند، یادگار جانبازی همراه دارند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/8/29 ] [ 7:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت الاسلام عبدالرحیم بیرانوند، کارشناس و پژوهشگر در حوزه فرق، در گفتگو با خبرنگار فرقه نیوز در قم با اشاره به برگزاری مناظره با نماینده دراویش گفت: پیش بینی بنده این بود که مثل همیشه داراویش به جای پاسخ به دعوت مناظره، فرافکنی کرده و با فحاشی و هتاکی از برگزاری این مناظره خودداری کردند.
 
وی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که هرگاه این گروه دعوت به مناظره شده اند از آن فرار نموده و هنگامی که حاشی? امنی برای خود پیدا کرده اند شروع به فحاشی و هتاکی می کنند البته وقتی در آموزه های صوفیه علم گریزی و علم ستیزی موج می زند انتظار بیشتری هم از آنان نمی رود.
 
حجت الاسلام بیرانوند با اشاره به فحاشی های صورت گرفته توسط نماینده این فرقه گفت: مصطفی آزمایش در وب سایت کمیته به اصطلاح دفاع از حقوق دراویش! اینگونه می نویسد: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/8/29 ] [ 7:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
  مردی با خودزمزمه کرد:خدایا با من حرف بزن

 

یک سارشروع به خواندن کرد

اما مرد نشنید

فریاد برآورد : خدایا با من حرف بزن?

 آذرخش درآسمان غرید

اما مرد گوش نکرد

مردبه اطراف خود نگاه کردوگفت:خدایابگذار تو را ببینم

ستاره ای درخشید

اما مردندید ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/8/28 ] [ 8:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
متن نهایی در توافق جامعِ «اقدام مشترک» از نظر محتوا و شکل مشابه متن پیشین توافق موقت است که یک سال پیش بین ایران و گروه 1+5 به امضا رسیده بود و طی یک سال گذشته طرفین گام های عملی و اقدامات قانونی و حقوقی خود را براساس متن توافق پیشین و اقدامات متقابل طرفین به صورت همزمان برداشته اند.
الغای تحریم ها بنابر توافق جامع «JP 09» برپای? «اقدام مشترک» طرفین
گروه بین الملل، متن نهایی در توافق جامعِ «اقدام مشترک» از نظر محتوا و شکل مشابه متن پیشین توافق موقت است که یک سال پیش بین ایران و گروه 1+5 به امضا رسیده بود و طی یک سال گذشته طرفین گام های عملی و اقدامات قانونی و حقوقی خود را براساس متن توافق پیشین و اقدامات متقابل طرفین به صورت همزمان برداشته اند.

به گزارش بولتن نیوز، این درحالی است که هیچ گونه زمان بندی برای اجرای مفاد توافقنامه درنظر گرفته نشده است و درحقیقت محدودیت زمانی برای اجرای توافقنامه وجود نداشته و همچون متن توافقنامه موقت بین ایران و گروه 1+5 که بدون درنظر گرفتن هرگونه زمان بندی در اجرای تعهدات طرفین، به امضا رسیده بود، هیچگونه سقف زمانی برای اجرای تعهدات طرفین در نظر گرفته نشده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/8/28 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 727
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437172