NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نابودی جنگل‌های شمال کشور در پی ساخت و ساز بی رویه.
[ چهارشنبه 93/8/28 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با تلاش شبانه روزی برخی نمایندگان مجلس به نتیجه رسید. در این میان البته حجت الاسلام حمید رسایی از برخی کارشکنی ها و از بین بردن اسناد توسط دانشگاه آزاد پرده برداشت / اما نکته ای قابل توجه است آن است که حجت الاسلام رسایی، مجلس را ناتوان از برخورد با مفسیدن دانشگاه آزاد میداند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598؛ طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با تلاش شبانه روزی برخی نمایندگان مجلس به نتیجه رسید. در این میان البته حجت الاسلام حمید رسایی از برخی کارشکنی ها و از بین بردن اسناد توسط دانشگاه آزاد پرده برداشت. به هر حال آنچه منتشر شد، حکایت از وجود یک فساد مالی گسترده در مجموعه دانشگاه آزاد دارد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/8/28 ] [ 7:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وکیل‌مدافع مهدی هاشمی معتقد است که در اصل موضوع پرونده مهدی هاشمی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.
به گزارش پایگاه 598، علیزاده‌طباطبایی یکی از وکلای‌مدافع مهدی هاشمی پیش از ورود به نوزدهمین جلسه رسیدگی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا امروز شاهد ختم رسیدگی به این پرونده خواهیم بود؟ گفت: خیر، حداقل 10 تا 15 جلسه دیگر دادگاه ادامه دارد.

 
وی پیش‌بینی خود را از نتیجه‌ دادگاه چنین عنوان کرد که در نهایت مهدی تبرئه می‌شود؛ زیرا در اصل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موضوع پرونده است نه مهدی.
 ایسنا - نوزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی حدود ساعت 9 در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.
 این جلسه نیز همانند 18 جلسه قبلی به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.
 جلسه قبلی رسیدگی به این پرونده، 26 آبان ماه برگزار شده بود.

[ چهارشنبه 93/8/28 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از فریادهای سال 91 تا سکوت سال 93؛
اما باید گفت که در این زمینه نه دولت مقصر است، نه آقای روحانی و نه کشاورزان! بلکه این یک موضوع ساده در اقتصاد است که هر زمان تعادل عرضه و تقاضا برهم بریزد، قیمت ها دچار نوسان میشود/ موضوع زمانی تامل برانگیز شد که در آن سال، مسئله قیمت گوجه فرنگی به خانه ملت نیز پا گذاشت و رییس مجلس و نمایندگان نیز در نطق های خود با اشاره به قیمت بالای گوجه، آن را ناشی از بی تدبیری دولت، ناکارآمدی آقای رییس جمهور و غیره دانستند.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598؛ قیمت گوجه در اغلب شهرهای کشور به قیمت بیش از 5000تومان رسید و در برخی مناطق تهران تا 10هزار تومان نیز به فروش میرسد، قیمتی که رنگ از رخسار گوجه پرانده و خودش نیز از خجالت سرخ شده است.

اما ماجرای گوجه در ادبیات سیاسی و اقتصادی ما ایرانی ها چندان نا آشنا نیست. در دولت گذشته زمانی که به علت تقارن ایام پیک خرید گوجه با فصل پایان برداشت کشاورزان، قیمت گوجه تا 3000تومان افزایش پیدا کرد، رسانه ها دست به کار شدند و تا توانستند بر طبل قیمت گوجه کوبیدند، رسانه ملی گزارش ساعتی از میدان تره بار و فروشندگان سطح شهر روی آنتن میبرد، روزنامه های اصلاح طلب –که امروز همه سکوت کرده اند- نیز تیتر یک روزنامه ها و سایت های خود را به این موضوع اختصاص داده بودند و تحلیل و گزارش بود که در فضای رسانه ای رد و بدل میشد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/8/28 ] [ 7:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

3 مرداد ماه سال 88 نامه‌ای با عنوان "بازگشتِ ایران به دوران سیاه ستمشاهی" از سوی محمد خاتمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی در فضای رسانه‌های ضد انقلاب منتشر می‌شود که امضای فرهادی؛ وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم نیز پای آن بوده است.

به گزارش گروه سیاسی "خبرگزاری دانشجو"؛ 3مرداد ماه سال 88 نامه‌ای با عنوان "بازگشتِ ایران به دوران سیاه ستمشاهی" از سوی محمد خاتمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی در فضای رسانه‌های ضد انقلاب منتشر می‌شود.

 این نامه از سوی تنی چند از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب به مراجع عظام تقلید نوشته شد که به بازداشت‌های فتنه 88 اعتراض داشت و  در راستای تحریک مراجع برای ورود به این مسئله نوشته شده بود. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/8/28 ] [ 7:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در ایستگاه پایانی مذاکرات؛

 ذوق زدگی دولت برای توافق هسته‌ای؛ "جشن ملی" در راه است!

مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در حالی وارد ایستگاه پایانی خود در وین پایتخت اتریش شده است، که هنوز به دلیل وجود ابهامات متعدد و اختلاف‌های اساسی بین طرفین نمی‌توان نتیجه از پیش تعیین شده‌ای برای آن مشخص کرد.

گروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"؛ سجاد مصطفی‌پور؛ مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در حالی وارد ایستگاه پایانی خود در وین پایتخت اتریش شده است، که هنوز به دلیل وجود ابهامات متعدد و اختلاف‌های اساسی بین طرفین نمی‌توان نتیجه از پیش تعیین شده‌ای برای آن مشخص کرد. که شاهد این مدعا اخبار و تحلیل‌های در رسانه‌ها و اظهارنظر نمایندگان دو طرف می‌تواند باشد. اگرچه می‌تواند آنچه منعکس می‌شود با آنچه بحث و گفت‌و‌گو می‌شود متفاوت باشد! ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/8/28 ] [ 7:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


داوطلب زیاد بود _ قرعه انداختند.. افتاد ب نام ی جوون.. همه اعتراض کردن الا ی پیرمرد! گفت:چیکار دارید!بنامش افتاده دیگه..! بچه ها از پیر مرد بدشون اومد، دوباره قرعه انداختند بازم افتاد بنام همون جوون.. جوون بلافاصله خودش رو ب صورت انداخت رو سیم خاردار.. بچه ها با بی میلی و اجبار شروع کردند به رد شدن از روی بدن جوون.. همه رفتن الا پیرمرد.. گفتند:بیا! گفت:نـــه!شما برید!من باید وایسم بدن پسرم رو ببرم برای مادرش..! مادرش منتـــــــــظره..!!


[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 11:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پاسخ به استفتایی نظر خود را درباره حکم عقد غیر حضوری بیان کرد.

متن پرسش و پاسخ این مرجع تقلید به شرح زیر است:
«پرسش:

آیا خواندن عقد غیر حضوری (موقت یا دائم) مثلا از طریق تلفن و یا فضای مجازی و امثال آن صحیح است و اگر نیست برای جدایی نیاز به صیغه طلاق است؟

پاسخ:

عقد غیر حضوری اشکال دارد (بنابر احتیاط واجب) و اگر بخوانند بنابر احتیاط واجب باید برای جدایی صیغه طلاق با شرایط شرعی، خوانده شود.»

[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه ژاپنی آساهی شیمبون ژاپن گزارش کرد که ایران با تمدید مذاکرات تا اول فروردین سال 1394 موافقت کرده است.
گروه بین الملل، روزنامه ژاپنی آساهی شیمبون ژاپن گزارش کرد که ایران با تمدید مذاکرات تا اول فروردین سال 1394 موافقت کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، این خبر در حالی منتشر می شود که مذاکرات ایرات و گروه 1+5 از امروز در وین پایتخت اتریش آغاز شده است و دو طرف تاکید کرده اند که فعلا درباره تمدید مذاکرات هیچ گونه بحثی انجام نشده است.


[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
226 هزار کاربر در یک روز تصمیم گرفتند آوای انتظارشان را به آهنگ مرتضی پاشایی تغییر دهند.
گروه اجتماعی، بعد از درگذشت دردناک مرتضی پاشایی خواننده و آهنگساز کشورمان، تعداد قابل توجهی از کاربران تلفن همراه تصمیم گرفتند، آهنگ های این هنرمند را به عنوان آهنگ پیشواز خود انتخاب کنند.

درآمد هنگفت اپراتورها از آلبوم پاشایی
 

به گزارش بولتن نیوز، انتخاب آهنگ های مرتضی پاشایی به عنوان آهنگ پیشواز موجب سود بالای یکی از اپراتورهای تلفن همراه شد به طوری که مهدوی که یکی از مهندسی مخابراتی است، در صفحه اجتماعی خود در رابطه نوشت: «این اپراتور در یک روز حدود 68 میلیون تومان افزایش در آمد بابت آوای انتظار داشته است. این یعنی 226 هزار کاربر در یک روز تصمیم گرفتند آوای انتظارشان را به آهنگ مرتضی پاشایی تغییر دهند.»

منبع: خبرگزاری مهر

[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 632
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437077