NTENT="IR" />

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ایالات متحده نگران استفاده تهران از این موشک‌ها است زیرا ارتباط نزدیکی با گروه‌های تروریستی بین‌المللی هم‌چون حزب‌الله لبنان دارد. موشک‌های دوش‌پرتاب به عنوان یک سلاح تروریستی مورد توجه هستند چرا که می‌توانند به سادگی پنهان شده و سریعا پرتاب شوند.

گروه جنگ نرم مشرق- پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن روز گذشته در گزارشی با عنوان «ایران از جزئیات یک موشک انداز دوش‌پرتاب جدید رونمایی کرد» اقدام به انتشار مطالبی کرد که در ضمن آن به عملیات روانی علیه ایران پرداخت. این گزارش جمله «مقامات ضد تروریستی ایالات متحده نگران ارائه شدن این سیستم جدید به سازمان‌های تروریستی تحت حمایت ایران هستند.» را لید خبر خود قرار داد. این گزارش افزود: ایران در ماه گذشته از دو دستگاه موشک‌ دوش‌پرتاب به نام‌های میثاق 1 و میثاق 2 رونمایی کرد و این امر باعث نگرانی آمریکا و متحدانش به دلیل ارائه شدن آن‌ها به گروه‌های تروریستی دنیا شده‌ است.

پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن می افزاید: این موشک‌ها برتر از موشک‌های ضدهوایی استینگر آمریکا و سیستم موشکی RBS-70 سوئد است. این موشک‌ها یک و نیم متر طول داشته و توانایی‌هایی چون برد حداکثری 4 کیلومتری، حدود 850 متر بر ثانیه سرعت و کلاهکی جنگی با وزن 1.42 کیلوگرم دارند. هم‌چنین دارای سیستم موشک‌های هدایت‌شونده «شلیک و بعد هیچ: fire-and-forget» نیز هستند که باعث می‌شود موشک به صورت حتمی به هدف برخورد کند.

این وبگاه خبری با تروریست دانستن حزب الله لبنان می افزاید : ایالات متحده نگران استفاده تهران از این موشک‌ها است زیرا ارتباط نزدیکی با گروه‌های تروریستی بین‌المللی هم‌چون حزب‌الله لبنان دارد. موشک‌های دوش‌پرتاب به عنوان یک سلاح تروریستی مورد توجه هستند چرا که می‌توانند به سادگی پنهان شده و سریعا پرتاب شوند.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 7:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
صالحی در جمع خبرنگاران:
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با وجود اینکه مرجعی برای بازدید از صنایع موشکی و نظامی وجود ندارد، ولی بازرسان آژانس اتمی برای شفاف‌سازی بیشتر از صنایع موشکی ما بازدید می کنند.
به گزارش مشرق ، علی اکبر صالحی در پایان دیدار با مراجع اعظام تقلید در قم در گفتگو با خبرنگاران پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران در تفاهم نامه اخیر با کشورهای 1+5 را مهمترین محور دیدار شش تن از مراجع تقلید ذکر کرد و گفت: در این دیدارها راجع به جزئیات تفاهم نامه و ابهاماتی که در رسانه های جمعی مطرح شده و در ذهن مردم ما وجود دارد، صحبت شد و تا جایی که میسور بود رفع تکلیف کردیم.

وی اظهار کرد: ما اطمینان می دهیم که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از چارچوب قوانین NPT عدول نخواهد کرد و پایبند به تعهدات هستیم. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 7:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اقدام فداکارانه یک پلیس عراقی در حمایت از زائران اربعین(حسینی) بازتاب ویژه ای در رسانه ها داشته است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع در گزارشی به فداکاری یک پلیس عراقی که برای کم کردن تلفات انسانی عامل حمله انتحاری را در شمال بعقوبه در استان دیالی در آغوش گرفت پرداخته است.
این رسانه آورده است: ایوب خلف 34 ساله مسئول حمایت از کاروان زائران حسینی(ع) بود که از دیالی عازم کربلا هستند و به منظور کاستن از تلفات انسانی زائران عامل انتحاری را قبل از اینکه خود را منفجر کند در آغوش گرفت و هر دو با یکدیگر منفجر شدند.
این در حالی است که وزارت کشور عراق در واکنش به این اقدام فداکارانه پلیس عراقی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: یکی از پرسنل فداکار پلیس پس از اینکه به عامل انتحاری مشکوک شد به سوی وی رفت و با در آغوش گرفتن وی این تروریست را وادار به منفجر کردن کمربند انفجاری اش کرد و ایوب خلف این پلیس فداکار و پدر دو کودک شش و 9 ساله نیز به شهادت رسید.

[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 6:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جمعی از دانشجویان کرمانی نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، متن این نامه به شرح زیر است:
با سلام خدمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام.
جناب آقای هاشمی‌رفسنجانی امروز وظیفه هر دانشجوی فرهیخته‎ای این است که برای حفظ حرمت خون شهیدان و صیانت از سرزمین عزیزمان ایران اسلامی به پا خیزد.
ما دانشجویان پیرو خط امام و رهبری با بینش عمیق از شرایط حساس کنونی و درک لزوم وحدت و بصیرت برای مقابله با فتنه‌های رنگارنگ استکبار با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنیم که در راستای حفظ و صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران از هیچ خدمتی فروگذار نکنیم و با الگو گرفتن از سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در مقابل مستکبران شرق و غرب سر تعظیم فرود نیاوریم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 6:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به عنوان مرجع تقلید، سلاح هسته‌ای را حرام می‌دانم
مرجع تقلید شیعیان جهان بر لزوم تبین مذاکرات ژنو و دستاوردهای آن تاکید و اعلام کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب درباره حرام بودن سلاح هسته ای فرمودند من نیز به عنوان مرجع تقلید بحث سلاح هسته ای را حرام می دانم.
ایرادات آیت الله مکارم به توافق‌نامه هسته‌ای/ به عنوان مرجع تقلید، سلاح هسته‌ای را حرام می‌دانم
به گزارش جهان، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی قبل از ظهر پنج شنبه در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد طی سخنانی ضمن اشاره به گزارش علی اکبر صالحی که در این دیدار ارائه شد گفت: توضیحات شما مقداری از ابهامات ما را برطرف کرد. 
 وی در ادامه به نکاتی پیرامون توافق نامه ژنو اشاره و ابراز داشت: این توافق به شکل نسبی خوب است اما برخی معتقدند که شما تمامی کارت های برنده خود را بیش از حد مصرف کرده اید و چیزی برای اینکه بعدا بخواهید به آنها بدهید باقی نگذاشته اید. 
 مکارم شیرازی بیان کرد: نکته دیگر این است که شما چه چیزی گرفته اید؟ و نکته سوم نیز در این است که اگر آنچه را که تا بحال بوده متوقف کنید اینها این توقفات را به شکل دائمی می خواهند و در آینده نیز درخواست اقداماتی دیگر دارند. 
 وی با تاکید بر اینکه غربی ها شیطان غریبی هستند بیان داشت: در دنیا کشورهایی هستند که بخواهند توافق صورت بگیرد اما برخی دیگر از کشورها نیز هستند که به شدت دنبال عدم ایجاد توافق هستند. 
 مباحث غرب پیرامون ساخت سلاح هسته ای توسط ایران تنها توهم و خیال است 
 مکارم شیرازی بیان داشت: مساله هسته ای برای ما شفاف است و همانطور که رهبر معظم انقلاب درباره حرام بودن سلاح هسته ای فرمودند من نیز به عنوان مرجع تقلید بحث سلاح هسته ای را حرام می دانم و مباحثی که دنیای غرب درباره آن مطرح می کند تنها توهم و خیال است. 
 وی با اشاره به کارشکنی برخی از کشورها جهت عدم توافق گفت: آمریکا تحت تاثیر کنگره است و کنگره نیز تحت تاثیر اسرائیل  که به شدت با توافق ایران مخالف است و در منطقه نیز عربستان به عنوان اقمار اسرائیل با هرگونه توافق مخالفت می کند. 
 مرجع تقلید شیعیان جهان در پایان ضمن تاکید بر اینکه ما در توافق چه داده و چه گرفته ایم به صراحت اعلام کرد که نمی توان به طرف مقابل اعتماد کرد. 
 علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور امروز با سفر به قم با مراجع دیدار می کند.

[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 6:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در روز اعطای جایزه در پارلمان اروپا (در سال 2012) جای 2 محکوم فتنه خالی بود که به نظر می‌رسد با گشاده دستی وزارت امورخارجه و مجلس شورای اسلامی، حالا این جایزه رسما به این 2 اهدا شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در حالی که نه وزارت امورخارجه و نه تشریفات مجلس شورای اسلامی هیچ کدام مسئولیت دیدار هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا در سفارت یونان در تهران با 2 تن از محکومین فتنه سال 88 (نسرین ستوده و جعفر پناهی) را بر عهده نمی گیرند، جزییات جدیدی از این دیدار در حال آشکار شدن است.
* به احترام دو فعال حقوق بشر!
بنا بر این گزارش، در این دیدار که عملا اختیار سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در آن زیر سئوال رفته است، جایزه «ساخاروف» که در سال 2012 به جعفر پناهی و نسرین ستوده از سوی پارلمان اروپا به خاطر تلاش های آنان در راه اعتلای حقوق بشر! اعطا شده، به این 2 نفر تحویل داده شد.
در روز اعطای این جایزه در پارلمان اروپا (در سال 2012) جای این 2 محکوم فتنه خالی بود که به نظر می‌رسد با این گشاده دستی وزارت امورخارجه و مجلس شورای اسلامی، حالا این جایزه رسما به این دو اهدا شده است.
جایزه ساخاروف برای آزادی اندیشه به افتخار آندره ساخاروف دانشمند و مخالف و ناراضی شوروی سابق تحت این عنوان نامگذاری شده، در دسامبر سال 1988 توسط پارلمان اروپا بنیان نهاده شد و البته از سال 2010 با 50هزار یورویی همراه شده است.

* با عشق از زندان اوین برای ریاست هیئت اروپایی
البته این تنها نتیجه این دیدار دو جانبه نیست، بلکه نسرین ستوده نیز هدیه‌ای را به رییس هیئت اعزامی پارلمان اروپا (تاریا کرونبرگ) اهدا می‌کند که وی در نشست خبری خود پس از پایان سفر، آن را با افتخار به خبرنگاران نشان می‌دهد و می‌گوید: «این را ستوده در زندان اوین با دستان خود ساخته است.»
* دیداری خارج از برنامه و دست‌های پشت پرده
نکته‌ای که خانم کرونبرگ در این نشست به آن اذعان می‌کند، این است که این دیدار، خارج از برنامه ریزی رسمی این هیئت صورت گرفته است.

البته کرونبرگ در این نشست خبری به این نکته نیز اشاره می‌کند که این دیدار، مهمترین دیدار این هیئت در تهران! بوده است.
پس لاجرم خارج از برنامه‌ریزی‌های رسمی، لابی‌های پشت پرده نیز صورت گرفته است.
حالا مسئولین وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی باید به این سئوال پاسخ دهند که «این لابی‌ها با کجا و به چه ترتیبی صورت گرفته است؟»
هرچند وزارت خارجه تاکنون حتی از احضار سفیر یونان در تهران برای بررسی این اقدام خارج از عرف نیز خودداری کرده است.

[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 6:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس فراکسیون رهروان ولایت در مجلس می‌گوید رسانه‌ها(ی زنجیره‌ای) درباره موضوع حصر دو تن از سران فتنه جنجال نکنند تا روحانی در سکوت موضوع رفع حصر را دنبال کند.

خبرگزاری فارس: درخواست روحانی از قوه قضائیه درباره سران فتنه چه بود؟

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از کیهان، کاظم جلالی در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای اعتماد و درباره رفع حصر گفت: بهتر است اجازه دهیم که این پرونده در سکوت و آرامش دنبال شود چون جنجال رسانه‌ای به خودی خود مسائل را پیچیده می‌کند. بالاخره شخص آقای روحانی مجرب و کاردان هستند. ایشان قریب 20 سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند و خیلی از پرونده‌ها در قالب دبیرخانه مورد رسیدگی ایشان قرار گرفت.

وی می‌افزاید: من قبل‌تر هم اعلام کرده بودم دنبال جنجال‌سازی نروید این توصیه من به هر دو طرف است چه کسانی مخالف رفع حصر هستند و چه کسانی که به دنبال رفع آنند.

وی درباره اینکه پرونده مذکور در ابتدای دولت مورد توجه قرار گرفت ولی پس از مدتی با سکوت مواجه شد و آن سکوتی که شما می‌گویید پاسخ دریافت نکرد، می‌گوید: به این مسئله می‌توان این‌گونه نگاه کرد که آیا در این زمینه تندروی رسانه‌ای صورت نگرفت؟ شاید بهتر بود که در آن مقطع شرایط جدید پرونده رسانه‌ای نمی‌شد تا اینچنین جنجال‌آفرینی نکند و اجازه دهد پرونده در سکوت و آرامش بدون جنجال و واکنش تند ادامه پیدا کند. این سوال خوبی است که بپرسیم چه شد این پرونده در عین تحرک دوباره و رسیدن به شورای عالی امنیت دوباره با وقفه روبه‌رو شد. ( خبرنگار: رسیدگی به پرونده حصر یکی از شعارهای انتخاباتی روحانی بود و اگر این شعار محقق نشود...) مگر مردم آقای روحانی را انتخاب نکردند؟ مگر به او در تحقق شعارهای مطلوب خودشان اعتماد نکردند؟ خب، ما باید به ایشان در ادامه مسیر و راه اعتماد کنیم.

متأسفانه رئیس فراکسیون «رهروان ولایت» در این اظهارات هیچ اشاره‌ای به خیانت‌های بی‌سابقه سران فتنه در بردن کشور به لبه پرتگاه و زمینه‌سازی برای جولان گروهک‌ها و سرویس‌های جاسوسی بیگانه در زمینه ایجاد آشوب نکرده است؛ انگار که یک سوءتفاهم عاطفی پیش آمده و باید مشمول مرور زمان شود! ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/28 ] [ 6:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش بولتن نیوز، پس از انتشار یادداشتی با عنوان «لطفا درباره امام حسین دهانتان را ببندید» به قلم اسماعیل وفا یغمائی در نقد سوء استفاده سران فرقه رجوی از نام امام حسین(ع)، این سیل فحاشی های رکیک بود که از سوی عوامل رسانه ای این فرقه تروریستی نثار وی شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «مجاهدین»، چند روز پیش در ادامه سوء استفاده های پیشین سران فرقه جنایتکار رجوی از مفاهیم و عقاید مذهبی در جهت موجه جلوه دادن خود، مطلبی با محوریت قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) علیه نظام ظلم و شبیه سازی آن با رفتار این فرقه منتشر شد که بلافاصله اسماعیل وفا یغمایی از عناصر مرکزی این گروهک که چندی است به دلیل برخی اختلافات، مناسبات خود را با رجوی ها به هم زده است، موضع شدیدی گرفت و در مطلبی با عنوان فوق پرده از رسوایی آنان برداشت.
 بنابر این گزارش، در بخشی از این یادداشت آمده است:
 «امام حسین وقتی میخواست از زیر بار بیعت با یزید شانه خالی کند و لاجرم مجبور به جنگ شد. لشکر را در کربلا بجا نگذاشت و دهها هزار نیرو ومیلیشیای علنی را در دهان گرگ رها نکرد و پرواز تاریخساز نکرد و سوار بر ذوالجناح فلنگ را نبست واولین خارجه نشین نشد ولی سرکار این کار را کردید...»
 یا در بخشی دیگر نوشته است:
 «امام حسین اگر دچار مشکل استراتژی به دلیل شروع جنگ زود رس با یزید میشد افرادش را در زمستان 63 و بعد از سرکوب اعتراض پرویز یعقوبی همدامادش، جمع نمیکرد و تئاتر سیاسی راه نمی انداخت و اعلام نمیکرد سازمانش انشعاب شده و پس از فرود آمدن این شوک، نمیگفت انشعاب در کار نبوده بلکه انقلاب ایدئولوژیک شده و قرار است من به پیشنهاد مسلم ابن عقیل  با عیال حضرت عباس ازدواج کنم و حضرت عباس هم دختر حر را بگیرد و تمام سازمانم را از بالای آبشار نیاگارا به رود فرات  بیاندازم پائین و رشد ششصد در صدی اعضای خود را اعلام کند و سر همه را بادادن رده شیره بمالد ومشکل استراتژیک را با این حیله موقتا ماستمالی کند، بلکه اشتباه خود را میپذیرفت وبا خرد جلوی خطر را میگرفت و همه چیز را توجیه نمیکرد و امروز وضعیت مناسبتری وجود داشت...»
 پس از این یادداشت شدیداللحن بود که بلافاصله عناصر رسانه ای وابسته به فرقه منافقین وی را آماج حملات شدیدتر قرار داده و به فحاشی گسترده علیه او اقدام کردند. یکی از این فحش نامه ها که توسط شخصی به نام جواد محسنی پور و با عنوان «دهان دریده چه کسانی باید بسته شود؟» ادبیاتی به کار رفته که اساسا امکان انتشار آن نیست لکن به روشنی شنیده های ما از  ادبیات کثیف و رفتارهای قرون وسطایی حاکم بر این فرقه را اثبات می کند.
 در واقع این پاسخ به ما می گوید که بنابر اذعان نجات یافتگان این فرقه منحوس، تشکیل جلسات هفتگی چون «غسل هفتگی»، «دیک» و... که سراسر تحقیر اعضا و اجبار آنها به فحاشی به خود و یکدیگر بوده واقعیت داشته و ناشی از خوی پلید و ضد انسانی آنهاست که این بار در قامت پاسخ به رفیق دیروز خود متجلی شده است. 

نکته مهم اما در این اتفاق اینکه؛ یغمایی از بریدگان یا نجات یافتگان این فرقه نیست بلکه از سرانی است که تنها به دلیل برخی اختلافات چندی است کناره گرفته است. در واقع اسماعیل وفا یغمایی یکی از اعضای سابق مرکزیت فرقه منافقین می باشد که به علت اختلافات در مورد طلاق های اجباری و ... دیگر در سطح سابق از این سازمان حمایت نمی کند و تنها خود را هوادار آنان معرفی می کند. هر چند  کسانی که  از نزدیک اسماعیل وفا یغمایی را می شناسند، اعتقاد دارند که از او همیشه این انتظار بوده  که  که بطور شفاف انتقادات و اختلافات خود را با رهبری منافقین مطرح کند، ولی همچنان وجود یک تابو مانع این موضوع است.


[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 یک هنرمند انگلیسی به نام «سیمون بک» که آثارش را روی برف ایجاد می‌کند، او با راه رفتن روی یک زمین برفی بزرگ، با رد پایش یک شکل هندسی بسیار بزرگ و زیبا درست می‌کند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1620
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4438065