NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ شنبه 90/2/24 ] [ 12:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

قرآنی توسط انتشارات دارالعلم قم در سال ???? منتشر شده است که طرح روی جلد آن شبیه ستاره داوود است!

 
این قرآن که در چاپخانه‌ی شرکت چاپ قدس منتشر شده است اخیراً نیز تعدادی از آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دانشگاه تهران اهدا شده است.
 ستاره داوود بخش اصلی پرچم رژیم صهیونیستی است و از نمادهای فراماسونری محسوب می‌شود.

[ شنبه 90/2/24 ] [ 12:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 یک منبع آگاه جزئیاتی از جلسه محفلی جریان فتنه در پنج‏شنبه‎شب هفته گذشته را افشا کرد.

 این نشست محفلی جریان فتنه پنج‌شنبه‎شب هفته گذشته در ویلایی در منطقه لواسان و به مدت 4 ساعت برگزار شد. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/2/24 ] [ 11:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از شیوه هایی که فرقه انحرافی برای تبلیغات خود به کار می گیرند استفاده از رسانه هایی است که علاوه بر همه گانی و فراگیر بودن تبلیغات در آنها سهل و ممتنع باشد.

 به گزارش « عروج» یکی از شیوه هایی که فرقه انحرافی برای تبلیغات خود به کار می گیرند استفاده از رسانه هایی است که علاوه بر همه گانی و فراگیر بودن تبلیغات در آنها سهل و ممتنع باشد.

در همین خصوص می توان گفت اسکناس نویسی یکی از ساده ترین این روشهاست

در همین راستا به تازگی در سطح برخی از شهرهای سطح کشور مشاهده شده است که تعدادی اسکناس 100000 ریالی منقش به آرم گروه های شیطان پرستی که به صورت مهر بر روی آن ها زده شده است، دست به دست مابین مردم در حال گردش است.


[ شنبه 90/2/24 ] [ 11:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اینجا بنگلادش است؛ کشور فقر و گداسازی.

خبر آنلاین گزارش داد، فقر جوانان را رو به بزهکاری می‌کشاند، و تبهکاران جدید با دزدیدن کودکان کم سن و سال، بعد از تجاوز دست و پا و سر آنها را متناسب با نوع گدایی دلخواهشان، شکسته و بعد راهی خیابانهای داکا می‌کنند.شیاطین خالص نام این نوع تبهکاران است که بعنوان نسل جدید جنایتکاران، دست به هر جرمی زده و کارخانه گداسازی راه‌انداخته‌اند. پسر بچه 7 ساله داستان ما یک نمونه کاملی از جنایاتی است که تبهکاران در کارخانه‌های گدا سازی خود پرورانده‌اند. والدین این بچه بی گناه با نشان دادن آثار جرم و جنایت روی بدن فرزندشان می‌خواهند سبعیت و خوی وحشی گری تبهکاران را به جهانیان نشان دهند. پایین تنه این بچه بریده شده است و آثار بریدگی روی شکم و سر و آثار شکستگی روی بدنش کاملا نمایان است. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/2/24 ] [ 11:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 تفنگ گلوله‌زنی معمولاً دارای لوله خاندار است که به همین دلیل دقت تیراندازی و برد آن بسیار بیشتر از تفنگ ساچمه‌ای است. از نظر نوع مهمات و نحوه کارکرد دو نوع اصلی تفنگ وجود دارد: تفنگ ساچمه‌ای و تفنگ گلوله‌زنی. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/2/24 ] [ 11:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تصویر یکی از شرکت کنندگان در برنامه کشف حجاب 

رادیو و تلویزیون ملی آمریکا در برنامه‌ای اقدام به نمایش کشف حجاب تعدادی از دختران مسلمان می‌کند که در میان آنها دختر یکی از مدیران دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن نیز دیده می‌شود. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/2/24 ] [ 8:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

رادیو اسرائیل، رامی محلوف، با گفتن "نبود ثبات برای سوریه یعنی نبود ثبات برای اسرائیل" گفت:«ممکن است سوریه در وضعیتی که با فشارهای جهانی، روبروست، بخواهد موجب ایجاد جنگ علیه اسرائیل شود.»
رامی محلوف خاطر نشان کرد:««اگر خدای ناکرده حکومت کنونی سوریه سقوط کند، هیچ کس نمی تواند ارزیابی کند که اوضاع منطقه به کجا خواهد کشید»
وی اضافه کرد «دنیا باید از ایجاد فشار بر رییس جمهوری ما دست بردارد، و بهتر است ما را به سوی کارهایی که نمی خواهیم به آن دست بزنیم، نکشانید».


[ شنبه 90/2/24 ] [ 8:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری اعلام کرد که محمود احمدی‌نژاد یکشنبه شب بعد از اخبار سراسری 21 سیما به طور مستقیم با مردم گفت‌وگو خواهد کرد.

دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور یک شنبه شب 25 اردیبهشت ماه بعد از اخبار سراسری 21 سیما به طور مستقیم با مردم گفت‌وگو خواهد


[ شنبه 90/2/24 ] [ 8:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

فاطمه هاشمی معتقد است: در موضع‌گیری­های اخیرآقای هاشمی نگرانی‌های زیادی وجود دارد. 
در ادامه بخش هایی از گفت گوی فاطمه هاشمی با ماه­نامه «نسیم بیداری» می آید: ادامه مطلب...

[ شنبه 90/2/24 ] [ 8:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 220
بازدید دیروز: 599
کل بازدیدها: 4449707