NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

خانم س همسر مرحوم دکتر ف (فاطمی) که به دعوت آقای خاص (مشایی )جریان منحرف سال گذشته به ایران آمد، و موفق شده بود با احمدی نژاد دیدار داشته باشد بازداشت شده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/2/26 ] [ 7:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک روز در ماه اردیبهشت هر سال برای همه زنان روستای آب اسک شمال کشور روز خاص و جالبی است چون هیچ مردی در آن روز مجاز به ماندن در روستا نیست و این زنان هستند که رئیس و فرمانروایند و همه امور روستا به رای آنها می چرخد.

هر سال جمعه یکی از روزهای اردیبهشت ماه رسم دیرینه "زن شاهی" یا "ورف چال" توسط اهالی روستای آب اسک قبل از شهرستان آمل برگزار می شود. معمولا این روز توسط بزرگان روستا انتخاب می شود.  ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/2/25 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه دنیای اقتصاد به نقل از سایت الف با اشاره به نزدیکی سالگرد انتخابات خرداد 88 نوشت:
هرچند سران اصلاحات از صحنه سیاسی کشور حذف شده‌اند، اما پرچم اصلاحات نباید بر زمین بماند.
ساختار سیاسی جمهوری اسلامی مانند هر ساختار قدرتی، به منتقد و اصلاح‌طلب نیاز دارد.
الف می‌افزاید: خوشبختانه از میان چهره‌های اصلاح‌طلب، افرادی خوشنام، پاکدست و سلیم‌النفس هستند که در جریان فتنه سال 88، صف خود را از بازیگران کودتا علیه رای ملت کنار کشیدند و ننگ رفتن به زیر بیرق انگلیس و آمریکا را تحمل نکردند.
 این اصلاح‌طلبان حقیقی و سلیم، باید به صحنه بیایند و پرچم اصلاح‌طلبی را بردارند.


[ یکشنبه 90/2/25 ] [ 10:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

غول گردشگری ایران: حسین ثابت

 


حسین ثابت بکتاش متولد ???? در مشهد است. از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را گفته‌اند.
ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ? هتل (? هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/2/25 ] [ 9:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

با تحولات روزهای گذشته، ماجرایی که با ادعاهای برخی اساتید دانشگاه آکسفورد علیه فرایند پذیرش مهدی هاشمی در دانشگاه آکسفورد آغاز شده بود، وارد مرحله ای جدید شده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/2/25 ] [ 9:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حوادث و اتفاقات هفته‌های اخیر که توسط جریان نفوذی در دولت صورت گرفت، موجب شده تا دلسوزان و حامیان انقلاب اسلامی، انتقاداتی را در مورد عملکرد این جریان بیان و نسبت به لزوم تفکیک مرز رئیس جمهور با این گروه از افراد تاکید کنند؛ انتقاداتی که به دلیل برخی اقدامات احمدی نژاد در ماجرای وزارت اطلاعات صورت گرفت و از آنجایی که از سوی علما و بزرگان بود، مورد استقبال و همراهی مردم قرار گرفت. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/2/25 ] [ 9:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

فرقه ها معمولا از هر اقدامی برای ترویج عقاید باطل خود استفاده می نمایند.
به گزارش « جوان آنلاین»  به تازگی عده ای در غالب کمک های خیرخواهانه  در یکی از مناطق محروم کشور اقدام به توزیع لباسهای خاص در بین اهالی این منطقه نموده اند.لباس های توزیع شده در بین مردم اکثر منقش به آرم گروه های شیطان پرستی است.
این اقدام در حالی صورت می گیرد که منجر به گرایش برخی افراد به این گروه های مخرب شده است.


[ یکشنبه 90/2/25 ] [ 9:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از نمادهایی که در فراماسونری کاربرد فراوان دارد، علامت و نماد "چشم جهان بین " است که به صورت یک هرم و چشم در رأس آن است؛ این نماد مربوط به یکی از خدایان مصر باستان بوده است و روی دلار آمریکا هم وجود دارد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/2/25 ] [ 8:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پس از حمله مزدوران آل‌خلیفه و آل‌سعود به ده‌ها مسجد در بحرین و سوزاندن قرآن، در حرکتی جدید این نیروها با شلیک مستقیم قرآن کریم را هدف قرار دادند.
 پس از قیام مردمی ملت بحرین در راستای به دست آوردن حقوق خود و اشغال این کشور توسط رژیم آل‌سعود، نظامیان این دو کشور نه تنها به مقدسات شیعیان بلکه به مقدسات همه مسلمانان توهین کرده‌اند.
آل‌سعود و آل‌خلیفه در طول دو ماه حضور خود در بحرین تاکنون ده‌ها مسجد را نابود و قرآن‌های آن را سوزانده‌اند که این گونه اعمال موجب اعتراضات شدید مردم مسلمان شده است.
آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، مرجع شیعی بحرین پیش از این با اشاره به حملات وحشیانه به اماکن عبادی و مساجد و حسینیه‌ها گفته بود: نیروهای امنیتی بحرین درهای مساجد و حسینیه‌ها را شکسته و با ورود به آنها به اشیا و کتب این اماکن توهین می‌کنند.
در تازه‌ترین اقدام مزدوران آل‌خلیفه و آل‌سعود در تظاهرات روز گذشته مردم بحرین که با عنوان «جمعه دفاع مقدس» برگزار شد اقدام به شلیک مستقیم به قرآن کریم کردند.



[ یکشنبه 90/2/25 ] [ 8:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

ruv99b0v1s6obov1iuf.jpg


[ شنبه 90/2/24 ] [ 4:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 268
بازدید دیروز: 599
کل بازدیدها: 4449755