NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
این روزها می شود فهمید که اسراییلی ها چه افسوسی می خورند که در ایران دولتی سر کار آمده که روز به روز بیشتر منزوی شان کرده است. هم اسراییلی ها را و هم مشابه های داخلی شان که نمی خواهند ایران سربلند بماند ...
به گزارش پایگاه 598، بعد از سخنان چند روز پیش هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای گفته بود: مهمترین پروژه دولت تیم مذاکره دولت است که می خواهند مشکلات خارجی را حل کنند، اما دلواپسان چه بر سرشان می آورند آنها با نتانیاهو هم نوا شدند، نتانیوهو آنجا رفته و اوباما را تحریک می‌کند اینجا هم دلواپسان می گویند ما اسرار را می گوییم.

اخیرا نیز محمدعلی ابطحی محکوم فتنه 88 در فیسبوکش نوشته: نتانیاهو، عجب دلواپسی وحشتناکی دارد .... کلاس دلواپسی باید بگذارد... بخش خارجی پروژه ی ایران هراسی بر عهده ی اوست. موساد خودشون و آمریکای خودشون و اروپای خودشون هم فهمیده اند که آقای نتانیاهو شورش را در آورده، اما یک تنه ایستاده که توافق ایران و جهان را به هم بزند. این روزها می شود فهمید که اسراییلی ها چه افسوسی می خورند که در ایران دولتی سر کار آمده که روز به روز بیشتر منزوی شان کرده است. هم اسراییلی ها را و هم مشابه های داخلی شان که نمی خواهند ایران سربلند بماند ...

[ پنج شنبه 93/12/14 ] [ 10:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پاسخ به انتقاد نمایندگان
اظهارات و مواضع اخیر برخی مقامات دولتی و مدعیان حمایت از دولت در برخورد با مجلس حکایت از موج جدید حملات و تخریب‌ها علیه نمایندگان ملت در بهارستان دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، اواخر سال گذشته سعید حجاریان - یکی از تئوریسین‌های جریان تجدیدنظر طلب- در گفتگو با یکی از رسانه‌های دولتی با تهدید نمایندگان، از ضرورت «انحلال مجلس شورای اسلامی» سخن گفت: «نمایندگان برخلاف خواسته مردم حرف بزنند و عمل کنند و بعد آن وقت ببینند آیا مردم حوزه‌های انتخابیه‌شان آنها را به شهرشان راه می‌دهند؟ اگر این کار را بکنند مردم آنها را حتی به شهرهایشان راه نمی‌دهند. من معتقدم حتی اگر قرار باشد قانون اساسی عوض شود، باید شرایطی فراهم شود تا مانند بسیاری از کشورها، دولت بتواند مجلس را منحل کرده و انتخابات زودهنگام برگزار کند تا مردم مجدداً رای دهند و سیستمی هماهنگ پدید آورند.» 

پس از فراز و نشیب‌های مختلفی که در رابطه دولت و مجلس -بخصوص در بحث رای اعتماد به برخی وزرا از جمله وزیر علوم- طی شد، این رابطه مدتی بدون جنجال سپری شد تا آن که چند روز پیش‌ اظهارات هاشمی رفسنجانی یک بار دیگر آن را دچار اصطکاک کرد. 

ادعای همنوایی با صهیونیست‌ها!  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/12/14 ] [ 10:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سفر فائزه هاشمی به بجنورد در اعتراض‌های جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های خراسان شمالی ‌‌لغو شد‌.

خبرگزاری فارس: سفر فائزه هاشمی به بجنورد لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این سفر قرار بود امروز به مرکز خراسان شمالی انجام شود که به واسطه اعتراض‌های جمعی از دانشجویان عملاً انجام نشد.

فائزه هاشمی قرار بود تا در این سفر نشست‌های با اصلاح‌طلبان استان داشته باشد که این برنامه با انجام نشدن سفر وی بی‌نتیجه ماند.

جمشید گریوانی فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد خبر لغو سفر فائزه هاشمی به مرکز استان خراسان شمالی را تایید کرد و گفت: سفر امروز دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به بجنورد به سبب برخی مسائل لغو شد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/12/14 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در اوج مذاکرات هسته‌ای، مسئولان بانک مرکزی در حالی از تغییر طرح اسکناس‌های پنجاه هزار ریالی و حذف نماد انرژی هسته‌ای از روی آن خبر داده‌اند که قرار دادن این تصمیم در کنار تصمیم دیگری در باره حذف نماد علامت ماهواره امید از روی اسکناس‌های پنج‌هزار ریالی باعث گمانه‌های منفی در باره این تصمیم‌ها شده است.

 

 



منبع : تابناک


[ پنج شنبه 93/12/14 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 93/12/13 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جناب هاشمی بفرمایید مگر وقتی این مردم شاه را بیرون کردند و خواستند روی پای خویش بایستند انرژی هسته ای داشتند که به کشور ما حمله کردند یا تحریمهای 35 سال گذشته در خصوص ایران بابت انرژی هسته ای بود که شما فکر می کنید با حل آن دشمنی آنها با ما تمام می شود؟!
آقای هاشمی شما دیگر چرا؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سخنان روز گذشته آقای هاشمی رفسنجانی در جمع استانداران کشور که با تهمت و افترا به مجلس و اصولگرایان همراه بود با استقبال رسانه های معاند نظام مواجه گردید! 

بنا بر این گزارش رسانه های معاند با تیتر این موضوع که: " انتقاد شدید هاشمی از تندروها: مقابل اختلاس‌ها سکوت کردید؛ از تریبون مجلس دروغ می‌گویید و با نتانیاهو همزبان شده‌اید" به استقبال سخنان خارج از عرف وی رفتند. 

اما هاشمی مگر چه گفت که این رسانه ها با تیتر آیت الله از وی استقبال کردند. نگاهی به بخشی از آن خالی از لطف نیست:  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/12/13 ] [ 10:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
واقعیت آن است که آقای هاشمی‌رفسنجانی تمام حیثیت و آبروی سیاسی خود را پای مذاکرات هسته‌ای دولت آقای روحانی گذاشته است! او تمام‌قد برای پیروزی حسن روحانی در انتخابات ایستاد و همین اواخر نیز صراحتاً اعلام کرد حسن روحانی را کاملا تایید می‌کند!
چرا هاشمی از کوره در رفته است؟/ پشت‌پرده ماجرا چیست؟
به گزارش عصر امروز «مهم‌ترین پروژه دولت، تیم مذاکره‌کننده است اما دلواپسان چه سرشان می‌آورند. آن‌ها با نتانیاهو همنوا شدند. نتانیاهو اوباما را تحریک می‌کند و دلواپسان هم می‌گویند اسرار را می‌گوییم. تریبون مجلس تریبون بازی است و هرچه می‌خواهند می‌گویند. اینها مزاحم کارند!»

اشتباه نکنید! اینها اظهارات یا نوشته‌های امثال صادق زیباکلام نیست! اینها را دیروز حجةالاسلام هاشمی‌رفسنجانی گفت! البته با توجه به وضعیت فعلی در زمین گل‌آلود مذاکرات هسته‌ای، انتظار اتخاذ چنین مواضعی از هاشمی‌رفسنجانی می‌رفت. 

واقعیت آن است که آقای هاشمی‌رفسنجانی تمام حیثیت و آبروی سیاسی خود را پای مذاکرات هسته‌ای دولت آقای روحانی گذاشته است! او تمام‌قد برای پیروزی حسن روحانی در انتخابات ایستاد و همین اواخر نیز صراحتاً اعلام کرد حسن روحانی را کاملا تایید می‌کند! همانگونه که او در همین اظهارات دیروز هم گفته، دولت روحانی قائم به پروژه مذاکرات هسته‌ای است! بنابراین خوب یا بد، درست یا غلط، آینده هاشمی و اطرافیانش، وابسته به مذاکرات هسته‌ای است! آنها با گارد هسته‌ای وارد انتخابات شدند و با وعده لغو تحریم‌ها و بهبود آنی معیشت، اعتمادی موقت و اجاره‌ای از مردم گرفته‌اند! بنابراین خودشان می‌دانند نسبت‌شان با مردم چیست.  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/12/13 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جناب هاشمی بفرمایید مگر وقتی این مردم شاه را بیرون کردند و خواستند روی پای خویش بایستند انرژی هسته ای داشتند که به کشور ما حمله کردند یا تحریمهای 35 سال گذشته در خصوص ایران بابت انرژی هسته ای بود که شما فکر می کنید با حل آن دشمنی آنها با ما تمام می شود؟!
آقای هاشمی شما دیگر چرا؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سخنان روز گذشته آقای هاشمی رفسنجانی در جمع استانداران کشور که با تهمت و افترا به مجلس و اصولگرایان همراه بود با استقبال رسانه های معاند نظام مواجه گردید! 

بنا بر این گزارش رسانه های معاند با تیتر این موضوع که: " انتقاد شدید هاشمی از تندروها: مقابل اختلاس‌ها سکوت کردید؛ از تریبون مجلس دروغ می‌گویید و با نتانیاهو همزبان شده‌اید" به استقبال سخنان خارج از عرف وی رفتند. 

اما هاشمی مگر چه گفت که این رسانه ها با تیتر آیت الله از وی استقبال کردند. نگاهی به بخشی از آن خالی از لطف نیست:  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/12/13 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دیروز در شورای اسلامی شهر تهران
هتاکی مجدد یک خواننده به هیئتی ها
البته این برای نخستین بار نیست که این خواننده، هیئات مذهبی را مورد هجمه قرار می دهد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 20:45
 
در پی اعتراضات دانشجویان یکی از دانشگاه های کشور به تصمیم مختاباد برای برگزاری کنسرت در ایام شهادت حضرت زهرا(س) این عضو شورای اسلامی شهر تهران در اظهاراتی عجیب تیغ حملاتش را به سمت عزادارن اهل بیت(ع) برگرداند.
به گزارش جهان به نقل از عقیق، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران دیروز در واکنش به برخی از اتفاقات عرصه موسیقی گفت :

"اثر هنری استاد فرشچیان که روز عاشورا را به تصویر کشیده بیشتر است یا سینه‌زنی‌ یک عده،؟" کاری که این افراد می‌‌کنند قابل احترام است اما چرا چند نفر تصمیم ‌می‌گیرند یک کنسرت اجرا نشود. زمانی یک نفر به امام خمینی گفت: "چرا در رادیو موسیقی پخش می‌کنید؟"، ایشان نیز گفته بودند: «می‌توانی رادیو را خاموش کنی» مختاباد تصریح کرد: از وزارت ارشاد می‌خواهیم با این مسائل برخورد کند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/12/13 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حاشیه مواضع روز گذشته هاشمی رفسنجانی؛
اگر به دروغ حساس هستید، چرا از "دروغ بزرگ تقلب" حمایت کردید؟/ کدام موضع به نتانیاهو نزدیک است؟
 
آیت‌الله هاشمی که برخی نمایندگان مجلس را "دروغ‌گو" می‌داند، هنوز در مورد کسانی که با دروغ تقلب در انتخابات 88، کشور را با انواع و اقسام تهدیدهای امنیتی مواجه کرده و مسبب تحریم های بیشتر علیه مردم شدند، صحبتی به میان نیاورده است.
اگر به دروغ حساس هستید، چرا از
به گزارش جهان، روز سه‌شنبه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای، کسانی که نگران نتایج توافق هسته‌ای با آمریکا هستند را کسانی دانست که به فکر افشای اسرار گفت و گوهای هسته ای هستند.

هاشمی رفسنجانی همچنین در این جلسه گفته است: در مهمترین پروژه دولت که تلاش می‌شود به سرانجام برسد و تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز مورد حمایت رهبری است، باز این دلواپسان با نتانیاهو همزبان شده‌اند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/12/13 ] [ 10:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 182
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449070