NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یکی از سؤالاتی که به صورت متداول در میان افراد متدین متعهد مطرح می‌شود این است که «اگر کسی نماز نخواند، چگونه او را نمازخوان کنیم و اینکه رفتارمان در مقابل همسر بی‌نماز چگونه باید باشد؟»

خبرگزاری فارس: با همسر بی‌نماز خود چگونه رفتار کنیم

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، شاید شما هم از جمله انسان‌های دغدغه‌مندی باشید که رفتارهای اطرافیانتان برایتان اهمیت دارد و در صورت مشاهده عدم رعایت یکی از احکام الهی رنجیده‌خاطر شده و به این فکر بیفتید که چگونه و با چه زبانی به مخاطب خود بگویید باید به وظایف دینی‌خویش عمل کند و را به مسیر الهی دعوت کنید.

یکی از سؤالاتی که به صورت متداول در میان افراد متدین متعهد مطرح می‌شود این است که «اگر کسی نماز نخواند، چگونه او را نمازخوان کنیم و اینکه رفتار همسر در مقابل شوهر بی‌نماز چگونه باید باشد؟»

در این نوشتار سعی کرده‌ایم تا راه‌حل‌هایی را در رفع این مشکل بیان کنیم که بدین شرح است: ادامه مطلب...

[ جمعه 93/12/15 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی امروز با رفسنجانی دهه‌های اول انقلاب تفاوت فراوانی دارد. ایشان دیگر به عنوان یکی از استوانه‌های نظام شناخته نمی‌شود، بلکه جایگاه پیشین خود را - به هر علت! - از دست داده است و از سکوی بلند «شخصیت سیاست‌ساز و استوانه نظام» به «عضویت یک گروه سیاسی» تنزل یافته است
از کجا به کجا آقای هاشمی؟!
به گزارش عصر امروز حسین شریعتمداری در باره اظهارات اخیر هاشمی در کیهان نوشت:
-1 «برتولت برشت» نمایشنامه‌نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه‌های خود می‌گوید: «شرم‌آور است!... چرا هنوز متوجه نشده‌ای که می‌توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می‌توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت». 

در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1 در ژنو و در حالی که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور خام کردن تیم هسته‌ای کشورمان و آماده‌سازی آنان برای اعطای امتیازات بیشتر، به آمریکا رفته و قرار بود طی سخنانی در کنگره، نقش مخالف توافق پیش‌روی را بازی کند، آقای هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب که با توجه به هوش سیاسی ایشان دور از انتظار بود، منتقدان داخلی را به باد اتهام گرفت و گفت؛ «در‌مهمترین پروژه دولت که تیم مذاکره‌کننده است و مورد حمایت مقام‌معظم‌رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می‌کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می‌برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/12/15 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اکونومیست با اشاره به این که ایران بازار جذابی برای تولید کنندگان خارجی است به نقل از یک دلال نفتی نوشت: اگر توافق هسته ای منعقد شود، آمریکایی ها یک شبه قراردادهای یک ساله ای را در بهترین پروژه های نفتی با ایران منعقد خواهند کرد.
به گزارش عصر امروز اکونومیست طی گزارشی نوشت: انعقاد توافق هسته ای بین ایران و غرب، می تواند برای تجار ایرانی یک خبر خیلی خوب باشد. پس از انعقاد توافق موقت ژنو در نوامبر 2013، تعداد تجار خارجی عازم ایران به یکباره افزایش یافت و امیدها برای رونق گرفتن اوضاع اقتصادی بیشتر شد. 

ایران با جمعیتی حدود 80 میلیون نفری و هجدهمین اقتصاد بزرگ جهان، می تواند یک بازار جذاب برای تولید کنندگان محصولات مختلف باشد. حسن روحانی در تلاش است تا پای سرمایه گذاران خارجی را به ایران باز کند و فرصت های شغلی بیشتری را ایجاد نماید. اما امیدهای وی برای گشایش اقتصادی به دلیل تحریم ها هنوز محقق نشده است. زمان هم به نفع روحانی نیست. اقتصاد ایران از تاثیرات منفی تحریم ها رنج می برد، قیمت نفت به شدت کاهش یافته و دهه ها سوء مدیریت هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کرده است. نرخ بیکاری در بین جوانان نیز در حال افزایش است و سطح استانداردهای زندگی کاهش یافته است.  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/12/15 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علما و سران اهل سنت در گفت و گویی با خبرنگار عصر هامون از حذف حدیث پیامبر و نماد انرژی هسته ای ابراز ناراحتی کرده و خواستار تجدید نظر و توقف چاپ این طرح توسط دولت شدند.
واکنش علمای اهل سنت به طرح جدید اسکناس
به گزارش عصر امروز، علما و سران اهل سنت در گفت و گویی از حذف حدیث پیامبر و نماد انرژی هسته ای ابراز ناراحتی کرده و خواستار تجدید نظر و توقف چاپ این طرح توسط دولت شدند. 

نمادهای هراس دشمنان اسلام نباید از اسکناس ملی حذف شود  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/12/15 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مشخص نیست چرا مسئولیت تخصصی بخش ایران در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو به آقای محبعلی داماد نعمت‌زاده، واگذار شده است؟
به گزارش مشرق، اخیراً سایت خبری «معماری نیوز» که به صورت تخصصی خبرها و تحلیل های حوزه مسکن و شهرسازی و معماری را پوشش می دهد و از نظر سیاسی نیز متمایل به جریان اعتدال است، در گزارشی ابعاد تصمیمات سلیقگی یکی از وزرای دولت یازدهم را فاش کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه، یکی از وزرای دولت، امتیازات مالی متعددی را نصیب داماد خود کرده است که از آن جمله می توان به انحلال شورای داوری بخش ایران در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو در میلان ایتالیا و نهایتاً سپردن امور اکسپو به داماد وزیر اشاره کرد.

در این گزارش، به طور صریح به وزیر مربوطه اشاره نشده بود اما در جوابیه‌ای که روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر کرد هم مشخص شد مقصود داماد کدام وزیر بوده و هم  ابعاد تازه‌ای از این ماجرا مشخص شد. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/12/15 ] [ 10:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به دنبال دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویری از یکی از خانه های فساد وی به دست آمده است.
کشف خانه فساد یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی +تصاویر
به گزارش عصر امروز این مفسد اقتصادی و بدهکار کلان سیستم بانکی کشور که با همراهی برادران خود و دیگر عوامل نفوذی، اقدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم کشور کرده بودند، جهت تعمیق فعالیت ها و رسیدن به اهداف شوم مورد نظر خود، اقدام به آلوده سازی افراد از طریق پرداخت رشوه های بسیار کلان و سازماندهی خانه ی فساد می نمودند. 

یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی دستگیر شد  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/12/15 ] [ 10:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به دلیل علاقه شدید عناصر داعش به آبجو، این گروهک یک کارخانه تولید آبجو اسلامی را در استان نینوای عراق راه‌اندازی کرده است.
به گزارش جهان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، گروهک تروریستی داعش، یک کارخانه آبجو اسلامی (دلستر حلال) را در استان نینوای عراق افتتاح کرد.

 این نوشیدنی که با استقبال گسترده‌ی تروریست‌های داعش همراه شده است، با نشان "آبجو اصل عراق" و آرم "آبجو داعش، ساخت ایالت نینوا" در مناطق تحت سیطره این گروهک خرید و فروش می‌شود.

گفتنی است ارتش عراق بعد از حمله به یکی از مواضع داعش در غرب استان الانبار، شیشه‌های این نوشیدنی را یافته است.


در فیلمی که به تازگی توسط داعش از یکی از عناصر انتحاری این گروهک منتشر شد، نحوه صحبت کردن این تروریست انتحاری نشان می‌دهد که وی به شدت تحت تأثیر مواد مخدر و یا مشروبات الکلی است.

عناصر و سران داعش که به استفاده از مواد مخدر و مشروبات و شهوت‌رانی و عیاشی شهرت دارند، وقتی در مقابل مردم عادی قرار می‌گیرند در تناقضی آشکار با چرخشی 180 درجه‌ای به وضع قوانینی سخت‌گیرانه پرداخته و مردم را به بهانه‌های واهی مانند کشیدن سیگار، درست نبستن پوشیه یا گوش دادن به موسیقی شکنجه و اعدام می‌کنند.

[ جمعه 93/12/15 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اظهارات مطهری اگر با همین شیب پیش برود وی مطمئن باشد چیزی نمانده که جایزه های بین المللی ضد انقلاب و کشورهای دشمن ایران به سمت وی به عنوان مدافع حقوق بشر قلابی!! همچون شیرین عبادی یا نرگس محمدی و... سرازیر شود جوایزی که این افراد با همین دست اظهارات دریافت کرده اند!؟
جایزه های متعدد بین المللی در انتظار مطهری!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز حکایت اقدامات و سخنان عجیب و غریب علی مطهری انسان را یاد فراریان و بر شکسته گان  اصلاح طلب و فتنه گرانی می اندازد که هم اکنون یا در خارج از کشور هستند یا بواسطه اقدام علیه امنیت ملی و نظام اسلامی در زندان بسر می برند.

بنا بر این کزارش سخنان جنجالی و بی پایه و اساس وی در مورد آزادی بیان و یا قوه قضاییه اگر انسان نداند که گوینده آن چه کسی است بیشتر به بیانیه های سیاسی احمد شهید یا صفحه های منافقین شباهت دارد تا یک نماینده مجلس در نظام اسلامی! ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/12/14 ] [ 10:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در نبرد با داعش
خبرگزاری رویترز با اشاره به عدم حضور ائتلاف تحت رهبری آمریکا در عملیات تکریت تاکید کرد که این عملیات نشان داد که چگونه ایران بجای آمریکا نقش اصلی در نبرد با داعش را بر عهده گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، خبرگزاری رویترز با اشاره به عدم حضور ائتلاف تحت رهبری آمریکا در عملیات تکریت تاکید کرد که این عملیات نشان داد که چگونه ایران بجای آمریکا نقش اصلی در نبرد با داعش را بر عهده گرفته است. 

همزمان با آغاز عملیات ارتش و نیروهای مردمی برای ازادسازی شهر تکریت رویترز در گزارشی به این عملیات پرداخت و تاکید کرد که نیروهای مردمی نقش مهمی در این عملیات دارند. 
 
رویترز با اشاره به پیشروی‌های نیروهای عراقی در مقابل افراد مسلح داعشی تاکید کرد که نیروهای سازمان بدر نقش مهمی در نبردهای روزهای اخیر در تکریت برعهده داشتند. 
 
این خبرگزاری انگلیسی در ادامه با اشاره به نقش ایران در کمک به نیروهای عراقی در نبرد با داعش تاکید کرد: نبرد تکریت مثال خوبی است که نشان می‌دهد چگونه تهران بجای آمریکا درحال ایفای نقش اصلی در نبرد با داعش است.  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/12/14 ] [ 10:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پاسخ بانک مرکزی به شبهاتی درباره اسکناس 50000 ریالی
بانک مرکزی در پاسخ به شبهات مطرح شده برخی جراید و پایگاه های خبری پیرامون انتشار اسکناس 50000 ریالی با طرح سر در دانشگاه تهران در آیین هشتادمین سال تاسیس این دانشگاه، مواردی برای تنویر افکار عمومی ارائه نمود.
به گزارش بانک مرکزی؛‌ در پاسخ به شبهات مطرح شده برخی جراید و پایگاه های خبری پیرامون انتشار اسکناس 50000 ریالی با طرح سر در دانشگاه تهران در آیین هشتادمین سال تاسیس این دانشگاه، مواردی برای تنویر افکار عمومی ارائه می گردد:

- دانشگاه تهران نخستین و مهم ترین دانشگاه کشور و مهد پرورش استعدادهای برتر و نخبگان  از دیرباز بوده و هست. تا جایی که رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید این دانشگاه فرمودند: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/12/14 ] [ 10:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 192
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449080