NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در اون روزها اگر با یکی از سبزها در فضای سایبر یا مستقیما به بحث می نشستی که چرا این شعار رو سر دادی ، اولین جمله ای که از دهانش خارج می شد این بود : چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ، ما وقتی خودمون مشکل داریم چرا باید به بقیه کمک کنیم؟
به گزارش جهان، مجتبی رنجی در وبلاگ خود نوشت:
بسیار شنیده ایم که می گویند : چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...این ضرب المثل چند وقتی ست که حتی مورد سوء استفاده های سیاسی نیز قرار می گیرد ، ضرب المثلی که در بین مردم مسلمان ایران جا افتاده اما در عین حال با مبانی دینی همین مردم در تضاد کامل است.  
 
سال 88 عده ای معدود که از جای معدود نیز تغذیه می شدند ، شعارهایی سر دادند که مستقیما مبانی دینی را هدف گرفته بود : 
 
مرگ بر اصل ولایت فقیه  ،   استقلال آزادی جمهوری ایرانی(به حذف عبارت اسلامی توجه کنید)  ،   نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران   ،   شعار ملت ما، دین از سیاست جدا  و دیگر شعارهایی که مورد بحث ما نیست.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

[ شنبه 93/12/16 ] [ 8:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از با فضیلت ترین اعمالی که برای بعد از نماز به آن سفارش شده است تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تبیان: یکی از با فضیلت ترین اعمالی که برای بعد از نماز به آن سفارش شده است تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها است.

 تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها چیست؟

از امام علی علیه السلام نقل شده است که: یکی از پادشاهان عجم برده ای به پیامبر هدیه نمود، من به فاطمه گفتم نزد رسول خدا برو و خدمتگزاری برای خود درخواست کن، زهرا نزد رسول خدا رفته و این موضوع را با ایشان در میان گذارد، پیامبر علیه السلام فرمودند: فاطمه جان! چیزی به تو دهم که برایت از خادم و آنچه در دنیاست بهتر باشد؛ بعد از نماز، 34 بار الله اکبر، و 33 مرتبه الحمد لله و 33 بار سبحان الله بگو.
آنگاه این اذکار سه گانه را با «لا اله الا الله.» پایان بخش، و این برای تو از آنچه خواسته ای و ازدنیا و آنچه در دنیاست بهتر خواهد بود.(سید محمد کاظم قزوینی، فاطمة الزهراء از ولادت تا شهادت، ترجمه دکتر حسین فریدونی، نشر آفاق، چاپ سوم، 1365، ص 224) ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/16 ] [ 8:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جزئیات جدید از پرونده فساد شبکه عنکبوتی «ح ـ الف»، بدهکار بزرگ بانکی و مفسد اقتصادی منتشر شد
چهارشنبه هفته گذشته، روابط عمومی سپاه پاسداران، از دستگیری یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) از سوی سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «وطن امروز»، بنا بر اطلاعات اعلام‌شده در بیانیه سپاه این فرد «ح ـ الف» و ملقب به داریوش بوده که با همراهی برادران خود و دیگر عوامل نفوذی، اقدام به راه‌اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوءاستفاده از شرایط تحریم کشور کرده بودند. همچنین اطلاعات منتشرشده مشخص کرد این فرد یکی از محکومان اصلی پرونده فساد اقتصادی معروف در سال 76 هم بوده است. 


ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/16 ] [ 8:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چه نهادی مهر تأیید صلاحیت را بر ویزای NGOها زده است؟/
چند روز بیشتر تا آغاز اجلاس «پکن+20» باقی نمانده است و قرار است در این اجلاس داعیان نمادین حقوق بشر زنان گرد هم آیند تا به گفته خودشان از تضییع حقوق زن جلوگیری کنند، اما نکته قابل تأمل حضور افرادی است که «دایه‌های مهربان‌تر از مادر» زنان شده‌اند و معلوم نیست چه نهادی صلاحیت آنها را تأیید کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس - گروه جامعه: در حالی که تنها چند روز به آغاز اجلاس پکن + 20 در نیویورک باقی نمانده است اخبار نگران‌کننده‌ای در خصوص وضعیت و سابقه افرادی که قرار است در این اجلاس به نمایندگی از کشورمان شرکت کنند، شنیده می‌شود.

در حالی که معاونت امور زنان ریاست جمهوری اعلام کرده است که با هیأتی 14 نفره در این اجلاس حضور پیدا می‌کند اما گروهی 100 نفره از اعضای NGOهای حوزه زنان نیز به همراه این هیأت به نیویورک سفر می‌کنند، افرادی که هنوز صلاحیت آنها به تأیید هیچ‌کدام از مراجع و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور نرسیده است. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/16 ] [ 8:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی وزارت «صنعت، معدن و تجارت» برای 7 طرح فولادی، قراردادی به ارزش 280 میلیون یورو با شرکت چینی MCC منعقد کرده که مشخصات تجهیزات این شرکت حدودا 130 میلیون یورو برآورد می‌شود!
قرارداد عجیب «وزارت صنعت» با یک شرکت چینی
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، اخیرا وزارت «صنعت، معدن و تجارت» برای 7 طرح فولادی، قراردادی به ارزش 280 میلیون یورو با شرکت چینی MCC جهت خرید تجهیزاتی با ظرفیت 800 هزار تن منعقد کرده است.

این در حالی است که قیمت بهترین کارخانه پیشرفته روز اروپایی مانند گل گهر سیرجان با ظرفیت یک میلیون تن، زیر 250 میلیون یورو بوده و مشخصات تجهیزات شرکت چینی حدودا 130 میلیون یورو برآورد می‌شود!

با استناد به ارزش قرارداد 280 میلیون یورویی و ارزش تجهیزات 130 میلیون یورویی شرکت چینی، این سوال مطرح می‌شود که مابه التفاوت 150 میلیون یورویی این قرداد چه سرنوشتی داشته و یا خواهد داشت؟ ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/16 ] [ 8:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جمعی از جانبازان کرمانی صبح امروز در مقابل استانداری کرمان تجمع کرده و خواستار برخورد با عاملان ضرب و شتم جانباز پیشکسوت دفاع مقدس شدند.
تجمع جانبازان کرمانی در اعتراض به ضرب و شتم یک جانباز+عکس
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری شهدای ایران؛ جمعی از جانبازان کرمانی صبح امروز در مقابل استانداری کرمان تجمع کرده و خواستار برخورد با عاملان ضرب و شتم جانباز پیشکسوت دفاع مقدس شدند.

[ شنبه 93/12/16 ] [ 8:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با یک خبرگزاری ژاپنی، تاکید کرد که همه تحریم‌ها باید پیش از هرگونه توافق هسته‌ای لغو شود.
نظر وزیر امور خارجه درباره لغو تدریجی تحریم‌ها
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری‌ها، محمدجواد ظریف، در گفت‌وگو با خبرگزاری کیودو درباره روند مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5، گفت که تحریم‌های اقتصادی غرب باید به جای تدریجی به صورت کامل لغو شود.

وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: لغو تدریجی تحریم‌ها نمی‌تواند چندان برای اعتمادسازی سازنده و کارساز باشد. ما موضع کاملا روشنی در این باره داریم که باید تحریم‌ها برداشته شود.

ظریف در ادامه اظهاراتش از اختلاف با دیگر مذاکره کنندگان هسته‌ای در قالب 1+5 درباره چارچوب توافق که قرار است تا پایان ماه مارس بدان دست یابند خبر داد.

[ شنبه 93/12/16 ] [ 8:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شاخ و شانه کشیدن وکیل برای قاضی و توهین به دستگاه قضا/ پیاده‌سازی تئوری "عفت مرعشی" این‌بار بر عهده چه کسی است؟
«عفت مرعشی» تئوریسین این منطق زمانی که رای خود را به صندوق آرا می‌انداخت از مردم خواست اگر اسم موسوی از صندوق‌ها بیرون نیامد آن‌ها به نشانه اعتراض به بیرون بیایند! همسر آقای هاشمی رفسنجانی در عمل مردم را دعوت به آشوب پس از انتخابات کرد. نزدیک شدن به موعد مقرر یعنی زمان اعلام حکم آقازاده متهم، اظهارات مشابه این تئوری از زبان‌های مختلف در حال شنیده شدن است.
شاخ و شانه کشیدن وکیل برای قاضی و توهین به دستگاه قضا/ پیاده‌سازی تئوری "عفت مرعشی" این‌بار بر عهده چه کسی است؟
گروه جامعه جهان نیوز ـ با نزدیک شدن به مرحله صدور رای برای بزرگترین پرونده امنیتی و اقتصادی کشور وکلا و خانواده متهم با هجوم به دستگاه قضایی، رسما دستگاه‌های امنیتی و عدلیه را متهم به پاپوش سازی برای آقازاده متهم کردند!

هر چند این اظهارات خلاف قانون با واکنشی از سوی دستگاه‌های مربوطه مواجه نشده اما باید گفت با توجه به "جور" بودن موارد اتهامی م.ه در تمام حوزه‌ها از امنیتی گرفته تا اقتصادی و جاسوسی، چنین ادعاهایی شبیه به طنز و شوخی است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/16 ] [ 8:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 579
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449467