NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: آیت‌الله یزدی نزدیک‌ترین چهره‌ها به‌لحاظ تفکر به آیت‌الله مهدوی کنی است به‌حدی که دوستی وی با آیت‌الله مهدوی کنی به برادری تبدیل شده بود.
به گزارش جهان، حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نقش مثبت و ارزنده آیت‌الله یزدی در انقلاب اسلامی، گفت: آیت‌الله یزدی به‌عنوان یک چهره علمی، فکری و اثرگذار همیشه نقش مثبتی در دوران انقلاب اسلامی ایفا کردند. در بحث علمی نیز ریاست وی بر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دلیل واضحی بر اعتبار علمی آیت‌الله یزدی است.

 
وی افزود: مدرسین بلندپایه حوزه علمیه بعد از آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله یزدی را برای ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخاب می‌کنند که  بهترین گواه برای اثبات شایستگی‌های وی است.

 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه آیت‌الله یزدی از شاگردان خوب امام خمینی(ره) بودند، افزود: به یاد دارم قبل از پیروزی انقلاب، در یکی از شب‌هایی که آیت‌الله یزدی در مسجد امام حسن عسکری(ع) به منبر رفتند، امام خمینی(ره) برای تقویت وعاظ، پای صحبت‌های وی نشستند.

 
حجت الاسلام تقوی، سوابق آیت‌الله یزدی در قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی را سوابق ارزشمندی دانست و تصریح کرد: در موقعیت فعلی نیز آیت‌الله یزدی به‌شدت طرفدار همگرایی و یک‌پارچگی نیروهای انقلاب هستند و با نگاهی که از وی سراغ داریم، می‌توانند به‌عنوان یک محور برای وحدت نیروهای انقلابی نقش آفرینی کنند.

 
وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله یزدی نزدیک‌ترین چهره‌ها به‌لحاظ تفکر به آیت‌الله مهدوی کنی است به‌حدی که دوستی وی با آیت‌الله مهدوی کنی به برادری تبدیل شده بود. آیت‌الله یزدی می‌تواند مؤثرترین چهره برای ایجاد وحدت بین نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باشد.

[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 8:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خدا کند همه اسرار بخصوص اسرار جنگ فاش شود...
به گزارش جهان، صفحه گوگل پلاس "غریب شلمچه" نوشت:
پلان اول

«حسین علائی» فرمانده وقت نیروی دریایی سپاه در خاطرات «عملیّات خیبر» مینویسد که در قرار گاه همراه « اکبر رفسنجانی » بود که «شهید رضا دستواره» از لشگر 27 محمّد رسول اللّه صل اللّه علیه و آله آمد به قرارگاه و گزارش داد که جزیره را نمی توان حفظ کرد؛ تمام نیروها شهید شده اند؛ اجازه عقب نشینی می خواست ولی اکبر رفسنجانی گفت: «خوب شما فرماندهان بروید بجنگید!»

سید رضا دستواره به اکبر رفسنجانی خیره شد و گفت: «این حرف شماست یا امام؟!

او سکوت کرد!

شاید شهید دستواره سکوت اکبر را علامت تأیید تلقی کرد? سید رضا با انگشت سبابه به روی زمین زد و گفت : «اگر حرف امام است ما فرماندهان می ریم جزیره و بر نمی گردیم» و اینچنین بود که خیلی از فرماندهان بی ادعا پرواز کردند و رفتند!

 
پلان دوم

هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات سال 62 می نویسد:

عفت نگران سلامتی « محسن » که در بلژیک است ? می باشد و از صبح بارها تماس گرفته؛ بخصوص که چند دانشجوی ایرانی را منافقین ترور کرده اند با سفیرمان در بلژیک تماس گرفتیم تا برای حفاظتش اقدامات لازم را بکند!

 
خدا کند همه اسرار بخصوص اسرار جنگ فاش شود...

[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 8:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به رئیس‌جمهور محترم عرض می‌کنم فکری به حال استان فارس بکنند و البته نتیجه بده و بستان در معرفی وزیر کشور به مجلس بهتر از این نمی‌شود و این حوادث نتیجه آن تصمیم غلط است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس؛ حدود بیست روز بود که انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز با ارسال دعوتنامه اصرار بر ایراد سخنرانی بنده در آن دانشگاه داشت. با وجود مشغله زیاد و کارهای عقب‌مانده سرانجام دعوت آنها را برای هفته‌ای که مجلس جلسه علنی نداشت پذیرفتم.

آنها مجوز این سخنرانی را هم برای من فاکس کردند. موضوع سخنرانی «اسلام و آزادی» بود و بنا داشتم وضعیت افتخارآمیز آزادی تفکر و آزادی بیان در طول تاریخ اسلام و نیز تفاوت نگاه اسلامی و نگاه غربی به مسئله آزادی را تشریح کنم. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 8:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی در گفت و گو با روزنامه شرق:
هاشمی در پاسخ به سوالی درباره محکومیت فرزندش در دادگاه تاکید کرد: اگر قاضی به حکم برسد، هیچ حرفی ندارم، چون قانون است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه شرق امروز سه شنبه 19/12/93 گفت وگویی را با هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام داده است که در ادامه آن را می خوانید.

از طرف خبرنگاران، دبیران سرویس‌ها و مدیرمسئول روزنامه «شرق» تشکر می‌کنیم که امسال هم به ما وقت دادید تا برای گفت‌وگو در آستانه نوروز خدمت برسیم. پارسال تقریبا در همین روزها خدمت رسیده بودیم که سال پرحادثه‌ای را پشت سر گذاشته بودید و سالی آغاز شده بود که سه‌ماهه اولش با ردصلاحیت شما و در نهایت با توجه به نتیجه انتخابات، از سال‌های بی‌نظیر در انقلاب اسلامی بود. احساس می‌کردیم حس امیدواری از بهبود اوضاع کشور در شما ایجاد شده و به آینده و بهبود اوضاع امید داشتید. می‌خواهیم بدانیم بعد از یک سال نگاه شما به فضای گذشته چیست؟ پارسال وقتی خدمت رسیده بودیم، شش‌ماه از دولت آقای روحانی گذشته بود و الان یک‌سال‌ونیم گذشته است. بعد از یک‌سال ارزیابی شما از ماجرا چیست؟  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصرار مسئولین دانشگاه به حضور علی مطهری در دانشگاه بر خلاف قانون، نوع اعتراض‌ها به حضور وی در شیراز و انعکاس خاص این خبر توسط برخی از رسانه‌ها شائبه برنامه‌ریزی قبلی جهت ایجاد جو «مظلوم نمایی» برای علی مطهری را در اذهان مردم به خصوص دانشجویان شیرازی ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از شیراز، برنامه "اسلام و آزادی" که قرار بود با سخنرانی علی مطهری توسط انجمن «فرهنگ و سیاست» در دانشگاه شیراز برگزار شود، بدون حضور علی مطهری برگزار شد.

 با اینکه معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری قبلا طی نامه ای اعلام کرده بود که حضور مطهری در دانشگاه شیراز غیرقانونی است لیکن رییس و قائم مقام دانشگاه شیراز به صراحت مقابل حکم ایستاده و اصرار به برگزاری برنامه داشتند.

 همین عدم التزام به قانون زمینه حواشی بعدی حضور مطهری در شیراز را فراهم کرد به گونه‌ای که ظاهرا در بدو ورود مطهری به شیراز عده‌ای با حضور در فرودگاه نسبت به حضور علی مطهری در شیراز اعتراض کردند.

 اصرار مسئولین دانشگاه به حضور علی مطهری در دانشگاه بر خلاف قانون، نوع اعتراض‌ها به حضور وی در شیراز و انعکاس خاص این خبر توسط برخی از رسانه‌ها شائبه برنامه ریزی قبلی جهت ایجاد جو«مظلوم نمایی» برای علی مطهری را در اذهان مردم به خصوص دانشجویان شیرازی ایجاد کرده است.

 


[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 8:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ماجرای این عکس و سردوش گرفتن قائم مقام فرمانده لشکر، آن هم با این سر و وضع، برای ما مشخص نشد. گویی فرمانده دوست داشتنی، به صورتی غیر منتطره به جمع بسیجیانش بازگشته است.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، پایگاه مجازی «انتشارات یازهرا(صلوات الله علیها)» اقدام به انتشار عکسی از شهید «حمید باکری» در جمع بسیجیان نموده است. در پایگاه مزبور، برای این عکس، چنین توضیح نوشته شده:

 «اسفند ماه، سال گشت شهادت مردانِ تکرار نشدنی آذربایجان است. برادران «باکری» که حتی مزاری ندارند که زیارت‌گاه عاشقانشان باشد. عکسی که می بینید، «حمید باکری»، را روی دوش جمعی از بسیجیان به تصویر تصویر کشیده است. از کت و شلواری که «آقا حمید» بر تن دارد، معلوم می شود عکس در مناطق عملیاتی ثبت نشده و احتمالا در ستاد «لشکر عاشورا» برداشته شده است. ماجرای این عکس و سردوش گرفتن قائم مقام فرمانده لشکر، آن هم با این سر و وضع، برای ما مشخص نشد. گویی فرمانده دوست داشتنی، به صورتی غیر منتطره به جمع بسیجیانش بازگشته است. کسی اگر خبری داشت، مار ا بی خبر نگذارد.»

 

منبع: پایگاه مجازی «انتشارات یازهرا(صلوات الله علیها)»


[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 10:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

طباطبایی درخصوص ارتباط مهدی هاشمی با متهم اصلی پرونده استات اویل گفت: عباس یزدان پناه همکلاس مهدی هاشمی بوده و در مدرسه نیکان با هم درس می خواندند. ارتباط و دوستی مهدی هاشمی و عباس یزدان پناه نیز برای همان دوران است.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی در خصوص آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی در دادگاه عنوان کرد: ما منتظریم حکم به ما ابلاغ شود و هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

 وی درباره ارزیابی خود از نتیجه نهایی دادگاه های برگزار شده اظهار داشت: من بارها گفته و اعلام کرده ام که از نظر ما هیچ دلیلی برای محکومیت مهدی هاشمی در پرونده وجود ندارد و حکم برائت باید صادر شود. اما تصمیم گیرنده نهایی قاضی است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 10:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی سفر خود به شیراز را ناتمام گذاشت و برای بازگشت به تهران عازم فرودگاه این شهر شد.
به گزارش عصرامروز، علی مطهری ساعت 16 امروز دوشنبه وارد فرودگاه شیراز شد و قرار بود ساعت 18و 30 دقیقه در سالن حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند. 

با ورود مطهری به سالن فرودگاه، شماری از افراد معترض با تجمع در مقابل سالن ورودی شروع به شعار دادن کردند.

پس از آنکه مطهری سوار بر خودرو شد باردیگر معترضان به او حمله کردند و این بار شیشه های خودرو را با سنگ و چوب شکستند و با این موقعیت راننده خودرو با سرعت به حرکت درآمد اما تعدادی موتور سوار به تعقیب او پرداختند. 

راننده خودرو پس از این تعقیب، وارد کلانتری میدان گل سرخ شیراز شد و بیش از سه ساعت را در محاصره معترضان در این حوزه انتظامی گذراند.

گفته می شود که چشم علی مطهری آسیب دیده است .

در حالی که مطهری تاکید داشت که برای سخنرانی و دعوت دانشگاه به شیراز آمده است و باید مقدمات فراهم می شد مسوولان استانی و شهرستانی شیراز وی را متقاعد به برگشت به تهران کردند.

در ساعت مخابره خبر گزارش شد که وی برای بازگشت به تهران سفر خود به شیراز ناتمام گذاشته و عازم فرودگاه این شهر شده است .

[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 10:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمد مهدی همت، فرزند شهید همت با انتشار تصویری از خود و داوود کریمی فرزند شهید حاج عباس کریمی در اینستاگرامش نوشت: همیشه ازم میپرسند: اگه شهدا امروز زنده بودند چگونه بودند و چه منشی داشتند؟ در جایگاه خودم با اطمینان جواب میدم شبیه این بزرگ_مرد بودند و منش و مردانگی و غیرت او را داشتند. خداوندا به حرمت شام_شهادت پدرم هر کجا هست به سلامت دارش و لحظه ای به خودش وا مگذارش و بعد از صد سال با شهادت فرابخوانش.

[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 10:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با پایگاه 598:
کریمی قدوسی افزود: تحولات بسیاری هم در داخل کشور و هم در منطقه به وجود آمده است و نباید آقای هاشمی فکر کند که همه باید این خانواده را بپرستند و با انگشت اشاره ایشان حرکت کنند / ایشان باید خودشان را با مقتضیات زمان تطبیق بدهند و فکر نکنند که هنوز در دهه شصت هستند و ریاست مجلس و ریاست جمهوری را در دوره های بعد عهده دارند.
جواد کریمی‌قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598، با اشاره به ادبیات نامناسب اخیر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی درباره نمایندگان مجلس اظهار داشت: آقای هاشمی بعد از 36 سال در شرایطی قرار گرفته اند که آهسته آهسته از مواضع ابتدای انقلابشان عدول می کنند ایشان در دو دوره ریاست مجلس را بر عهده داشتند و به خوبی از شان نمایندگان و مجلس شورای اسلامی اطلاع دارند و ایشان سابقه زیادی در مجلس شورای اسلامی دارند و لذا شایسته ایشان نبود که این تعابیر را به نمایندگان نسبت بدهند و منتقدین مذاکرات هسته ای را در کنار نمایندگان قرار بدهند.


ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 382
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449270