NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دو ماه بعد از گرفته شدن این عکس، آیت الله "سید اسدالله مدنی"، به شهادت رسید. "علی تجلایی" هم سه سال بعد، به فیض شهادت نائل شد.
به گزارش گروه مقاومت جهان نیوز، عکسی که می بینید، در تیر ماه سال 1360 و در منزل شهید "آیت الله مدنی"، نماینده "امام خمینی" در "آذربایجان شرقی" گرفته شده است. عکس مربوط است به مراسم عقدِ پاسدار "علی تجلایی" با سرکار خانم "عبدالعلی زاده". 

سرکار خانم "عبدالعلی زاده" از آن روز چنین روایت کرده است:
"قبل از جاری شدن خطبه عقد توسط آقای مدنی، علی آقا گفت که من شنیده ام دختر در روز عقدش هر چه از خدا بخواهد، قبول می شود. شما برای من از خدا شهادت بخواه" من حالم دگرگون شد و ابتدا قبول نکردم اما ایشان آنقدر پافشاری کرد که پذیرفتم و هنگام جاری شدن خطبه، با چشم اشکبار شهادت خودم و ایشان را از خدا طلب کردم. بعد از آن، آقای مدنی رو به من کردند و فرمودند: دخترم! من دعاهای دیگر هم بلدم. از خدا می خواهم به شما اولاد صالح بدهد و آخر عمر همه ما را به شهادت ختم کند.

دو ماه بعد از گرفته شدن این عکس، آیت الله "سید اسدالله مدنی"، توسط تروریستهای منافقین، در محراب نماز به شهادت رسید. "علی تجلایی" که مدتی بعد از فرماندهان محبوب "لشگر31 عاشورا" شد، سه سال بعد، در "عملیات بدر" به فیض شهادت نائل آمد.

شادی روحشان صلوات



[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله بهجت پاسخ داد؛
دعایی مهمتر از دعا برای تعجیل در فرج
آیت الله بهجت فرمود:امام زمان(عج) از پدر و مادر هم به آن ها مهربان تر است.
دعایی مهمتر از دعا برای تعجیل در فرج
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ عارف وارسته آیت الله بهجت درباره امام زمان(عج) فرمود:«چقدر حضرت مهربان است، به کسانی که اسمش را می برند و صدایش می زنند و از او استغاثه می کنند؛ از پدر و مادر هم به آن ها مهربان تر است.»

وی همچنین درباره دعا در زمان غیبت فرمودند: «مهم تر از دعا برای تعجیل فرج حضرت مهدی(عج) دعا برای بقای ایمان و ثبات قدم در عقیده و انکار نکردن حضرت تا ظهور او می باشد».

برگرفته از کتاب «جرعه وصال» ص 25 و 26»

[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت الف نوشت: آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه گفت: برخی می‌گویند «نمی‌خواهیم در کار قضایی دخالت کنیم» اما با سخنان خود به‌نوعی دخالت می‌کنند، خصوصا القای این نکته که ممکن است متهم تبرئه شود، ولی به ‌نحو دستوری او را محکوم کنند، این سخن خلاف و نشر آن قابل پیگیری است.

به‌نظر می‌رسد سخنان آیت‌الله لاریجانی، پاسخی تلویحی به سخنان آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پرونده قضایی پسرش، مهدی هاشمی بود که روز سه‌شنبه در روزنامه «شرق» منتشر شد. 

هاشمی رفسنجانی در بخش پایانی این مصاحبه گفته بود: «من نمی‌خواهم دخالت کنم. من از اول به رهبری و رئیس قوه‌قضائیه و همه گفته‌ام. قاضی را نمی‌شناسم و هیچ وقت ندیده‌ام. به اینها گفتم اگر مهدی جرمی کرده باشد، ترجیح من این است در دنیا جزایش را ببیند و به آخرت نیفتد. چون آخرت خیلی سخت است و اگر جرمی نکرده، این در شأن جمهوری اسلامی نیست انسانی را که جرمی ندارد، به دلیل مسائل سیاسی، متهم یا محکومش کنند. من باید از جمهوری اسلامی دفاع کنم. نظر من این است. بنابراین در دادگاه هیچ دخالتی نکردم. با اینکه قاضی روحانی است، من اصلا ندیده‌ام و نخواسته‌ام ببینم. الان دادگاه تمام شده و مهدی و وکلایش آخرین دفاعشان را به‌صورت لایحه نوشتند که نزدیک دوهزار صفحه و خیلی ‌خواندنی است و بعدها می‌تواند یک کتاب شود. ما هم نمی‌خواهیم در کار قوه‌قضائیه دخالت کنیم. حرف من با همه اینها این است که از بالا دستور ندهید و اگر از بالا دستور دادید، خلاف موازین قضایی و شرع است.»


[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از آیین‌هایی که در عید نوروز به آن توجه ویژه ای می شود چیدن سفره هفت سین است. یک خانم ایرانی در هر کجای جهان که باشد در اواخر اسفند سفره هفت سین خود را می چیند تا لحظه تحویل سال با اعضای خانواده ی خود جشن بگیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، از آیین هایی که در عید نوروز به آن توجه ویژه ای می شود چیدن سفره هفت سین است.

رسم ها و آیین های هر ملت برخاسته از باورها، فرهنگ، تاریخ، مکتب، شیوه زندگی، شرایط جغرافیایی، اسطوره ها و سایر ریشه های آن سرزمین است.

ایران هم مهد آیین کهن و اصیلی است که هرکدام مناسبتی مشخص برای ایجاد داشته است. هفت سین نوروز یکی از سنت های دیرینه پارسی است.

این سنت از زمان باستان تا امروز همچنان جایگاه ویژه خود را نزد ایرانیان حفظ کرده است. این سنت دارای معانی ویژه و نشانی از رمز و رازهای هوشمندانه زندگی بزرگان ما است.

هفت سین از هفت محصول زمینی انتخاب می شود تا از نعمتهای که خداوند به انسان بخشیده است، سپاسگزاری شود و این نعمت ها یادآوری شود تا اگر انسان ها در روزمرگی زندگی از سپاسگزاری این نعمت ها غافل شده اند به خود بیایند و یکبار با نگاهی متفاوت به نعمت های بیکرانی که طبیعت در اختیارشان قرار می دهد بنگرد.

عید نوروز، نو شدن طبیعت است و شکرگزاری از نعمت های بیکران طبیعت به وبژه در بهار نباید نادیده گرفته شود.

هفت سین نوروزی آئینی کاملا پارسی است (نه چینی، هندی، عربی و روسی)

گزینه های هفت سین باید با رعایت پنج ویژگی انتخاب شده اند: ادامه مطلب...

[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مترجم سابق سرکرده منافقین فاش کرد که سرکرده های این گروهک و در رأس آنها مریم رجوی روابط خوب و نزدیکی با سران گروهک تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری عراقی المسله ، قربانعلی حسین نژاد مترجم سابق مسعود رجوی که که خود نیز از سرکردگان این گروهک تروریستی بوده است، گفت: سران منافقین از گذشته تا کنون روابط خوب و مستحکمی با داعش داشته اند و شخص مریم رجوی حدود یک سال پیش با رییس یکی از گروه های هم پیمان با داعش در سوریه در پاریس دیدار کرد و طرفین این مطلب را در سایت های خود رسانه ای و عکس ها سخنان در و بدل شده میان خود را منتشر کردند .

حسین نژاد در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه گفت سران منافقین از همان ابتدا حمایت خود را از داعش اعلام کردند و به اشغال در آمدن موصل توسط داعش را انقلاب مردمی عشایر عراقی دانستند و ابراز امیدواری کردند داعش همه عراق و از جمله بغداد را تصر ف کند .

مترجم سابق رجوی افزود سازمان تروریستی منافقین امیدوار بود داعش بتواند کنترل همه مناطق عراق را در دست گیرد تا اینگونه راه را برای حمله منافقین به ایران باز کنند و از سوی دیگر سعی می کند آمریکا را تشویق به حمله به ایران کند و اخیرا نیز ادعا کرد به اسراری در مورد برنامه هسته ای ایران و تلاش ایران برای ساخت بمب هسته ای دست یافته است .

[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از خاطیان پرونده کرسنت در وزارت نفت مشغول به کارند لذا در صورت عدم برخورد قوه قضائیه با این افراد و متهمان اصلی مجلس وارد گود می شود.

به گزارش پایگاه 598، مسعود میر کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پرونده کرسنت گفت: پرونده کرسنت دارای دو بخش است. دربخش اول موضوع آقایان یزدان پناه و مهدی هاشمی مطرح است که البته پرونده قتل یزدان پناه در دست بررسی است.

وی ادامه داد: در بخش دوم از طریق دلال دیگری فساد دوم اتفاق می افتاد که اسناد و مدارک آن در اختیار مجلس و دستگاه های نظارتی است و کسی نمی تواند آن را رد کند. حتی بعضی از بازجویی هایی که انجام شده افرادی که پول گرفته اند صریحا اعلام کردند از چه کسانی پول گرفته اند.

میرکاظمی اظهار داشت: کمیته ای در مجلس برای تحقیق و تفحص از کرسنت و استات اویل ایجاد شده است که هنوز هم مشغول بررسی این پرونده هستند. منتظر اقدام قوه قضائیه هستیم. اگر قوه قضائیه به وظیفه خود عمل کرده و با همه خاطیان برخورد کند که هیچ وگرنه مجلس ورود خواهد کرد.

وی تاکید کرد: برخی از این خاطیان امروز در وزارت نفت مسئول شده اند و اگر همه کسانی که دست اندرکار بودند محاکمه و مجازات نشوند حتما مجلس وارد این موضوع خواهد شد.


[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای هاشمی شما یکی از ستونهای انقلاب بودید اما از روزی که خود را به سطح حامی یک جریان خاص که مورد تایید رژیم کودک کش صهیونیستی و دولت خبیث انگلیس بودند در آوردید خیلی از نیروها و جریانات انقلابی که از مدافعان شما بودند دردمندانه ناظر از دست رفتن شما بودند
در حاشیه مصاحبه آقای هاشمی و سخنان وی در مورد بی گناه بودن مهدی عزیز!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز روزنامه شرق که در فضا سازی برای ریاست مجلسی خبرگان آقای هاشمی می خواست از دیگر رفقای اصلاح طلبش عقب نیفتد مصاحبه ای را با ایشان ترتیب داد که برخی از نکات آن خیلی جالب توجه به نظر می رسید.

بنا بر این گزارش در جای جای این مصاحبه نکات فراوانی بود که می شد به آن پرداخت ولی نکته مهم یکی موضوع فتنه 88 و دیگری اتهامات آقازاده ایشان بود که باید بیشتر به آن توجه می شد. و در این خصوص چند نکته وجود داشت که بدان اشاره می نماییم:

1- روزنامه های اصلاح طلب می توانند یک شبه کسی را همردیف طالبان و ... کنند، فردای آن روز در صورت نیاز حزبی همان فرد می شود دموکرات مطلق!!!! البته این سخن مصداقی در خصوص آقای هاشمی نیست، بلکه فقط خواستیم بگوییم القابی که این روزنامه ها در دوران اصلاحات به ایشان دادند خیلی مناسب انتشار نبود که بازگو نماییم و البته 180 درجه با این مصاحبه متفاوت بود!
ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 10:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تصاویری جالب از رفتارهای عجیب یک جفت شیر نر و ماده در پارک ملی کنیا
[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 10:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از جانسوز ترین لحظات عمر علی علیه السلام، آن زمانی است که فاطمه علیهاسلام در بستر احتضار، پیش از آغاز وصایای پایانی، از ولی الله و از امام خویش «طلب حلالیت» می کند!
 گروه فرهنگی مشرق- به مناسبت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله علیها)، "مشرق" مجموعه‌ای با نام "بهاریه کبود" را که به قلم "احمد بابایی" شاعر و نویسنده جوان کشورمان به رشته تحریر در آمده است، منتشر می‌کند. پنجمین قسمت از این مجموعه را در ادامه می‌خوانید: 

کوتاهی تاثیرگذارانِ سرزمین پهناور مسلمان نشین در حمایت از امیرالمومنین علیه السلام ناشی از قحطی بصیرت بود. آنگاه که بلاتکلیفی، جای عمل به تکلیف را گرفته بود، وقت رو شدنِ برگ برنده‌ی عصمت الله بود. وظیفه علی علیه السلام تبلیغ خود نبود، این وظیفه به عهده ی یکصد و بیست و چهار هزار پیامبر بود. رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) کار را در غدیر، تمام کرده بود و حرفی باقی نمانده بود. تکلیف از دیدگاه وحی، روشن و واضح بود. همه باید از همه جهات به سوی این خانه حرکت می کردند، فاطمه علیهاسلام اسوه‌ی کامل ولایت پذیران بود. او نزدیک ترین فرد به علی علیه السلام بود و باید پیش از همه و بیش از همه به تکلیف خویش عمل می کرد و دیگران پشت سر او باید به علی علیه السلام مراجعه می کردند.

طلب حلالیت، برای چه!؟

از جانسوز ترین لحظات عمر علی علیه السلام، آن زمانی است که فاطمه علیهاسلام در بستر احتضار، پیش از آغاز وصایای پایانی، از ولی الله و از امام خویش «طلب حلالیت» می کند! گویا حس می کند که این وظیفه، به ظلم سقیفه بر زمین مانده است...

هیچ فردی در این کُره‌ی رنج، نمی تواند آنی و کمتر از آنی در عصمت فاطمه علیهاسلام شکّ و تردید کند. عصمت محض، اجازه هیچ قصور و تقصیری را به صدیقه طاهره علیهاسلام نداده است... طلب حلالیت، برای چه!؟

فاطمه علیهاسلام مادرانه‌ترین ارثیه‌های پُرفایده را برای نسل های پس از خویش باقی گذاشته است. او به موحدان همه تاریخ آموخته است که اگر به همه ی تکلیف خویش به بهترین صورت ممکن، عمل کردید باز در مقابلِ امام زمانِ خود شرمنده اید! زیرا شان امام زمان، اجلّ و اعزّ و اشرف از اعمال مامومین است. تقدیم جان و دل در راه ولایت، ردّ امانت است به صاحب امانت! یعنی اگر توفیق شهادت یافتیم باید از ولیّ خود ممنون باشیم و از او «طلبِ حلالیت» کنیم...

[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 10:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به بهانه حمله فیزیکی به علی مطهری؛
آجرپرانی سیاسی ممنوع!/ حمله فیزیکی به مطهری مشکوک و محکوم است
برای هیچ یک از دلسوزان نظام، این موضوع پذیرفتی نیست که عده‌ای در پوشش مخالفت با دیدگاه‌های آقای مطهری، به چنین شیوه‌ای رفتار کنند، زیرا همه منتقدان شناخته شده مطهری تاکنون مواضع تند او را با شیوه های مستدل و منطقی زیر تیغ نقد و استدلال برده اند؛ شاید از این منظر است که این واقعه‌، مشکوک به نظر می رسد و سوالات زیادی درباره انگیزه واقعی و هویت مهاجمان را ایجاد کرده است.
آجرپرانی سیاسی ممنوع!/ حمله فیزیکی به مطهری مشکوک و محکوم است
گروه سیاسی جهان نیوز ـ "اگر یکی از آن ضربات آجر و سنگ به من اصابت کرده بود معلوم نبود که اکنون زنده بودم. ظاهرا به قصد کشتن یا ناقص کردن آمده بودند. راننده به هر ترتیب بود از میان آنها گریخت اما آنها با موتورهای سنگین و یک وانت ما را تعقیب می‌کردند..." این سخنان بخشی از روایت علی مطهری از واکنش عده‌ای تندرو است که در مخالفت با سفر او به شیراز برای سخنرانی صورت گرفته است.

به گفته این نماینده مجلس، پس از خروج از فرودگاه شیراز در روز 18 اسفندماه، این عده با حمله فیزیکی مانع از رفتن مطهری به دانشگاه شیراز شده اند و او به مدد راننده ماهر خود و کلانتری 20 گل‌سرخ از دست مهاجمان رهایی یافته است. به دنبال این واقعه و به گفته معاون فرهنگی دانشگاه شیراز،‌ مطهری به خواست خودش از رفتن به دانشگاه منصرف می شود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 10:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1091
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4412087