NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اگر رسانه‌ای سالم داشته باشیم اختلاس 3هزار میلیاردی و به زندان رفتن معاون اول رئیس‌جمهور اتفاق نمی‌افتد،‌گفت:‌ما به خاطر به زندان افتادن معاون اول رئیس‌جمهور چشممان گریان و لبان خندان است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدجواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملی با حضور در برنامه رادیو گفت‌وگو با اشاره به رویکرد متفاوت رسانه‌ها اظهار داشت: زمانی که روزنامه کیهان و اطلاعات تیتر خود را به موضوع «جنگ‌ جنگ تا پیروزی» اختصاص می‌دادند‌ پس از پذیرش قطعنامه تیتر یک خود را به موضوع قطعنامه 598 اختصاص می‌دادند.

حق‌شناس درباره مرز نقد در رسانه تصریح کرد: یک نگاه این است که می‌گوید رسانه باید بولتن باشد و هرچه که من می‌خواهم باید همان را بنویسد اما یک نگاه مقابل آن هم وجود دارد که می‌گوید اگر نیازمند جامعه‌ای سالم هستیم رسانه باید این امکان را داشته باشد که در برابر خطرات و بیماری‌ها آلارم بدهد و کارکرد رسانه امروز این است.

این فعال اصلاح‌طلب تأکید کرد: اگر رسانه سالم داشته باشیم دیگر اختلاس 3هزار میلیاردی رخ نمی‌دهد و معاون اول رئیس‌جمهور به زندان نخواهد رفت. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/23 ] [ 8:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رسانه‌های حامی فتنه به همراه رسانه‌های ضدانقلاب از سرانجام انتخاب رئیس مجلس خبرگان شوکه شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، این محافل که به نوعی هم‌پوشانی گسترده رسیده‌اند، ظرف 5-6 ماه گذشته عملیات روانی گسترده‌ای را درباره انتخابات رئیس مجلس خبرگان ترتیب داده بودند؛ از ترور شخصیت اعضای محتمل برای نامزدی (نظیر آقایان یزدی، جنتی، موحدی‌کرمانی و هاشمی شاهرودی) تا برجسته کردن آقای هاشمی. این طیف سعی کردند هاشمی را وزنه اثرگذاری که اکثریت قاطع خبرگان حامی وی هستند معرفی کنند و بازی همیشگی «هاشمی می‌آید هاشمی نمی‌آید- هاشمی اگر احساس خطر کند...» را طراحی کنند. 


همچنین ادعا کردند اگر آیت‌الله هاشمی شاهرودی نامزد شود هاشمی دیگر نخواهد آمد. ادعا می‌شد هر یک از «دوهاشمی» انتخاب شود، افراطیون مدعی اعتدال برنده‌اند(!) به موازات همین القا، حرکت خزنده‌ای از سوی افراطیون برای ترور شخصیت آیت‌الله شاهرودی آغاز شد تا احتمالا سناریو مطابق میل فتنه‌گران پیش رود؛ اولا آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی را مصادره به مطلوب کنند، ثانیا انتخابات را بین او و هاشمی منحصر نمایند ثالثا در آخرین فرصت با آمدن هاشمی و ترور شخصیت انجام گرفته، بازی مهندسی شده را به نفع خود به پایان برسانند. اما نامزدی آیت‌الله یزدی و مهم‌تر از آن حساسیت خبرگان به خط قرمز فتنه، معادلات افراطیون و حامیان فتنه را به هم ریخت. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/23 ] [ 7:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در این تصویر، «سردار کریمی» و همسر گرامی شان، سرکار حاجیه خانم «زهرا منصف» که «داوود» را در آغوش دارد دیده می شوند.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «حاج عباس کریمی قهرودی»، به سال 1338 شمسی در «کاشان» متولد شد. او در اسفند ماه سال 1363 شمسی، طی «عملیات بدر» در منطقه ی عملیاتی شرق رودخانه ی «دجله» بال در بال ملائک گشود. . وی در زمان شهادت فرماندهی «لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله)» را بر عهده داشت. از آن سردار بسیجی، یک نوزاد چند ماهه به یادگار ماند که او را «داوود» نام گذاشتند.
روز گذشته، در سی امین سال گشت شهادت چهارمین فرمانده «لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله)»، «داوود کریمی قهرودی» یادگار «حاج عباس»، از یک عکس دیده نشده‌ی خانوادگی در فضای مجازی، رونمایی کرد. در این تصویر، «حاج عباس کریمی قهرودی» و همسر گرامی شان، سرکار حاجیه خانم «زهرا منصف» که «داوود» را در آغوش دارد دیده می شوند:

رونمایی از یک عکس خانوادگی بعد از 30 سال

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات

بعد التحریر:

«داوود کریمی قهرودی» 30 سال پس از شهادت «حاج عباس» در کنار تصویر پدر

رونمایی از یک عکس خانوادگی بعد از 30 سال

خودنگاره‌ی «داوود» و مادرش، به نوروز 1393 شمسی در کنار مزار «حاج عباس» در بهشت زهرای تهران

رونمایی از یک عکس خانوادگی بعد از 30 سال

منبع: اینستاگرام داوود کریمی

[ شنبه 93/12/23 ] [ 7:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رئیس‌جمهوری کشورمان بیش از حد قدرت اجرایی به مردم وعده داده است، گفت: این چیزها (آزادی سیاسی) دست جاهای دیگر است اما به هر حال به مردم وعده داده بود و وعده‌های خوبی هم بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اکبر هاشمی‌ رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی که امروز با روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد انجام داده اظهار داشته است که حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان بیش از حد قدرت اجرایی به مردم وعده داده است.
 
وی در پاسخ به این پرسش که دولت روحانی در زمینه خصوصی‌سازی و بازگرداندن مسیر آن به سمت دیدگاهی که شما و مقام معظم رهبری دارید چه باید بکند، تصریح کرد: آقای روحانی همان وعده‌هایی را که داد و بر اساس آن هم رأی آورد باید دستش را باز بگذارند که به آنها عمل کند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/23 ] [ 7:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ایشان باید بداند که بی خود نیست که شبکه های معاند در حال حاضر طرفدار وی در آمده اند و این نشان از تغییر عمده در مواضع و نزدیکی به سیاسیونی دارد که از راه انقلاب، امام(ره) رهبری جدا شده اند که قطعا نه عاقبت بخیری دنیوی در آن است نه سعادت اخروی. و این همان خودزنی است که مطهری بر سر خود آورده است.
خود زده را تدبیر نیست!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز اقدام مشکوک افرادی در تعرض فیزیکی به حامی فتنه در مجلس شورای اسلامی طی چند روز گذشته بازتابهای متفاوتی در سطح سیاسی داخلی و خارجی داشته است.

بنا بر این گزارش از صدور بیانیه انجمنهای دانشجویی و بسیج دانشجویی برای پیگیری عوامل این اقدام گرفته تا نحوه مظلوم نمایی مطهری پیرامون تعریف این حادثه و نامه بسیار بی ادبانه وی به امام جمعه شیراز که نشان از ظرفیت پایین وی دارد و همچنین واکنش و جوسازی های رسانه های معاند در این خصوص همه قابل ارزیابی و بررسی می باشد.

اما در این خصوص آنچه باید بدان اشاره شود این است که: ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/23 ] [ 7:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
"عزل یونسی" اقدام حداقلی دولت؛
اظهارات مشکوک دستیار ویژه رئیس‌جمهور، در حال تبدیل به مشکل دیپلماتیک و امنیتی علیه کشورمان است و متأسفانه دولت و مقامات دیپلماتیک تدبیر و امید، نه‌تنها با این اظهارات سخیف برخورد نکردند بلکه سکوت را به عنوان بهترین روش برگزیدند.
?همنوایی مشاور رئیس جمهور با نتانیاهو در ایران‌هراسی?‎
به گزارش مشرق، علی یونسی دستیار ویژه روحانی که از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم حاشیه‌ساز‌ترین عنصر منسوب به دولت بوده، بار دیگر با اظهاراتش حاشیه‌سازی کرد. 

اظهارات جدید یونسی این‌بار یک تفاوت عمده با دیگر سخنان حاشیه‌سازش دارد و آن واکنش مقامات دیگر کشورها به حاشیه‌سازی‌های دستیار ویژه روحانی است. 

وطن امروز نوشت: دستیار ویژه روحانی ایران در «امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی»، روز یکشنبه گذشته در مراسم «همایش بزرگ هویت ایرانی» که در «مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن» برگزار شد سخنانی را بیان کرد که به یک مشکل مهم در عرصه دیپلماسی کشورمان تبدیل شده است؛ سخنانی که در شرایط خاص و بحرانی منطقه که جمهوری اسلامی ایران در معرض انواع تهمت‌ها از ناحیه تروریست‌ها و حامیان آمریکایی- اسرائیلی آنان قرار دارد به خوراک خبری مناسبی برای رسانه‌های ضدایرانی تبدیل شده است و عملا با نتانیاهو و غرب در پروژه ایران هراسی هم‌صدا و هم محور شده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/23 ] [ 7:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
میزان بهره‌مندى هرکس از وجود امام غایب علیه السّلام به میزان دارائیش از نور ولایت ایشان مى‌باشد. بهر? مؤمنان از این نور، متفاوت است و همین تفاوت، باعث اختلاف درج? افراد در بهره‌مندى از امام غایب (عج) مى‌شود.
معیار تفاوت مؤمنان در بهره‌مندى از نور ولی‌عصر(عج)
گروه فرهنگ جهان نیوز: خدایا ! به ما که روزمرگی ها کاسه بصیرتمان را تهی نموده، فهمی عطا نما که آن گونه باید از نور «ولایت مهدی »(عج) بهره بریم.

کیفیت بهره مندی از امام مهدی (عج) در زمان غیبت در بیان خود حضرت


نحوه بهره مندی از من در زمان غیبت، مانند استفاد? خورشید است هنگامى که در پشت ابرها پنهان شود.(1)  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
واکنش دو نماینده به اظهارات وحدت شکنانه یونسی
کوثری: دولت «یونسی» را کنار بگذارد/ جوکار: مطرح کردن تمدن کوروشی، سخنی انحرافی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اظهارات اخیر یونسی به منافع ملی ضربه وارد کرده است، گفت: دولت باید با یونسی برخورد کند و وی را از جایگاهش کنار بگذارد.
کوثری: دولت «یونسی» را کنار بگذارد/ جوکار: مطرح کردن تمدن کوروشی، سخنی انحرافی است
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به اظهارات جنجالی یونسی، گفت: از آنجا که اظهارات اخیر آقای یونسی به منافع ملی ضربه وارد کرده است، هم دولت باید وی را از مسئولیتش کنار بگذارد، هم دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید به شدت با یونسی برخورد کنند تا هیچ مسئولی جرأت بیان چنین اظهاراتی که به منافع کشور لطمه می زند، نداشته باشند. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت شهدای ایران: حسن امیدزاده ، معلم فداکاری هست که در سال 76 برای نجات 30 دانش آموز گرفتار در آتش سوزی مدرسه روستای "بیجارسر شفت " خود را به شعله های آتش زد و از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدید شد.

به گزارش شهدای ایران، رضا رشیدپور نوشت:

 

نفر سمت راست دهقان فداکار همون ریز علی خواجوی که همه می شناسیمش و توی کتابای دبستانمون باهاش آشنا شدیم .

نفر سمت چپ : پدر حسین فهمیده که اونم خوب میشناسیم و با فداکاری پسرش همه آشنا هستیم.

اما نفر وسط رو کی میشناسه ؟

ایشون حسن امیدزاده ، معلم فداکاری هست که در سال 76 برای نجات 30 دانش آموز گرفتار در آتش سوزی مدرسه روستای "بیجارسر شفت " خود را به شعله های آتش زد و از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدید شد.

ایشون پس از 15 سال تحمل درد و رنج ناشی از سوختگی شدید در بیمارستان فومن جان به جان آفرین تسلیم کرد . تو هیچ اخباری هم اعلام نشد.

این فداکاری رو باید توی کتابای تاریخ نوشت

 روحــش شـاد و یــادش گــرامی


[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عدم اقبال خبرگان ملت به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری، حامیان وی و به گفته یک روزنامه اصلاح‌طلب حتی خود او را هم "شگفت‌زده" کرده است.
گروه سیاسی مشرق - روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد روز 29 بهمن در گزارشی از درخواست "بسیاری" برای کاندیداتوری هاشمی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان خبر داد و نوشت: بازهم بسیاری به دنبال نقش‌آفرینی آیت‌الله‌هاشمی هستند. می‌خواهند که او بازهم معادلات را دچار تغییر کند.

شکست هاشمی و بهم‌ریختگی تحلیلی ضد انقلاب و اصلاح‌‌طلب// اماده انتشارچند روز بعد و در 11 اسفندماه روزنامه شرق در ستون خبر خود از تلاش انتخاباتی اطرافیان آقای هاشمی رفسنجانی برای انتخابات مجلس خبرگان خبر داد و نوشت: "صبح دیروز پیامکی تبلیغاتی از طریق نرم‌افزار وایبر برای برخی از مخاطبان ایرانی ارسال شد که در آن مطالبی در مورد انتخابات خبرگان و آیت‌الله ‌هاشمی رفسنجانی نوشته‌شده بود. این پیام‌ها هرچند به‌صورت رسمی از سوی سایت شخصی ایشان ارسال نشده اما لینک‌هایی از این سایت را به مخاطبان پیشنهاد داده است."

روزنامه آرمان روابط عمومی هم که در فضای سیاسی از حامیان خانواده آقای هاشمی شناخته می‌شود، در چندین شماره به برجسته‌سازی کاندیداتوری رئیس مجمع تشخیص مصلحت در انتخابات ریاست خبرگان پرداخت.

[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4412234