NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یکی از شبهاتی که سعی می‌شود از سوی جریان فتنه در ماجرای حصر سران فتنه توسط ایشان مطرح شود این است که رفتار نظام سیاسی جمهوری اسلامی با مخالفان خود در زمان امام راحل عظیم‌الشأن، متفاوت از دوران امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برهان، یکی از شبهاتی که سعی می‌شود از سوی جریان فتنه در ماجرای حصر سران فتنه توسط ایشان مطرح شود، این است که رفتار نظام سیاسی جمهوری اسلامی با مخالفان خود در زمان امام راحل عظیم‌الشأن متفاوت از دوران امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است. این در حالی است که با اندک مطالعه و دقت‌نظری می‌توان به این موضوع رهنمون شد که جمهوری اسلامی در طول حیات خود، در مواجهه با مخالفین خود در چارچوب یک الگو (که برگرفته از شرع مقدس و هم‌زمان رأفت اسلامی بوده) برخورد نموده است. در دوران زعامت امام خمینی (ره) و همچنین در ادامه‌ی آن در دوران زعامت امام خامنه‌ای، مدارا با مخالفین جمهوری اسلامی همواره در دستور کار جمهوری اسلامی بوده و تا آنجا ادامه داشته که مخالفین دست به اقدام عملی علیه جمهوری اسلامی نزدند؛ کمااینکه سازمان مجاهدین خلق، چریک‌های فدایی خلق، حزب توده و جبهه‌ی ملی تا زمانی که مخالفت‌شان به اقدام عملی علیه اراده‌ی عمومی و انقلاب اسلامی نرسیده بود، آزادانه در کشور فعالیت می‌کردند و دیدگاه‌ها و نظرات خود را به استماع دیگران می‌رساندند.


  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خروج 22 میلیارد دلار ارز معنا ندارد
وزیر سابق اقتصاد گفت: حرف کلی که درباره خروج ارز توسط صرافی‌ها از کشور مطرح شد معنی ندارد اما اینکه بخشی از مبادلات ارزی کشور پس از تحریم از سیستم کارگزاری بانکی به سیستم صرافی‌ها منتقل شد واقعیت است چنانکه در همین دولت هم به همین‌گونه عمل می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، شمس‌الدین حسینی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به پرسشی درباره ادعای اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه در زمان تلاطم ارزی 22 میلیارد دلار ارز از طریق صرافی‌ها از کشور خارج شده و این یک تخلف بوده است، گفت: تخلف علی‌القاعده باید به مرجع رسیدگی به تخلف ارائه شود، اتاق بازرگانی که دادگاه نیست و اعضای اتاق هم قاضی نیستند. 



وی با بیان اینکه من هم از نحوه بیان ایشان متوجه نشدم چه پیامی قرار بود مخابره شود، ادامه داد: البته وزارت اقتصاد و وزیر اقتصاد در هیچ دوره‌ای به هیچ وجه دخل و تصرفی در خرید و فروش ارز ندارند و ما خودمان هم که می‌خواستیم به سفر خارجی برویم و 500 یا هزار دلار ارز نیاز داشتیم باید ریال می‌دادیم و از بانک مرکزی یا بانک‌های تجاری ارز می‌خریدیم.

 وزیر سابق اقتصاد تصریح کرد: اما سوال اساسی این است که اصلاً خروج ارز یعنی چه؟ آیا ارز در داخل کشور بوده و به خارج منتقل شده است؟ یا نه. 

وی در توضیح این مساله اظهار داشت: قبل از تحریم، بانک‌ها با استفاده از روابط کارگزاری مبادلات ارز را انجام می‌دادند. بعد از تحریم، روابط کارگزاری بانک‌ها قطع یا کم‌ شد، لذا صرافی‌ها که اغلب صرافی‌های بانک‌ها بودند، این مبادلات را انجام می‌دادند، کما اینکه الان هم به همین شکل عمل می‌شود. حسینی با بیان اینکه یکی از عملکردهای تحریم مسدود شدن سوئیفت و بسته شدن روابط کارگزاری بود، افزود: در این شرایط اگر تاجری در فلان نقطه دنیا ارز نیاز داشت اینجا ریال می‌داد و صرافی‌ها مبادلات ارزی او را در خارج از کشور انجام می‌دادند. وی تاکید کرد: لذا من معتقدم بهتر است درباره این مساله خیلی شفاف و صریح آنچه را که فکر می‌کنند تخلف و جرم است اعلام کنند، البته تا جایی که من می‌دانم افراد اصلی آن وقت بانک مرکزی در بخش ارزی هنوز هم مسؤولیت دارند که از آنها هم می‌توانید بپرسید.

[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 10:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مازندرانی گفت: فضایل حضرت زهرا (س) بی شمار است و با بررسی مواردی مانند نماز استغاثه، دعای نور، تسبیح و ... می توان قطره ای از اقیانوس ژرف فضایل و خصایص حضرت را درک کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبستان، برای بررسی فضایل و خصایص حضرت صدیقه طاهره (س) خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفتگویی با حجت الاسلام سیدرضا حسینی مازندرانی، مسئول و مؤسس مسجد و مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهرری داشته است که تقدیم می شود.

* کدام آیات و سور قرآن در شأن حضرت زهرا (س) نازل شده اند؟

جای جای آیات قرآن کریم توصیف فضایل و خصایص حضرت فاطمه (س) است از جمله می توان به سوره کوثر اشاره کرد: إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ?1?. فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ?2?. إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ ?3?؛ مردم پیامبر اسلام (ص) را مورد اذیت و آزار قرار دادند و به او می گفتند نسل تو ادامه نخواهد داشت؛ و خداوند به پیامبر می فرماید به تو کوثر می دهم و نسل دشمنانت قطع خواهد شد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: با وجود توافق ژنو و امتیازاتی که ایران در مذاکرات داده و چیزی هم در ازای آن نگرفته طبیعی است آنها نمادهای هسته‌ای را حذف کنند چراکه در عمل نیز برنامه‌ هسته‌ای کشورمان را حذف کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، زهره طبیب‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به حذف نماد هسته‌ای کشورمان از اسکناس‌های 5 هزار تومانی اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت یازدهم ما شاهد به کارگیری و حضور عناصر فتنه در وزارتخانه‌های مختلف، پست‌های کلیدی و میانی و در سمت رؤسای دانشگاه‌ها و معاونین وزرا بوده‌ایم و در واقع کسانی که در فتنه صاحب نقش بودند در این دولت به کار گرفته شدند لذا این گونه برخوردها از سوی دولت غیرمنتظره نیست.طبیب‌زاده حذف نماد هسته‌ای کشورمان از اسکناس‌ها را در جهت شیوه‌های دولت از ابتدا تا کنون دانست و ادامه داد: اخیرا آقای کری به صراحت گفته است مقابل کلیه امتیازاتی که آمریکا از ایران گرفته تنها بخشی از دلارهای نفتی ما را آزاد کرده و این همان امکانات مالی ایران در دست آنها بوده است بنابراین می‌بینیم که ما در قضیه هسته‌ای هیچ امتیازی نگرفته‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس بر همین اساس تصریح کرد: با توجه به امتیازاتی که ایران داده و چیزی هم در ازای آن نگرفته باعث سرشکستگی دولت و افول حاکمیت ملی است، بنابراین طبیعی است با وجود توافق ژنو آنها نمادهای هسته‌ای را حذف کنند چرا که در عمل نیز برنامه‌ هسته‌ای کشورمان را حذف کرده‌اند.وی با بیان اینکه پس از توافق ژنو ما از یکی از تاسیسات مینیاتوری و تشریفاتی برخوردار خواهیم بود، یادآور شد: هر گونه عقب‌نشینی نمادین نیز در تائید همین اقدامات و نماد علنی جریان مذاکرات است.طبیب‌زاده ضمن اشاره به استفاده از رنگ بنفش در سردر دانشگاه تهران که بر روی اسکناس‌های جدید 5 هزار تومانی حک شده است اظهار داشت: رئیس‌جمهور در حال حاضر به یک رنگ یا جریان سیاسی خاص تعلق ندارد و مسئول قوه مجریه نظام است.عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان تاکید کرد: اگر این رفتار از سوی دولت ادامه یابد جناح سیاسی مخالف آقای روحانی عکس‌العمل نشان می‌دهد و صحنه سیاسی کشور درگیر خواهد شد که این به صلاح نخواهد بود.

[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از سران فتنه که با رافت نظام از بند حصر رهایی جسته است اخیرا در دیداری که با هاشمی رفسنجانی داشته است پیشنهادات و گلایه هایی داشته است.
به گزارش پایگاه 598، سراج24 نوشت: یکی از سران فتنه که با رافت نظام از بند حصر رهایی جسته است اخیرا در دیداری که با هاشمی رفسنجانی داشته است پیشنهادات و گلایه هایی داشته است.
 
به گزارش سراج24 نامبرده به هاشمی پیشنهاد داده که حتما در انتخابات ریاست مجلس خبرگان شرکت کند. وی به هاشمی گفته است:مهم است که شما در این شرایط فعال و اثرگذار باشید و در فضای کنونی خبرگان نباید این صحنه را خالی کنید.
 
همچنین این فتنه گر فعال در این جلسه به دولت انتقاد کرده و در مورد برخورد آن با اصلاح طلبان گلایه کرده است و گفته:برخلاف قول و قرار قبلی برخورد خوبی با اصلاح طلبان نمی شود و خوب تعامل نمی کنند ، شما این مطلب را به گوش آقای روحانی برسانید.
 
گفتنی است پس از این جلسه نزدیکان هاشمی در مورد حضور در انتخابات ریاست خبرگان ضمن اعلام بی میلی هاشمی به حضور در انتخاباتی دیگر با بیش از 80 سال سن آن را منوط به مشورت با برخی بزرگان نموده اند و همچنین در مورد برخورد دولت با اصلاح طلبان این موضوع را به نقل از هاشمی طبیعی دانسته و اظهار داشته اند چون روحانی اصلاح طلب نیست این برخوردها طبیعی است.

[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وقتی نمازگزار به نماز می‌ایستد، فرشتگان از آنجا تا دورنمای آسمان او را در بر می‌گیرند و خداوند متعال فرشته‌ای را وکیل می‌کند تا به نمازگزار بگوید: تو اگر بدانی با چه کسی مناجات می‌کنی، دست از نماز بر نمی‌داری!
سه خصلتی که نمازگزاران واقعی دارند
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ واژه «عبادت» در اصل به نظر بسیارى از واژه شناسان به معناى «خضوع» است و طبرى در تفسیر «جامع البیان» مى‌گوید: اصل عبودیت که به نظر او شامل عبادت نیز مى‌شود، نزد همه عرب به معناى ذلت و خاکسارى است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کاهش مردان غیرتمند و معتقد در راستای منویات دینی عنوان می‌کنند: همسرم آنطور که دلخواه است، پوشش و حجاب مناسبی ندارد و باید همواره به او تذکر دهم، چه کنم؟ در این گزارش، راهکارهایی برای اصلاح این نقیصه پیشنهاد می‌شود.
همسرم «حجاب» دلخواه مرا ندارد، چه کنم؟
به گزارش عصر امروز واژه‌ «حجاب» و «عفت» در اصل معنای منع و امتناع مشترک هستند. تفاوتی که بین منع و بازداری حجاب و عفت است، تفاوت بین ظاهر و باطن است؛ یعنی منع و بازداری در حجاب مربوط به ظاهر است، ولی منع و بازداری در عفت، مربوط به باطن و درون است؛ چون عفت یک حالت درونی است، ولی با توجه به این که تأثیر ظاهر بر باطن و تأثیر باطن بر ظاهر، یکی از ویژگی‌های عمومی انسان است  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شایعه وخامت حال رهبر معظم انقلاب در حالی این روزها از سوی رسانه های صهیونیستی منتشر می شود که اهمیت این موضوع برای آنان قابل درک و حیاتی می باشد زیرا تنها رهبری که به موضوع از بین رفتن غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی در جهان به معنای واقعی آن پایبند می باشد حضرت آقا می باشند.
چرا رسانه های صهیونیستی شایعه وخامت حال حضرت آقا را منتشر می نمایند؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز تعدادی از رسانه های اسراییلی، عربی و روسی از وخامت حال رهبر معظم انقلاب اسلامی طی روزهای اخیر خبر داده اند. 

بنا بر این گزارش شایعه وخامت حال رهبر معظم انقلاب در حالی این روزها از سوی رسانه های صهیونیستی منتشر می شود که اهمیت این موضوع برای آنان قابل درک و حیاتی می باشد زیرا تنها رهبری که به موضوع از بین رفتن غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی در جهان به معنای واقعی آن پایبند می باشد حضرت آقا می باشند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بالاخره مصونیت آقازادگی در ایران ترک برمی‌دارد؟ /اوین آماده پذیرایی از شاه‌کلید فتنه 88
مردم منتظر هستند تا همان‌طور که نمایش اقتدار کشورمان در برابر زورگویان خارجی را دیده و شنیده‌اند، اجرای قاطع عدالت نظام را نیز در برابر بزرگترین ظلم به جبهه داخلی از سوی یک آقازاده نظاره کنند.
بالاخره مصونیت آقازادگی در ایران ترک برمی‌دارد؟ /اوین آماده پذیرایی از شاه‌کلید فتنه 88
به گزارش عصر امروز روزهای پایانی سال 1393 می‌تواند یکی از به یاد ماندنی‌ترین روزها برای خانواده آقای هاشمی باشد. به گفته معاون اول قوه‌قضائیه در همین ایام حکم م.ه، صادر خواهد شد. 

این آقازاده متهم که در پرونده خود کلکسیونی از اتهامات را دارد در حالی قرار است پا به اوین بگذارد که نزدیکان و وکلایش در پی قرار دادن حکم حداقلی و یا حتی تبرئه در جیب او هستند.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جنگل فندقلو در 30 کیلومتری شهر اردبیل و 10 کیلومتری جنوب شهر نمین قرار گرفته است.
گروه چند رسانه ای مشرق _ محدوده جنگل فندقلو از شرق خانقاه علیا واقع در مسیر جاده بین شهری نمین– آستارا شروع شده با جهت شمال غربی– جنوب شرقی در شرق روستای حور خاتمه پیدا می‌کند. عرصه جنگلی فندقلو بخشی از جنگل‌های شرق استان اردبیل به شمار می‌رود که ادامه جنگل‌های نیمه گرمسیری استان گیلان می‌باشد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 8:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 354
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449242