NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
[ سه شنبه 94/11/27 ] [ 12:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بنا بر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در 87 حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند‌ماه امسال برای انتخاب 290 نماینده ملت در 207 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

نامزد‌های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن‌ماه (پنج‌شنبه هفته جاری) تا ساعت 8 صبح 6 اسفندماه (پنج‌شنبه هفته آینده) می‌توانند به تبلیغ انتخاباتی بپردازند.

به گزارش تسنیم، بنا بر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور، لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در 87 حوزه انتخابیه کشور با اسامی افراد مشخص شد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/11/27 ] [ 12:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دومین اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس در تهران توسط "حزب مردمی اصلاحات" منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، لیست انتخاباتی "ائتلاف جریان سوم" منسوب به حجت‌الاسلام فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات منتشر شد.

اسامی 25 نفر از این لیست بدین شرح است:

1- علی مطهری           2- سید محمد غرضی            3- حسن غفوری فرد             4- سهیلا جلودارزاده               5- محسن عابدینی‌پور                 6- محمد علی وکیلی

7- الیاس حضرتی         8- شهاب‌الدین صدر                9- کریم شهرزاد                   10- مهدی شیرین‌پور                11- حمید رضا مدیری                 12- حسن اکبری

13- امیر اعلایی           14- جلال سهرابی                  15- مصطفی مهری               16- فرشاد فرهادی                 17- عبدالرضا شریفی                 18- مهدی آزادواری

19- ابوالفضل قراخانی   20- حجت‌الله ذوالفقاری           21- سید علی موسوی         22- علی کیهانیان                   23- حسن زمانی                      24- جهانگیری‌فرد

25- سیاوش مرادی


[ سه شنبه 94/11/27 ] [ 12:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کدام کالاها پس از برجام گران و کمیاب شدند؟
با گذشت نزدیک به یک ماه از اجرای برجام که به گفته دولتی‌ها موجب لغو همه تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان شده است، نگاهی به بازارهای مختلف و قیمت اجناس و کالاها بیانگر آن است که لغو تحریم‌ها هنوز تاثیری بر سفره مردم نداشته است.
به گزارش پایگاه 598، با تبلیغات مستمری که مسئولان دولتی در 2 سال و نیم اخیر درباره توافق هسته‌ای به راه انداخته بودند، شاید برای برخی از مردم این تصور ایجاد شده بود که با حصول توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها، قیمت اجناس و کالاهای مختلف کاهش خواهد یافت و پس از سال‌ها مردم، کمی احساس ارزانی خواهند کرد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/11/27 ] [ 12:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهمترین اخبار روز را با عکس نوشته های عصر امروز ملاحظه نمایید.

[ سه شنبه 94/11/27 ] [ 12:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نیرو های امنیتی بحرین اقدام به دستگیری چهار تن از خبرنگاران آمریکایی به جرم ورود به خاک این کشور با روادید غیر خبرنگاری و شرکت در تجمع غیر قانونی کردند.
به گزارش عصر امروز، چهار تن از خبرنگاران آمریکایی به جرم شرکت در تجمع غیر قانونی در بحرین، توسط پلیس این کشور دستگیر شدند.

به گزارش اسوشیتد پرس، نیرو های امنیتی بحرین اقدام به دستگیری چهار تن از خبرنگاران آمریکایی به جرم ورود به خاک این کشور با روادید غیر خبرنگاری و شرکت در تجمع غیر قانونی کردند.

گفته میشود این خبرنگاران برای تهیه گزارش در مورد سالگرد جنبش مردمی این کشور در سال 2011 وارد خاک بحرین شده اند.

سفارت ایالات متحده در منامه، روز یکشنبه اعلام کرد که از دستگیری این چهار خبرنگار مطلع است اما به دلیل محرمانه بودن موضوع، از دادن اطلاعات بیشتر در این خصوص خودداری کرد.

گفتنی است پلیس یحرین در بیانیه ای که در این خصوص منتشر کرده، دستگیری این چهار خبرنگار را تایید کرده و گفته که یکی از آنها جزو عناصر خرابکار بوده و در صدد شورش و خرابکاری بوده است.

[ سه شنبه 94/11/27 ] [ 12:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
از یک سو وزیر کشور اعلام می‌کند اخبار رسانه‌ای برای ما سند محسوب نمی‌شود و از سوی دیگر معاون سیاسی‌اش، بدون ارائه سند، پاره‌شدن بنرهای تبلیغاتی یک کاندیدا را رسماً به گردن اصولگرایان می‌اندازد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، وزارت کشور، قلب تپنده سیاست داخلی کشور محسوب می‌شود؛ این روزها میزبانان خیابان فاطمی روزهای سختی را سپری می‌کنند؛ روزهای «آزمون» اعضای وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای حفظ «حق‌الناس» که بارها از سوی مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه منتسب به هاشمی نوشت که اصلاح‌طلبان رسماً به روحانی طی تذکر شدیداللحنی گفته‌اند که اگر در انتخابات مجلس به طور جدی از آنها حمایت نکند، در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 از روحانی حمایت نخواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: روزنامه آرمان، منتسب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تهدیدات اصلاح‌طلبان علیه روحانی را علنی کرده است.

این روزنامه می‌نویسد: با نزدیک شدن به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، تهدید و فشارهای اصلاح‌طلبان به دولت روحانی وارد فاز جدیدی شده و بعد از آنکه برخی اصلاح‌طلبان به‌صراحت شرط حمایت از روحانی در انتخابات 96 را حمایت وی از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دانسته‌اند، محمدرضا عارف از شخصیت‌های اصلی جریان اصلاح‌طلب که احتمالا سرلیست اصلاح‌طلبان هم باشد، به خبرنگار اعتماد گفته که اگر اصولگرایان دوباره مجلس را بگیرند، این مقدمه‌ای برای یک‌دوره‌ای شدن دولت روحانی است. اظهارات عارف در حالی است که برخی اصلاح‌طلبان خواستار ورود جدی دولت در حمایت از آنها شده‌اند که تا این لحظه رئیس‌جمهور روحانی به درخواست آنها پاسخ مثبت نداده و حتی خبرسازی‌ای که به‌نقل از رئیس‌جمهور برای دریافت حکم حکومتی جهت تایید صلاحیت برخی از آنها مطرح شده بود نیز توسط خود اصلاح‌طلبان تکذیب شد. برخی کارشناسان اصلاح‌طلب تهدید کرده‌اند که اگر روحانی به‌طور جدی از اصلاح‌طلبان حمایت نکند، حمایت اصلاح‌طلبان از او در سال 96 مقدور نخواهد بود.

[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

اسدالله جولایی در مورد ماجرای حراج یکی از هدایای ریاست جمهوری به ستاد دیه گفت: یک روز آقای احمدی نژاد (رئیس جمهور سابق) یک ساعت طلا که هدیه امیر کویت به رئیس جمهور ایران بود را به ستاد دیه هدیه داد که حدود 40 میلیون تومان ارزش دارد که ما اکنون می خواهیم در قالب طرح همت عالی این ساعت را با مبلغ پایه 200 میلیون تومان حراج کنیم.

به گزارش  مهر: رئیس ستاد دیه کشور از حراج هدیه رئیس جمهور سابق به ستاد دیه برای آزادی زندانیان خبر داد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سردار سنایی راد با انتقاد از کسانی که به پخش تصاویر دستگیری نظامیان آمریکایی واکنش منفی نشان داده و این اقدام را اقدامی "داعش گونه" دانستند گفت: این قیاس همسویی با دشمن متجاوز و مغرور و جفا بر مدافعان وطن است.
به گزارش جهان به نقل از میزان، روز گذشته (25 بهمن) یکی از روزنامه های کشورمان با انتشار مطلبی، پخش تصاویر نظامیان بازداشت شده آمریکایی را به نوعی محکوم کرده و این اقدام را اقدامی "داعش وار" دانست. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 5920
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4432058