NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
روزنامه قانون در شماره دیروز خود با درج یادداشتی عجیب در صفحه سیاسی خود، رزمندگان سپاه پاسداران را که با به خطر انداختن جان خود متجاوزین آمریکایی که وارد خاک ایران شده بودند را به زانو در آوردند با اعضای گروه تروریستی داعش مقایسه کرد!
تشبیه سپاه پاسداران به داعش در روزنامه اصلاح‌طلب
به گزارش جهان، روزنامه قانون در شماره امروز خود با درج یادداشتی عجیب در صفحه سیاسی خود، رزمندگان سپاه پاسداران را که با به خطر انداختن جان خود متجاوزین آمریکایی که وارد خاک ایران شده بودند را به زانو در آوردند با اعضای گروه تروریستی داعش مقایسه کرد! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حداقل از یک سال پیش کارگزاران، به عنوان نماد پیوند قدرت و ثروت برای مدیریت فضای انتخابات کشور خیز بلندی را برداشته است، مدیریت اصلاح‌طلبان توسط این جریان نشان می‌دهد که کارگزاران با موفقیت به دست آمده در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای ادامه راه به مجلس دهم چشم دوخته است.
خیز انتخاباتی اشرافیت /باز هم مردم زیر چرخ توسعه له می‌شوند؟!
به گزارش عصر امروز نگاهی به گذشته این جریان که حتی اصلاح‌طلبان نیز در برهه‌ای که به فلاکت امروز نیفتاده بودند از رفتن به زیر بلیط آن ابا می‌کردند حکایت از آن دارد که برای کارگزارانی‌ها آن‌چه اهمیت ندارد رای مردم و آن چیزی که مهم نیست، معیشت ملت است.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انقلاب امام خمینی در ایران، تناقض ها را با شعار «جمهوری اسلامی» پشت سرگذاشت، عربستان در این زمینه از ایران بلندپروازتر بود، دمشق به عنوان دشمن سرسخت همیشگی ریاض، در خصوص همه موضوع ها از فلسطین گرفته تا لبنان و عراق در طرف مقابل آن قرار داشت و به ویژه درعراق
شدت جنگ رسانه ای بین ایران و عربستان بالا گرفت
به گزارش عصر امروز، یک روزنامه لبنانی با نگاهی به عرصه های رویارویی ایران و عربستان، به بررسی نبرد رسانه ای میان دو طرف پرداخت و از تاثیرگذاری شبکه العالم در جهان عرب ابراز شگفتی کرد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیلی بر روزنامه‌های اصلاح‌طلب؛
اصلاح‌طلبان در «برزخ» قرار دارند؛ از یک سو بن‌بست تصمیم‌گیری در شورای عالی سیاست‌گذاری مانع از انتشار لیست شده و از سوی دیگر وحدت تمام عیار در جریان رقیب آنان را دلواپس کرده است.

گروه سیاسی مشرق - رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد.

*****

روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات روز دوشنبه را با تمرکز بر حضور هاشمی رفسنجانی در لیست جامعه روحانیت مبارز در انتخابات مجلس خبرگان و بن‌بست تصمیم‌گیری چینش لیست اصلاحات اختصاص دادند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی در خاطرات 1369 در مقایسه فرزندان خود با بچه‌های شهرستانی، به مسئولیت‌پذیری و شجاعت شهرستانی‌ها اذعان می‌کند.

 

گروه سیاسی مشرق - هاشمی رفسنجانی در خاطرات 1369 در مقایسه فرزندان خود با بچه‌های شهرستانی می‌نویسد:

جمعه 22 تیر 1369:

 

در خانه بودم. کار داشتم. ظهر بستگان مهمانمان بودند. ناهار از بیرون خبر کردیم. عصر مقداری  شنای بچه‌ها را در استخر خانه تماشا کردم. در حقیقت حوض بزرگی است. بچه‌های شهرستانی از بچه‌های ما شجاع‌تر و مسئولیت شناس‌تر به نظرم آمدند. هر یک به فکر لباس و ابزار خود بودند، برخلاف بچه‌های خودمان... [1] 

 

جمعه 5 مرداد 1369:

... عصر بچه‌ها می‌خواستند مرا در استخر بی اندازند. زورشان نرسید؛ فهمیدند پدرشان قدرت جسمی بیش از آن‌ها دارد. [2]

از سوی دیگر، هاشمی رفسنجانی در سال 62 به عدم تربیت فرزندانش اشاره‌کرده و می‌نویسد:

یک‌شنبه 30 بهمن 1362: 

من مایلم نوشته‌های را که به چاپ نرسیده مخصوصاً فیش‌های کلید قرآن توسط افراد صالحی آماده چاپ و نشر گردد. اگر دوستانم این آرزوی من را برآورند ممنونم و ان‌شاءالله در اجر آن شریک خواهند بود. لابد دوستانم در تربیت فرزندانم _ که مسئولیت تربیت آن‌ها را به خاطر کارهای عمومی نتوانسته‌ام به‌خوبی انجام دهم _ توجه مبذول خواهند نمود.[3]



[1] - خاطرات هاشمی رفسنجانی، سال 1369، اعتدال و پیروزی، صفحه 200

[2] - همان، صفحه 217

[3] - خاطرات هاشمی رفسنجانی، سال 1362، آرامش و چالش، صفحه 369


[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

علی مطهری با رد اخبار منتشره در خصوص امضای میثاق‌نامه اصلاح‌طلبان گفت که تعهدی به اصلاح‌طلبان نداده است.

به گزارش مشرق، علی مطهری در گفت‌وگویی کوتاه درباره اینکه آیا میثاق نامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان را امضا کرده‌ یا خیر، گفت:

«در این چیزی که اسمش را میثاق‌نامه گذاشته‌اند، اطلاعات شخصی مثل میزان تحصیلات و سوابق پژوهشی و آموزشی و سوابق اجرایی و فعالیت رسانه‌ای را خواسته‌اند و در پایان آن هم آمده است که کاندیدا در صورت پیروزی در انتخابات، عضو فعال فراکسیون اصلاح‌طلبان شود، که این بند را بنده نپذیرفتم. بنا بر این آنچه که امضا کرده‌ام چیز مهمی نبوده است و تعهدی به آنها نداده‌ام. ضمناً همان طوری که می‌دانید ما فهرست مستقل صدای ملت را برای حوزه تهران داده‌ایم و به زوی فهرست مربوط به مراکز استانها را نیز اعلام خواهیم کرد.» 
منبع: ایسنا

[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 2:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛
بی بی سی فارسی به عنوان بنگاه خبر پراکنی انگلستان که طی روزهای گذشته به پوشش اخبار رد صلاحیت‌شدگان پرداخته بود؛ لیست خبرگان آقای هاشمی را درکانال تلگرامی خود منتشر و به نوعی مورد حمایت قرار داد.
گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهبم. 

* تبلیغ لیست خبرگان آقای هاشمی درکانال bbc فارسی

بی بی سی فارسی به عنوان بنگاه خبری انگلستان که طی روزهای گذشته به پوشش اخبار رد صلاحیت‌شدگان پرداخته بود؛ لیست خبرگان آقای هاشمی را درکانال تلگرامی خود منتشر کرد.

رصد کانال‌های تلگرامی

ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تخریب، ادعای دروغ، تهمت و فحاشی از عمده موارد بی اخلاقی روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری و شبکه های اجتماعی فعال علیه وحید یامین پور می باشد که در نوع خود قابل تامل است.

به گزارش پایگاه 598، سایت خبرقم نوشت: همزمان با نزدیک شدن به روزهای برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد تخریب همه روزه رسانه های زنجیره ای جریان های مختلف سیاسی کشور علیه دکتر وحید یامین پور هستیم.

 در ادامه تنها به گوشه ای از فعالیت دو ماهه رسانه های زنجیره ای علیه چهره فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره می شود.

[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
قانون‌گریزی به سبک دولت روحانی/
نه تنها تأخیر قانون‌گریزانه در ارائه، که محتوای «بودجه‌ 95» نیز انتقادات فراوانی را برانگیخت. اما علت این همه تأخیر چه بود؟ و آیا مشکلات لایحه‌ تقدیمی دولت تنها منحصر به این یک مورد است؟

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، «حتی یک روز هم در ارائه بودجه به مجلس تاخیر نداشتیم.» این‌ها را سه شنبه‌ی گذشته روحانی در حاشیه‌ی بهره برداری از ده‌ها طرح عمرانی گفت. دولت لایحه‌ی بودجه سال 95 را در حالی در بیست و هفتم دی ماه (روز اجرای برجام) به مجلس تقدیم کرد، که قانون‌گزار پانزدهم آذر هر سال را به عنوان مهلت ارائه بودجه تعیین کرده است. بیش از یک ماه و نیم تأخیر، که می‌تواند با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، عملاً بررسی و تصویب بودجه را به سال آینده موکول کند. با این همه آقای رییس جمهور معتقد است نه تنها مرتکب کمترین تأخیری نشده، بلکه بسیار به‌هنگام هم بوده و تازه «نمایندگان مجلس این روزها خیلی سرشان گرم است و ایام انتخابات بوده، بعد از اینکه از انتخابات برگردند فرصت کافی وجود دارد تا لایحه بودجه را تصویب کنند!» به هر ترتیب نه تنها تأخیر قانون‌گریزانه در ارائه، که محتوای بودجه‌ی 95 نیز انتقادات فراوانی را برانگیخت. اما علت این همه تأخیر چه بود؟ و آیا مشکلات لایحه‌ی تقدیمی دولت تنها منحصر به این یک مورد است؟    ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: شنیده شده که حتی برای حضور اصلاح‌طلبان در لیست باید مبلغی نیز پرداخت شود و برای این موضوع چندین نفر تصمیم‌گیرنده هستند.
برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان باید پول خرج کنی!
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اختلاف پیش آمده در اردوگاه اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: متاسفانه در جریان اصلاحات برخی به دیدگاه‌های  احزاب و تشکل‌های دیگر اصلاح‌طلب توجه ندارند و اختلافاتی که در بسته شدن لیست وجود دارد به این خاطر است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6787
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4432925