NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
همزمان با برگزاری راهپیمایی گسترده مردم ایران در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رسانه های خارجی به پوشش این حضور میلیونی پرداختند.
به گزارش پایگاه 598، رسانه های خارجی به پوشش راهپیمایی میلیونی در 22 بهمن پرداختند.

آسوشیتدپرس» در ساعات آغازین بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به بازتاب این حادثه تاریخی و حضور پرشور مردم ایران پرداخت.

این رسانه غربی در اولین جملات خود به تصاویری اشاره کرد که از سوی تلویزیون رسمی ایران بخش می شود و از حضور پرشور مردم تهران و دیگر شهرها در راهپیمایی 22 بهمن علیرغم سرمای شدید هوا در برخی از نقاط کشور حکایت می کند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

الکساندر لازوتکین، فضانورد و مهندس طراحی سامانه های فضایی روسیه در بدو ورود به ایران با حضور در کنار مزار سردار لشگر شهید حسن طهرانی مقدم به پدر صنعت موشکی ایران ادای احترام کرد.

عکس/ ادای احترام فضانورد روس به پدر موشکی ایران

[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 8:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهمترین اخبار روز را با عکس نوشته های عصر امروز ملاحظه نمایید.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 8:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعتراف کرد که دولت سوریه در تحولات میدانی این کشور نسبت به تروریست ها برتری دارد.
به گزارش عصرامروز؛ «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه ضمن اعتراف به دستاوردهای اخیر ارتش سوریه در نبرد با معارضان مسلح، گفت این دستاوردها را نباید به منزله پیروزی نهایی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه قلمداد کرد. 

کربی به سوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود «حالا که بشار اسد در حال پیروزی در میدان نبرد است، چرا باید در پای میز مذاکرات حاضر شود؟» اینطور پاسخ داد: «نکته مهمی است. البته بدانید که رژیم بشار اسد برنده این نبرد نخواهد بود.» 

یکی دیگر از خبرنگاران پرسید که اگر بشار اسد برنده نبرد نیست، پس چه کسی جلوی پیشرفت داعش را خواهد گرفت؟ 

سخنگو پاسخ داد: «بحث حلب برای ما هم محل نگرانی است ولی در 5 سال اخیر، فراز و فرود زیادی در میدان نبرد دیده‌ایم.» 

جان کربی ادامه داد: «با آنکه ممکن است اسد حالا دست بالاتر را در میدان نبرد داشته باشد، اما به نظر ما این معنایش این نیست که دولت سوریه می‌تواند با راهکار نظامی پیروز شود، حتی با کمک ایران و روسیه.»
مرجع : باشگاه خبرنگاران

[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 7:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس کمیته نیروهای مسلح سنا: انتشار تصاویر جدید، تلاشی دیگر از سوی ایران برای تحقیر نظامیان آمریکایی است.
به گزارش عصرامروز، جان مک کین عضو سنای آمریکا و رییس کمیته نیروهای مسلح سنا در بیانیه ای درباره انتشار تصاویر جدید سپاه پاسداران از نظامی آمریکایی نوشت اهمال دولت آمریکا در دفاع از وجهه و شهرت تفنگداران آمریکایی که به اسارت ایران درآمدند، همه نظامیان آمریکایی را در معرض خطر قرار می دهد. 

جان مک کین در بیانیه خود نوشت انتشار تصاویر جدید از تفنگداران دریایی آمریکا که به طور غیرقانونی توسط سپاه پاسداران ایران زندانی شده بود نشان دهنده تازه ترین اقدام تحریک آمیز ایران ضد آمریکا و تلاشی دیگر ایران برای تحقیر نظامیان آمریکایی است. 
وی افزود: همین هفته گذشته ، آیت الله (خامنه ای رهبر معظم ایران) مدال فتح را به سینه افرادی که با نظامیان آمریکایی بد رفتاری کردند چسباند. با این حال نزدیک به یک ماه پس از بازداشت آنها مسولان دولت اوباما که از ایرانی ها به خاطر رفتارشان تقدیر کرده اند همچنان از محکوم کردن این حادثه خودداری می کنند اقدامی که نقض آشکار قوانین بین المللی و نقض چندین قرن سنت های دریانوردی بود. ادامه سکوت دولت آمریکا خطرناک و تاسف آور است. اهمال در اجرای اصول اولیه قانون و خودداری از دفاع از شهرت این نظامیان، همه نظامیان آمریکایی را در خطر بیشتر قرار می دهد.
مرجع : تسنیم

[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 7:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
راهپیمایان تهرانی در حالی که دست‌نوشته فرجام برجام؛ منتظر چرخش زندگی‌مان هستیم به دست دارند در حال حرکت به سمت میدان آزادی هستند.
به گزارش عصرامروز، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از ساعت 9 صبح امروز در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی آغاز شده است. 

راهپیمایان تهرانی دست‌نوشته‌هایی با مضامینی همچون «حضور در انتخابات آگاهی است؛ بصیرت است» به دست گرفته‌اند. 
تبلیغات برخی داوطلبان انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری نیز در طول مسیرهای منتهی به میدان آزادی بین مردم توزیع می‌شود. 
در حاشیه این راهپیمایی جمعی از هموطنان که از تقاطع خیابان‌های رودکی و آزادی به جمع راهپیمایان پیوستند دست‌نوشته‌هایی درباره مسائل اقتصادی کشور به دست گرفته‌اند. 
این افراد دست‌نوشته‌هایی با مضمون اینکه «همچنان به آ‌مریکا بی‌اعتمادیم»، «برجام به فرجام رسید»، «منتظر چرخش زندگی‌مان هستیم» و ... در دست دارند. 
این افراد همچنین شعارهایی با مضمون «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «می‌جنگیم، می‌میریم، ذلت نمی‌پذیریم» و ... در دست دارند. 
مرجع : فارس

[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 7:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
500 برده جنسی سابقِ داعش به دنبال انتقان خونین +تصاویر
صدها نفر از بردگان جنسی داعش برای انتقام از عناصر این گروه تروریستی به گروه «زنان آفتاب» پیوستند.
به گزارش مشرق به نقل از دیلی میل، 500 نفر از بردگان جنسی سابق گروه تروریستی داعش به گردان "زنان آفتاب" پیوستند تا حملات گسترده ای علیه داعشی های بی رحم در موصل انجام دهند.

زنان ایزدی برای انتقام از عناصر گروه تروریستی داعش و همچنین حفظ آینده نژاد خود دست به سلاح شده اند. این زنان جزو 2000 اسیری هستند که از دست عناصر گروه تروریستی داعش گریختند. 

داعشی های شیطان صفت این زنان اسیر را به شکل بیرحمانه ای شکنجه می کردند و آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دادند. 

حالا این زنان ایزدیِ دلاور دست در دست هم داده اند تا به موصل که محل اصلی مبادله بردگان جنسی داعش است، حمله کنند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/11/21 ] [ 10:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون اسبق بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی اگر ادعا می کند در دوران برجام تغییری در سیستم اتصال به سوئیفت ایجاد کرده باید جزئیات این 142 هزار تراکنش را منتشر کند.
به گزارش پایگاه 598، با گذشت 24 روز از اجرایی شدن برجام ابهامات در خصوص لغو تحریم سوئیفت به عنوان یکی از مهم ترین اهداف تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در مذاکرات پابرجا مانده است. بعد از این که مسئولان بانک مرکزی اعلام کردند که تحریم سوئیفت در نخستین ساعات اجرای برجام لغو شده است، مدیران بانکی و فعالان اقتصادی واکنش نشان دادند و تاکید کردند که ادعای مدیران ساختمان میرداماد صحت ندارد و تحریم سوئیفت همچنان پابرجا باقی مانده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/11/21 ] [ 9:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب لیست احتمالی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس را منتشر کرده است.
لیست احتمالی اصلاح‌طلبان منتشر شد
کانال الیاس حضرتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب لیستی را منتشر کرده و می‌گوید این لیست به احتمال زیاد لیست اصلی اصلاح‌طلبان در تهران است:
 لیست منتشر شده در صفحه شخصی الیاس حضرتی در فضای مجازی به شرح زیر است: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/11/21 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کاندیداهای اصلاح طلب قرار است توسط کسی تأیید شوند که پرونده فساد اقتصادی وی همچنان باز بوده و چندین سال به خاطر مشکلات مالی در زندان سپری کرده است.
مفسداقتصادی‌ و مادر خرجی‌ که عامل‌ انشقاق اصلاح طلبان‌ است
به گزارش جهان، کمتر از چند هفته به زمان برگزاری انتخابات 7 اسفند باقی مانده است که گروه‌ها و جریان های مختلف در کشور با بستن لیست انتخاباتی خود در حال تلاش برای تصاحب کرسی‌های سبز بهارستان هستند.

ادغام لیست های کارگزاران و اصلاح طلبان در آخرین لحظات و اختلافاتی که میان اصلاح طلبان به وجود آمده، آخرین اخباری است که از اردوگاه اصلاح طلبی به گوش می رسد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/11/21 ] [ 9:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 679
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450754