NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پس از تلاش ناکام علی مطهری برای راه اندازی جریانی مستقل از حامیان و منتقدان دولت و دادن لیست مستقل او در حال یک معامله سیاسی برای ماندن در قدرت است.
مطهری استقلالش را به پیروزی فروخت
به گزارش جهان، علی مطهری که روزگاری با ادعای اصولگرایی وارد معرکه سیاسی شده بود و در مجلس تظاهر به مستقل بودن می کرد، این روزها در چرخشی 180 درجه ای در حال تلاش برای جای گرفتن در فهرست حامیان دولت است.

پس از تلاش ناکام علی مطهری برای راه اندازی جریانی مستقل از حامیان و منتقدان دولت و دادن لیست مستقل او در حال یک معامله سیاسی برای ماندن در قدرت است. رویکردی که با تمام ادعاهای او در تضاد است.

البته از سکوت او در مقابل ناکارآمدی های دولت در حوزه اقتصادی و فسادهای انجام شده در دولت فعلی این معامله قابل پیش بینی بود.

[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصلاح طلبان حضور افرادی از فراکسیون رهروان در فهرست خود را «هدیه ای بزرگ» می دانند که حتی اگر نشان دهنده آویزان شدن اصلاح طلبان از چهره های منتسب به اصولگرایی باشد، باز هم مغتنم است.
اصلاح طلبان آویزان نمایندگان هوادار لاریجانی شدند
به گزارش جهان، برخی شنیده های غیر موثق حکایت از آن دارد که ائتلاف انتخاباتی رهروان ولایت و اصلاح طلبان کامل شده است.

چهره های نزدیک به شورای سیاستگذاری اصلاحات در محافل خود با ابراز شادمانی از  پیوستن برخی اعضای فراکسیون رهراوان ولایت مجلس به فهرست شورای سیاستگذاری اصلاحات، ادعا کرده اند که افرادی همچون کاظم جلالی، بهروز نعمتی و عوض حیدرپور، مشارکت در لیستی دولتی ها را پذیرفته اند.

با توجه به مشکلات بسیار جدی جریان اصلاحات در تدوین فهرست و عدم اطمینان جدی نسبت به رای آوری آن، اصلاح طلبان حضور افرادی از فراکسیون رهروان در فهرست خود را «هدیه ای بزرگ» می دانند که حتی اگر نشان دهنده آویزان شدن اصلاح طلبان از چهره های منتسب به اصولگرایی باشد، باز هم مغتنم است.

هیچ اطلاعات تایید شده ای وجود ندارد که ثابت کند دکتر علی لاریجانی با این اقدام جلالی، نعمتی و حیدرپور موافق بوده باشد ولی اصلاح طلبان خود در محافل خویش ادعا می کنند مرتضی بانک واسطه اصلی حضور این افراد در فهرست دولت بوده است.

[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شنیده‌ایم که برای تحویل شهید عزیزمان دشمن پیشنهاد هزینه‌ای گزاف داده است، ولی به عنوان خانواده شهید راضی به این کار نیستیم، حاضر نیستیم حتی یک ریال نیز برای تحویل پیکر پاک شهیدانمان به داعش پرداخت شود.
به گزارش عصرامروز، جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، روز دوشنبه 1394/11/5 با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در حاشیه نگاری که صبح امروز در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری از این دیدار منتشر شده آمده است:

".... ماجرای صحبتهایی که تجلیل آقا را برانگیخته از این قرار است که همسر شهید در یابود شهیدش در اهواز به درخواست تروریست‎ها برای فروختن پیکر شهید کجبافی پاسخ داده و گفته بود: «ما پیکر عزیزمان را در راه خدا داده‌ایم و آنچه را که در این راه دادیم، پس نمی‌گیریم. شنیده‌ایم که برای تحویل شهید عزیزمان دشمن پیشنهاد هزینه‌ای گزاف داده است، ولی به عنوان خانواده شهید راضی به این کار نیستیم، حاضر نیستیم حتی یک ریال نیز برای تحویل پیکر پاک شهیدانمان به داعش پرداخت شود.»‎"
مرجع : میزان

[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علامت سوال بزرگ این است که چرا لیست اصلاح طلبان را برای انتخابات 94 یکی از بزرگترین مفسدان اقتصادی بعد از انقلاب می بندد؟
چرا مفسدین اقتصادی لیست انتخاباتی اصلاح طلبان را می بندند؟+تصاویر
به گزارش عصرامروز ؛به نقل از رهیاب،هر چه به انتخابات اسفند نزدیک می شویم بازار لیست های انتخاباتی داغتر می شود از جریان ها تا افراد، هرکدام به دنبال دادن لیستی برای انتخابات هستند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین زمینه فرمودند شناخت کاملِ یکایک نامزدها، واقعاً دشوار است اما می‌توان با دقت در سوابق و مواضعِ کسانی که فهرست‌ها و لیست‌های انتخاباتی را ارائه می‌کنند، درباره‌ی لیست‌ها تصمیم گرفت. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهمترین اخبار روز را با عکس نوشته های عصر امروز ملاحظه نمایید.



ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یادگار امام در انتقاد به سیاست‌های اقتصادی دولت سازندگی می‌گویند:"اقتصاد بیمار ما بیشتر از هر زمانی به راه‌اندازی چرخ‌های تولید نیاز دارد... امروز گرانی و کمبود و فشار اقتصادی بر دوش خیل محرومین جامعه به صورت شکننده‌ای درآمده است".
بازخوانی 9 انتقاد شدید یادگار امام علیه دولت هاشمی‌ رفسنجانی
به گزارش عصر امروز، رحلت حضرت امام خمینی (ره) در خرداد 68 و سپردن مسئولیت رهبری نظام جمهوری اسلامی از سوی مجلس خبرگان رهبری به حضرت آیت‌الله العظمی سید‌علی خامنه‌ای رئیس‌جمهور وقت، زمینه‌ساز انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری شد.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرچه توالتی به شکل هیلاری کلینتون به بازار آمریکا آمده است.
به گزارش مشرق، کارشناسان سیاسی در آمریکا روش های هر چه جدیدتری را برای پیشبرد نامزد مورد حمایت خود و تخریب چهره رقبا ابداع می نمایند.

این بار هیلاری کلینتون، کاندیدای پیشروی ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا مورد حمله تبلیغاتچی ها قرار گرفته است. اخیرا عکس فرچه توالت به شکل این نامزد پیشتاز ریاست جمهوری در شبکه های اجتماعی انگلیسی زبان ظاهر شده و در چندین سایت در معرض فروش قرار گرفته است. این در حالی است که کلینتون پیشتر نیز در جریان کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 هدف چنین تاکتیکی قرار گرفته بود. 

فروش فرچه توالت به شکل هیلاری کلینتون+عکس

 

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، به عقیده بسیاری از ناظران رقیبان این وزیر خارجه سابق امریکا این کار را که یک شگرد معمولی تبلیغاتی است، برای پائین آوردن اعتبار وی انجام داده اند چون قبلا عکس فرچه توالت به شکل جرج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا و حتی اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده نیز در اینترنت دیده شده بود.

منبع: ایسنا

[ جمعه 94/11/23 ] [ 11:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس جمهور ترکیه که تاکنون توانسته با بهانه قرار دادن بحران مهاجرین در اروپا از بروکسل سه میلیارد یورو کمک بگیرد بار دیگر این موضوع را بهانه کرده تا بلکه شاید بتواند کمک های بیشتری را بگیرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، «رجب طیب اردوغان» می‌گوید «روی پیشانی ما نوشته نشده که ابله هستیم. صبر می‌کنیم، ولی هر کاری لازم است انجام می‌دهیم». ادامه مطلب...
[ جمعه 94/11/23 ] [ 11:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس‌جمهور سابق به سوالی درباره نمره‌اش به برجام پاسخ داد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ این سوال که از یک تا 20 به برجام چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: همچنان اظهار نظر سیاسی نمی‌کنم.
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ارزیابی‌اش از لیست ائتلاف اصولگرایان بر موضع خود پا فشاری کرد و افزود: انشاالله به وقتش !

[ جمعه 94/11/23 ] [ 11:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در تهاجم به یمن اعلام کرد که کشورش از تصمیمش برای اعزام نیروی زمینی به سوریه [در صورت تایید نهایی ائتلاف آمریکا] بازنمی‌گردد.
خبر رسانه ها از آمادگی عربستان برای یک تصمیم خطرناک
به گزارش جهان، سخنگوی ائتلاف موسوم به «ائتلاف عربی» به رهبری عربستان مدعی شد که موضوع اعلام آمادگی کشورش برای اعزام نیروی زمینی به سوریه نهایی است. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/11/23 ] [ 11:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 653
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450728