NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شلیک چندین فروند موشک پیشرفته بالستیک قاهر 1 نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سایت‌های نظامی عربستان در روزهای اخیر، وزیر جنگ عربستان را به منطقه مرزی جیزان کشاند.

به گزارش مشرق، بازدید «محمد بن سلمان» وزیر جنگ عربستان از منطقه مرزی جیزان در جنوب خاک عربستان، سئوال‌های زیادی را در اذهان آنهایی که پیگیر پرونده یمن و عربستان هستند پدید آورده است. ادامه مطلب...

[ جمعه 94/11/23 ] [ 11:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ظاهرا با دخالت برخی از عناصر این جامعه که سنگ هاشمی را به سینه می زنند و خواهان جدایی مردم حزب الهی از جامعه روحانیت هستند، درب در این جریان بر یک پاشنه می چرخد و آنهم ایجاد تنش در اردوگاه اصولگرایان!
حضور هاشمی در لیست جامعه روحانیت تنش در اردوگاه اصولگرایان را به ارمغان می آورد
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز با اعلام نهایی اسامی داوطلبان خبرگان رهبری و آغاز تبلیغات انتخاباتی لیست های جریانات سیاسی برای این مجلس در آستانه نهایی شدن است.
بنا بر این گزارش آنچه از قبل مسجل شده بود، عدم حضور هاشمی در لیست جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم بود که مورد حمایت بدنه اصولگرایان نیز قرار گرفته بود ولی خبرها از تردید جامعه روحانیت برای عدم درج نام هاشمی در لیست خود حکایت داشت. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/11/23 ] [ 11:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک مقام وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: از 400 فرد و نهاد ایرانی که از تحریم ها در روز اجرای برجام خارج شدند، 200 مورد را در فهرست جدیدی قرار دادیم، یعنی این افراد هنوز تحت تحریم هستند.
به گزارش عصر امروز به نقل از اسپوتنیک، جان اسمیت مدیر دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: علی رغم پایان یافتن تحریم های مرتبط به برنامه هسته ای ایران، تحریم های اولیه آمریکا علیه ایران همچنان پابرجاست.  ادامه مطلب...
[ جمعه 94/11/23 ] [ 11:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب لیست احتمالی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس را منتشر کرده است.
به گزارش عصر امروز، کانال الیاس حضرتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب لیستی را منتشر کرده و می‌گوید این لیست به احتمال زیاد لیست اصلی اصلاح‌طلبان در تهران است:

لیست منتشر شده در صفحه شخصی الیاس حضرتی در فضای مجازی به شرح زیر است:
1 ـ محمدرضا عارف
2 ـ الیاس حضرتی ادامه مطلب...
[ جمعه 94/11/23 ] [ 11:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
لذا اگر جامعه روحانیت بخواهند کسی را که نظراتش به وضوح با نظرات حضرت امام(ره) مغایرت دارد در لیست خود قرار بدهند یک پله از مسیر شفاف انقلاب و امام(ره) فاصله گرفته اند.
نام هاشمی در لیست روحانیت فاصله گرفتن یک پله ای از مسیر شفاف انقلاب می باشد
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال قرار دادن هاشمی در لیست جامعه روحانیت عنوان داشت: قرار دادن نام هاشمی در لیست کاندیداهای انتخابات جامعه روحانیت برای مجلس خبرگان فاصله گرفتن یک پله از مسیر شفاف انقلاب اسلامی این تشکل می باشد.

بنا بر این گزارش وی افزود: در مسیر انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز به مروز جریانهای انقلابی بواسطه ماهیت انقلاب نه بواسطه روحیات منفعت طلبانه دچار ریزش و رویش شده است و این ریزشها بواسطه استواری در مسیر انقلاب و امام(ره) می باشد.

وی در ادامه افزود: لذا اگر جامعه روحانیت بخواهند کسی را که نظراتش به وضوح با نظرات حضرت امام(ره) مغایرت دارد در لیست خود قرار بدهند یک پله از مسیر شفاف انقلاب و امام(ره) فاصله گرفته اند.

[ جمعه 94/11/23 ] [ 11:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طی دو سال و نیم گذشته در بسیاری از موارد دولت «مهر محرمانه» به اقدامات خود زده است و مردم را نامحرم در نظر گرفته است؛ از آمار چک‌های برگشتی گرفته تا آمار کشته‌شدگان در صنعت نفت، به حدی که دیپلماسی محرمانه را به دیگر موضوعات داخلی تعمیم داده است.

 

همه مواردی که دولت مردم را محرم خود ندانست+جدول
به گزارش جهان، رییس جمهور در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری وعده‌های زیادی به مردم داد؛ یکی از این وعده‌ها، ایجاد شفافیت و ارائه آمارهای دقیق و شفافیت اقتصادی بود.
پس از پیروزی در انتخابات نیز رییس جمهور و وزرا شعارهای زیادی درباره شفافیت و آثار آن در جامعه مطرح کردند و خواستار جریان آزاد اطلاعات در میان جامعه و مردم شدند. در ادامه برخی از این اظهارات و شعارهای دولت و مسئولین آن را مرور خواهیم کرد: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امسال به هنگام ورود رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به جمع راهپیمایان حدود 200نفر که احتمالا از صبح امروز برای حمایت از هاشمی در محل پیوستن وی به جمع راهپیمایان جمع شده بودند با شعار هاشمی، هاشمی حمایتت می‌کنیم و هاشمی، هاشمی خدا نگهدار تو وی را تا خیابان قریب بدرقه کردند اما تبلیغات انتخاباتی هاشمی در راهپیمایی 22بهمن با واکنش راهپیمایان تهرانی مواجه شد.
سازماندهی200نفری برای حمایت از هاشمی در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش جهان، سالهای گذشته به هنگام ورود آیت‌الله هاشمی به جمع راهپیمایان، معمولاً بخشی از راهپیمایان شعارهایی در اعتراض و انتقاد به برخی رفتارها و مواضع وی سر می‌دادند.

امسال به هنگام ورود رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به جمع راهپیمایان حدود 200نفر که احتمالا از صبح امروز برای حمایت از هاشمی در محل پیوستن وی به جمع راهپیمایان جمع شده بودند با شعار هاشمی، هاشمی حمایتت می‌کنیم و هاشمی، هاشمی خدا نگهدار تو وی را تا خیابان قریب بدرقه کردند اما تبلیغات انتخاباتی هاشمی در راهپیمایی 22بهمن با واکنش راهپیمایان تهرانی مواجه شد.

راهپیمایان تهرانی پس از مشاهده این صحنه با شعار "هاشمی، هاشمی، بصیرت، بصیرت" به حامیان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به نظر می‌رسید سازماندهی شده‌اند، واکنش نشان دادند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهایت با کمک نیروهای انتظامی و امنیتی از تقاطع خیابان قریب راهپیمایی 22 بهمن را ترک کرد.

[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در راهپیمایی علیه رژیم پهلوی در مشهد

عکس/ رهبر انقلاب در راهپیمایی علیه رژیم پهلوی

[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
لیست جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان در تهران منتشر شد.

به گزارش پایگاه 598، لیست جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان در تهران منتشر شد، گفتنی است "هاشمی رفسنجانی" حذف شد.

آیت‌الله احمد جنتی
آیت‌الله موحدی کرمانی
آیت‌الله مصباح یزدی
آیت‌الله محمد یزدی
حجت‌الاسلام اعرافی
آیت‌الله امامی کاشانی
آیت‌الله ابراهیم امینی
آیت‌الله محمدباقر باقری کنی
حجت‌الاسلام مصباحی مقدم
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی
حجت الاسلام حسن روحانی
آیت‌الله محمد محمدی ری شهری
آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی
آیت‌الله سید ابوالفضل میرمحمدی
حجت الاسلام علی مومن
حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی


[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تصاویر منتخب خبرگزاری‌های کشور از سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از نظر می‌گذرانید.

به گزارش پایگاه 598، مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

در ادامه تصاویر منتخب خبرگزاری های کشور از این رویداد ملی را در ادامه مشاهده می کنید:

[ پنج شنبه 94/11/22 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450811