NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سینه زنی تعدادی از اعراب در صحن مسجد النبی(ص)

[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 9:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 اس ام اس شب های قدر

 شب قدر، شبی که باید به یاد روی محبوب عزیز، آن یار پنهان رخسار، با دردمندی‌های عاشقانه نالید و دیدار او را از خدای طلبید.

شب قدر، شبی که شیاطین در بند اسارتند و آدمیان ایمن از آنها.

 شبی که در آن خطاب می‌آید: کجایند جوانمردان شب‌خیز که در آرزوی دیدار، بی‌خواب و بی‌آرام بوده‌اند و در راه عشق شربت بلا نوشیده‌اند، تا خستگی ایشان را مرهم گذاریم و اندر این شب قدر ایشان را با قدر و منزلت گردانیم؛ که امشب، شب نوازش بندگان است و وقت توبه گنهکاران. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شب قدر

1- غسل

 

غسل در شبهای 19و21و23 در همان اول شب، مقارن طلوع آفتاب سفارش شده وهدف ازآن تطهیرجسمانی برای آمادگی روحی و پاک شدن از تمامی زشتیها وپلیدیهای روحی است وتا جان از آلودگیها پاک نشود روح نیزپاک نخواهد شد. در روایتی از امام صادق(علیه السلام) آمده؛ «انجام دادن چنین غسلی انسان را از گناهان پاک می گرداند، ومانند روزی می شود که از مادر متولد گردیده است».1 ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزارت اقتصاد و امور مالی آلمان، تمبر یادبود قهرمانی آلمان ها در جام جهانی 2014 برزیل را چاپ و منتشر کرد.

جام جهانی

به گزارش نماینده، خبرگزاری «آ اس سی آ» ایتالیا روز سه شنبه به نقل از وزیر اقتصاد و امور مالی آلمان نوشت: این تمبرها پیش از شروع دیدار نهایی جام جهانی 2014 برزیل چاپ شد.
« ولفانگ شویبله » تعداد تمبرهای چاپ شده را پنج هزار قطعه اعلام کرد و افزود: چنانچه آلمان در دیدار نهایی پیروز نمی شد، تعداد پنج هزار تمبر چاپ شده، نابود می شد.
وی قیمت هریک از این تمبرها را 60 سنت اعلام کرد و گفت: این تمبرها از سوی پست دویچه توزیع می شود.
وزیر اقتصاد و مالی آلمان تصریح کرد: تمبر، ماندگار و خاطرات مردم را زنده می کند و بسیار خوشحالیم که بازیکنان آلمان توانستند چهارمین قهرمانی در جام جهانی را به دست آورند.
وی با اشاره به اینکه تمبرهای چاپ شده از روز پنجشنه توزیع می شود، افزود: اولین نسخه از این تمبرها در آیینی به بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران تیم فوتبال آلمان اهدا خواهد شد.
تیم فوتبال آلمان بامداد دوشنبه با نتیجه یک بر صفر تیم آرژانتین را شکست داد و برای چهارمین بار عنوان قهرمانی جام جهانی را به دست آورد.


[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت الله هاشمی : زن ها باید جوراب کلفت به پا کنند !/ لباس زن ها نباید رنگارنگ باشد!

هاشمیآیت الله هاشمی رفسنجانی 23 تیر 1359 در یک مصاحبه مطبوعاتی حدود آزادی احزاب و نیز نحوه پوشش زنان را تشریح می کند که با نظرات امروز او بسیار متفاوت است !

به گزارش نماینده آیت الله هاشمی رفسنجانی در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت : من با تصفیه جامعه روحانیت از روحانی نماها موافقم ولی نه به صورت های حاد و انتقام جویانه بلکه باید به تدریج افراد ناباب را معرفی کنیم و اصولا می دانید که روحانی یک سمت انتصابی و تحمیلی نیست .

وی ادامه داد : اینها افرادی هستند که در جامعه کم کم جا پیدا کرده اند ، یک عده طرفدار دارند و علاقمند دارند و باید کم کم شناخته شوند و ما نباید به آنها یک سمتی بدهیم ، جامعه خودش اینها را حذف می کند به هرحال آن چه ما می دانیم که از طرف ما نباید اینها تشویق شوند .  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گزارشی از حضور بزرگان حوزه و دانشگاه در همایش «خط قرمز»/ «ابابیل» بر فراز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/ چرا روحانی و احمدی نژاد فقط از خودروسازان مکدّر می‌شوند؟/ نیروهای جوان جویای کار منتظر پاسخ وزارت نفت/ زنده ماندن مذاکرات هسته‌ای به توافقی یکی، دو صفحه‌ای نیاز دارد؟ / نیویورک تایمز: ایران محدودیت هسته ای را پذیرفت/ مقایسه پرونده مهدی هاشمی با مه آفرید/ شکایت 100 نماینده مجلس از هیأت رئیسه/ هیچ ایتکاری در کارنامه "ابتکار" نیست
مهمترین خبرهایی که امروز، نظر سایت های خبری را به خود جلب کرده و در تیتر یک آنها جا گرفته است چیست؟ سایت های مختلف خبری با رویکردهای گوناگون سیاسی، امروز به روی چه موضوعی تمرکز کرده اند؟

پایگاه 598 به صورت روزانه اقدام به انتشار صفحه نخست برخی از رسانه های خبری کشور می نماید. 

صفحه نخست سایت های خبری امروز را ببینید...

سایت خبری رجانیوز:

 * گزارشی از حضور بزرگان حوزه و دانشگاه در همایش «خط قرمز»
* آخرین خبرها از هنرمندان انقلاب اسلامی
* «ابابیل» بر فراز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک رسانه آمریکایی طی گزارشی در خصوص سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، وی را قهرمان فراملی جمهوری اسلامی ایران نام نهاد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، پایگاه خبری «وترنز نیوز»  طی گزارشی در زمینه سرلشگر «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس ایران می‌نویسد: نام این فرمانده ایرانی برای کسانی که در زمینه خاورمیانه به مطالعه مشغولند ناشناس نیست . ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) گفت: لقمه پاک که می‌خوری، چشمت باز می‌شود، با همین چشم می‌بینی چیزهایی که دیگران نمی‌بینند. تعجب هم می‌کنی! با همین گوش آوای ملائک را می‌شنوی، نه گوش دل!
بهترین دعا در شب قدر به روایت پیامبر(ص)
به گزارش جهان به نقل از وبگاه حوزه علمیه امام مهدی(عج)، آیت‌الله روح‌الله قرهی مدیر این مدرسه دینی به مناسبت ماه مبارک رمضان به شرح دعای ابوحمزه ثمالی پرداخته است که بخش پانزدهم آن در ادامه می‌آید: ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450927