NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
این استاد دانشگاه طراحی گنبد نظام‌الملک این مسجد را ضد بمب دانست و ادامه داد: به‌ جرأت می‌توان گفت که مسجدجامع اصفهان پیشرفته‌ترین نقشه‌ی تاریخ معماری ایران را دارد و پس از آن، مسجد امام (ره) و دیگر مساجد طراحی شده‌اند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/3/24 ] [ 11:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

جلسه محاکمه قاتل شهید حسین غلام کبیری، اولین شهید حوادث فتنه سال 88، از دقایقی قبل در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیز محمدی آغاز شد.
حسین غلام‌کبیری، بسیجی جوانی بود که در تاریخ 25 خرداد سال 88 در منطقه سعاد‌ت‌آباد از سوی خودروی پرایدی مورد حمله قرار گرفت و یک روز بعد در یکی از بیمارستان‌های تهران به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.


[ سه شنبه 90/3/24 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیین سنتی برف چال که سابقه 600 ساله در مازندران دارد، سرآغاز حکومت یک روزه زنان و آذوقه گیری مردان برای فصل تابستان در منطقه ییلاقی «اسک» است.مردان طایفه اسک برای کندن چاهی برای ذخیره برف به جای مانده از ایام زمستان مشغول می شدند تا از آن برای تهیه آب مردم منطقه و چهارپایان برای فصل تابستان استفاده کنند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/3/24 ] [ 10:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نظر حضرتعالی درباره نوشتن بر روی اسکناس‌های رایج در کشور چیست؟

مراجع عظام تقلید حضرات آیات نوری همدانی، علوی گرگانی، صافی گلپایگانی و حسینی زنجانی به استفتای ایسنا در مورد حکم شرعی «نوشتن بر روی اسکناس‌های رایج در کشور» پاسخ دادند.

متن سوال و پاسخ این آیات عظام به این شرح است:

سوال: نظر حضرتعالی درباره نوشتن بر روی اسکناس‌های رایج در کشور چیست؟

پاسخ آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی: اگر موجب نقص نشود، اشکال ندارد.

پاسخ آیت‌الله العظمی حسینی زنجانی: شریعت به حفظ اموال عمومی تاکید زیاد دارد. شایسته است از نوشتن روی اسکناس‌ها پرهیز شود.

پاسخ ‌آیت‌الله العظمی علوی گرگانی: درصورتی که صدق ضرر و زیان به حکومت اسلامی شود حرام و موجب ضمان است.

پاسخ‌ آیت‌الله العظمی نوری همدانی: اشکال دارد.


[ سه شنبه 90/3/24 ] [ 10:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این سایت مدعی شده است این دیدار در راستای فعالیتهای انتخاباتی . ستادهای مرتبط با کارگزاران است.

در ادامه پروژه آشوب رسانه جریان انحرافی سایت وابسته به این فرقه خبر از دیدار  علی فلاحیان وزیر اطلاعات سابق و هاشمی رفسنجانی داد.

این سایت مدعی شده است این دیدار در راستای فعالیتهای انتخاباتی ستادهای مرتبط با کارگزاران است.

شاین ذکر است تیتر مطلب درج شده در این سایت یادآور روزنامه های زنجیره ای دوم خرداد است و تحلیلهای کارشناسان در خصوص ارتباط نزدیک و به کارگیری طیف هتاک رسانه ای دوم خرداد در این جریان انحرافی قرین صحت  می گردد.


[ سه شنبه 90/3/24 ] [ 10:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

با توجه به کوچکتر شدن فضا بعد از حمله ارتش عراق ، فرقه رجویه اطراف کلیه مقرها را خاکریز زده و برای جلوگیری از حمله احتمالی ارتش عراق علاوه بر کندن خندق اقدام به نصب سیم خاردار و فنس در اطراف مقرها کرده که این کار فرار افراد را سخت تر کرده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/3/24 ] [ 10:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سرلشکر روحانی مدیر گروه نظامی سیاسی عقاب ایران در برنامه زنده در شبکه اندیشه گفت: اگر دمای هوا برای نیمه دوم شهریور تا نیمه اول مهر پایین باشد و هوا خنک شود روز رستاخیز را در این ایام اعلام و به ایران خواهد آمد.

 

به گزارش جام نیوز، در برنامه زنده ای از شبکه اندیشه که با حضور مدیر شبکه آقای فروزنده برگزار شد میهمان برنامه سرلشکر روحانی بودند وی در صحبتهای خودش بیان داشتند که آمدن او و گروه نظامی سیاسی عقاب ایران به مناسبت روز رستاخیز بستگی به شرایط آب و هوا دارد و باید در هوای خنک و بین پانزده شهریور تا پانزده مهر باشد.
نکته ای که از صحبتهای سرلشکر فهمیده می شود این است که در این ایامی که برای آمدن به ایران تعیین کرده اند بایستی پس از پاییز باشد. بنابراین برای تحقق وعده وی بایستی پس از پاییز امثال سرلشکر روحانی را بررسی کرد و جوجه ها را شمرد. بنا براین آمدن گروه عقاب و سرلشکر روحانی به ایران برای همیشه منتفی است.

ولی اگر گروه عقاب ایران مایل باشندمی توانند به یکی از کشورهای اروپایی یا کشورهایی که در سیبیری هستند و دمای هوا ی این کشورها بیشتر اوقات خنک و زیر پانزده درجه است سفر کنند ایشان از هم اکنون می توانند آماده پرواز شوند و برای همیشه به این کشورها سفر کنند.


[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 11:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 11:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این خانم یادداشتی پر از اشک و آه در رثای امام (ره) نوشته که حکایت از ارادت ویژه به امام دارد اما نگاهی به مطالب منتشر شده و عکسهای او در اینترنت، مساله دیگری را مشخص می‌کند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 10:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

از نماز نخواندنش باید حدس مى‌زدم که مسلمان نیست، ولى هیچ وقت چنین برداشتى به ذهنم خطور نکرد. مخصوصا این که سه روز پیش هنگام خواندن زیارت عاشورا دیده بودم که او نیز پشت خاکریز و کمى دورتر از بچه‌ها زنگار دل به آب دیده شستشو مى‌کرد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 140
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450910