NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دویچه وله: «محمد خاتمی، در اظهار نظری دیگر خواستار "رفع حصر کروبی و موسوی و همسرانشان" شده است.»

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت دویچه وله، در حالی که بسیاری از عناصر خارج نشین اصلاح طلب نظیر مجید محمدی و اکبر گنجی از فاصله گرفتن سران فتنه از خط امام ابراز شادی می کنند، محمد خاتمی که در پاره ای از مواقع خود پیشگام دامن زدن به اغتشاشات بوده، با صدور بیانیه ای مدعی شد: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کیهان:
مشاوران متواری موسوی و کروبی، شب 22 خرداد در واشنگتن به همراه شماری از عناصر ضدانقلاب گرد هم آمدند. امیرارجمند و واحدی همچنین شنبه شب در آستانه سالگرد انتخابات ریاست جمهوری با دو شبکه دولتی بی بی سی و رادیو فردا مصاحبه کرده و ضمن آن خواستار حضور در اغتشاش شدند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به دنبال خبر احتمال عدم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس ایران مسعود بهنود، کارشناس شبکه بی بی سی، ضمن اهانت به دایی و مدیری و قرار دادن نام آنها در کنار نام خواننده مبتذل لس آنجلسی پیشنهاد داد: «برای پر شور شدن انتخابات آینده مجلس در ایران به جای اصلاح طلبان گوگوش، علی دایی، مهران مدیری و چند تن از این دسته افراد اگر کاندید شوند انتخابات بسیار پر شور برگزار خواهد شد و جای خالی اصلاح طلبان نیز در این انتخابات پر می شود.»
بهنود در پایان که مشخص نبود می خواهد شان اصلاح طلبان را بالا ببرد یا اپوزیسیون برانداز را، گفت: «اصلاح طلبان فرقشان با انقلابی ها(اپوزیسیون برانداز نظام)این است که فقط نگاهشان به صندوق های رای است و فصل الختام را نتایج بیرون آمده از صندوق های رای میدانند.»
البته وی توضیح نداد که اگر اصلاح طلبان فصل الختام را نتایج بیرون آمده از صندوق های رای میدانند پس اینهمه شانتاژ تبلیغاتی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 برای چه بود؟


[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش خبرآنلاین بعدازظهر روز یکشنبه خیابان ولیعصر حدفاصل میدان ولی‌عصر تا میدان ونک خیلی متفاوت از روزهای گذشته نبود.
تنها تفاوت تمهیدات نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و بسیج بود. در عین حالی که آمد و شد مردم به صورت طبیعی ادامه داشت ولی ترافیک در خیابان ولی عصر و تقاطع هایی مانند فاطمی، مطهری و حوالی پارک ساعی با توجه به یک طرفه بودن بیشتر از روزهای گذشته به نظر می آمد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شرکت ژیلت با کنار گذاشتن سیاست خود در تبلیغ در هرجا و مکان به خلق تبلیغات شگفت‌آور روی آورده است.

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو گویا، این شرکت با بکارگیری چندین دکتر متخصص در علم الکترومیکروسکوپی کوچکترین تبلیغ جهان را با نوشتن یک شعار تبلیغاتی بر روی یک تار مو خلق کرده است.

gillette-hair-ads

  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

میهمانی های شبانه و غیر قانونی در پایتخت این روزها شاهد حضور زنان خواننده و دی‌جی‌(dj) است به طوری که تبلیغات گسترده این افراد در روزنامه ها قابل تامل است.
به گزارش برنا؛ خبرنگار ما طی تماس‌ با برخی از این گروه‌ها که بی هیچ منع قانونی آگهی‌ خود را در روزنامه ها به چاپ می رسانند نکات قابل تاملی دریافت کرد که حکایت از فعالیت چند ساله این افراد بصورت غیر قانونی در تهران دارد.

یکی از سرپرستان گروه های موسیقی که خود را مهرشاد معرفی می کند در خصوص نحوه اجرای مراسم توسط «دی‌جی» زن در مراسم‌ها می گوید: دی‌جی خانم‌ فقط همراه خودم می آید که با توجه به گروه سه نفره، در حدود ??? هزار تومان هزینه دارد.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص خارج بودن مراسم از شهر و مختلط بودن آن می گوید: اگر امنیت مراسم‌تان برقرار باشد مشکلی با مختلط بودن مراسم نداریم!

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 8:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شبکه خبری العالم، " شاهر سعد"،‌ دبیر کل اتحادیه کارگری فلسطین گفت: اخباری در دست داریم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی برای مبتلا کردن کارگران فلسطینی شاغل در مناطق اشغالی ، به بیماری ایدز ؛ ??? دختر ناقل این بیماری را از روسیه به اسراییل آورده است و ما در حال بررسی و صحت این اخبار هستیم. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 7:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

  کیهان نوشت: نویسنده این مقاله سخن خود را به این شکل آغاز کرده: «شاید در دنیا هیچ رهبری نباشد که به اندازه آیت الله خامنه ای برای مسائل جاری جهان اهمیت داشته باشد اما در عین حال تا این حد هم برای جهانیان ناشناخته باشد» و در ابتدا سعی در تبیین چرایی اهمیت بررسی افکار و اندیشه های ایشان کرده و در عباراتی به اینکه ایشان پیش از تصدی رهبری، یک چهره «میانه رو ناشناخته» بوده است تاکید می کند نویسنده در ادامه به نفود ایران در منطقه و برخی کشورها از جمله عراق، لبنان و فلسطین اشاره کرد و بالا رفتن قیمت نفت را به افزایش توان ایران تعبیر کرده است! ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 7:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از چهره های برجسته جریان انحرافی با اشاره به انتقادات و افشاگری های منتقدین این جریان گفته:" نمی گذاریم به همین راحتی که آنها فکر می کنند امور را بروفق مراد پیش ببرند".
وی در باب این مطلب گنگ اینگونه توضیح داد که خوشبختانه ابزار لازم را داریم ودر فرصتی که داشتیم افکارعمومی را هم به سمت خود جذب کردیم! این چهره جریان انحرافی که در جمعی محدود از اصحاب رسانه های مجازی این جریان سخن می گفت خطاب به این افراد افزود:

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/3/23 ] [ 7:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 153
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450923