NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

این افراد به پشتوانه حمایت های بیگانگان در برابر نظام ایستادند و در روز عاشورا به مردم حمله کردند.


به گزارش صابرنیوز، محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی وزارت امور خارجه در مراسم بزرگ گرامی داشت حماسه نهم دی که در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار شد، با بیان این که در دوره اصلاحات هشت سال رییس جمهور وقت سخنرانی کرده و حرف مردم سالاری و جممهوریت می زد، گفت: جمهوریت به معنی انتخاب مردم است که اگر افرادی نامزد شدند و فردی رای بیش از حد نصاب آورد برنده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

* صانعی: تخلف از فرمان آیت‌الله خامنه‌ای خروج از ولایت‌الله و ورود به ولایت شیطان است سایت جهان نیور در گزارشی نوشت: یوسف صانعی در سخنرانی مراسم شب هفت رهبر کبیر انقلاب اسلامی در قم، عنوان کرده بود: من به عنوان یک مسئله شرعی می‌گویم که تخلف از فرمان آیت‌الله خامنه‌ای گناه و معصیت است. *

* چه کسانی برای آزادی بابک زنجانی به تکاپو افتاده‌اند؟ سایت رجانیوز در گزارشی نوشت: در حالی که بسیاری از چهره‌ها و رسانه‌های حامی دولت تلاش کردند تا ضمن مرزبندی با زنجانی، وی را به رقیب سیاسی خود منتسب کنند، برخی از مدیران نفتی دولت یازدهم فشارهای خود برای آزادی بابک زنجانی را آغاز کرده‌اند. 

فقط 28 آمریکایی از بابک زنجانی ثروتمندتر هستند همچنین سایت عرش نیوز در گزارشی نوشت: مجله فوربس لیست 400 ثروتمند آمریکا را بروز رسانی و منتشر کرده است که در این لیست تنها 28 نفر از بابک زنجانی ثروتمندتر هستند.

* روایت ناطق‌نوری از «آیت‌الله» نگفتن امام به منتظری سایت مشرق در مطلبی نوشت: حضرت امام خمینی خیلی دقیق، زرنگ و تیزبین بودند، فرمودند: چون به ایشان حجت‌الاسلام می‌گفتم اگر الان یک دفعه آیت‌الله بگویم، تصنعی خواهد شد. 


[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی از متهمان فتنه 88، تردد مکرر و روزانه ای به دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد در میدان شهید باهنر(نیاوران) تهران دارد.
به گزارش 598، ندای انقلاب افزود: او روزگاری در طبقه ششم این ساختمان مسئولیت رئیس دفتری هیات امنای دانشگاه آزاد را برعهده داشت که امروز این مسئولیت برعهده برادر کوچکش یاسر است. درهمان ایام از طبقه ششم این ساختمان که امروز محل تردد وی است اسناد مهمی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز، اسناد مالی غیر مرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارشهای مرتبط با یکی از متهمان فتنه 88 به دست آمده بود.
این سایت در خبر دیگری نوشته است: عمار.ک، بازداشتی فتنه 88 و از گردانندگان سابق سایت های بدنام وابسته به یک آقازاده فتنه گر که پدر وی از استانداران زمان خاتمی بوده، قرار است به زودی به عنوان سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد منصوب شود. پیش از این با اشاره به انتصاب (نسرین.و) بازداشتی دیگر فتنه 88 به عنوان دبیر سیاسی روزنامه دولت از احیا و رخنه عناصر افراطی در رسانه های کشور به ویژه رسانه های دولتی خبر داده شده بود.
همچنین، برخی مسئولان وزارت علوم پس از رفع ممنوعیت تحصیل شماری از دانشجویان افراطی و ساختار شکن، تلاش های خود را برای احیای شاخه افراطی و غیرقانونی دفتر تحکیم وحدت موسوم به طیف علامه آغاز کرده اند. بر اساس این گزارش با پشتیبانی برخی مسئولان وزارت علوم شورای جعلی احیای انجمن های اسلامی شکل گرفته است.

[ سه شنبه 92/10/17 ] [ 10:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در ستاد نماز گفتیم، آقازاده‌ها، دخترخانم‌ها، شیرین‌ترین نمازی که خواندید، برای ما بنویسید. یک دختر یازده ساله یک نامه نوشت، همه ما بُهتمان زد.
ماجرای درس اخلاق دختر 11 ساله به مسافران اتوبوس
به گزارش جهان، حاج آقا قرائتی تعریف می ‏کرد: در ستاد نماز گفتیم، آقازاده‌ها، دخترخانم‌ها، شیرین‌ترین نمازی که خواندید، برای ما بنویسید. یک دختر یازده ساله یک نامه نوشت، همه ما بُهتمان زد، دختر یازده ساله، ما ریش‌سفیدها را به تواضع و کرنش واداشت.
نوشت که ستاد اقامه نماز! شیرین‌ترین نمازی که خواندم این است که: در اتوبوس داشتم می‌رفتم یک مرتبه دیدم خورشید دارد غروب می‌کند. یادم آمد نماز نخواندم، به بابایم گفتم: نماز نخواندم، گفت: خوب باید بخوانی، اما حالا که اینجا توی جاده است و بیابان، گفت: برویم به راننده بگوییم نگه‌دار. پدر گفت: راننده که بخاطر یک دختر بچه نگه نمی‌دارد، گفتم: التماسش می‌کنیم. گفت: نگه نمی‌دارد. گفتم: تو به او بگو. گفت: گفتم که نگه نمی‌دارد، بنشین. حالا بعداً قضا می‌کنی. دختر دید خورشید غروب نکرده است و گفت بابا خواهش می‌کنم، پدر عصبانی شد، اما دختر گفت: پدر، امروز اجازه بده من تصمیم بگیرم. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/17 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که طی روزهای گذشته و پس از انتشار خبر دستگیری بابک زنجانی، بسیاری از چهره ها و رسانه های حامی دولت جدید تلاش کردند تا ضمن مرزبندی با نامبرده، وی را منتسب به رقیب سیاسی خود جلوه دهند، برخی از مدیران نفتی دولت یازدهم فشارهای خود برای آزادی بابک زنجانی را آغاز کرده اند.
چه کسانی برای آزادی بابک زنجانی به تکاپو افتاده‌اند؟
به گزارش جهان به نقل از رجانیوز، تیتر اول و تحلیل های بسیاری از روزنامه های اصلاح طلب طی روزهای گذشته به ماجرای دستگیری بابک زنجانی اختصاص داشته است، این رسانه ها در فرار به جلو در پی انتساب فساد اقتصادی بابک زنجانی به رقبای سیاسی خود بوده اند و حتی در آخرین نمونه نیز اکبر ترکان که عملکرد جنجالی اش طی چندماه گذشته در مناطق آزاد، مورد انتقاد جدی هواداران دولت قرار گرفته است، از لزوم پیدا کردن «پشت پرده های بابک زنجانی» سخن گفته است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/17 ] [ 9:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انجمن حمایت از مصرف کنندگان با صدور اطلاعیه‌ای رسمی خواستار کاهش 20 درصدی قیمت خودرو براساس نرخ ارز 2650 تومانی شد.
درخواست کاهش قیمت 4 تا 8 میلیونی پراید، سمند و تندر
به گزارش جهان به نقل از مهر، انجمن حمایت از مصرف کنندگان از خودروسازان تقاضا دارد تا نسبت به تطبیق قیمت خودروهای تولیدی و کاهش آن، اقدامات عاجل و جدی را به عمل آورند.
این انجمن در اطلاعیه ای اعلام کرده است: قیمت خودروهای تولیدی در داخل کشور بر پایه ارز 3600 تومانی تعیین شده است که با توجه به کاهش قیمت ارز توجیهی ندارد و باید مورد بازنگری قرار گیرد. با توجه به این امر که مورد تاکید شورای رقابت قرار گرفته و همچنین مطابق برآوردهای انجمن حمایت از مصرف کنندگان، تعیین قیمت خودرو براساس نرخ ارز 2650 تومانی باید به کاهش قیمت خودرو تا حدود 20 درصد منجر گردد.
بر این اساس، قیمت پراید 132 LE باید تا 4 میلیون تومان، قیمت سمند SE تا 5 میلیون تومان، قیمت پژو 206 تیپ 2 و پژو پارس سال یورو تا مبلغ 7 میلیون تومان و تندر E1 تا 8 میلیون تومان کاهش پیدا کند.
انجمن حمایت از مصرف کنندگان که یک نهاد مردمی و غیردولتی است، دفاع از حقوق مصرف کنندگان را سرلوحه اقدامات خویش قرار داده و خواستار رعایت آن حقوق از طرف کلیه بنگاههای اقتصادی می باشد.

[ سه شنبه 92/10/17 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارائه توضیحات وزیر اطلاعات درباره شنود از خاتمی و دیدار هیئت اروپایی با فعالان فتنه 88 در کمیسیون متبوعش خبر داد.
توضیحات علوی درباره ادعای‌خاتمی و دیدار هیئت اروپایی با فتنه‌گران
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جلسه ابتدا مصوبات جلسه هیئت رئیسه کمیسیون قرائت شد، اعزام هیئت کمیسیون به روسیه به سرپرستی احمدی رئیس کمیته سیاست خارجی و همراهی آصفری و جوکار، اعلام به وزارت خارجه مبنی بر پیگیری جدی مرگ عامل انفجار در مقابل سفارت‌خانه ایران در لبنان، دعوت از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در کمیسیون، تصویب سفرهای مرتبط با کمیسیون در هیئت رئیسه و ارجاع به کمیته سفرها را از جمله مصوبات هیئت رئیسه کمیسیون دانست. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/17 ] [ 9:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی جک استراو وزیر اسبق امور خارجه انگلیس در قامت رئیس گروه پارلمانی دوستی ایران و انگلیس، به تهران سفر کرده است که علی لاریجانی وی را برای ملاقات به حضور نپذیرفته است.
به گزارش بی باک به نقل از باشگاه خبرنگاران، این روز‌ها ترافیک سفر هیئت‌های پارلمانی اروپا به کشورمان سنگین شده است و حتی روز گذشته علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر هیئت پارلمانی کانادا به تهران خبر داد.   ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/17 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عدم نظارت بر تور های گردشگری و طبیعت گردی موجب بروز ناهنجاری هایی شده است که در عمل فضای این تور ها و همچین اماکن تفریحی را برای خانواده ها ناامن و نامناسب نموده است.

به گزارش بی باک، شاید این روزها دشواری های زندگی در کلان شهرها و تبعاتی همچون آلودگی هوا و محصور شدن در آپارتمان ها که این سبک زندگی را بر مردم تحمیل می کند بیش از هر زمان دیگری شهرنشینان را به سوی استفاده از مناظر طبیعی و تفرج گاه های برون شهری سوق می دهد؛ اماکنی مانند جنگل های سر سبز شمال، سواحل دریای خزر و مناطق زیبای کوهستانی هریک می توانند مقصد مناسبی برای دوستداران طبیعت و خانواده هایی باشند که به دنبال لذت بردن از هوای پاک و گذراندن یک روز تعطیل در دامن طبیعت هستند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/17 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس درخواست خانواده کشته های فتنه 88 این پرونده در نوبت کمیسیون احراز شهادت قرار دارد.

به گزارش بی باک در پی درگیری های بعد از انتخابات سال 88 و ورود غافلگیرانه دشمن به میان معترضان تعدادی از جوانان جان خود را از دست دادند که در میان آنها، هم نیروهای بسیجی که مقابل دشمن ایستادگی کردند وجود داشتند و هم اشخاصی که به نوعی درگیر بازی های سیاسی و منافقانه فتنه گران شده و یا خود نیز در زمره فتنه گران بودند.
 بعد از آن اسامی شهدای گمنام و مظلوم فتنه توسط نشریه حیات طیبه به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/17 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 638
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450713