NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

روحانی: هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم/ به امثال جنتی افتخار می کنیم و نگرانی از کارت زرد مجلس نداریم!

منطق نمایندگان مجلس در کارت زرد به وزیر ارشاد، کاملا روشن بوده و از بی تفاوتی این وزارتخانه به ترویج اباحی گری در عرصه فرهنگ منبعث شده است، اما نکته مهم آن است که آیا منظور رئیس محترم جمهور از اینکه اعلام کرده اند کارت زرد را برای دولت نگرانی نمی‏دانند و به امثال آقای جنتی افتخار می‌کنند، این است که دولت عامدانه قرار است نسبت به این شیوه و ترویج اباحی گری در عرصه فرهنگ بی تفاوت باشد و بر این شیوه اصرار کند؟!
اظهارات شب گذشته رییس جمهور در جمع تعدادی از هنرمندان اگرچه مطابق دیگر صحبت های آقای روحانی طی چند ماه گذشته مملو از تعابیر کلی، دفاع از رویکرد اعتدال، دوری از افراط و ... بود اما بخش های مهم دیگری هم داشت که توجه به آنها ضروری به نظر می رسد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 5:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بصیرت از دیدگاه یاران هاشمی + تصویر
در تصویر انتخابی برای این یادداشت، عکسی نیم رخ از آقای هاشمی با حالت تبسمی معناداری به سمت دختری بدحجاب به نمایش گذاشته شده است که مخاطب نگاه خیره‌‌ی زننده و معاشقانه از آن برداشت می کند.
سرویس سیاسی بی باک: اینکه دشمنان نظام و انقلاب همواره در اطراف برخی مسئولین رخنه کرده اند و از هر فرصتی برای تقابل آنها با نظام و مردم استفاده می کنند و از زمینه های انحراف عده ای بهترین استفاده را می کنند، هیچ شک و شبهه ای نیست اما واقعیت این است که گاهی اوقات برخی مدعیان دوستی کمتر از دشمن به چهره های مطرح کشورمان ضربه نزده و نمی زنند. 
به گزارش بی باک، آقای هاشمی رفسنجانی در سالهای اخیر فاصله زیادی از دوران اوج و انقلابی گری خود گرفته است و این موضوع را باید در جای خود مفصل و از ابعاد مختلف بحث و بررسی کرد و از نقش اخلاقیات و تفکرات شخصی وی آغاز کرد و به خانواده و نزدیکان و بعضا برنامه های دشمنان نظام و انقلاب در این راستا سخن به میان آورد.
 اما با اندکی تامل در حوادث سالهای اخیر با قاطعیت می توان ادعا کرد که علاوه بر برخی تفکرات خاص آقای هاشمی، عده ای از نزدیکان و منسوبان وی در کاهش محبوبیت و سقوط جایگاه اجتماعی وی سنگ تمام گذاشته اند.
 جدای از نامه بدون سلام آقای هاشمی در ایام قبل از انتخابات 88، رفتارهای عجیب و ضدامنیتی برخی از منسوبان وی دره سقوطی را پیش پای آقای هاشمی گذاشت تا گوشه ای از خشم و طوفان ملت کافی باشد که هاشمی خود را در قعر دره مشاهده کند.
 اما انگار این دوستان معاند و یا بی بصیرت اطراف آقای هاشمی قرار نیست هیچگاه به ماهیت اصلی اعتقادی و فکری مردم ایران پی ببرند و هر از چندی به سبک دوستی به اصطلاح خاله خرسه قصد ابراز علاقه و خدمت به آقای هاشمی می کنند و زمینه سقوط بیشتر وی در افکار عمومی را هموارتر می کنند.
 پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی اخیرا یادداشتی از وی را که به مناسبت گرامیداشت سالگرد فاجعه هفتم تیر در سال 89 نوشته شده است را تحت عنوان " بصیرت شعار نیست!" منتشر کرد که با انتخاب تصویری عجیب برای این مطلب، اوج بی بصیرتی و کج فهمی گردانندگان این سایت را برملا می کند.
 
 
[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 5:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه یکی از برکات مذاکرات اخیر، روشن شدن، دشمنی مسئولان آمریکایی با ایران و ایرانی، و اسلام و مسلمین بود، گفتند این موضوع، در لحن ها و حرفهای مقامات امریکایی، در هفته های اخیر، کاملاً مشهود بود و همه دیدند.
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم، یکی از ابعاد مهم حادثه 19 دی سال 1356 را اقدام و عمل، با تکیه بر ایمان راسخ و همراه با بصیرت، و در سخت ترین شرایط، دانستند و تأکید کردند: مهمترین درس حادثه 19 دی قم، این است که برای عبور از مشکلات باید با ایمان راسخ و بصیرت نسبت به دشمن و فراموش نکردن دشمنی او، بر توانایی ها و ابتکارهای داخلی ملت و استعدادهای جوان تکیه کرد و چشم به خارج ندوخت.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که همزمان با سی و ششمین سالگرد قیام تاریخی مردم قم در 19 دیماه سال 1356 برگزار شد، با اشاره به یکی از آیات سوره روم قرآن کریم که خداوند نصرت و یاری مؤمنین را، حقی بر عهده خود می داند، گفتند: وعده حتمی خداوند متعال در این آیه، مربوط به شرایطی است که مؤمنین هیچ روزنه امیدی در مقابل جبهه عظیم دشمنان نداشتند و آن روزی هم که مردم و جوانان و طلاب قم برای دفاع از امام (ره) و پرچم برافراشته مبارزه بر ضد طاغوت، به خیابانها آمدند و خون آنها بر زمین جاری شد، هیچکس تصور نمی کرد که این حادثه، چنین تأثیر و برکتی خواهد داشت. 
ایشان تأکید کردند: اگر ایمان راسخ، با بصیرت، اقدام و عمل، و استقامت و ایستادگی همراه شود، نصرت الهی قطعی خواهد بود.



ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 5:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وی در این ادعای مضحک که در برنامه ی پخش زنده صورت می گرفت، گفت: امام ما ابوحنیفه به این مسأله شک داشت ولی اکنون فرزندان ابوحنیفه این شک را برطرف کردند.
به گزارش مشرق، ادیان نیوز و به نقل از خبرگزاری براثا نوشت: سعدالدین هلالی یکی از اساتید فقه و ادیان دانشگاه الازهر، نوشیدن و خرید و فروش شراب را حلال اعلام کرد و اذعان داشت: که منافع شراب از مضرات آن بیشتر است زیرا که من استفاده می کنم!



وی در این ادعای مضحک که در برنامه ای زنده صورت می گرفت، گفت: امام ما ابوحنیفه به این مسأله شک داشت ولی اکنون فرزندان ابوحنیفه این شک را برطرف کردند.
در بخشی از این برنامه زنده، مجری برنامه در خصوص مشکلات احتمالی مطرح کردن رسمی و رسانه ای این موضوع پرسید: شاید این اعلان رسمی، مشکلاتی به دنبال داشته باشد، چه راه حل پیشنهاد می کنید؟ این استاد الازهر گفت: راه حل قرآن است، قرآن گفته از اهل ذکر سوال کنید، ابوحنیفه یکی از آنهاست، ما هم فرزندان ابوحنیفه هستیم و همانند پدرمان شامل این آیه خواهیم شد.
وی در پایان بعد از این ادعای وقیحانه گفت: اگر کسی بخواهد بداند سالم است شراب بنوشد، اگر شراب او را مست کند بدن او بیمار است و باید معالجه شود، ولی اگر مست نشود بدن او سالم است!

[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 5:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زهرا کوچولوی 5 ساله ما و نماز جماعتشون

[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه اصلاح طلب اعتماد با انتشار گفت‌وگویی تفصیلی با یک خواننده زن به نقل از وی نوشت: «نخستین ترانه من در هر کنسرتی همواره با ذکر نام مولا علی(ع) آغاز می‌شود.» این در حالی است که روز گذشته نمایندگان مجلس به دلیل تساهل و تسامح وزارت ارشاد در برابر توهین به مقدسات و ترویج اباحه‌گری به وزیر ارشاد کارت زرد دادند.
به گزارش مشرق، روزنامه اصلاح طلب اعتماد امروز گفت‌وگویی تفصیلی با یک خواننده زن موسیقی ایرانی را منتشر کرد!
این روزنامه اصلاح طلب بدون هیچ اشاره‌ایی به حرام بودن این مسئله از سوی بسیاری از مراجع، به برگزاری کنسرت با زنان تاکید می کند و از این خواننده زن به عنوان یکی از استعدادهای ایرانی نام می برد.



ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصلاح طلبان در نظر دارند با جمع آوری امضا از چهره های شناخته شده، درخواست رفع حصر از سران فتنه را به روحانی ارائه دهند.
تحرک جدید اصلاح‌طلبان برای رفع حصر سران داخلی فتنه 88/ آخرین وضعیت جسمانی موسوی
به گزارش جهان، به دنبال فضاسازی رسانه ای، اصلاح طلبان در حرکتی جدید قصد دارند درخواست رفع حصر از میرحسین موسوی و مهدی کروبی را به امضای بیش از هزار نفر چهره شناخته شده فرهنگی و دانشگاهی کشور رسانده و با ارائه آن به رئیس جمهور وی را برای اقدام در این راستا تحت فشار قرار دهند.
پیش از این نیز، رسانه های زنجیره ای مکتوب و مجازی اصلاح طلبان با خبرسازی های متعدد، تلاش کردند تا موضوع رفع حصر سران داخلی فتنه 88 را در صدر اخبار قرار داده و بدین وسیله به زعم خود نظام را تحت فشار قرار دهند.
گفته می شود تحرکات جدید در این زمینه با هدف لاپوشانی رسوایی جدید مالی عناصر وابسته به اصلاح طلبان صورت گرفته است.
همچنین خبرنگار جهان مطلع شد که میرحسین موسوی اخیرا برای برداشتن یک توده خوش خیم از روده اش تحت عمل جراحی قرار گرفته است و دوران نقاهت خود را سپری می کند.
از محافل داخلی اصلاح طلبان خبر می رسد، بی تفاوتی مردم و رئیس جمهور نسبت به وضعیت حصر موسوی و کروبی به شدت آنها را نگران کرده است.
اصلاح طلبان امیدوارند با جنجال آفرینی مجدد در جامعه، بتوانند برای موفقیت در انتخابات مجلس آتی، برنامه ریزی کنند

[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی، روحانی انقلابی که از زمان شروع نهضت انقلاب اسلامی ایران، همیشه به عنوان یکی از افراد اصلی انقلاب نقش ایفا کرده است. او در طول 60 سال حیات سیاسی خود فراز و فرودهای بسیاری دیده است. اما در هیچ دوره ای نقش او در اتمسفر سیاسی ایران، قابل اغماض نبوده است. حال باید بررسی کرد که هاشمی در زمان ریاست جمهوری بدل کوچک خود، چه تحرکات سیاسی را انجام خواهد داد.
سناریوهای هاشمی؛ از مدیریت دولت تا تغییر رئیس جمهور
به گزارش جهان به نقل از دیدبان، هاشمی رفسنجانی با وجود آنکه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تایید صلاحیت نشدند و نام ایشان در روز انتخابات در فهرست کاندیداها وجود نداشت‏، اما باید ایشان را جزء دسته پیروزان انتخابات قرار داد.
او از این که دولت قبل نیز در انتخابات شکست خورده، خشنود است و پیروزی روحانی را در حقیقت پیروزی خودش می‌داند؛ هر چند که با ثبت نام دیرهنگام خویش در انتخابات عملا نشان داده بود که به ریاست جمهوری روحانی راضی نیست و لازم می‌داند که خودش در انتخابات حضور داشته باشد. در هر صورت از منظر هاشمی او جزو برندگان انتخابات است.
 در ماه‌هایی که از سر کار آمدن دولت جدید می‌گذرد‏، موضع‌گیری‌ها و رفتارهای هاشمی، مواضع یک فرد پیروز شده است. اما سوال دیدبان این است که در ادامه این روند، رفتار هاشمی چگونه قابل پیش بینی است؟ ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
توپخانه وزارت ارشاد علیه رسانه‌های منتقد البته تنها مشمول روزنامه «وطن امروز» نشد؛ هیات نظارت بر مطبوعات روز گذشته یالثارات را توقیف و به هفته نامه 9 دی تذکر داد.
حمله گاز‌انبری دولت به منتقدان/ نقض یک ادعا ظرف چند ساعت
به گزارش جهان به نقل از روزنامه وطن امروز، باید در جامعه هرکسی که می‌خواهد حرف بزند، لکنت نداشته باشد و قشنگ بتواند نقد کند که چنین جامعه‌ای علوی خواهد بود. این جمله حسن روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی را همه به خاطر داریم.
او بعدها نیز هر جا نشست از ضرورت فضای باز سیاسی و آزادی بیان گفت. حتی همین دیروز هم در جمع استانداران گفت:«‌مردم باید از حق مسلم خودشان مطلع باشند و بدانند و مطالبه کنند و نقد کنند و انتقاد کنند. انتقاد به نفع ماست. بگذاریم جامعه باز باشد. بگذاریم جامعه آزاد باشد. نباید از نقد بهراسیم و ناراحت شویم بلکه نقادها را باید آزاد بگذاریم تا هر کسی نقد کند. این بهترین کمک برای ماست. این دولت نقد را به راحتی تحمل می‌کند». ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حسین قدیانی امروز چهارشنبه 18/10/92 طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: به «زمین صبحگاه دوکوهه» قسم، مخ «قطار اندیمشک» دارد سوت می‌کشد این روزها. در دولتی که اهانت به ساحت قدسی حضرت زهرا‌(س)... همان حضرت زهرای بچه‌های پهلو شکسته «کربلای 5» تحمل می‌شود، ما را ممنوع القلم، بلکه دادگاهی کرده‌اند تا هیچ چیز از فساد نفتی کرسنت آقازاده فتنه‌گر که در دوران وزارت همین وزیر نفت فعلی رخ داده بود، ننویسیم. دزدی را لیبرال‌های کرسنت کرده‌اند، تذکرش را ما گرفتیم! مگر در پرونده کرسنت، پای چند طبقه اختلاس، امضا شده که ما را از شرح آن ممنوع‌القلم کرده‌اند؟! خداوند بیفزاید بر درجات شهدای شرق ابوالخصیب. امضای سرخ‌شان، پای فتوحات واجب‌الشرح است، ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 347
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450422