NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
برنامه محمد خاتمی برای حضور در اتریش ناکام ماند.
ناکامی برنامه خاتمی برای حضور در اتریش
به گزارش جهان، نزدیکان محمد خاتمی در راستای پروژه تطهیر وی درصدد بودند مقدمات سفر وی را به کنفرانسی تحت عنوان " دین و خشونت" مهیا نمایند که با ممنوع الخروجی وی به دلیل نقش آفرینی در فتنه 88 مواجه شدند. این کنفرانس قرار است در اتریش برگزار شود.

در همین حال، مشرق نوشت: در جلسه اخیر اصلاح طلبان از کلید خوردن پروژه ای به نام "حیرت" خبر داده شده است که بر مبنای آن اسناد و مدارک فراوانی علیه اصولگرایان تهیه و تدارک دیده شده و در رسانه های داخلی، خارجی و شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد. مدیران جلسه گفته اند به هر قیمت ممکن باید مانع بازگشت اصولگرایان به قدرت شویم و هر پرونده ای که لازم است را باید اعم از اخلاقی، اقتصادی و امنیتی جمع آوری و فراهم نماییم. در پروژه حیرت نقش رسانه ها و عوامل بیگانه در جعل خبر و سند سازی برجسته خواهد بود.

[ شنبه 92/10/21 ] [ 7:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مواضع و دیدگاه های اخیرعلی مطهری نسبت به جریانات و شخصیت های سیاسی، احتمالا برای کسانی که با نظرات وی قبل از ورود جدی ‌اش به سیاست آشنایی داشته‌اند، عجیب به نظر بیاید چرا که انتقادات تند او علیه هاشمی، فرزندانش و انحرافات اصلاح طلبان در دولت خاتمی سرو صدای زیادی به پا کرده بود.
همه مواضع جنجالی علی مطهری
به گزارش جهان به نقل از دیدبان، اما باز شدن پای مطهری به صحن علنی مجلس سرآغازی شد برای چرخش و دگردیسی وی در بسیاری از دیدگاه های سیاسی‌اش. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/10/21 ] [ 7:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دستیار یکی از سناتورهای آمریکایی گفته است که تعداد رسمی حامیان تحریم‌های جدید 59 نفر است اما اطلاعات غیررسمی حاکی از آن است که دست‌کم 77 نفر از نمایندگان سنا در هنگام رای‌گیری به این طرح رای مثبت خواهند داد.
ادعای CNN و احتمال لغو توافق ژنو بر اساس وعده ظریف
به گزارش جهان، فارس به نقل از سی‌ان‌ان نوشت، تلاش‌های دولت اوباما برای مذاکره با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور با یک مانع بالقوه جدید مواجه شده است چرا که به‌نظر می‌رسد اکثریت غیرقابل وتوی سنای آمریکا (بیش از دو سوم نمایندگان سنا) در حال تلاش برای تصویب تحریم علیه ایران هستند.

بنابراین گزارش، دستیار یکی از سناتورهای آمریکایی گفته است که تعداد رسمی حامیان تحریم‌های جدید 59 نفر است اما اطلاعات غیررسمی حاکی از آن است که دست‌کم 77 نفر از نمایندگان سنا در هنگام رای‌گیری به این طرح رای مثبت خواهند داد.

این طرح احتمالا در همان هفته‌ای مطرح می‌شود که اوباما قرار است سخنرانی سالانه خود را ایراد کند و یا احتمال دارد هفته پس از آن در صحن مجلس سنا مطرح شود.

این در حالی است که جی کارنی، سخن‌گوی کاخ سفید تهدید کرده بود که اوباما تحریم‌های جدید را وتو خواهد کرد. با این حساب، اکنون اوباما با رسیدن تعداد نمایندگان موافق طرح به بیش از دوسوم نمایندگان سنا، عملا وتوی تحریم‌ها را بی‌نتیجه خواهد یافت.

بر اساس قوانین آمریکا اگر طرح وتو شده توسط رئیس‌جمهور مجددا با دوسوم آرا تصویب شود، رئیس‌جمهور امکان ممانعت از آن را نخواهد داشت. معمولا روسای جمهوری آمریکا طرح‌هایی را که با بیش از دوسوم آرا به تصویب رسند، وتو نمی‌کنند.

بر اساس توافق ژنو، آمریکایی‌ها تعهد کرده‌اند که تحریم جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال نکنند. محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان پیش‌تر گفته بود که با تصویب تحریم‌های جدید، عملا توافق از بین خواهد رفت.

[ شنبه 92/10/21 ] [ 7:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت با ادعای اینکه "حزب مشکل قانونی ندارد"، افزود: به‌‌خاطر رعایت بعضی ملاحظات سیاسی تابلو حزب را بالا نمی‌بریم.
حزب مشکلی ندارد اما به دلایلی فعلا تابلو آن را بالا نمی‌بریم!
به گزارش جهان، محمد رضا خاتمی در گفتگو با روزنامه شرق گفت: مخالفان ما می‌گویند که «مشارکت»، پشت پرده همه حوادث است. در حال تلاش برای نفوذ در دولت و مهره‌چینی است. اگر ما «دولت‌ساخته» بودیم که باید تا به حال از بین رفته باشیم.

وی دولت ساخته بودن حزب منحله مشارکت را رد رد و گفت: به صرف قرابت من با رییس‌جمهور وقت، هیچ امتیازی نصیب ما نشد ... ما با آقای خاتمی رابطه «فکری» داشتیم. اما رابطه «تشکیلاتی» نداشتیم.

خاتمی درباره این سخن شکوری‌راد که گفته است نظر آقای خاتمی سال 84 روی آقای هاشمی بوده، ادعا کرد: آقای خاتمی سال 84 به هیچ‌کس نگفت، بمان یا برو، اما توصیه‌اش روی «وحدت» بود. اگر نظرشان صریحا روی آقای «هاشمی» بود مثل سال 92 تلاش می‌کردند و دیگران را متقاعد می‌کردند.

وی با بیان اینکه "مشارکت، تندروی نکرده است"، اذعان کرد:(حزب منحله مشارکت) اشتباه در برخی جاها داشته که نتوانسته همه شرایط خاص را لحاظ کند.

عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت افزود: هرکس باعث پیروزی آقای روحانی شد، خدا او را جزای خیر دهد که کشور را از آن شرایط نجات داد.

[ شنبه 92/10/21 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو بنیاد باران گفت: ترکیب دولت روحانی متأثر از جریان کارگزاران و آقای هاشمی و دورنمای روشنی در حوزه اقتصاد ارائه نداده است.
ترکیب‌دولت متأثر ازهاشمی‌است / حضور حتمی عارف در انتخابات
به گزارش جهان، گفتگوی حسن رسولی با نسیم را در ادامه بخوانید:

چهره‌ای که از آقای عارف در سطح جامعه شناخته می‌شود، چهره‌‌ای نزدیک به آقای خاتمی و همسو با خط‌مشی جریان اصلاحات است؛ بر اساس تراز سیاسی آقای عارف در جغرافیای سیاسی ایران، شخصیت وی بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم تا چه اندازه تغییر کرده است؟ آیا ایشان همان شخصیت انتخابات را حفظ کرده‌ است؟

شخصیت آقای عارف بعد از انتخابات به لحاظ خصوصیت اخلاقی و رفتاری تغییری نداشته است اما در انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری نقش دکتر عارف و جایگاه وی به عنوان تنها کاندیدای جریان اصلاحات در شطرنج سیاسی انتخابات بروز و ظهور کرد و در شناساندن چهره سیاسی و ظرفیت شخصی ایشان در جامعه، نقظه عطف زندگی سیاسی وی بود. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/10/21 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 92/10/20 ] [ 7:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اقامه نماز توسط ملوانان بنگلادشی بر روی قایق ، داکا.

 


[ جمعه 92/10/20 ] [ 7:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اهداف فتنه‌گران زنده است، گفت: نباید یاد فتنه از ذهن‌ها پاک شود.
به گزارش بی باک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره 230 شهید این شهرستان که در مسجد گلزار شهدای املش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا با اخلاص و خون پاک خود نهال انقلاب که زمینه‌ای برای انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) است را آبیاری کردند.

وی بیداری اسلامی در جهان را نشا?ت گرفته از خون پاک و مطهر شهدا دانست و افزود: موج بیداری اسلامی در جهان نشا?ت گرفته از انقلاب ماست که توانسته الگویی برای جهانیان باشد.

این مسئول با اشاره به وصیتنامه‌های شهدا با محوریت « پشتیبانی از ولایت را فراموش نکنید» خاطرنشان کرد: با حرکت کردن در مسیر امامت و ولایت مراقبت کنیم که در جامعه شیعی و اسلامی امامت غریب واقع نشود.

وی با بیان اینکه شهدا همه چیز خود را کنار گذاشتند و در راه دفاع از اسلام و انقلاب و وطن شهید شدند، خاطرنشان کرد: «نگذارید امام تنها بماند» مفهوم کلام همه شهداست.

محسن‌زاده با تا?کید براینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، متذکر شد: شهدا درس شهادت، ایثار و آزادگی را از مکتب امام حسین(ع) آموختند.

وی افزود: زمانی که مردم از امامت و ولایت جدا شدند دشمنان توانستند سنگ بنای اسلام را منحرف کنند و مسیر را به باطل ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جریان‌های اوایل انقلاب تاکنون به ویژه فتنه 88 خاطرنشان کرد: تا اهداف فتنه‌گران زنده است نباید یاد فتنه از ذهن‌ها پاک شود.

وی با اشاره به اینکه آب حیات‌بخش و زلال نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه معنا پیدا می‌کند، یادآور شد: اطاعت از ولی امر مسلمین و پیروی از خط امام راحل تداوم‌بخش خون شهدا است.

[ جمعه 92/10/20 ] [ 7:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چندی پیش به منظور کالبد شکافی توافق نامه ژنو مناظره ای میان مصطفی کاواکبیان به عنوان موافق این توافق نامه و مهندس نوبری سفیر سابق ایران در شوروی به عنوان منتقد توافق ژنو در مدرسه معصومیه قم برگزار گردید. کلیپ های ذلیل بخشی از سخنان مهندس نوبری در این مناظره می باشد که انتقادات جدی را نسبت به تیم مذاکره کننده و مفاد توافق ژنو بیان داشته است.
به گزارش سرویس صوت و فیلم پایگاه 598؛ چندی پیش به منظور کالبد شکافی توافق نامه ژنو مناظره ای میان مصطفی کاواکبیان به عنوان موافق این توافق نامه و ناصر نوبری سفیر سابق ایران در شورویبه عنوان منتقد توافق ژنو در مدرسه معصومیه قم برگزار گردید.

کلیپ های ذلیل بخشی از سخنان مهندس نوبری در این مناظره می باشد که انتقادات جدی را نسبت به تیم مذاکره کننده و مفاد توافق ژنو بیان داشته است.


[ جمعه 92/10/20 ] [ 7:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پاسخ استاد رحیم پور به سخنان رئیس جمهور در جشنواره عمار
یکی کردن هنرمند ارزشی و غیرارزشی کاسبی است/عده ای که می گویند هنر ارزشی و غیرارزشی نداریم دغدغه ریاست دارند

 

جلسه سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی با موضوع مفهوم یابی اسلامی در سینمای دینی عصر پنج شنبه ساعت 18 در سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار شد.

هر تعریفی از دین بدهید تعریف سینمای دینی هم با آن تغییر می کند

 
حسن رحیم پور ازغدی سخنانش را با اشاره به این موضوع آغاز کرد که تعاریفی که از سینما و نسبت فرم و محتوا ارائه می شود مختلف و متکثر است. وی به همین نسبت تعاریف و تعابیری که از دین می شود را هم متفاوت دانست و گفت: هر تعریفی که از دین ارائه کنید مفهوم سینمای دینی هم برای مخاطب تغییر می کند.
 
به نظر رحیم پور دین محمل تعابیر و برداشت های متفاوتی است به طوری که در منطق بودیسم، کاتولیک، پروتستان، و آئین های مشرکانه هر کدام یک معنا می دهد که هیچ کدام از اینها در تعریف اسلام از دین، تعریف جامع و مانعی نیست و وقتی از معنا تفسیر مادی ارائه می شود این با اصول اسلامی سازگار نیست. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/10/20 ] [ 7:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 585
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450660