NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
برادر زاده علی مطهری، از نجفی در سازمان میراث فرهنگی حکم مدیر کلی گرفت.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده محمدعلی نجفی که برای رفتن به وزارت آموزش و پرورش نتوانسته بود اعتماد بهارستان نشینان را جلب کند و به همین خاطر عازم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شده بود، به تازگی «زهیر مطهری» را که گفته می‌شود تنها 30 سال دارد، به سمت مدیرکل امور استان‌های این سازمان منصوب کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این فرزند مجتبی مطهری، دوره خدمت سربازی خود را در مجمع تشخیص مصلحت نظام سپری کرده و این احتمال وجود دارد که ارتباطات حاصل از این دوره، باعث انتصاب وی در سمت تازه اش شده است.

براساس این گزارش، امور استان‌ها در سازمان میراث فرهنگی یکی از تخصصی ترین جایگاه ها در این سازمان به شمار می آید؛ این در حالی است که مطهری تا کنون هیچ سابقه و تجربه مدیریتی قابل توجهی را در این زمینه در رزومه خود ثبت نکرده، هر چند که پس از پایان دوره خدمت سربازی، مدتی را در دبیرخانه مجمع تشخیص در پست مدیر کلی قرار گرفته بود.

ارتباط این انتصاب با اظهارات اخیر علی مطهری در حمایت از جریان فتنه نیز البته یکی از گمانه های مطرح در این ماجراست، که امیدواریم هیچ گاه اثبات نشود.

[ جمعه 92/10/20 ] [ 6:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دوستانی که انگ «گازانبری» به «تفکر جهادی» زدند اینک گاز انبری ریشه آزادی اجتماعی را می‌زنند

در صفحه فیس‌بوک منتسب به شهردار تهران نوشته شده است «دوستانی که انگ گاز انبری به تفکر جهادی زدند اینک گاز انبری تیشه به ریشه آزادی‌های اجتماعی می‌زنند.»


خبرگزاری فارس: دوستانی که انگ «گازانبری» به «تفکر جهادی» زدند اینک گاز انبری ریشه آزادی اجتماعی را می‌زنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، صفحه فیس‌بوک منتسب به محمدباقر قالیباف شهردار تهران پس از وقفه چند ماه با مطلب زیر فعال شد: «سلامی دوباره خدمت همه هموطنان عزیز...عذرخواهی می‌کنم بابت این دوری طولانی..»

البته نویسنده این صفحه یاد شده در پاسخ به یکی از نظرات نوشته است: زمان خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد. دوستانی که انگ «گاز انبری» به «تفکر جهادی» زدند، اینک «گاز انبری» تیشه به ریشه «آزادی‌های اجتماعی» می‌زنند و صادقانه دروغ می‌گویند و سیاست‌های احمدی‌نژاد را ادامه می‌دهند... وضعیت اقتصادی که قرار بود 100 روزه سامان یابد امروز پس از دویست روز جز فشار بیشتر به مردم دستاورد دیگری نداشت.

براساس این گزارش، این صفحه به نام محمدباقر قالیباف در ایام قبل از انتخابات یازدهمین‌دوره ریاست‌جمهوری راه‌اندازی شد و پس از مدتی وقفه بعد از انتخابات مذکور مجدا فعال شد.

لازم به ذکر است که مشخص نیست این صفحه مجازی توسط شهردار تهران یا با نظارت وی مدیریت می‌شود و یا مانند اغلب  صفحات چهره‌های شناخته شده در فیس‌بوک انتسابش به قالیباف تکذیب خواهد شد.


[ جمعه 92/10/20 ] [ 6:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جشنواره عمار با رونمایی از فیلم «لکه» نشان داد نه تنها طرفدار سینمای بی‌خاصیت نیست که اتفاقا دعوی فیلم جسورانه دارد و برای شکستن سانسور مردم و واقعیات جامعه در سینما آثار در خوری ارائه می کند.
خبرگزاری فارس: «لکه»؛ یک فیلم جسورانه و ضد سانسور از فتنه 88
  • خبرگزارس فارس-گروه سینما: دیشب فیلم داستانی «لکه» که از زاویه ای متفاوت به فتنه 88 می پردازد در جشنواره عمار رونمایی شد. این فیلم جسورانه که کار دوم محمدباقر مفیدی کیا کارگردان خوش آتیه سینما است از زاویه ای جالب به این موضوع پرداخته است. این فیلم با بازی فریبا کوثری، فرخ نعمتی و علی سلیمانی روایت برخورد مادر یکی از کشته شدگان فتنه 88 با یکی از اهالی فتنه است که قرار است در دولت یازدهم بر کرسی پست دولتی بنشیند. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/10/20 ] [ 6:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در مورد اختلاف نظری که بین علی و صادق لاریجانی راجع به اظهارنظر علی مطهری در مجلس ایجاد شده گفت: این نماینده فتنه را در حد یک دعوای داخلی می‌دانند درحالی‌که ماهیت فتنه کودتای تمام عیار علیه نظام بود. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/20 ] [ 6:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پلیس دبی اعلام کرد 3 نفر را به اتهام دست داشتن در ربودن تنها شاهد ایران در پرونده کرسنت بازداشت کرده است.
بازداشت 3 نفر به اتهام ربودن تنها شاهد ایران در پرونده کرسنت
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی گالف نیوز نوشت: یک مقام ارشد امنیتی دبی گفت سه ایرانی در دبی به اتهام دست داشتن در ربودن یک تاجر ایرانی که تابعیت انگلیسی هم دارد بازداشت شدند.

داهی خلفان تمیم، معاون رئیس پلیس و امنیت عمومی دبی روز پنجشنبه گفت این سه ایرانی مظنون به دست داشتن در ربودن عباس یزدان پناه یزدی 45 ساله، تاجر و رئیس شرکت بازرگانی اچلون هستند. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/10/20 ] [ 6:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک نشریه پاکستانی به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت، دولت عربستان سعودی برای ترمیم رابطه خود با ایران ، از دولت پاکستان کمک خواسته است.

به گزارش عصر ایران نشریه " داون" پاکستان به نقل از منابع آگاه نوشت در دیدار روز سه شنبه سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان با سرتاج عزیز مشاور امنیت ملی و روابط خارجی نواز شریف نخست وزیر پاکستان، موضوعات مختلف در روابط دو جانیه و مسایل منطقه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش سعود الفیصل  عالی رتبه ترین مقام عربستانی است که در سال های اخیر به پاکستان سفر می کند.

داون می نویسد در دیدار فیصل با سرتاج عزیز دو طرف درباره اوضاع جهان اسلام، وضعیت افغانستان و اوضاع سوریه و روابط ایران و عربستان گفت و گو کردند.

در این دیدار سرتاج عزیز تاکید کرد که ایران و عربستان دو کشور مهم در جهان اسلام هستند و اسلام آباد عربستان را یک کشور دوست و برادر می داند.

وزیر خارجه عربستان نیز در این دیدار تاکید کرد که برای ریاض  روابط  با پاکستان اهمیت بسزایی دارد.

بر اساس گزارش داون ، مقامات سعودی در تلاش اند از پاکستان برای ترمیم رابطه متشنج خود با ایران کمک بگیرند.

ایران و عربستان در سال های گذشته روابط رو به تنشی داشته اند . به ویژه پس از بحران سوریه و جنگ داخلی در این کشور مهم منطقه، ایران و عربستان در صف آرایی موافقان و مخالفان حکومت سوریه در خط مقدم دو جبهه مخالف قرار داشته اند.

اخیرا با حمله ماه گذشته به سفارت ایران در بیروت، که رهبری آن را ماجد الماجد تروریست عربستانی تبار بر عهده داشت ، روابط ایران و عربستان متشنج تر شده است.

ماجد الماجد که از سوی ارتش لبنان دستگیر شده بود هفته گذشته به طرز مشکوکی در بیمارستانی در بیروت درگذشت. از ماجد به عنوان جعبه سیاه و مخزن برخی اطلاعات مهم درباره نقش عربستان در تقویت گروه های تروریستی تندرو نام برده می شد.


[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 6:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به جلسه صبح امروز دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه ها گفت: در این جلسه دولت و مجلس بر حذف یارانه برخوردارها، افزایش قیمت سوخت، پرداخت یارانه به تولید و اختصاص یارانه فاز دوم به سلامت توافق کردند.
جزئیات توافق دولت و مجلس برای حذف یارانه‌ها و افزایش نرخ سوخت
به گزارش جهان،‌ عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جلسه ویژه دولت و مجلس برای هدفمندی یارانه ها که صبح امروز برگزار شد، گفت: اشکالات فاز اول هدفمندی یارانه‌ها به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت. در حال حاضر تمام افراد جامعه مشمول یارانه نقدی می‌شوند در صورتی که این نوع پرداختی باید سامان‌دهی شود وبه سمتی پیش‌رود که یارانه تنها به اقشار آسیب پذیر جامعه تعلق گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که نظر دولت درباره اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه چیست؟گفت: اکنون باید اشکالات فاز اول برطرف وساماندهی شود و تکلیف نوع پرداخت یارانه‌ها از سوی کمیسیون اقتصادی دولت مشخص گردد و سپس درباره اجرای فاز دوم تصمیم‌گیری شود.  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 6:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 5:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر اسبق خارجه انگلیس تاکید کرد که تنها راه حل بحران سوریه حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 است.

به گزارش 598 به نقل از تسنیم، جک استراو به همراه هیئت پارلمانی انگلیس در نشست خبری خود که عصر امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در ابتدا اظهار داشت: از آقای منصوری  به علت دعوت هیئت پارلمانی انگلیس به تهران و همچنین از اصحاب رسانه که در این نشست خبری شرکت کردند، تشکر می‌کنم و همانطور که آقای منصوری گفت،  این سفر و دیدار در قالب یک گروه پارلمانی و نه در قالب یک دیدار دولتی است.

وی در ادامه در معرفی اعضای همراه تیم خود در سفر به ایران گفت: آقای بن والس که به همراه بنده رئیس گروه دوستی ایران در پارلمان  انگلیس است و 13 سال است که عضو مجلس پارلمان انگلیس است و از استانی که بنده به پارلمان راه یافتم، ایشان نیز از همان استان است و از عضو حزب محافظه‌کار است و تخصص امنیتی، دفاعی و سیاست خارجی دارد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 5:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی در اظهاراتی قابل تأمل و غیرمسئولانه مدعی شد تیرگی روابط ایران و عربستان حاصل تندروی دو طرف است!
به گزارش پایگاه 598 ،‌ وی در مصاحبه با سایت انتخاب درباره انجام نشدن سفرش به عربستان گفت: اصل سفر بنا بود که برای زیارت و مراسم عمره به حج بروم که مشکلی نیست. مسأله این است که اگر بحث مذاکره برای حل مشکلات است، باید اول در اینجا طرحی آماده شود که ما چه می‌خواهیم و آنها چه می‌خواهند. باید بحث‌های کارشناسی شود تا هر کسی که می‌رود، با برنامه برود و مذاکره کند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/10/19 ] [ 5:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 550
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450625