NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اظهارات رئیس‌جمهور درباره هنر و مجلس از فرزند حوزه و مجلس بعید بود، گفت: همان قانونی که به موجب آن، روحانی رئیس‌جمهور شده است، نظارت بر دولت را به نمایندگان سپرده است.
به گزارش بی باک، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره اینکه هنرمند ارزشی و غیرارزشی نداریم، گفت: از جناب آقای روحانی توقع نمی‌رفت که فرقی بین هنر ارزشی و غیر ارزشی قائل نباشند چرا که ایشان فرزند حوزه است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 12:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 امیدواریم دادگاه مهدی هاشمی زودتر برگزار شود

وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی در مورد پرونده موکلان خود یعنی فاطمه و مهدی هاشمی توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه داد.

خبرگزاری فارس: نامه لاریجانی درباره پرونده هاشمی به دادگاه ابلاغ شد/ امیدواریم دادگاه مهدی هاشمی زودتر برگزار شود

 

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی‌رفسنجانی عصر امروز یکشنبه که در مراسم ختم مادر احمد پورنجاتی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در دور ششم در جمع خبرنگاران در مورد پرونده موکل خود یعنی فاطمه هاشمی‌ توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 12:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مشخص نیست به چه علت خاتمی مدعی شده که راه‌اندازی مجدد فعالیت‌های حزب مشارکت مشکل قانونی ندارد.

خبرگزاری فارس: آقای خاتمی! فعالیت حزب مشارکت به این دلایل مشکل قانونی دارد

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت رجانیوز نوشت: «معتقدیم حزب (مشارکت) مشکل قانونی ندارد. به‌‌خاطر رعایت بعضی ملاحظات سیاسی تابلوی حزب را بالا نمی‌بریم. عده‌ای با هر بهانه‌ای دنبال تنش هستند و ما تنش را سم مهلک سیاست‌ورزی در این شرایط می‌دانیم(!) با این ملاحظات، طبیعی‌شدن فعالیت حزب یک امر انتزاعی نیست، بستگی به شرایط دیگر دارد. همه‌چیز در سیاست به هم پیوسته است.» اینها بخشی از اظهارات محمد رضا خاتمی است که روز شنبه در گفتگو با روزنامه شرق منتشر شده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 12:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحریم‌های جدید را وتو می‌کنم

رئیس‌جمهور آمریکا با صدور بیانیه‌ای از توافق برای اجرای طرح اقدام مشترک استقبال کرده و از نمایندگان کنگره این کشور خواسته است از تصویب تحریم‌های تازه دست بردارند.

خبرگزاری فارس: اوباما از توافق برای اجرای توافقنامه ژنو استقبال کرد/تحریم‌های جدید را وتو می‌کنم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا با صدور بیانیه‌ای از توافق برای اجرای توافقنامه هسته‌ای ژنو استقبال کرده است.

وی همچنین تصویب تحریم‌های تازه علیه ایران را مخرب دانسته و گفته است در صورت تصویب تحریم تازه، آن را وتو می‌کند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 12:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیا واقعا هاشمی از دولت روحانی راضی است؟
ناراحتی هاشمی از رئیس جمهور/ چشم می گوید ولی کار خود را انجام می دهد!
 
روزنامه منتسب به خاندان آقای هاشمی روز گذشته در حالی در تیتر صفحه اول خود مطلبی را با عنوان "از دولت روحانی راضی ام" منتشر کرد که واقعیت امر، غیر از این است.به گزارش جهان، علی رغم این ادعا شواهدی وجود دارد که نشان می دهد آقای هاشمی به شدت از عملکرد حجت الاسلام روحانی ناراحت است و این ناراحتی خود را در چند جا نیز مطرح کرده است.
طبق شنیده های خبرنگار جهان، آقای هاشمی رفسنجانی اخیراً در جمع تعدادی از دانشجویان که به ملاقات وی رفته اند این ناراحتی خود را دوباره مطرح کرده است.
پیش از این و در جریان سفر هاشمی رفسنجانی به کرمان، در جمعی خصوصی این موضوع را مطرح کرده و گفته است: من از روحانی گله مند هستم. من هرچه می گویم، چشم می گوید ولی کار خودش را می کند.
در این جلسه انتقادهایی از انتصاب هایی که در دولت صورت گرفته و نیز از بها ندادن به جوانها، مطرح شده که هاشمی گفته است: البته روحانی دیگر به حرف ما هم گوش نمی دهد و من هم مثل شما از دست وی ناراحت هستم، اما فعلا باید سکوت کنیم و بهانه دست دیگران ندهیم. 
عبدالله نوری هم که اخیرا دیداری با هاشمی داشته، به همین موضوع اشاره کرده و گفته است که هاشمی خیلی از دولت گلایه دارد.
نوری به نقل از هاشمی گفته است که دیگر از دولت دفاع نخواهد کرد. 
گفته می شود سبک متفاوت و شخصیت مستقل حسن روحانی به ویژه در انتخاب استانداران و انتصابات دولت، باعث گلایه مندی هاشمی و اطرافیانش از وی شده است.

[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 12:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ شنبه 92/10/21 ] [ 8:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار با جمع کثیری از هنرمندان کشورمان بیان داشتند: «هر هنرمندی می‌خواهد به معنای جهان و عمق جهان برسد، اگر بگوییم هنر مرده را زنده می‌کند سخن به گزاف نگفته‌ایم. پس تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی‌معناست.» یعنی از دید آقای روحانی گلشیفته فراهانی که در فیلم سنگ صبور لخت و عریان شد و همچنین نیکی کریمی که عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت هنرمند ارزشی محسوب میشوند!
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار با جمع کثیری از هنرمندان کشورمان بیان داشتند: «هر هنرمندی می‌خواهد به معنای جهان و عمق جهان برسد، اگر بگوییم هنر مرده را زنده می‌کند سخن به گزاف نگفته‌ایم. پس تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی‌معناست.»

یعنی از دید آقای روحانی گلشیفته فراهانی که در فیلم سنگ صبور لخت و عریان شد و همچنین نیکی کریمی که عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت هنرمند ارزشی محسوب میشوند!

جدا از این در همین همایش پر بود از ضد و نقیض های هنری. مثلاً همین عکس زیر چهره دو همشهری، حمید سبزواری و محمود دولت آبادی را نشان میدهد. حمیدسبزواری خالق سرود های انقلابی که شور وشعف فراوانی در اوایل انقلاب در جوانان ایجاد میکرد و هنوز هم اثر آن باقی است.



اما محمود دولت آبادی که ازشرکت کنندگان در کنفرانس برلین است. کنفرانسی که با یاری حزب سبز آلمان، جریان اصلاحات و منافقین برگزار شد و در آن به جدایی مردم از دین و نظام تأکید می شود و همچنین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شعارهایی سر داده شد.

[ شنبه 92/10/21 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده ولی فقیه در مازندران از نامه‌نگاری اصلاح طلبان به رئیس جمهور برای پیگیری و رهایی فتنه‌گران از حصر انتقاد کرد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار با دست‌اندرکاران برگزار کننده یادواره شهدای طلاب استان مازندران اظهار داشت: دفاع مقدس نقش بسیار اثرگذاری در تثبیت انقلاب اسلامی داشت.

وی تصریح کرد: روحیه شهادت‌طلبی در بین مردم ایران اسلامی با وجود گذشت زمان طولانی از دفاع مقدس هنوز از بین نرفته و مردم با وجود گذشت چندین سال از دفاع مقدس هنوز حاضر هستند برای اعتلای ایران اسلامی جان خویش را نثار کنند. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/10/21 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به نقل از فارس، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در گفت‌و‌گویی به تشریح آخرین وضعیت حزب متبوع خود پرداخت.

کرباسچی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای فعال شدن حزب کارگزاران دارید و اینکه حزب کارگزاران در انتخابات آتی مجلس فعال خواهد بود یا خیر اظهار داشت: بنابر مصوبات شورای مرکزی حزب و نظرات دوستان، حزب در حال افزایش اعضای شورای مرکزی و تشکیل ستاد مرکزی در تهران است که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/21 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت برای مردم نوشت: جک استراو پس از بازگشت به انگلیس در گفتگو با رادیو بی بی سی اظهار داشت : هرگونه اشتباه از سوی غرب می تواند منجر به تضعیف موقعیت روحانی شود.

به گزارش بی بی سی؛ این شبکه در پایگاه اینترنتی خود به نقل از وزیر خارجه سابق انگلیس نوشت : تهران از من و نمایندگان همراهم به خوبی استقبال کرد . دولت ایران همانند انگلیس مایل به بهبود روابط میان تهران و کشورهای اروپایی است .

استراو در ادامه تاکید کرد :‌ هرگونه اشتباه در سخنان یا اقدامات مقامات غربی می تواند منجر به تضعیف موقعیت روحانی در ایران گردد. در واقع غرب اشتباهی که در دوران "خاتمی" انجام داد و منجر به روی کار آمدن فردی مانند "احمدی نژاد"‌در دولت ایران شد نباید تکرار کند .

وی با اذعان به نقش مخرب آمریکا و انگلیس در بدخواهی های دیرینه علیه دولت و ملت ایران ?‌گفت :‌ لندن و واشنگتن در مورد کودتایی که منجر به سرنگونی دولت محمد مصدق شد نقش اصلی و تخریب کننده داشتند . این نقش در حالی اجرا شد که مصدق بصورت کاملا دموکراتیک انتخاب شده بود .

وزیر خارجه سابق انگلیس تصریح کرد :‌ در مورد جنگ عراق نیز انگلیس در حالی از صدام حمایت می کرد که قربانی اصلی این حمایت ایران بوده است .


[ شنبه 92/10/21 ] [ 8:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 550
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450625