NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
با شروع فصل بهار لاله ها جلوه ای بی نظیر به یکی از خانه های قدیمی تبریز داده است. آقای صادق اقدمی فرد شهروند خوش ذوق تبریزی سالهاست مشغول کاشت و پرورش این گلهاست.
[ یکشنبه 95/1/29 ] [ 12:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ یکشنبه 95/1/29 ] [ 12:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران گفت: ما از راه دیگری و به صورت شخصی بدست آوردیم که اعضای این هیئت از مجریان بوده و از چهره‎های شاخص آن آقایان روحانی و لاریجانی هستند؛ همچنین افراد مذاکره کننده مثل آقایان ظریف و صالحی که قرارداد هسته‎ای را با مخفی‎کاری تمام و با مشکلات عدیده و خسارت‎هایی که داشت منعقد کردند از دیگر اعضای این هیات هستند.
به گزارش پایگاه 598، سید محمود نبویان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به مخفی‎کاری دولت در عرصه های مختلف اظهار داشت: دولتمردان ما مخصوصا شخص آقای روحانی و همینطور آقای ظریف برخلاف قانون از ابتدا در مسئله هسته‎ای بر مخفی‎کاری اصرار داشتند وعلاوه براینکه برای ملت ایران هیچ وقت توضیح نمی‎دادند که جزئیات این کار چیست برای نمایندگان مجلس نیز چنین توضیحاتی داده نمی‎شد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/1/29 ] [ 12:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که با توجه به حوادث ناگوار و بی‌سابقه در موسم حج گذشته و پس از آن، انتظار می‌رود که مسؤولان حج کشورمان شرط هایی با هدف تأمین امنیت حجاج در نظر بگیرند، وزارت حج عربستان از تعیین شرط و شروط برای پذیرش حجاج ایرانی خبر داد.
به گزارش عصر امروز، سخنگوی وزارت حج عربستان اعلام کرد که وزیر حج این کشور در دیدار با هیئتی از ایران بر ممنوعیت تجمعات و سر دادن شعار و بالابردن صدا هنگام دعا خواندن در حین مراسم حج تاکید کرده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/1/29 ] [ 12:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پشت صحنه نگاه ابزاری اصلاح طلبان به لاریجانی/ روحانی مراقب این "عادت" دوم‌خردادی‌ها باشد!
 
نگاه ابزاری اصلاح طلبان به لاریجانی همانند همان نگاهی است که در این سالها به دولت روحانی تحت عنوان رحم اجاره ای داشته اند و البته با این تفاوت که اینک در اولین فرصت و کمی قدرت پیدا کردن در مجلس تلاش می کنند از لاریجانی بگذرند ولی درباره روحانی هنوز این فرصت را پیدا نکرده اند!
پشت صحنه نگاه ابزاری اصلاح طلبان به لاریجانی/ روحانی مراقب این "عادت" دوم‌خردادی‌ها باشد!
اصلاح طلبان این روزها علی لاریجانی را به دو لاریجانی تقسیم می کنند. از نظر آنها لاریجانی دوران ریاست بر صدا و سیما لاریجانی افراطی و تندرو است و لاریجانی رئیس مجلس نهم معتدل است و اعتدالش هم به خاطر مدافع دولت و اهل تعامل با اصلاح طلبان بودن در این روزها است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/1/29 ] [ 12:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه هنوز مشکل تبدیل پول برای ایران حل نشده است، گفت: دوستان وزارت خارجه باید این مسائل را مطرح کنند و بگویند طرف مقابل در اجرای تعهدات خود کوتاهی کرده است.

به گزارش پایگاه 598، فواد ایزدی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه «تقریباً هیچ‌ چیز» از برجام عاید ایران نشده است، اظهار داشت: در حال حاضر در سطح جامعه سوالات متعددی درباره برجام و مباحث مربوط به نقل و انتقال مالی مطرح است اما متاسفانه دوستان در دولت واقعیت‌ها را آن گونه که هست ارائه ندادند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/1/29 ] [ 12:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دو اقدام هنجارشکنانه بصورت جدی و پررنگ در دستور کار اصلاح طلبان فراری به خارج از کشور برای تغییر آداب و فرهنگ اسلامی و بی بند باری و بی دینی مردم ایران قرار گرفته است.
فعالیت شدید اصلاح طلبان فراری در خصوص ترویج همجنسبازی در ایران!
دو اقدام هنجارشکنانه بصورت جدی و پررنگ در دستور کار اصلاح طلبان فراری به خارج از کشور برای تغییر آداب و فرهنگ اسلامی و بی بند باری و بی دینی مردم ایران قرار گرفته است. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/1/28 ] [ 11:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دشمنان با اصل ایران، اسلام و آزادی‌ خواهی ما مخالف هستند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کسانی که قدرت موشکی کشور را زیر سوال می‌برند گفت: این افراد به چیزی جز برچیده شدن اسلام از ایران و رفتن مردم کشورمان به زیر چکمه‌های آمریکایی‌ها راضی نیستند و تنها خواسته این افراد همین است.
رهبری هشدار داده بودند که هسته‌ای بهانه است/ دشمنان با اصل ایران، اسلام و آزادی‌ خواهی ما مخالف هستند
به گزارش عصرامروز سردار محمدرضا نقدی بسیج رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تمدید تحریم‌های حقوق بشری بر علیه کشورمان گفت: تمام پیش‌بینی‌هایی که رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره با آمریکا داشتند، امروز برای مردم ثابت شده است.  ادامه مطلب...
[ شنبه 95/1/28 ] [ 11:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شبکه خبری «فاکس نیوز» به نقل از آنچه «چندین منبع اطلاعاتی» خوانده مدعی شده است «سردار قاسم سلیمانی،» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، بار دیگر به مسکو سفر کرده و قصد دارد با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار کند.
ادعای فاکس‌نیوز درباره سردار سلیمانی
به گزارش عصر امروز، ادعای شبکه خبری فاکس نیوز، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به مسکو سفر کرده و قرار است با رئیس جمهور روسیه دیدار کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه خبری «فاکس نیوز» به نقل از آنچه «چندین منبع اطلاعاتی» خوانده مدعی شده است «سردار قاسم سلیمانی،» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، بار دیگر به مسکو سفر کرده و قصد دارد با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار کند.

فاکس نیوز ادعا کرده است این دومین سفر سردار سلیمانی به مسکو از زمان حصول توافق هسته ای و نخستین سفر او پس از خروج بخشی از نیروهای روس از سوریه است.

 در ادامه ادعاهای مطرح شده آمده است: سردار سلیمانی قرار است در این سفر دو روزه با روس ها در مورد مرحله بعد نبرد در سوریه رایزنی کند. تحویل سامانه اس-300 به ایران در «سفر پیشین» سردار سلیمانی به مسکو نهایی شد.

[ شنبه 95/1/28 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رصد اخبار تلگرامی؛
عمل توکلی‌ به وعده‌اش، واکنش‌ به سخنان رئیس بانک مرکزی و بحران سیل از جمله حاشیه‌های مهم کانال‌ شخصیت‌های برجسته در تلگرام بود.

گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهیم    . ادامه مطلب...

[ شنبه 95/1/28 ] [ 11:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 411
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423753