NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
این حادثه مرا در یک وادی تفکر فروبرد که چه شده است که دشمنان اسلام، نظیر این افراد را هدف قرار می‌دهند؟...
 آنچه موجب تأسف و تأثر من شد، فقدان یک چهره نورانی است که سال‌ها، پیشِ روی من در این جلسه شرکت می‌کرد. او با دقت تمام گوش می‌کرد و مطالب را هم ثبت و ضبط می‌کرد و گاهی هم به من مراجعه می‌کرد و سؤال می‌پرسید. ما ایشان را از دست دادیم و برای همیشه در دنیا از دیدارش محروم شدم. شهید صیاد شیرازی به عالم ارواح و انوار پیوست و به هدف خلقتش رسید و او «عِنْدَ رَبِّهِم یُرْزَقُون» است.
طبق موازینی که ما در دست داریم، ارواح نورانی این‌ها در نشئه برزخ، انقطاع کلی از این عالم ندارند. آنها با آن اموری که مورد علاقه‌شان است یک نوع رابطه برقرار می‌کنند. لذا اگر ادّعا کنم که روح منوّرش -با توجه به علاقه شدیدی که به این جلسات داشت- الآن در این جلسه حضور دارد، گزاف نگفته‌ام. دیدگان برزخی من از دیدارش محروم است. ولی او شاهد و من مشهود او هستم. درصورتی‌که در گذشته من شاهد او بودم و او مشهود بود. او شهید است و من محروم. باید این تعبیر را باور کنیم که «عَاش سَعِیداً وَ مَات شَهِیدا».
این حادثه مرا در یک وادی تفکر فروبرد که چه شده است که دشمنان اسلام، نظیر این افراد را هدف قرار می‌دهند؟...
 
آیت الله مجتبی تهرانی
(روزنامه کیهان، شماره 20748، 24 فروردین 1393)
صفحه 8.
 
منبع: @Ab_o_Atash

[ جمعه 95/1/27 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در روایتى آمده است: هنگام نزول باران دعا مستجاب مى‏‌گردد.
«اَلحَمدُ للَّهِ الّذی یُنَزِّلُ الغَیثَ مِنَ السَّماء، وَ یَنشُرُ رَحمَتَهُ لِعِبادِهِ. اللّهمَّ لَکَ الحَمدُ عَدَدَ کُلّ قَطرَةٍ نَزَلَت مِنَ السَّماءِ مُنذُ کانَت، وَ عَدَدَ کُلّ قَطرَةٍ تنزِلُ مِنها ما دامَت، اللّهمّ اجعَلها صیّباً هیّناً، وَ غَیثاً نافِعاً، وَ مَطَراً مُوافقاً، مُبارکاً فی أوَلِهِ وَ آخِرِهِ، وَ بدءَهُ وَ عاقِبَتَهُ وَ مَهبِطَهُ وَ مَجراهُ، وَ مغیظهُ وَ مَسیلَهُ وَ مُستَقَرَّهُ، وَ ما ینشأُ عَلَیهِ وَ ما یُنبِتُ بِهِ، و اجعَلهُ سَبَباً لِلأمنِ وَ العافیَةِ. بِرَحمَتِکَ یا أرحَم الرّاحِمینَ».
 
«هر ستایشى مخصوص خداوندى است که باران را از آسمان نازل کرده و رحمتش را بر مردم مى‏‌گستراند. خداوندا! سپاس تو را به تعداد هر قطره باران که از ابتدا تا کنون نازل شده و به تعداد هر قطره که در آینده از آسمان نازل خواهد شد.
خداوندا! این بارش را فراوان و گوارا و بارانى سودمند و مناسب قرار ده، برکت را در اول و آخر آن، آغاز و انجامش، محل نزول و محل جریانش، و محل فرو رفتن آن و محل گرد آمدنش، و آنچه بر آن مى‏‌روید و به وسیله آن رشد مى‌‏کند، قرار ده. و آن را به سبب رحمت خود موجب امنیت و تندرستى و فرجام نیک قرار ده، اى مهربانترین مهربانان».
در روایتى آمده است: هنگام نزول باران دعا مستجاب مى‏‌گردد.
 
#فضل_بن_حسن_طبرسی
#الآداب_الدینیة_للخزانة_المعینیة
#احمد_عابدى
#نشر_زائر
ص 255.
 

منبع: @Ab_o_Atash

[ جمعه 95/1/27 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خطر بزرگ از بیخ تراشیدن برنامه ی مفید هسته ای ایران نیست ،بلکه پذیرش پروتکل الحاقی است که در حقیقت استقلال و امنیت کشور را با خطر جدی مواجه می کند؛ اما آیا آقای ظریف یا دکتر روحانی از این مسایل بی خبرند؟؟؟
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 ، سید مصطفی میرشفیعی، مشاور سابق رییس جمهور در حوزه جوانان در یادداشتی کوتاه نوشت: در اوایل دهه ی نود میلادی و پس از حمله ی صدام حسین به کویت مسئله ی هسته ای عراق مجددا مطرح شد و عراق که تحت فشار تحریم ها بود برای خارج شدن از زیر فشارها پروتکل الحاقی را پذیرفت،این پروتکل به بازرسان آژانس این اجازه را میداد که در هر زمان و هر مکانی که ماموران آژانس اراده کردند باید بازدید صورت بگیرد. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/27 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این منبع در استانبول در پی پخش زنده نشدن سخنرانی رئیس جمهوری کشورمان در اجلاس از اداره کل اطلاعات نخست وزیر و دفتر وزارت امور خارجه ترکیه مستقر در اجلاس سازمان همکاری اسلامی درباره دلیل این اقدام سئوال کرد که پاسخ دادند: اصولا به جز سخنرانی هایی که در مراسم افتتاحیه پخش می شود، سخنرانی های سایر سخنرانان پخش زنده نمی شود.
چرا سخنرانی روحانی در استانبول زنده پخش نشد؟
به گزارش جهان، اداره کل اطلاعات نخست وزیری و دفتر وزارت امور خارجه ترکیه مستقر در اجلاس سازمان همکاری اسلامی در استانبول درباره دلیل پخش نشدن سخنرانی «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: اصولا به جز سخنرانی هایی مراسم افتتاحیه، سخنرانی های سایر سخنرانان پخش زنده نمی شود. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/27 ] [ 7:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فخر رئیس دولت اصلاحات که جنبش سیاسی شما زاییده تفکرات آفتابِ یزدی ایشان است، آنچه به عنوان سمبل تبادل تمدنی به پاپ ژآن پل دوم عرضه می‌دارد، سریالی است که با ناز شصت حاج فرج تولید شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید علیرضا کریمی سردبیر روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله اصلی این روزنامه در تاریخ بیست سوم فروردین  آورده است که " آثار مرحوم فرج الله سلحشور چنگی به دل نمی زد و نمی‌توانست نظر مخاطبان را جلب کند. فی المثل یکی از فیلم‌هایی که وی کارگردانی کرد «یوسف پیامبر» بود که اگرچه تبلیغات و بودجه بسیاری پشت خود داشت اما نتوانست موفق باشد و در مجموع حرفی برای گفتن نداشت. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/27 ] [ 7:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با اوج تلاش‌های ضد دیپلماتیک آل سعود علیه ایران؛
"دیپلماسی شانسی" آخرین نسخه اصلاح‌طلبان به ظریف برای برقراری رابطه با عربستان!
در حالی که سران کشورهایی همچون عربستان حتی حاضر به روبه رو شدن اتفاقی و به گفته روزنامه اعتماد دست دادن صوری نیز نیستند و دیپلماسی اتفاقی و شانسی فرصت مجال نخواهد داشت، بنابراین نسخه بعدی اصلاحات برای وزارت خارجه تدبیر و امید چه خواهد بود!؟
[ جمعه 95/1/27 ] [ 7:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سیف:
رئیس بانک مرکزی ایران در سخنرانی خود در شورای روابط خارجی آمریکا بر لزون انجام تعهدات آمریکا و اتحادیه اروپا براساس توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 تاکید کرد.
به گزارش مشرق، ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی ایران که به واشنگتن سفر کرده است در شورای روابط خارجی آمریکا حضور یافت و درباره مسائل اقتصادی مربوط به توافق هسته ای سخنرانی کرد. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/27 ] [ 7:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دیگر همه مسیح علی نژاد را می شناسند کسی که همچون گلشیفته فراهانی برای عقده دیده شدن، دارد دست به برهنگی و فاحشگی و تشویق همپالکی هایش برای این اقدام سخیف می زند.
دروغهای عجیب مسیح علی نژاد برای توجیه اقدام ننگینش!
دیگر همه مسیح علی نژاد را می شناسند کسی که همچون گلشیفته فراهانی برای عقده دیده شدن، دارد دست به برهنگی و فاحشگی و تشویق همپالکی هایش برای این اقدام سخیف می زند.  ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/27 ] [ 2:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عارف در مورد ادامه کار شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌گذاری انتخابات اصلاح‌طلبان برای دور دهم مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و بعد از انتخابات باید ارزیابی کاملی از عملکرد خود داشته باشد، بنابراین شاید ترکیب شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تغییر کند ولی اکنون معلوم نیست که شورای سیاست‌گذاری تعطیل می‌شود یا خیر.
واکنش عارف به توافق «روحانی، هاشمی و خاتمی» در مورد ریاستش در مجلس
[ جمعه 95/1/27 ] [ 1:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پدر شهید می‌گوید: وقتی فهمیدیم که راه مجاهدین خلق انحرافی است و فرزندمان به انحراف کشیده شده است بلافاصله عکس و مشخصات او را در اختیار مقامات مسئول قرار دادیم که او را بگیرند و اعدام کنند.
به گزارش عصر امروز، هاشمی رفسنجانی در رویدادهای سال 1360 خود، مطلب آموزنده‌ای از یک پدر شهید که فرزند دیگر او جزو منافقین بوده و اعدام‌شده است، می‌آورد: ادامه مطلب...
[ جمعه 95/1/27 ] [ 1:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 635
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423977