NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: بچه‌های تفحص در جریان کاوش پیکر مطهر شهداء در منطقه زبیدات با سنگرها و مقر منافقین مواجه شدند که این روزها سالگرد شکست سنگین آنها را در جریان عملیات مرصاد یادآور بودیم.
روایت سردار باقرزاده از کشف بقایای مقر منافقین در زبیدات + تصاویر
[ پنج شنبه 95/5/7 ] [ 10:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جایگزینی کت ودامن به جای مانتو شلوار
متاسفانه در روزهای اخیر لباس طراحی شده امسال که تقریبا به شکل سنوات گذشته است مورد هجمه رسانه های ضد ایرانی همچون بی بی سی و ... گردیده است.
به گزارش عصر امروز؛ در سال های گذشته که با حرکت غرورآفرین تیم ملی در المپیک لباس های مناسب تنها کشور شیعه ایران در تمامی مراحل چشم دشمنان این مرز و بوم را کور می کرد، اما متاسفانه در روزهای اخیر لباس  طراحی شده امسال که تقریبا به شکل سنوات گذشته است مورد هجمه رسانه های ضد ایرانی همچون بی بی سی و ... گردیده است.

حذف کلمه الله از پرچم جمهوری اسلامی در کمیته المپیک؟! /جایگزینی کت ودامن به جای مانتو شلوار
[ پنج شنبه 95/5/7 ] [ 10:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با اجرای برجام هنوز تحریم‌ها و موانع بانکی لغو نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: می‌گفتند با اجرای برجام تحریم‌ها لغو و موانع بانکی برطرف می‌شود، پس امروز با گذشت 6 ماه از اجرای برجام باید چرخ تولید و صادرات شتاب گرفته باشد، اما چرا آمار این نیست؟
صاحبان حقوق‌های نجومی احساس کدخدایی دارند/ با اجرای برجام هنوز تحریم‌ها و موانع بانکی لغو نشده است
به گزارش عصر امروز، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یادواره شهدای بسیج مسجد لولاگر که امشب چهارشنبه برگزار شد، با بیان اینکه وقتی مقاومت پشت خیمه دشمن در جنگ های 33 روزه و 22 روزه به پیروزی می رسد، خوارج زمان به کمک رژیم صهیونیستی می آیند، اظهار داشت: در این فضا رژیم سعودی، دموکراسی را سرنیزه می کند و اشعری ها نیز دچار تردید می شوند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/5/7 ] [ 10:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
15 میلیارد تومان برای راه اندازی روزنامه
اصلاح طلبان شورای شهر در حال رایزنی با یک ارگان دولتی برای انتشار یک روزنامه علیه شهرداری تهران هستند.
برنامه رسانه ای اصلاح طلبان علیه شهرداری تهران/ 15 میلیارد تومان برای راه اندازی روزنامه
 به گزارش عصر امروز اصلاح طلبان برنامه ریزی گسترده ای را در حوزه رسانه با برخی جریانات دولتی با هدف تضعیف و تخریب شهرداری دارک دیده اند. حضور پررنگ و محسوس در شبکه های اجتماعی،راه اندازی روزنامه و تغذیه مجلات و نشریات فعلی از جمله این برنامه هاست. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/5/7 ] [ 10:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عبور از روحانی یعنی تکرار شرایطی که در آن یک نفر مثل عارف در کنار روحانی قرار بگیرد. یعنی دقیقا همانی که در سال 92 اصلاح طلبان از آن فرار کردند و با ان حربه در مقابل حضور چند کاندیدای اصولگرا بصورت میلیمتری به پیروزی رسیدند.
اصلاح طلبان در دوراهی باخت ـ باخت ریاست جمهوری 96
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز این روزها یکی از بحث های داغ جامعه بر سر ریاست جمهوری سال 96 است. بحث هایی که با گذشت زمان و نزدیک شدن به انتخابات سال اینده هر روز گرم تر و گرم تر می شود. اما آنچه در اردوگاه اصلاح طلبی و اصولگرایی می گذرد نوعی سردرگمی است. سردرگمی که ناشی از مشخص نبودن اوضاع کاندیداها می باشد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 95/5/7 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این کانال نوشت: دیروز همزمان با ورود ماموران اوقاف به ساختمان روزنامه و اقدام عجیب این نهاد به اصطلاح فرهنگی در ریختن وسایل روزنامه به خیابان آن‌هم بر سر یک اختلاف حل‌شدنی در رقم اجاره‌بها، خبرگزاری دولت به نقل از یک منبع آگاه در روزنامه ایران خبری قدیمی را درباره یک پرونده اختلافی فی مابین دو روزنامه منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598، کانال اطلاع رسانی روزنامه وطن امروز در تلگرام در مطلبی با عنوان "همزمانی جالب اقدام قهری برای تخلیه ساختمان وطن امروز و دروغ‌پردازی خبرگزاری دولت" در خصوص حواشی عدم انتشار امروز این روزنامه نوشت: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 11:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

alt=

در کنار دعوای دو تیم احمدی‌نژاد و کیهان که از لایه‌های پنهانی رفته رفته به سطح عمومی و کانال‌های تلگرامی کشیده شده است، شنیده‌ها و شواهد نشان می‌دهد احمدی‌نژاد برای جلیلی برنامه خاصی را تدارک دیده است.

دعوای کیهان و احمدی‌نژادی‌ها از 13 خرداد 95 و جلسه‌ای در دانشگاه امام صادق آغاز شد. جایی که احمدی‌نژاد رسما و علناً «نوفرقانیسم» نامیده شد و خطر آن گوشزد شد. خطری که گوشزد می کرد احمدی‌نژادیسیم به تفکر «شیخیه» نزدیک است که از درونش «بابیت» و نهایتا «بهائیت» خارج شد. (ماجرایی که «انتخاب» در این گزارش به تفصیل به آن پرداخت) ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 11:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
باغ های «کردان» به قیمت های گزافی به تعداد زیادی دختر و پسر اجاره داده می شود که برای تفریح آخر هفته و برگزاری پارتی های روزانه و شبانه و بدون هیچ مزاحمتی از آن استفاده می کنند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ اگر برای تفریح یک روزه خانواده خود در فضای مجازی به دنبال «ویلا» در اطراف کرج و منطقه تفریحی «کردان» بگردید، بدون شک با تبلیغات بسیار زیاد اجاره یک روزه ویلا با همه امکانات مواجه می شوید که عمده این ویلا ها در باغ های بزرگ و با امتیاز دارا بودن «استخر» در اختیار شما قرار می گیرد. صاحبان این ویلاها و یا بهتر بگویم دلالان و املاک های مختلفی که کلید این ویلاها در اختیارشان هست، اصولا کاری ندارند که آیا خانواده وارد این باغ ویلاها می شوند و یا دختران و پسران جوان که هیچ نسبتی با هم ندارند!

باغ های «کردان» به قیمت های گزافی به تعداد زیادی دختر و پسر اجاره داده می شود که برای تفریح آخر هفته و برگزاری پارتی های روزانه و شبانه و بدون هیچ مزاحمتی از آن استفاده می کنند.



ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 11:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]



 ترویج پوشش های عجیب توسط برخی هنرمندان داخلی

 

چه کسانی ملکه ها را به خیابان ها میفرستند؟

شاید برخی از مدهای وارداتی بدون غرضی خاص و صرفا به دلیل زیبایی و شیک بودن وارد کشور شده و سریع فراگیر شده باشد ولی در مورد برخی دیگر خیلی بعید به نظر می‌رسد که دست‌های پنهانی پشت پرده آنها وجود نداشته باشد.
گروه اجتماعی فرهنگ نیوز ، ریحانه همدانی : لباس یک مسئله فرهنگی، هویتی و تاریخی است. در واقع لباس هر جامعه بخشی از فرهنگ، تاریخ و باورهای آن جامعه را نشان می‌دهد. تمایل مردم به پوشیدن لباس‌های زیبا، شیک و همه‌پسند در جوامع و ادوار مختلف از جمله در جامعه و عصر ما حقیقتی غیرقابل انکار است. این تمایل مردم را به سمت پوشش‌های مد روز سوق می‌دهد. مدهایی که گاهی هیچ سنخیتی با ارزش‌های اسلامی - ایرانی نداشته و تنها با تورق ژورنالهای تاریخ مصرف گذشته غربی در سطح وسیع تولید و پخش شده‌اند. 
[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 11:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پژمان فر

حجت الاسلام پژمان‌فر تاکید کرد تاکید کرد: معتقدم جنجال‌سازیهای اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی در راستای تحت الشعاع قراردادن رسوایی فیشهای حقوقی است که نباید خیلی به این مسئله پرداخت.
به گزارش فتن، حجت الاسلام نصراله پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره شبهه‌افکنی و هتاکی اخیر فائزه هاشمی رفسجانی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم احکام دین را به معنای واقعی اجرا کنیم بدون داشتن یک حکومت دینی این کار امکان‌پذیر نیست.دین یک بسته کامل و جامع است که توجه آن به همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی دارد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 11:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 512
کل بازدیدها: 4448514