NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یک منبع آگاه در دادستانی تهران گفت: عباس پالیزدار شب گذشته بازداشت و روانه زندان شد.
یک منبع آگاه در دادسرای عمومی و انقلاب تهران در گفت‌وگو با «فارس» با تأیید خبر دستگیری عباس پالیزدار اظهار داشت: این فرد شب گذشته دستگیر و روانه زندان شده است.
این مقام آگاه افزود: پالیزدار برای اجرای حکمی که دادگاه برای وی صادر کرده بود، به زندان رفته است.

[ سه شنبه 90/7/26 ] [ 10:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 90/7/26 ] [ 10:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بر اساس این اطلاعات، شکوری در کشورهای مختلف تردد داشته و آخرین بار در واشنگتن و پادگان اشرف- مقر نظامی منافقین- در عراق مشاهده شده است.
بر اساس اخبار بدست آمده از منابع موثق، پلیس بین الملل (اینترپل) اطلاعات جدیدی در مورد فردی بدست آورده که از او به عنوان متهم ردیف دوم در طرح ادعایی ترور سفیر عربستان یاد شده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/7/26 ] [ 10:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش قانون، محمدعلی ابطحی مسئول دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات، درباره رابطه اش با سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان افزود : من بیش از سه دهه است که با آقای خاتمی دوست هستم. مهمترین ویژگی آقای خاتمی را باورهای فکری ایشان می‌دانم. از بن دندان به آزادی، حرمت انسان و احترام به نظر دیگران و نیز انقلاب اسلامی باور دارد و من خیلی تحت‌تاثیر این مکتب ایشان بوده‌ام.

[ سه شنبه 90/7/26 ] [ 9:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش ندای انقلاب، شنیده شده مسئولان پرونده مهدی کروبی تصمیم گرفته اند که حصر مهدی کروبی به علت همکاری هایی که داشته و همچنین برگشتن از مواضع ضدانقلابی خود کمتر شود . قرار است وی در برخی از مراسمهایی که تنش زا نیست حضور پیدا کند. از وضعیت موسوی هنوز خبری در دست نیست.

[ سه شنبه 90/7/26 ] [ 9:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نخستین تمبر سه بعدی (برجسته بینی) جهان به روش آتواستریوگرام پله‌یی غیر پیوسته در کشور طراحی شد.
ایسنا: مریم چمنی نائینی، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و مربی آموزشگاه فنی پست استان کرمان که با همکاری پدرش موفق به طراحی این تمبر شده گفت: تمبرهای سه بعدی انواع مختلفی دارند که این تمبر سه بعدی به گونه ای است که به شکل برجسته دیده می‌شود.
 
[ دوشنبه 90/7/25 ] [ 12:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هتک حرمت تعدادی افراد شرور و اراذل جنبش سبز به قبور شهدای گمنام اصفهان با شکستن سنگ قبر در اصفهان قلب مردم شهید پرور اصفهان را جریحه دار کرد.
به گزارش بی باک به نقل از  حفا، در اصفهان تعدادی از افراد شرور و اراذل جنبش سبز که مدتی بود آتش شرارت آنها فروکش کرده بود برای خودنمایی به مقدسات توهین کرده و طی عملی زشت اقدام به شکستن قبور شهدای گمنام کرده و سنگ برخی قبور را به نشانه اعلام موجودیت خود سبز کردند.

[ دوشنبه 90/7/25 ] [ 12:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکس هایی چندش آور از مسابقه کرم خوری در چین!!! ، www.irannaz.com
[ دوشنبه 90/7/25 ] [ 12:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه ایران نوشت:
سه تن از اعضای ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی به اتهام تهیه و توزیع سی‌دی «90 سیاسی» و توهین و تخریب رئیس‌جمهور با حکم دادگاه تجدیدنظر استان تهران به حبس قطعی محکوم شدند.
به گزارش خبرنگار قضایی براساس پرونده‌ای که در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیرعباسی تحت رسیدگی قرار گرفت، روز 25 مرداد سال 88 سه تن از اعضای ستاد انتخاباتی «نسیم» میرحسین موسوی با دستور قضایی دادسرای عمومی و انقلاب تهران بازداشت شدند.
بازپرس دادسرا در پی تحقیق از متهمان، پرونده را با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه انقلاب تهران ارجاع داد.

[ دوشنبه 90/7/25 ] [ 12:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یونسی: سلامت انتخابات را چند بار با دلیل به کروبی ثابت کردم
کیهان:
وزیر اطلاعات دولت خاتمی می گوید چندبار با دلیل به کروبی ثابت کرده بود که انتخابات ریاست جمهوری سال 84 سالم برگزار شده است.
کروبی در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 ادعا کرده بود که چند ساعت در شب شمارش آرا خوابیده و وقتی بلند شده دیده که انتخابات را واگذار کرده و به مرحله دوم راه نیافته است! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/7/25 ] [ 12:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7345
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4433483