NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 شایدیکی از دلایل اظهارات بشردوستانه مهتدی این باشد که وی با پولهایی که از امریکا،اسرائیل، حکومت اقلیم کردستان و از این جا و آن جا،و یا کلاه گذاشتن سر این و آن به دست می آورد حسابهای بانکی اش، را در خارج کشور مثل داتا ، بانک سازمانهای جاسوسی که هر روز بزرگ و بزرگتر می‌شوند. . .

 گروهک تروریستی کومله(حزب زحمتکشان کردستان ایران) در ماههای اخیر با رویکردی مخالف با اقداماتش بیانیه هایی را صادر نمود که در آن با احکام اعدام در اسلام مخالفت ورزیده و نسبت به آنچه که نقض حقوق بشر و زنان در ایران می خواند، هشدار داده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/7/25 ] [ 12:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک مقام اطلاعاتی پاکستان:

یک مقام اطلاعاتی پاکستان فاش کرد که متهم به طراحی ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکا 3 ماه پیش از موساد اسناد هویتی جعلی دریافت کرده است.
متهم به طراحی ترور سفیر عربستان در آمریکا از موساد اسناد هویتی جعلی دریافت کرده بود ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/7/25 ] [ 12:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

انتشار مقالات مفصل و مسلسل از مصطفی تاج زاده، محافل ضد انقلاب را درباره ادعای حبس و شکنجه نامبرده به تردید انداخت.
به گزارش جهان به نقل از کیهان این تردید از آن جهت جدی است که سال گذشته یک ویدئو از اظهارات وی خطاب به صفایی فراهانی و رمضان زاده منتشر شد و تاج زاده در این ویدئو، تصریح می کند به عنوان فردی با سابقه کارشناسی یقین دارد که تقلب در انتخابات امکانپذیر نبوده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 11:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت‌الله سید علی سیستانی در دیداری که چندی پیش با یکی از نمایندگان شاخص مجلس شورای اسلامی داشتند، پیرامون گروهک انحرافی خطاب به این نماینده گفته است: «نباید کار به اینجا می‌کشید؛ ما روایت داریم هرکس که ظاهرالصلاح هست باید از وی پرهیز کرد و شما باید می‌فهمیدید که قضیه وی فرق می‌کند. شناخت چنین فردی کار آسانی بوده و من نمی‌دانم چرا شما گذاشتید کار به اینجا کشیده شود.دولتی که اینجوری هست آیا باید وضع حجاب و خیابان‌هایش به این صورت باشد؟»
به گزارش صراط آیت‌الله سیستانی با انتقاد از غفلت در نحوه برخورد با گروهک انحرافی بیان داشت: من، به عنوان یک طلبه، که 10 سال اینجا محبوس هستم و حرم امام علی(ع) هم نمی‌روم متوجه این مسائل شده ام، چطور شما در تهران بوده‌اید و متوجه این مسائل نشده اید؟ عراقی‌ها سابقه سیاست ورزی ندارند اما ایرانی‌ها دارند، از زمان مغول معلوم است که چگونه مغول‌ها را اداره کردند، شما چطور این مسائل را متوجه نشدید؟


[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 11:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بالاترین که خود را به عنوان بلندگوی ضد انقلاب معرفی می کند در تازه ترین لینک های داغ خود به "عدم دخالت ایران در ترور سفیر عربستان در ایران" مهر تایید می زند و با ارسال ویدیو ها و لینک ها سعی بر اثبات مضحک بودن ادعای سران آمریکایی دارد  .

از بالاترین بعید بود چنین لینکهایی!!

در زیر تصاویر لینک های داغ مرتبط با این موضع را با هم به نظاره می نشینیم:

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 11:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کیهان:
لابد شنیده اید که می گویند «از سر لاعلاجی، گربه شده خان باجی»؛ حالا حکایت فتنه گران شکست خورده جنگ احزاب و رضا ربع پهلوی است.
پایگاه اینترنتی ایران گلوبال وابسته به اپوزیسیون مقیم خارج با اشاره به مرگ کامل فتنه سبز نوشت: بیش از 7 ماه از حصر موسوی و کروبی می گذرد. شاید هیچگاه تصور نمی کردیم که حاکمیت جرات به خود دهد و این دو را بازداشت کند، اما جسارت نشان داد و اقدام به حصر موسوی و شیخ شجاع کرد. شاید خیلی ها تصور می کردیم که بعد از این اقدام، فاتحه حکومت خوانده می شود، چرا که خود را شجاع و غیرتمند می پنداشتیم. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 10:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پنجمین جشنواره فیلم ابوظبی در حالی در پایتخت امارات در حال برگزاری است که این جشنواره دست به اقداماتی ضدایرانی در حمایت از فتنه گران زده است.
جشنواره بین المللی فیلم ابوظبی در اقدامی مشابه جشنواره فیلم بیروت علیه ایران، از بهمن قبادی به عنوان داور بخش «افق های نو» و از «فاطمه معتمدآریا» به عنوان داور بخش کم اهمیت «نت پک» تعیین کرده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 10:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 9:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 این روزها گزیده قابل تاملی از سخنان شهید پیچک در میان مردم پیامک می شود که پیامی مهم برای امروز ما است؛ شهید پیچک می گوید:
«مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی -علیه السلام- بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد. ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم».



[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 9:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6706
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4432844