NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اشکال و انواع حجاب و پوشش در ادیان مختلف +تصاویر
این روزها به دلیل سلطه مدرنیته و پست مدرن در جوامع متأسفانه شاهد رنگ باختن حجاب در بسیاری از جوامع هستیم؛ وگرنه تمام ادیان وحیانی و غیر وحیانی ـ جز آیین جین ـ حجاب دارند،‌ البته این حجاب نسبی است و رتبه و اندازه آن یکسان نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در هفدهم دی ماه 1314 رضاخان قانونی تصویب کرد به موجب آن زنان و دختران ایرانی از استفاده از چادر، روبنده و روسری منع شدند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اعضای حقوقدان انتخاب شدند

عباسعلی کدخدایی، موسوی و علیزاده به عنوان اعضای حقوقدان شورای نگهبان از سوی مجلس انتخاب شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، انتخاب سه نفر از اعضای حقوقدان شورای نگهبان از بین افراد معرفی شده از سوی رئیس قوه قضاییه در جلسه علنی امروز مجلس صورت گرفت.

 براساس شمارش آرا عباسعلی کدخدایی با 206 رای،  محمدرضا علیزاده با 181 رای  و سیدفضل الله موسوی با 152 رای حائز اکثریت آرا شده و بعنوان حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شدند.

رئیس قوه قضاییه هفته گذشته عباسعلی کدخدایی، محمدرضا علیزاده، احمد بیگی حبیب آبادی، محمدهادی صادقی و سیدفضل الله موسوی به عنوان نامزدهای حقوقدان شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی‌رفسنجانی درباره سفر خود به استان کرمان گفت: سفرم به کرمان کاملا معمولی است و برای صله‌رحم به استان کرمان آمده‌ام.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز در بدو ورود به استان کرمان در جمع خبرنگاران درباره سفر خود به کرمان اظهار داشت: سفرم به کرمان کاملا معمولی است و برای صله‌رحم به استان کرمان آمده‌ام و همواره این مهم را انجام داده‌ام.

وی بیان داشت: همچنین در سفر به کرمان در هفتمین نشست‌ هماهنگی و پایش امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بررسی اقدامات و برنامه‌های این دانشگاه در سال جاری شرکت می‌کنم.


[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«من تعجب می‌کنم چرا آقای سراج قبل از این که مدارک را برای ما ارسال کنند یا این که موضوع را به بنده بگویند تا پیگیری لازم را در این خصوص انجام دهم، مطلب را در یک رسانه اعلام می‌کنند. نمی‌دانم این کار برای چیست.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، دو روز پیش ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اعلام این که 9300 شرکت در جزیره کیش با یک کد ملی ثبت شده‌اند، به دولت درباره افزایش مناطق آزاد هشدار داد. موضوعی که امروز با واکنش تند اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس‌جمهور ایران و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی مواجه و تکذیب شد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شریعتمداری برای تفهیم اتهام درباره 9 شکایت جدید به دادسرا رفت.
به گزارش پایگاه 598، دیروز حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان برای تفهیم اتهام درباره 9 فقره شکایت جدید به دادسرا رفت.

شاکیان کیهان عبارتند از مهدی هاشمی‌رفسنجانی، فاطمه راکعی، نهاد ریاست‌جمهوری، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد، شورای عالی امنیت ملی، میراث فرهنگی، سازمان بهزیستی و بازرسی انتخابات.

پیش از این و در ماه مبارک رمضان نیز مدیرمسئول کیهان برای تفهیم اتهام درباره شکایت وزیر دادگستری به دادگاه احضار و تفهیم اتهام شده بود. 

[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
3 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار ممانعت از ورود حسین فریدون به نهاد ریاست جمهوری شدند.
به گزارش پایگاه 598 ، تسنیم نوشت: 3 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور خواستار برخورد با حسین فریدون و ممانعت از ورود وی به نهاد ریاست جمهوری شدند.

متن نامه نمایندگان به شرح ذیل است: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در سالروز یکسالگی برجام یادی کنیم از تیترهای تخیلی رسانه های زنجیره ای در صبح روز توافق


[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در سالروز یکسالگی برجام تنها دو روزنامه ایران و اعتماد به توافق هسته ای پرداختند. با توجه به مشخص شدن ابعاد خسارت محض برجام اکثر رسانه های حامی دولت و اصلاح طلب ترجیح دادند سکوت کنند.


[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استخدام غیرقانونی فامیل نزدیک عضو تیم مذاکرات هسته‌ای در بانک مرکزی/ آقازاده‌ای که یک‌شبه مدیرکل شد
یکی از اقوام نزدیک عضو تیم مذاکرات هسته‌ای که فاقد شرایط استخدامی در بانک مرکزی است، بدون هیچ سابقه استخدامی و مدیریتی یک‌شبه مدیرکل یکی از ارگان‌های مهم و حیاتی بانک مرکزی شد.
استخدام غیرقانونی فامیل نزدیک عضو تیم مذاکرات هسته‌ای در بانک مرکزی/ آقازاده‌ای که یک‌شبه مدیرکل شد
به گزارش عصر امروز، پس از افشای موضوع فیش‌های حقوقی چند صد میلیونی که نمونه‌ای از مفاسد اقتصادی در بدنه برخی مدیران است، باخبر شدیم، یک اقدام غیرقانونی دیگر این بار در بانک مرکزی رخ داده و یکی از اقوام نزدیک یک عضو ارشد تیم مذاکرات هسته‌ای به‌صورت غیرقانونی در استخدام بانک مرکزی درآمده و بدون طی مراحل قانونی و بدون اخذ شرایط و صلاحیت‌های لازم یک‌باره سمت مهم مدیرکلی در بانک مرکزی گرفته است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 11:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فقط علی نژاد "قواد" به این تعارض پاسخ بدهد که بالاخره ما ادعای یک میلیون شدن اعضای صفحه آزادی یواشکی وی را باور کنیم و یا اینکه ترس دوستان و نزدیکان وی از جواب دادن به ایمیلها و ارتباط با وی و دیگر فتنه گران مثل خودش را ؟!
حرفه "قوادی" همراه با "دروغ" چه زیبا بر تن مسیح علی‌نژاد خودنمایی می کند!
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز دیگر خیلی از مردم ایران بواسطه اخباره منتشره در سایتها مسیح علینژاد کسی که به "قوادی" مشغول شده است را به خوبی می شناسند.

بنا بر این گزارش شاید برخی بر ما خورده بگیرند که قواد معنای خاصی دارد ولی برای اطلاع خوانندگان عزیز معنای لغوی این اصطلاح را برای آشنایی با آن آورده ایم. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 12:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 599
کل بازدیدها: 4449513