NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دیگر هر ایرانی وطن دوستی ماجرای ترور و شهادت 17 هزار انسان بیگناه به دست منافقین را می داند و از این خائنین کینه ای به قداست خونهای ریخته شده بر روی زمین به دل دارد.
پیوند اصلاح طلبان فتنه گر با منافقین
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز دیگر هر ایرانی وطن دوستی ماجرای ترور و شهادت 17 هزار انسان بیگناه به دست منافقین را می داند و از این خائنین کینه ای به قداست خونهای ریخته شده بر روی زمین به دل دارد.

بنا بر این گزارش اما سیاست و پول چه می کند که اصلاح طلبان فتنه گر بخاطر آن چشم خود را بر روی این حقیقت می بندند و با دفاع از این بی صفتان، زنان و کودکان و مردانی را که توسط این حیوانهای انسان نما به شهادت رسیده اند را به بوته فراموشی می سپارند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 12:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سی و پنج نفر از قانونگذاران هر 2 حزب آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورشان تشدید تحریم‌ها علیه ایران را خواستار شدند.
35 سناتور آمریکا خواستار شدت بخشیدن تحریم‌ها علیه ایران شدند
به گزارش عصر امروز، 35 سناتور از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا بامداد امروز(سه‌شنبه) در نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورشان در آستانه فرا رسیدن سالروز امضای «برجام»، خواستار شدت بخشیدن تحریم‌های ضد ایرانی شده‌اند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 12:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده اصلاح طلب مردم تهران گفت که نام «علی ربیعی» نخستین نام در لیست مورد نظر نمایندگان برای تغییر است اما آخرین آنها نیست و وزرای دیگری در این لیست حضور دارند.
ربیعی اولین مسافر استیضاح اصلاح طلبان مجلس
به گزارش عصر امروز، نخستین قرعه استیضاح در مجلس دهم به نام «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رقم خورد. محمدعلی وکیلی، نماینده تهران به همراه تعدادی از نمایندگان در تکاپوی جمع‌آوری امضا برای طرح استیضاح این وزیر کابینه تدبیر و امید هستند. اگرچه این استیضاح را نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس کلید زده‌اند اما مستقل از فراکسیون امید آن را دنبال می‌کنند. این استیضاح تا الان توانسته امضای بیش از 60 نفر از نمایندگان را داشته باشد. با این حال علی لاریجانی، رییس مجلس هنوز در جریان آن قرار ندارد و به گفته وکیلی پیگیری این استیضاح از بدنه مجلس آغاز شده است. طرح استیضاح ربیعی پیش از آغاز ماجرای فیش‌های حقوقی کلید خورده اما این ماجرا نیز روند پیگیری آن را تشدید کرده است. از این رو محمدعلی وکیلی می‌گوید براساس ارزیابی اجمالی که از عملکرد وزرا داشتیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ترتیب ناکارآمدی و فشار اجتماعی در اولویت تغییر قرار گرفته است. طرح استیضاح ربیعی آنگونه که از سخنان محمدعلی وکیلی نماینده تهران بر می‌آید دست کم چهار محور دارد. «کوتاهی در ارایه ساختار وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی» ، «معطل گذاشتن بنگاه‌های اقتصادی از جمله شستا و به زیان رساندن این بنگاه‌ها» ... ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 12:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
جزئیات جدید از فعالیت یک مولتی میلیاردر نزدیک به دولت/ نقش داماد "موسوی" در تشکیلات رسانه ای حسین فریدون + تصاویر
احمد موسوی که با تغییر دولت با 180 درجه تغییر تبدیل به یکی از نزدیکترین افراد به رئیس جمهور دولت یازدهم شده، دامادی به نام علی قربانی دارد که این چهره نیز اصلی ترین مهره رسانه ای حسین فریدون است. قربانی نیز که از چهره های فعال در ستاد انتخاباتی حسن روحانی به شمار می رفت، از 2 چهره نزدیک به خود به نام های امیر حسین متقی و محمد مبین در فضای رسانه ای بهره می برد.
جزئیات جدید از فعالیت یک مولتی میلیاردر نزدیک به دولت/ نقش داماد "موسوی" در تشکیلات رسانه ای حسین فریدون + تصاویر
 

به گزارش عصرامروز ؛ اخیرا در خبرها، از فردی سخن به میان آمد که در تعریف و توصیف وی اینگونه آمده :"دولت تغییر می‌کند اما عده‌ای نه، فقط با تغییر دولت‌ها از شکلی به شکل دیگر درمی‌آیند. یکی از این افراد، مولتی میلیاردری است که در دولت احمدی‌نژاد در حلقه انحرافی‌ها وصل به دولت بود و در دولت روحانی، در حلقه اعتدالی‌هاست." ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 12:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پز روشنفکری در اصلاح طلبان این است که هر اراجیفی که کامنت گذاران صفحه اجتماعیشان می گذراند باید آن را منتشر نمایند حالا دیگر فرقی نمی کند این اهانت به ساحت امام راحل باشد و یا هتک حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی!؟
یک اصلاح طلب دیگر و انتشار کامنتی با مضمون اهانت به ساحت امام راحل!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز ظاهرا پز روشنفکری در اصلاح طلبان این است که هر اراجیفی که کامنت گذاران صفحه اجتماعیشان می گذراند باید آن را منتشر نمایند حالا دیگر فرقی نمی کند این اهانت به ساحت امام راحل باشد و یا هتک حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی!؟

بنا بر این گزارش در سالروز اعلان جنگ مسلحانه منافقین علیه مردم، دست اندرکاران این گروهک تکفیری با دعوت از یک شاهزاده فرتوت عربستانی به یاوه گویی علیه نظام پرداختند و البته افراد دیگری نیز در این همایش شرکت کردند که از جمله به سیاستمداران آمریکایی که قرار است یار غار برخی در برجام باشند بود که با شرکت در این همایش مضحک نشان دادند که چقدر قصد تغییر مسیر خود را دارند؟! ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 12:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
«سارا باهنر» بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما نیز به این شبکه پیوسته است.
به گزارش عصر امروز، «سارا باهنر» بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما نیز به این شبکه پیوسته است.

سارا باهنر تله‌فیلم‌های «پیله‌‌سرا»، «یک دماغ نا‌قابل»، «بی‌خوابی شیرین»، «ایلیا در سرزمین غول‌ها» و ... نیز بازی کرده بود. باهنر در فیلم سینمایی «شکاف» به کارگردانی «کیارش اسدی‌زاده» و تئاتر «قصه‌های از هر نظر سیاسی» نیز ایفای نقش کرده بود.


وی متولد 19 شهریور 1363 در تهران و دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری تهران است. و گفته می‌شود که هم اکنون در برابر دوربین «احمد گرشاسبی» در فیلم «ملاقات در مه» برای شبکه جم حاضر شده است.

 همسر سارا باهنر شبکه جم جم تی وی بیوگرافی سارا باهنر بازیگران سریال زمانه اینستاگرام سارا باهنر

همسر سارا باهنر شبکه جم جم تی وی بیوگرافی سارا باهنر بازیگران سریال زمانه اینستاگرام سارا باهنر

 


[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 12:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
با آغاز ماجرای بر ملا شدن فیش های نجومی مدیران دولت تدبیر و امید، واکنش اصلاح طلبان به این موضوع بسیار عجیب و دیدنی بود.
اعتراض شدید اصلاح طلبان بخاطر جنایت دریافت حقوق های نجومی+ اسناد
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز با آغاز ماجرای بر ملا شدن فیش های نجومی مدیران دولت تدبیر و امید، واکنش اصلاح طلبان به این موضوع بسیار عجیب و دیدنی بود.

بنا بر این گزارش در ابتدای این داستان با فحاشی به منتقدان و افشا کنندگان این فیش ها آغاز و به انکار اصل ماجرا و سپس جعل فیش برای اصولگرایان و اکنون نیز به دست فراموشی سپردن این دزدی بیت المال رسیده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/23 ] [ 12:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
استفاده از آب میوه های طبیعی در تابستان بهترین روش برای کاهش وزن در تابستان محسوب می شود.
به گزارش مشرق، کاهش وزن نیاز به یک انگیزه ی قوی دارد؛ اما به جز انگیزه به راهکارهای دیگری هم نیاز دارید تا بتوانید نتیجه ی مورد نظرتان را دریافت نمایید، یکی از این راهکارها دریافت آبمیوه های چربی سوز است. در این اینفوگرافی طرز تهیه 3 آبمیوه  رژیمی را آورده ایم. 
 
آب میوه های طبیعی به علت داشتن ریز مغذی ، سرشار از املاح و ویتامین های مختلف بوده و عامل خوبی برای مهار اشتها و پرخوری افراد چاق است و آنزیم های موجود در این میوه ها وزن را به طور طبیعی پایین می آورد.  ادامه مطلب...
[ شنبه 95/4/19 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

انهدام مزرعه گیاه ماری‌جوآنا در ساوجبلاغ توسط سپاه

معاونت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه ساوجبلاغ با بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی خود موفق شد مزرعه‌ای را که در آن گیاه ماری‌جوآنا (گراس) کشت می‌شد، کشف و منهدم نماید.
به گزارش مشرق، معاونت اطلاعات سپاه ناحیه ساوجبلاغ با بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی خود موفق شد مزرعه‌ای را که در آن گیاه ماریوجوآنا (گراس) کشت می‌شد، کشف و منهدم نماید. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/4/19 ] [ 9:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

* علی اکبر صالحی که حضور وی به عنوان مدیر ارشد در دو دولت احمدی نژاد و روحانی به تنهایی نشانگر تبحر وی در عرصه سیاست است، امروز در سخنان خود، طعنه و کنایه هایی به سوی رئیس جمهور روانه کرده و گفته است:

 "می بینید طرف مقابل برجام چه می کنند حالا ببخشید من نباید وارد این موضوع شوم چون ممکن است یک عزیزی ناراحت شود"

یا در جای دیگر که می گوید: " دوستی نمی تواند به من بگوید شما وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و وزیر خارجه نیستی، حداقل 40 سال استاد دانشگاه هستم"

هنوز طنین فریاد جانانه آقای صالحی در مجلس و سینه چاکی برای تصویب برجام هنوز در گوش ملت ایران باقی مانده و نقشش در هموار کردن مسیر برجام از دورانداختن هزاران سانترفیوژ گرفته تا سیمان ریختن به قلب بتون با اینگونه سخنان شیک و مجلسی فراموش نخواهد شد! 

(کمال لطفی)

[ شنبه 95/4/19 ] [ 9:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449012